...

Meiliturundus

admin

veebruar 11.2024 |


Kiiresti areneval digiturunduse maastikul võib meiliturunduse platvormi valik osutuda üsnagi pöördeliseks otsuseks, mis hakkab oluliselt mõjutama sinu ettevõtte kaasamisstrateegiaid ja sõnumi levikut. Kuna saadaval on palju platvorme, millest igaühel on ainulaadsed funktsioonid ja võimalused, on oluline teha teadlik valik, mis oleks kooskõlas sinu ärieesmärkide ja tellijaskonna vajadustega. Käesoleva võrdlusega ei süvene me mitte ainult Smaily, Mailchimpi, MailerLite’i ja Klaviyo eripäradesse, vaid toome sulle välja ka peamised arvesse võetavad aspektid, mida valimisprotsessi ajal meeles pidada. Seega alustamegi sellest kõige tähtsamast listist. 

 

Tegurid, mida meiliturunduse platvormi valimisel arvesse võtta

Enne iga platvormi eripäradesse sukeldumist on oluline mõista, millised tegurid peaksid sinu otsust mõjutama ning millisel juhul on need eriliselt olulised. 

  • Kasutajakogemus. Meiliturunduse platvormi kasutajakogemuse olulisus on iseenesestmõistetav, kuid selle sujuvus on eriti tähtis märksõna väikeettevõtetele või meeskondadele, kellel puuduvad ulatuslikud tehnilised teadmised. Intuitiivse liidesega platvorm, mille kasutamist on lihtne selgeks saada, võimaldab sujuvamat kampaaniahaldust ja vähendab õppimisele ning võimalikele eksimustele kuluvat aega. Kehv kasutuskogemus põhjustab sõna otseses mõttes stressi läbi pettumuse, tootlikkuse languse ja isegi vigaste meilikampaaniate saatmise. See omakorda võib põhjustada tellimusest loobumiste kasvu või isegi brändi maine langust. 
  • Personaliseerimine ja automatiseerimine. Sisu kohandamine üksikutele tellijatele vastavaks ja erinevate turunduslike või tehinguliste e-kirjade automatiseerimine on üliolulised märksõnad nende ettevõtete jaoks, kes soovivad luua oma tellijaskonnaga tugevat suhet. Üksluised masskirjad on vähem kaasahaaravad ning võivad tunduda rämpspostitusena, mis omakorda vähendab avamismäärasid ja konversioone. Samuti võib automatiseerimise funktsioonide kehv toimivus (või puudumine) kaasa tuua häiritud kliente ning uudiskirjast loobumisi või lausa spämmikaebusi. Kahtlemata toovad kehvad automaatikad turundajatele kaasa töökoormuse suurenemise. 
  • Integreerimisvõimalused. Sujuv integreerimine olemasolevate tööriistadega (nt CRM-süsteemid, analüütikatarkvara jne) on tõhususe ja andmete sidususe säilitamiseks hädavajalik. See aspekt on eriti oluline suurematele ettevõtetele, e-poodidele, või neile, kes sõltuvad suuresti andmepõhistest strateegiatest. Kehv integratsioon võib põhjustada segadust töövoogudes ja andmehoidlates, pidurdades turundustegevuse tõhusust. 
  • Skaleeritavus. Meiliturunduse platvorm peaks suutma hakkama saada kasvava meililisti ja järjest keerukamate kampaaniatega ilma toimivusprobleemideta. See on ülioluline kiiresti kasvavatele ettevõtetele või neile, kes plaanivad oma turundustegevust suurendada. Platvorm, mis lakkab koormuse suurenemise tõttu vajalikul viisil toimimast, võib lõpuks oma kasutajad viia (mõnikord aeganõudva) platvormi vahetamiseni. 
  • Hinnastruktuur. Kas platvormi maksumus on vastavuses selle pakutavate funktsioonide ja eelistega? Kuigi see aspekt on eriti oluline alustavatele või piiratud turunduseelarvega ettevõtetele, siis arvame, et maksumus on asi, mis huvitab iga ettevõtet. Ole teadlik sellest, mis on meilitunduse platvormi puhul sinu jaoks oluline ning uuri järgi, kui huvipakkuv platvorm seda pakub ning millises paketis see olemas on. Võid isegi ebaolulised aspektid üle vaadata. Kasutamata funktsioonide eest ülemaksmine või olulistesse funktsioonidesse alainvesteerimine võib mõjutada üldist investeeringutasuvust (ROI).
  • Klienditugi + kogukond. Sõbralik ja toetav klienditugi on oluline, et platvormiga tutvumise alguses kenasti sisse elada ja selle kasutamisel turvatunnet tunda. Klienditoe teenuse kvaliteet on kriitiline tehniliste probleemide kiireks lahendamiseks, mis on eriti oluline suurte meililistide puhul ning ettevõtete jaoks, kes sõltuvad tulu saamiseks suuresti meiliturundusest. Lisaks klienditoele on aktiivne kasutajakogukond väärtuslik ressurss arusaamade ja parimate tavade jagamiseks, mis on kasulik ettevõtetele, kes soovivad olla kursis arenevate meiliturunduse suundumuste ja strateegiatega. See on nagu lisaboonus, mida saad kasutada oma meiliturunduse oskuste ja seeläbi ka tulemuste parandamiseks. 

 

Erinevate platvormide plussid ja miinused

 

  1. Smaily: Täiuslik segu tõhususest ja uuenduslikkusest


  • Kasutajasõbralik liides. Siinkohal on kasutajate vajadusi mõistetud ning platvorm sobib hästi nii algajatele kui ka kogenud turundajatele. Smaily programm on kujundatud arusaadaval viisil, samas ilma funktsioonide toimivust ohverdamata.  
  • Hüperpersonaliseerimine tehisintellekti abiga. Smaily on asunud tehisintellektist võtma viimast, pakkudes kõrgtasemelist personaliseerimist läbi kampaaniate kohandamise vastavalt tellijate eelistustele. Näiteks saavad müügiga tegelevad ettevõtted lisada meilidesse personaliseeritud tootesoovitusi oma e-poest, vastavalt konkreetse tellija huvidele ja tegevusele e-poe leheküljel. Pühendunud klienditugi. Paljude platvormide puhul on klienditeenindus kehv, pakutud suhtlusrobotite poolt, või abi tuleb üldse tikutulega otsida. Smaily üks silmapaistvamaid eeliseid on nende kiire ja personaalne teenuse, mis tagab kiire probleemilahenduse ja sujuvalt kulgeva kogemuse kõigile kasutajatele. 
  • Eestimaine valik. Kodumaise meiliturunduse platvormi valik on mõistlik, kuna klienditugi on emakeelne ja on kindlamas vastavuses erinevate kohalike nõuete ja seadustega. Lisaks aitab eestimaise meiliturunduse platvormi valimine kohalikke ettevõtteid ja edendab kodumaise majanduse kasvu. 
  • Konkurentsivõimeline hinnakujundus. Smaily pakub suurepärast väärtust nii väikestele, keskmise suurusega kui ka suurtele ettevõtetele. Platvormi on võimalik kõikide võimalustega kasutada kuni 2000 aktiivse kontaktini tasuta, suurema meililisti puhul saab valida erinevate makseplaanide vahel, mille hind teeb silmad ette enamikele teistele platvormidele. 

 

  • Nõrgad küljed: Kuigi tegemist on äärmiselt võimeka platvormiga millel on palju võimalusi, siis ei paista see alustavale kasutajale silma ning tema soovitud tegevused võivad jääda täitmata. Seetõttu on kasutajatel soovituslik esialgu pöörduda klienditoe poole. Kõik pole siiski automaatselt saadaval. Näiteks, kui sinu ettevõte tahab oma meiliturunduse jaoks sügavasisulisi integratsioone kasutada, siis selleks on vaja pöörduda platvormi kllienditeeninduse poole ning paluda soovitud erilahendused spetsiaalselt välja arendada. 

 

  1. Mailchimp: Mitmekülgne ja kõikehõlmav valik

  • Lai valik funktsioone. Mailchimpi ulatuslik tööriistade komplekt vastab erinevatele turundusvajadustele, muutes selle üsnagi mitmekülgseks valikuks. Näiteks annab platvorm sulle infot sinu kontaktide kvaliteedi kohta.
  • Hea e-kaubanduseks. Mailchimpil on head liidestuse võimalused peamiste e-poodide platvormidega ning platvormis on võimalik kuvada automaatselt iga meilikampaania müügitulu. 
  • Sotsiaalmeedia laiendused. Platvormiga saad lisaks meiliturundusele hallata ka lihsamaid sotsiaalmeedia kampaaniaid. 
  • Populaarne. Mailchimp on ilmselt üks kuulsamaid meiliturunduse platvorme ning tänu suuremale kogukonnale annab see meiliturundajatele rohkem võimalusi platvormiga seotud kogemuste ja nippide veebist leidmiseks ja arutelude pidamiseks. 

 

  • Nõrgad küljed: Kuigi Mailchimp on tänaseni üks populaarsemaid valikuid, on tasuta paketti võimalik kasutada vaid 500 kontakti puhul ning platvormi tasulised paketid on kallid ja nõuavad mitmete loogiliste tegevuste eest lisatasu. Ka kõige odavaima paketi puhul on vajakajäämisi, näiteks saab sellega seada automaatikaid ainult ühele e-kirjale. Kui tahad ühte automaatikasse rohkem e-kirju panna, siis pead kulukama paketi peale üle minema. Samuti on platvormi lisakasutajate jaoks suuremat paketti vaja, st kui veebipoodi ja turundust haldab rohkem inimesi, on kulu selle võrra suurem. Mailchimpis navigeerimine võib olla keeruline (eriti esmakasutajatele), kuna platvormil on palju erinevaid menüüsid ja nuppe, mida on raske hoomata. 

 

  1. MailerLite: Eelarvesõbralik, keskendudes lihtsusele


  • Taskukohased lahendused. MailerLite on hea variant alustavatele ettevõtetele, pakkudes olulisi funktsioone eelarvesõbraliku hinnaga.
  • Kasutajasõbralik. Võrreldes populaarse Mailchimpiga on MailerLite’i struktuur selgem. Kogu platvorm on lihtne ja kasutajasõbralik. Selle puhas disain sobib suurepäraselt konkreetsete meiliturunduse vajaduste puhul, olles sobilik valik ka algajale.
  • Selge automaatikate seadistamine.  Lihtne automatiseerimise protsess on meiliturunduses oluline, kuna see säästab olulist meiliturundusele kuluvat aega. MailerLite’i platvorm paistab silma sellega, et seal on üsna lihtne automaatikaid üles seada. 
  • Harib kasutajaid. Boonusena on MailerLite’il väga hea koolituste osa (MailerLite Academy), milles nad õpetavad inimestele kõike alates platvormi kasutamisest, kuni üldise meiliturunduse tegemiseni välja. 

 

  • Nõrgad küljed:  MailerLite’iga alustamine võib algajale siiski peavalu põhjustada uue konto autentimisprotsessi tülikuse pärast. Samuti pole MailerLite veebipoodide jaoks parim valik, kuna platvormi integratsioonide osa jätab soovida. E-kirjade loomisel võib teatud aspektide kohandamine ilma HTML-i teadmisteta osutuda keeruliseks ning lisaks puudub Mailerlite’il sisseehitatud maandumislehtede loomise võimalus, mis võib seetõttu nõuda kolmandate osapoolte integreerimist. 

 

  1. Klaviyo: Spetsialiseerunud e-kaubanduse ettevõtetele


  • Populaarne e-kaubanduse valdkonnas. Klaviyo on tihti veebipoodide eelistustes, kuna pakub häid integratsioone, põhjalikke andmeülevaateid ja võimaldab luua hästi sihitud e-kaubanduse kampaaniaid.  
  • Täiustatud segmenteerimisvõimalused. Platvorm pakub tugevaid segmenteerimisvõimalusi ning selle tugevus seisneb andmete otstarbekas ärakasutamises sihitud kampaaniate loomiseks. Seal on väga lihtne teha automatiseerimist vastavalt kliendi käitumisele veebipoes, näiteks kui klient ostab teatud tooteid, saab tema jaoks automaatika aktiveerida. 
  • Hea ülevaade tulemustest. Klaviyol tuli üsna hiljuti välja uus tulemustabel (dashboard), kus lisaks teistele kampaaniat puudutavatele meetrikutele kuvatakse näiteks ka konkreetsest kampaaniast saadav müügitulu välja. 
  • SMS-ide saatmine. Lisaks e-kirjade edastamisele saab Klaviyot soovi korral kasutada kallimas paketis ka tekstipõhiste mobiilisõnumite saatmiseks. See on võimalus, mis enamikel meiliturunduse platvormidel puudub. 

 

  • Nõrgad küljed: Kindla miinusena võib Klaviyo puhul välja tuua nende teistest selgelt kulukamad paketid ning platvormi eest maksmine algab juba alates 250-st kontaktist. Samuti ei ole Klaviyo väga sobilik valik teiste valdkondade jaoks peale veebikaubanduse, mille jaoks antud platvorm konkreetselt loodud on. Edastatavuse puhul võib tekkida probleeme seetõttu, et platvorm kasutab SendGridi infrastrktuuri, mis võib omakorda põhjustada e-kirjade rämpspostkasti sattumise. 

 

Kokkuvõtteks

Õige meiliturunduse platvormi valimine on strateegiline otsus, mis sõltub erinevatest teguritest, sealhulgas ettevõtte suurusest, turunduseesmärkidest, tehnilistest võimalustest ja eelarvest. Smailyl, Mailchimpil, MailerLite’il ja Klaviyol on kõigil oma tugevad küljed. Soovitame otsuse langetamisel arvesse võtta platvormi kasutajasõbralikkust, personaliseerimise ja segmenteerimise võimalusi, hinna konkurentsivõimelisust ja klienditoe kvaliteeti. Viimaks tasub kuulata ka oma sisetunnet ja arvestada olulise aspektina seda, mis isiklikult tundub kõige õigem valik. Sinu lõplik valik ei peaks mitte ainult vastama kasutusmugavuse standarditele ja sinu praegustele vajadustele, vaid sellel peaks olema ka potentsiaali toetada sinu tulevasi turundusalaseid püüdlusi.

admin

jaanuar 30.2024 |

E-kaubanduse revolutsiooniline võimendamine Smaily tehisintellektil põhinevate tootesoovitustega

Tempoka kaubandusvaldkonna konkurentsitihedus avaldab ettevõtetele pidevat survet uuenduslike viiside leidmiseks, et klientide postkastides silma paista ja nendega tulemuslikke suhteid luua. Personaliseerimine on kujunenud digisuhtluse strateegiate nurgakiviks, pannes aluse sellele, kuidas e-poed oma tellijaskonnaga suhtlevad. Eesti meiliturunduse platvorm Smaily juhib seda revolutsiooni oma tipptasemel tehisintellektil (artificial intelligence – AI) põhineva tootesoovitusmootoriga, pakkudes keerukatel süsteemidel põhinevaid lihtsaid lahendusi. Tellijate jaoks tähendab see rohkem teretulnud sisuga e-kirju. Ettevõtetele pakuvad antud AI lahendused tänu klientide seotuse suurendamisele meeldivat tõusu e-poodide müüginumbrites. 

 

AI kasutuse tõus e-kaubanduses

AI ehk tehisintellekti integreerimine e-kaubandusega on muutnud mängureegleid kogu valdkonnas ning erilisi arenguid on näha konkreetsete toodete reklaamimises. AI võime analüüsida ja tõlgendada tohutul hulgal kliendiandmeid on võimaldanud e-kaubanduse platvormidel pakkuda vägagi kohandatud, hüperpersonaliseeritud ostukogemusi. Smaily AI-mudel illustreerib neid edusamme, kasutades täiustatud algoritme, et mõista klientide eelistusi ja käitumist sügavamalt. 

 

AI mudeli põhimõtted

Smaily AI mudel annab tunnistust masinõppe ja andmeanalüütika potentsiaalist e-kaubanduses. Antud mudel on üles ehitatud klientide varasema suhtluse, ostuajaloo ja eelistuste mõistmise vundamendile, liikudes kaugemale üsnagi algelistest traditsioonilistest soovitussüsteemidest. Kui traditsionaalsed viisid meenutavad üldistamisele ja tõenäosusele tuginedes rohkem ennustajate tööd, siis AI koos oma keeruliste algoritmide ja mudelitega on pigem nö “teaduspõhisem” lähenemine klientide ostumustritele. AI-ga saavad tellijad tootesoovitusi, mis pole mitte ainult asjakohased, vaid ka kõrge tõenäosusega vastavad nende individuaalsetele maitsetele ja vajadustele. Lisaks lihtsale brändisõnumi edastamisele on enamike turundusmeilide lõppeesmärk kliendisidemete tugevdamine ja müügi saavutamine ning siinkohal tulebki mängu toodete reklaamimine. Vaatame täpsemalt, kuidas AI aitab seda kõige tõhusamalt teha.

 

Smaily AI mudeli põhifunktsioonid

Süvaõppe algoritmid. Kaasaegne tehnoloogia võimaldab kliente sügavamalt mõista, täites sedasi turundajate kauaaegsed püüdlused ja unistused. Smaily AI-mudeli keskmes on keerukad süvaõppe algoritmid. Need on loodud selleks, et süveneda klientide käitumise nüanssidesse, võimaldades süsteemil teha ennustusi ja soovitusi suure täpsusega. 

Dünaamiline personaliseerimine. Sõprussuhted põhinevad üldiselt toetusel ja teineteise identiteedi tunnustamisel. Tänu tehisintellektil põhinevale meiliturundusele saavad ettevõtted nüüd suhelda tellijatega viisil, mis tundub pigem vestlusena sõbraga kui reklaamisõnumite edastamisena. Smaily mudel paistab silma oma dünaamiliste personaliseerimisvõimaluste poolest. See kohandub reaalajas klientide käitumisele vastavaks. Niiviisi tagab süsteem, et ostukogemus areneb pidevalt ja püsib asjakohasena iga kasutaja jaoks. 

Andmepõhised ülevaated. Üks peamisi põhjuseid tehisintellekti kasutamise populaarsuses on asjaolu, et selle võimekus korraga hallata erinevaid andmeid on palju suurem kui ühe inimese või isegi meeskonna oma. Smaily mudeli võimsusele annab jõudu juurde selle oskus kasutada korraga suurt hulka andmeid. See annab hindamatu ülevaate klientide käitumise erinevatest tahkudest, aidates e-kaubandusega tegelevatel ettevõtetel teha teadlikke strateegilisi otsuseid. 

Smaily AI mudel praktikas: Prike edulugu

Smaily AI mudeli tõhusust illustreerivad kõige paremini reaalmaailma rakendused. Märkimisväärne näide on selle rakendamine Prike e-kaubanduse strateegias, mis näitab tehisintellekti tõeliselt transformatiivset mõju: 

  • Paremad meilide avamise määrad: AI-põhiste tootesoovituste kasutuselevõtt tõi kaasa meilide avamise määra märkimisväärse kasvu. See näitab klientide suuremat seotust sisuga, mis vastab nende huvidele ja vajadustele.
  • Tulu kasv ühe kontakti kohta: Smaily mudeli rakendamine suurendas olulisel määral Prike tulu kontakti kohta. See kasv oli vahemikus 150% kuni 290%, rõhutades mudeli tõhusust müügi suurendamisel personaliseeritud soovituste kaudu.
  • Täiustatud kliendikogemus: AI mudeli võime analüüsida klientide suhtlust ja sellele seejärel vastavalt reageerida viib klientide jaoks personaalsema ja rahuldavama ostuteekonnani. Ka Prike kliendid said tootesoovitusi, mis olid kooskõlas nende varasema interaktiivse käitumise ja eelistustega. See omakorda viis kaasahaaravama ja edukama ostukogemuseni. 

 

Tehnilisest poolest: kiirülevaade Smaily AI mudeli protsessidest

Smaily AI mudeli protsess algab oluliste andmete laadimisega süsteemi. See hõlmab tootekataloogi, kliendiportfelli, ostude ajalugu ja kontaktteavet, mis kõik on kliendi käitumise ja eelistuste mõistmiseks üliolulised. Seejärel läbib mudel koolitusetapi, kus ta õpib ennustama personaliseeritud tootevalikuid varasema käitumise ja klientide eelistuste põhjal. 

Nende kohandatud soovituste pakkumiseks kasutab mudel ärireegleid ja -strateegiaid. Kõige tõenäolisemate ostude ennustamiseks kasutatakse turukorvi analüüsi, sisupõhiseid soovitussüsteeme ja masinõppe neurovõrke (neural network). Selle protsessi tulemuseks on erinevad soovitused, millele on lisatud tõenäosusskoorid ja hinded. See hindamissüsteem annab soovituste asjakohasuse ja tõhususe kohta arusaadava mõõdupuu. 

 

Smaily AI mudel erinevatel e-kaubanduse platvormidel

Prike juhtum on vaid üks näidetest mudeli kindla tõhususe kohta ning Smaily AI tootesoovituse mootor on mitmekülgne ja kohandatav erinevatele tegevusvaldkondadele ja e-kaubanduse platvormidele. Olenemata sellest, kas see on integreeritud WooCommerce’i, Shopify, Magento või mis tahes muu kohandatud platvormiga, pakub mudel skaleeritavat ja tõhusat lahendust igas suuruses ettevõtetele. 

Laiemas kontekstis astub Smaily AI-mudel vastu mitmetele väljakutsetele, millega e-kaubanduse platvormid tänapäeval silmitsi seisavad. See aitab võidelda valikute rohkuse probleemiga, kus klientide otsustusvõime võib tarduda võrgus saadaolevate toodete hoomamatu valiku tõttu. Personaliseeritud soovitusi pakkudes lihtsustab mudel klientide jaoks kogu otsingu- ja ostuprotsessi, mis toob kaasa sujuvama ja nauditavama kogemuse. 

 

AI-ga ühendatud e-kaubanduse tulevik: vaade homsesse

Kuna e-kaubandus on pidevas arengus, muutub tehisintellekti roll klientide kogemuste kujundamisel ja ärikasvu edendamisel üha olulisemaks. Smaily tehisintellekti mudel ei kujuta endast mitte ainult praegust suundumust, vaid ka pilguheitu veebis tehtava müügi tulevikku. See on tulevik, kus personaliseerimine ei ole luksus, vaid vajadus. Klientide huvi ja kaasatuse kasv tulenebki tänapäeval kohandatud kogemustest ning AI-põhised tootesoovitused muutuvad meiliturunduses seetõttu pigem normiks kui erandiks. 

Kokkuvõtteks

Smaily AI-põhine tootesoovitusmudel tähistab olulist edasiminekut e-kaubanduse tehnoloogias. Personaliseeritud kogemuste pakkumine ja klientide vajaduste põhjalik mõistmine ei muuda mitte ainult seda, kuidas kliendid ostlevad, vaid ka seda, kuidas e-kaubanduse platvormid toimivad. Boonusena parandab see strateegia sinu sõnumite vastuvõttu tellijate poolt ja brändi mainet publiku silmis. Üsna varsti muutub antud AI-põhine mudel asendamatuks tööriistaks kaasaegsel e-kaubanduse maastikul, sillutades teed uuenduslikumatele ja kliendikesksematele ostukogemustele. Seega on mahajäämise vältimiseks mõistlik oma äristrateegia üheks eesmärgiks seada ajaga kaasas käimise. 

 

Oled valmis viima oma meiliturundust tipptehnoloogia abil järgmisele tasemele? 

Registreeru Smaily kasutajaks siin ja hakka tulemusi nägema kohe!

 

meiliturundus
admin

mai 29.2023 |

Meiliturundus on tänapäeval äärmiselt oluline osa ettevõtte turundusstrateegiast. See võimaldab sul jõuda otse oma sihtrühmani, pakkudes personaalset ja sihitud sisu. Kuid meiliturunduse tõhusaks rakendamiseks on vaja sobivat platvormi, mis aitaks sul luua ja hallata oma kampaaniaid. Üks selline platvorm, mida soovitan sul kaaluda, on Smaily.com. Selles blogipostituses uurime, miks Smaily.com on suurepärane valik meiliturunduse optimeerimiseks ning kuidas saad liituda selle platvormiga.

  • Meiliturunduse tähtsus:
    Meiliturundus on endiselt üks tõhusamaid viise otsese kontakti loomiseks oma klientidega. See võimaldab sul pakkuda neile olulist teavet, uuendusi, eripakkumisi ja isikupärastatud sisu. Samuti aitab see luua tugevat sidet oma brändi ja sihtrühma vahel.
  • Tõhusa meiliturunduse olulised elemendid:
    Tõhusa meiliturunduse strateegia loomiseks on mitmeid olulisi tegureid, mida tuleks arvesse võtta. Näiteks selgelt määratletud eesmärgid, sihtrühma segmenteerimine, atraktiivne sisu, nutikas kujundus, personaalne lähenemine ja tulemuste analüüsimine.
  • Smaily.com platvormi eelised:
    Smaily.com pakub mitmeid võimsaid funktsioone ja eeliseid, mis aitavad sul oma meiliturundust täiustada:

a. Lihtne kasutajaliides: Smaily.com on loodud nii, et seda saaks kasutada ka algaja turundaja. Platvormi liides on intuitiivne ja kasutajasõbralik, võimaldades sul kiiresti luua ja kohandada meilikampaaniaid.

b. Segmenteerimisvõimalused: Smaily.com pakub laias valikus segmenteerimisvõimalusi, mis võimaldavad sul jagada oma sihtrühma erinevateks segmentideks. See võimaldab sul pakkuda personaalset sisu ja saata sihitud sõnumeid, mis parandavad sinu kampaaniaid.c. Automaatika ja ajastamine: Platvormil on võimas automatiseerimissüsteem, mis võimaldab sul eelnevalt planeerida ja ajastada oma meilisõnumeid. Saad seadistada tervituskirju, sünnipäevaõnnitlusi, järelmeetmeid ja palju muud, tagades seeläbi, et sinu sõnumid jõuavad õigeaegselt ja õigetele inimestele.

d. A/B testimine: Smaily.com platvorm võimaldab sul teostada A/B testimist, et välja selgitada, millised sõnumid, pealkirjad, pakkumised või kujundused toimivad kõige paremini. See aitab sul oma kampaaniaid pidevalt optimeerida ja paremaid tulemusi saavutada.

e. Jälgimis- ja analüüsimisvahendid: Smaily.com pakub põhjalikke jälgimis- ja analüüsimisvahendeid, mis võimaldavad sul hinnata oma kampaaniate jõudlust. Saad jälgida avamismäärasid, klikkimismäärasid, konversioonide arvu ja palju muud, et mõõta oma meiliturunduse edukust ja teha strateegilisi otsuseid.

Liitumine Smaily.com platvormiga: Smaily.com platvormiga liitumine on lihtne ja kiire. Järgi neid samme:

a. Registreeru:
Külasta Smaily.com veebisaiti ja registreeru kasutajaks. Täida vajalikud andmed ja loo konto.
b. Konto seadistamine:
Peale registreerumist saad seadistada oma kontot vastavalt oma vajadustele. Lisa oma ettevõtte andmed, brändi elemendid ja e-posti aadressid, mida soovid kasutada meiliturunduseks.
c. Looge esimene kampaania:
Smaily.com platvormil saad lihtsalt luua oma esimese meilikampaania. Vali kujundusmallid, lisa sisu ja kohanda sõnum vastavalt oma eesmärkidele.
d. Saada ja jälgi tulemusi:
Kampaania saatmise järel saad jälgida tulemusi Smaily.com platvormi analüüsivahendite abil. Vaata avamismäärasid, klikkimismäärasid ja konversioone ning tee vajadusel muudatusi oma järgmistes kampaaniates.

Kokkuvõte:

Meiliturundus on tõhus viis jõuda otse oma sihtrühmani ja luua tugevaid sidemeid oma klientidega. Smaily.com platvorm pakub sulle kõike, mida vajad, et oma meiliturundust optimeerida. Liitumine Smaily.com platvormiga annab sulle võimaluse kasutada võimsaid tööriistu, nagu segmenteerimine, automatiseerimine, A/B testimine ja analüüs, mis aitavad sul saavutada paremaid tulemusi oma meiliturunduses. Ära jää maha, liitu Smaily.com platvormiga juba täna ja vii oma meiliturundus uuele tasemele!

Meie soovime Sinu projektist lähemalt kuulda!

Täida kõrval olev vorm või saada normaalne e-mail aadressile89@89.ee

    error: Content is protected !!