...

veebihaldus

admin

veebruar 25.2021 | haldus | hooldus | veebihaldus | veebihooldus | wordress

WordPressi haldus ja hooldus on üks olulisemaid valdkondi, millele on vaja keskenduda. WordPressi haldus ei ole lihtsalt veebisaidi ülesehitus peale mida lasta sellel lihtsalt istuda. Oma veebisaidi heas korras hoidmine eeldab ennetavat hooldavat lähenemist.

Sinu WordPressi veebileht on võimas süsteem, mis koosneb mitmest osast. See hõlmab WordPressi hostimist, WordPressi tarkvara ennast, pluginaid ja teemasid.

Lisaks sellele ju lisad veebile ka oma sisutekstid ja -pildid. Kõik need koos moodustavad veebisaidi, mida külastajad ja kliendid armastavad.

Seega, kui soovid optimaalset jõudlust, on regulaarne WordPressi haldus väga vajalik. Need hooldustoimingud tagavad, et sinu veebisait on alati parimas vormis.

Kui tihti peaks WordPressi haldus-toiminguid tegema?

Kui veebileht on tiheda külastatavusega, peaks haldusega seotud toiminguid vähemalt iga kolme kuu tagant läbi tegema. Paljusid toiminguid on aga soovitav teha lausa iga kuu.

Siin on loetelu olulisematest toimingutest:

– Loo oma veebisaidist täielik varukoopia

Varukoopiad sinu veebilehest üks olulisimaid asju WordPressi haldus-elemente. WordPressil on palju back-up pluginaid, mis sellega aitavad. Mõnikord, aga, võib varunduslahendus äkitselt lakata töötamast, ilma et seda isegi märkaksid, seega oleks hea, kui iga mõne aja tagant seda kontrolliksid ja vajadusel plugina käsitsi käivitaksid.

– Kontrolli ja värskenda kõiki WordPressi faile

WordPressil on sisseehitatud süsteem WordPressi tuumiku, pluginate ja teemade värskenduste haldamiseks. WordPressi peab alati uuendama, et kasutada uusimat versiooni ning hoida kõiki oma pluginaid ja teemasid värskena.

Uuendusi on soovitav ka käsitsi kontrollida, et veenduda, et kõigil pluginatel ja teemadel, eriti tasulistel, ikka töötab uusim versioon.wordpressi haldus - uuendused

– Kontrolli ja kustuta spam kommentaarid

Rämps-kommentaaride kustutamiseks on abiks erinevad pluginad nagu näiteks Akismet. Mõnikord, aga, võib Akismet kogemata õigustatud kommentaari märkida rämpspostiks. Seetõttu on soovitav iga mõne aja tagant vaadata oma spam üle, et mitte olulisi kommentaare kaotada.

– Testi kõiki oma WordPressi (kontakt)vorme

On ülimalt oluline kontrollida kõiki oma veebisaidi vorme ja veenduda, et need töötaksid korralikult. Oleks ju rumal kaotada klient katkise (kontakti)vormi tõttu.

– Optimeeri oma WordPressi andmebaas

WordPress salvestab enamiku andmeid sinu WordPressi andmebaasi. See sisaldab kogu sinu veebilehe sisu, kommentaare, kasutajaid ja seadeid.

Aja jooksul võib sinu andmebaas aga koguda palju tarbetuid andmeid, mis suurendab WordPressi varukoopiate suurust, mis võib mõjutada varukoopiate üleslaadimist, allalaadimist ja taastamist.

WordPressi andmebaasi optimeerimine võimaldab sinu veebisaiti segadusest puhastada ja andmebaasi jõudlust parandada.

– Leia ja paranda 404 veateated

Kui kasutaja proovib külastada lehte, mida sinu veebisaidil pole, kuvab WordPress talle 404 tõrke lehe. 404 veateated, mis ilmnevad seetõttu, et kasutaja aadressi valesti sisestas, on normaalsed ja nende pärast ei ole vaja muretseda. Küll aga on oluline eemaldada seesugused 404 veateated, mis ilmnevad näiteks seetõttu, et leht pole enam saadaval. Sellised vead loovad kasutajate jaoks pettumust valmistava ja halva kasutuskogemuse.

wordpressi haldus - 404

– Leia ja paranda katkised lingid

Veebilehe kasvades on tõenäoline, et mõnda välist veebisaiti, millele oled oma vanemates artiklites linkinud, pole enam olemas. Mõni võib olla kolinud uuele domeenile, teine ​​aga lihtsalt tegevuse ära lõpetanud.

Katkiste linkide probleem ei piirdu aga ainult väliste linkidega. Võid kogemata lisada katkiseid pilte, halvasti vormindatud linke või teha oma linkide kirjutamisel kirjavea. See võib külastajatele pettumust valmistada ja kahjustada sinu veebilehe kasutajasõbralikkust.

– Optimeeri oma veebisaidi pildid

Piltide laadimine võtab kauem aega kui teksti laadimine, mis tähendab, et need vähendavad lehe laadimiskiirust. Veebisaidi jõudluskontrolli käigus avastatud liiga suurte piltide suurust on parem vähendada.

– Vaata üle WordPressi turvalisuselogid

wordpressi hooldus - turvalisus

Mõned WordPressi kasutajad ei saa aru, et nende sait on rünnaku all enne, kui veebileht muutub aeglaseks või otsingutulemused langevad. Loe WordPressi turvalisuse kohta siit.

– Muuda kõiki oma paroole

See käib käsikäes eelmise turvalisuse punktiga. Paroolid on esimene kaitse volitamata juurdepääsu eest sinu veebisaidile. Kõikide veebikontode jaoks peaks alati kasutama tugevaid unikaalseid paroole. Nende hulka kuuluvad sinu WordPressi veebisait, FTP-kontod ja andmebaas.

Need hooldusprotseduurid on vaid mõned paljudest ja võivad olla üsna aeganõudvad, kuid sinu veebisaidi ja sinu ettevõtte jaoks on see ülioluline. Oleme siin selleks, et sind selle kõigega aidata. Kirjuta meile ja me teostame kõik vajalikud haldusprotseduurid sinu eest, sinu aja nimel!

E-poe haldamine
admin

aprill 08.2019 | e-kaubandus | e-poe haldamine | e-pood | veebihaldus | veebihooldus

Olles nüüdseks aastaid ja aastaid tegelenud sadade erinevate e-poodidega, mõtlesime välja tuua mõned väga läbivad ja levinud probleemid mida väga paljud e-poe omanikud teevad, eriti uued kellele e-poe haldamine on uus väljakutse. See on heaks infoks kõigile kes juba omavad enda e-poodi või plaanivad sellega tulevikus tegelema hakata. Ilma pikema sissejuhatuseta, asume asja kallale!

 

Liiga levinud valdkonna valimine

Kusagil 70% inimestest pakub esimese ideena e-poele mõeldes välja kas t-särgid, lasteriided või pulmateenused. Ja just see turg on juba ekstreemselt täis. T-särgi e-poode on juba kümneid ja kümneid tuhandeid. Sama kehtib ka lasteriietele jms. Kõige esimene ja suurim viga ongi enamasti ülimalt konkurentsirohke valdkonna valimine. Konkreetsed suurimad probleemid selliste valikute juures on:

  • Tõenäoliselt ei tule sa kunagi otsingutulemustes esile
  • Sul on ääretult keeruline välja paista kõikide teiste e-poodide seast
  • Kasum on minimaalne kuna ka hindade üle käib väga tihe võitlus

Õige valdkonna leidmine on küllaltki peen kunst. Kui sa valid valdkonna mis on liiga kitsas, ei ole sul tõenäoliselt piisavalt kliente. Kui sa valid valdkonna mis on liiga lai, on sul tõenäoliselt liiga palju konkurentsi, et sellega võistelda.

Ideaalses maailmas tuleks leida tooted mida päris igas suvalises kioskis ei müüda ja millel ei ole veel ka palju e-poe konkurente. Kõige tähtsam muidugi on leida toode, mis on piisavalt nõutud, et selle pealt oleks võimalik ka raha teenida. Väga paljud inimesed valivad oma e-poe valdkonnaks enda väga spetsiifilise hobi või huvi, mis on küll armas aga tihtipeale on just selliste e-poodide kasumid nullilähedased kuna nende toodete turg on nii minimaalne.

 

Turundusplaani puudumine

Kui sa oled valinud juba vale valdkonna või sinu tooted on lihtsalt liiga kallid, siis võib su e-pood olla juba algusest peale hukule määratud. Oletades aga, et kõik on veel siiani õigesti läinud, on sul ikkagi vaja turundusplaani, et kliendid kohale meelitada.

Võimalikult suure liikluse saamine enda e-poodi ongi tegelikult ju edu alus. Siiski on lausa hämmastav kui paljud värsked e-poe omanikud jätavad kogu turunduseosa täiesti juhuse hooleks.

Tulutoovat ja jätkusuutlikku e-poodi ei ole võimalik pidada ilma korraliku turundusstrateegiata. Ei ole suurt kasu ideaalsest tootest või perfektselt valitud valdkonnast, kui mitte keegi sinu e-poodi üles ei leia.

Enda lehele liikluse suunamiseks on õnneks tohutult palju erinevaid platvorme – Google Adwords, Facebook, Youtube jne. Ka see tuleks juba alguses läbi mõelda, milline oleks just sinu e-poele sobiv reklaamiplatvorm.

 

Otsingumootoritele mitteoptimeerimine

Mida aeg edasi, seda rohkem liiklust võiks e-poodi tulla juba naturaalselt. See saab aga juhtuda ainult pidevat ja väärtuslikku sisu luues ning kindlaid SEO reegleid järgides. Isegi kui sa sihid väga konkurentsitihedaid märksõnu, saavutab järjepideva töö ja vaevaga head positsioonid otsingumootorite tulemustes.

Üldiselt põhinebki sinu oskus otsingutulemustes esile tulla sellel, kui hästi sul õnnestub enda e-poe haldamine otsingumootorite seisukohast ja enda toodetele ning blogisse sisu genereerida. Praktiliselt iga e-pood mida me näinud oleme, omab mingit sorti seo-vigu.

Kui sul puuduvad selle koha pealt igasugused teadmised on päris suur oht, et sa jätad kasutamata suurel hulgal nö. tasuta liiklust enda e-poodi.

 

Reaalse väärtuse puudumine

Nüüd kui klient on e-poodi kohale meelitatud, pead sa ta siiski veel veenma enda pangakaarti välja võtma ja ostu lõpetama. Ja selleks on vaja teda ju veenda, et just sinu e-pood on kõigist teistest parim. Kahjuks sulandub väga suur hulk e-poode täpselt teiste omasugustega kokku ja ei erine mitte millegi poolest.

E-poe külastaja peaks esimese viie sekundi jooksul aru saama, mis teeb just sinu e-poe eriliseks. Vastasel juhul nad kas lahkuvad või panevad su e-poe teistega ühte patta. Ning siis, siis nad teevad enda ostuvalikud puhtalt hinna põhjal.

Juba e-poodi luues, tuleks kindlasti välja mõelda, mis on see mis teeb just sinu e-poe eriliseks. Kui sa oleksid klient siis miks sa valiksid kõikide e-poodide hulgast just enda oma?

Meie soovime Sinu projektist lähemalt kuulda!

Täida kõrval olev vorm või saada normaalne e-mail aadressile89@89.ee

    error: Content is protected !!