...

E-poed

E-poe haldamine – nõuanded ja nipid edukaks müügiks

admin

jaanuar 03.2023 |

E-poe haldamine võib olla aeganõudev ja keeruline ülesanne, eriti algajale ettevõtjale. Aga õigete tööriistade ja teadmistega saab e-poe haldamine muutuda lihtsamaks ja tõhusamaks. WordPress on tänapäeval üks populaarsemaid veebipõhiseid e-poe platvorme. See on tuntud oma lihtsa kasutuslihtsuse ja mitmekülgsete lisandite poolest, mis võimaldavad luua igasuguseid e-poode. Siin on mõned nõuanded ja nipid, mis aitavad sinu e-poe haldamist lihtsustada ja edukamaks muuta: Vali õige platvorm. Enne e-poe loomist pead valima sobiva platvormi, mille abil saad oma...
Loe edasi

Detailne turundusstrateegia toob juurde uusi kliente

admin

august 31.2022 | digitaalne turundus | koduleht | sotsiaalmeedia

Turundusstrateegia
Turundusstrateegia – mis see on? Turundusstrateegia on väljatöötatud kava, tänu millele jõutakse potentsiaalsete klientideni. Eesmärgiks on luua nad sinu toote ja/või teenuse aktiivseteks tarbijateks. Korralikult läbimõeldud turundusstrateegia on sinu ettevõtte edu saavutamise tugevaks vundamendiks. Koos üksikasjaliku turundusplaaniga saad kätte õige suuna, mida on tarvis turunduse vallas täpsemalt ette võtta ning milliseid võimalusi kasutada – e-mailiturundus, sotsiaalmeedia postitused (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn), koostööpartnerid, influencerid jne. 3 olulist punkti turundusstrateega loomisel Tunne oma toote/teenuse tarbijat! Turundusstrateegia loomine...
Loe edasi

Uudiskiri ei tohi lugeja ootusi alt vedada!

admin

juuli 29.2022 |

Uudiskiri
Uudiskiri, mis potsatab e-mailile, kutsub lugejat külastama Sinu brändi kodulehte või e-poodi, osalema loosimängudes, erinevate teenustega tutvuma või ostu sooritama. Forrester Researchi andmete järgi tuleb umbes 25% ettevõtte tulust just tänu e-maili turundusele. Uudiskiri ja selle eelised Uudiskiri pakub personaalsemat lähenemist ja kõnetab Sinu klienti otse, kui sisu on informatiivne ja piisavalt huvitav. Facebookis, Instagramis või mõnes teises sotsiaalmeedia turunduskommunikatsiooni kanalis võib jääda märkamata mõni oluline postitus. E-mailidele pühendatakse tähelepanu ja aega ning neid loetakse...
Loe edasi

Kodulehe tegemine – mida selleks vaja on?

kodulehe tegemine
Ettevõtte loomine ja kodulehe tegemine käivad tänapäeva maailmas käsikäes. Ettevõtte omamine ilma koduleheta tähendab üldjuhul kindlasti ka potensiaalsete klientide kaotamist. Vabandus, et veebilehe loomine on liiga keeruline või kallis, ei ole kindlasti enam kehtiv. Praeguste vahenditega on võimalik mingisugunegi veebilahendus ettevõttele luua küllaltki odavalt. Siinkohal toome välja võtmepunktid mille abil on kodulehe tegemine või tellimine juba hulka lihtsam. Registreeri endale domeen Domeen on sinu kodulehe asukoht internetis. Kõige esimene samm peaks olema sobiva domeeni valimine...
Loe edasi

Kohe on E-esmaspäev!

admin

aprill 19.2022 | E-esmaspäev | e-pood | ettevõtlus | Veebipood

E-esmaspäev on juba 9.mail! Kas Sina oled juba E-esmaspäeval osalenud ning surfanud erinevates e-poodides ja leidnud enneolematuid sooduspakkumisi? Kui ei ole, siis esimene võimalus avaneb Sulle Internetis soodsalt šoppamiseks juba 9. mail! Mis päev see selline on? E-esmaspäeval saad Sa teha 24-tunni jooksul oste erinevatest e-poodidest Internetis, mis on ainult selleks päevaks teinud enneolematult suuri soodus- ja eripakkumisi. Erinevad veebipoed on üles riputanud soodsad eripakkumised oma toodetele ja/või teenustele, mis on Sulle saadaval just ja...
Loe edasi

Miks lisada oma kodulehele blogipostitusi?

admin

veebruar 02.2022 | blogi | Blogipostitus | koduleht | veebileht

Blogi
Mis on blogi? Inglise keelest tulnud sõna „blog“ tähendab eesti keeles blogi ehk veebipäevikut, mille lisab internetikeskkonda iga kindla aja järel sisulooja, kes kirjutab põhjalikke ja informatiivseid artikleid ning raporteid. Sisukirjutaja otsene eesmärk on SEO parandamine, ettevõtte tuntuse suurendamine või hoopis autoriteedi tõstmine. Natukese aja pärast viib see tõenäoliselt müügitehinguni. Sisu loob ka copywriter, kes väga pikka teksti ei kirjuta, aga suunab lugejat kohe mingit tegevust tegema või ostma, kampaaniate korral. Blogi on kui veebipõhine...
Loe edasi

Milline peaks siis ikkagi üks kaasaegne koduleht välja nägema?

admin

jaanuar 12.2022 |

Koduleht
7 näpunäidet kodulehe tegijale   1. Koduleht nõuab eesmärki & sihtrühma Mõtle hoolikalt läbi, kellele on Sinu koduleht suunatud ning katsu leida oma sihtrühma murekohad ja probleemid. Mõtle läbi, miks on üldse tarvis veebileht oma ettevõttele luua. Veebilehe eesmärk peaks olema mõõdetav, et saada ülevaade, mis töötab ja mis mitte. Eesmärgiks on näiteks oma kodulehe kaudu toodete ja/või teenuste müümine, kontaktide kogumine selleks, et hiljem uudiskirju saata või mõni muu tegevus. 2. Koduleht vajab kasulikku...
Loe edasi

Digitaalne turundus

Digitaalne turundus
Digitaalne turundus – mis see on? Digitaalne turundus on tänasel päeval kõige populaarsem ja mugavam lahendus muuta oma ettevõte kliendile nähtavaks ja lihtsasti leitavaks. Tänu digiturundusele on võimalik oma tooteid ja teenuseid mugavalt reklaamida just oma sihtgruppidele. Sotsiaalmeedia turundus Sotsiaalmeedia turundus kuulub digitaalse turunduse alla. Tänu sotsiaalmeediale saab iga suur ja ka väike ettevõtte olla nähtav ning kättesaadav oma olemasolevatele ja tulevastele lojaalsetele klientidele. Nemad omakorda reklaamivad Sinu ettevõtte tooteid ja teenuseid oma tuttavatele, sõpradele...
Loe edasi

E-kaubanduse otsingumahtude tõus

admin

juuli 05.2021 |

E-kaubanduse otsingumahtude tõus Guugeldamine on tihti e-poodidest ostjate esimene samm soovitud toodete leidmisel. Alates 2020 aasta märtsist on aga oluliselt muutunud, palju inimesed Google’ist otsivad erinevaid e-kaubandusega seonduvaid teemasid. Eelmise aasta märtsis ja aprillis tõusid paljude e-kaubanduse valdkondade otsingumahud paarsada protsenti. Juukselõikusmasinate, hantlite ja mitmete teiste kategooriate otsingumahud kasvasid kohati lausa rekordkuudel 1 000% võrreldes 2019 aasta sama perioodiga. Muidugi oli erandeid. Reiskohvrite e-poe kingades ei soovinud kindlasti keegi olla. Üldisemalt juba kõrge otsingumahuga kategooriates...
Loe edasi

Kuidas e-poe müüki parandada?

admin

märts 18.2021 |

kuidas parandada e-poe müüki
E-poed omavad järjest suuremat ja suuremat tähtsust, ning on eriti olulisel kohal praegusel ajal. Müügi suurendamine on iga poe eesmärk ... kuid kuidas silma paista? Kuidas e-poe müüki parandada, kui nii palju on konkurente? Kuigi on alati võimalus, ja rangelt soovitatav muidugi, teha oma turundusstrateegias või veebipoes drastilisi muudatusi, on mõnikord vaja lihtsalt mõnda oma veebisaidi elementi muuta. Järgnevalt toome välja mõned olulised punktid, mis aitavad e-poe müüki parandada. Kasuta õiget platvormi Alustame täiesti algusest...
Loe edasi