...

e-pood

admin

aprill 19.2022 | E-esmaspäev | e-pood | ettevõtlus | Veebipood

E-esmaspäev on juba 9.mail! Kas Sina oled juba E-esmaspäeval osalenud ning surfanud erinevates e-poodides ja leidnud enneolematuid sooduspakkumisi? Kui ei ole, siis esimene võimalus avaneb Sulle Internetis soodsalt šoppamiseks juba 9. mail!

Mis päev see selline on?

E-esmaspäeval saad Sa teha 24-tunni jooksul oste erinevatest e-poodidest Internetis, mis on ainult selleks päevaks teinud enneolematult suuri soodus- ja eripakkumisi. Erinevad veebipoed on üles riputanud soodsad eripakkumised oma toodetele ja/või teenustele, mis on Sulle saadaval just ja ainult E- esmaspäeval ning 24h! E-esmaspäeva raames pakuvad erinevad veebipoed erilisi sooduspakkumisi iga maikuu ja novembrikuu teisel esmaspäeval.

E-esmaspäeva korraldab Eesti E-kaubanduse Liit, kes ka kontrollib üle kõikide e-poodide taustainfo, et Internetis šoppamine oleks turvaline ja mugav. Kõige esimene E-esmaspäev leidis aset 10. novembril, 2014. aastal.

E-esmaspäeva korraldatakse, et kasvatada erinevate brändide tuntust ning käivet. 24-tunni jooksul on võimalik erinevatel ettevõtetel end nähtavaks teha www.esmaspaev.ee kampaanialehel kõige erilisemate ja silmapaistvamate pakkumistega.

Veebipoodides ostlemine on aastatega aina populaarsemaks muutunud ja mitte ainult pandeemia tõttu, vaid see on mugav ning hoiab Sinu kallist aega kokku. Selleks, et e-poes šopata, ei ole vaja muretseda tasulise parkimise pärast või mõelda, kuidas oma lihasjõuga näiteks mööblit koju toimetada, ei ole tarvis ka järjekorras seista või teenindajat oodata.

Enamasti ostetakse e-poodidest süüa, tervise- ja sporditooteid, kodusisustust ning elektroonikat. E-esmaspäeval jäävad aga enim ostlejatele silma lemmikloomatarbed, ilu-, tervise- ja loodustooted.

E-esmaspäev üllatab Sind eripakkumistega!

E-esmaspäeva raames ei tee erinevad veebipoed mitte ainult pead pööritama panevaid allahindlusi, vaid ka korraldatakse põnevaid loosimänge ning enamasti on paki kohale toimetamine ka tasuta, kingituseks Sulle kauba peale!

Lisaks, paljud tootekategooriad, millel tavapäraselt allahindlusi ei esine, paistavad silma just erakordsete sooduspakkumistega. Seega, tasub oma lemmikbrändidel sellel päeval silm peal hoida!

Tähtis on arvestada, et E-esmaspäev on kaitstud kaubamärk ning antud kampaanias osalemiseks on vaja E-Kaubanduse Liidu kinnitust. Osalemiseks registreeri veebilehel – www.esmaspaev.ee

Pane omale kalendrisse E-esmaspäevade meeldetuletused ning saa osa enneolematutest pakkumistest, allahindlustest ja loosidest!

e-pood
admin

september 14.2020 | e-kaubandus | e-pood | SEO

Nagu kaupluse puhul on oluline asukoht, välimus ja reklaam, on ka e-kaubandusel omad strateegiad ja nipid, mida unustada ei tohiks. Loetleme 10 levinumat põhjust, miks sinu e-pood ei müü nii, nagu ootasid.

 

Veebileht ei ole reageeriv ehk responsive website

Nutitelefonide ajastul peame arvestama, et inimeste veebioslemisharjumised lähevad järjest väiksematele ekraanidele. Juba aastal 2014 ületas veebikasutus nutiseadmetes arvutite oma.

Kui sinu e-poes ei ole mugav oma oste teha nutitelefonis või tahvelarvutis , on ta lihtsam sulgeda ja uus otsida.

 

Liiga palju reklaami

Mitte kellelegi ei meeldi lahti hüppavad kirevad aknad ja vilkuvad bännerid. Kui pool e-poes veedetud ajast pool kulub reklaamibännerite ja pop-up  akende sulgemiseks, tahame ta kiiresti kinni panna.

 

Ostuprotsess on liialt keerukas

On oluline veenduda, et ostu sooritamine hõlmaks võimalikult vähe samme.  Näiteks võib tülikaks osutuda sunnitud kasutajaks registreerimine, pikkade vormide täitmine või ostu katkemine „back“ nuppu vajutades.
Ostuprotsess peaks toimima lihtsas järjekorras:  ostukorv – tarne – maksmine –  kinnitus.

 

Varjatud tasud

Kui ostukorvist edasi liikudes selgub, et ost on eeldatust oluliselt kulukam, tahame minna tagasi googlisse ja otsida mõne teise sama kaupa pakkuva e-poe.

 

Veebileht on liiga aeglane

Aeg on raha. Microsofti uuringud näitavad, et kui sinu veebileht on konkurendi omast 250 millisekundit aeglasem, kaotad sa kliente.

 

E-pood ei ole kasutajasõbralik

Pakutava kauba vahel navigeerimine peab olema kiire, lihtne ja loogiline, kategooriad ja alamkategooriad selgesti nimetatud ning tooteinfo nähtav ja informeeriv.

Kui toodet poest võimalik üles leida ei ole, tuleb teda otsima minna mujalt.

 

Ebamugav tarne

Liiga piiratud või liiga kallid kaubatarne valikud.  Hea tava on pakkuda näiteks teatud ostusummat ületades tasuta kauba kohaletoimetamist.

 

Kontaktinformatsioon ei ole nähtav

Kui kliendil on küsimusi või pretensioone, peab ta saama kiiresti ja mugavalt ühendust võtta.  Samuti ei tekita peidetud andmed usaldusväärsust.

 

Hinnad ei ole õiged

Liiga odavad hinnad tekitavad umbusku. Liiga kõrged hinnad panevad mujalt ostlema. Turu-uuringute vajalikkust ei tasu kunagi  alahinnata.

 

Veebileht ei ole kiiresti leitav

Võib-olla on sinul kõik ülalnimetatu olemas ja toimiv. Võib-olla on tegmist suurepärase e-poega, aga kui kliendid sind kiirelt ja esimeste seas otsingumootoritest ei leia, ei saa nad ka ostelda.

E-poe haldamine
admin

aprill 08.2019 | e-kaubandus | e-poe haldamine | e-pood | veebihaldus | veebihooldus

Olles nüüdseks aastaid ja aastaid tegelenud sadade erinevate e-poodidega, mõtlesime välja tuua mõned väga läbivad ja levinud probleemid mida väga paljud e-poe omanikud teevad, eriti uued kellele e-poe haldamine on uus väljakutse. See on heaks infoks kõigile kes juba omavad enda e-poodi või plaanivad sellega tulevikus tegelema hakata. Ilma pikema sissejuhatuseta, asume asja kallale!

 

Liiga levinud valdkonna valimine

Kusagil 70% inimestest pakub esimese ideena e-poele mõeldes välja kas t-särgid, lasteriided või pulmateenused. Ja just see turg on juba ekstreemselt täis. T-särgi e-poode on juba kümneid ja kümneid tuhandeid. Sama kehtib ka lasteriietele jms. Kõige esimene ja suurim viga ongi enamasti ülimalt konkurentsirohke valdkonna valimine. Konkreetsed suurimad probleemid selliste valikute juures on:

  • Tõenäoliselt ei tule sa kunagi otsingutulemustes esile
  • Sul on ääretult keeruline välja paista kõikide teiste e-poodide seast
  • Kasum on minimaalne kuna ka hindade üle käib väga tihe võitlus

Õige valdkonna leidmine on küllaltki peen kunst. Kui sa valid valdkonna mis on liiga kitsas, ei ole sul tõenäoliselt piisavalt kliente. Kui sa valid valdkonna mis on liiga lai, on sul tõenäoliselt liiga palju konkurentsi, et sellega võistelda.

Ideaalses maailmas tuleks leida tooted mida päris igas suvalises kioskis ei müüda ja millel ei ole veel ka palju e-poe konkurente. Kõige tähtsam muidugi on leida toode, mis on piisavalt nõutud, et selle pealt oleks võimalik ka raha teenida. Väga paljud inimesed valivad oma e-poe valdkonnaks enda väga spetsiifilise hobi või huvi, mis on küll armas aga tihtipeale on just selliste e-poodide kasumid nullilähedased kuna nende toodete turg on nii minimaalne.

 

Turundusplaani puudumine

Kui sa oled valinud juba vale valdkonna või sinu tooted on lihtsalt liiga kallid, siis võib su e-pood olla juba algusest peale hukule määratud. Oletades aga, et kõik on veel siiani õigesti läinud, on sul ikkagi vaja turundusplaani, et kliendid kohale meelitada.

Võimalikult suure liikluse saamine enda e-poodi ongi tegelikult ju edu alus. Siiski on lausa hämmastav kui paljud värsked e-poe omanikud jätavad kogu turunduseosa täiesti juhuse hooleks.

Tulutoovat ja jätkusuutlikku e-poodi ei ole võimalik pidada ilma korraliku turundusstrateegiata. Ei ole suurt kasu ideaalsest tootest või perfektselt valitud valdkonnast, kui mitte keegi sinu e-poodi üles ei leia.

Enda lehele liikluse suunamiseks on õnneks tohutult palju erinevaid platvorme – Google Adwords, Facebook, Youtube jne. Ka see tuleks juba alguses läbi mõelda, milline oleks just sinu e-poele sobiv reklaamiplatvorm.

 

Otsingumootoritele mitteoptimeerimine

Mida aeg edasi, seda rohkem liiklust võiks e-poodi tulla juba naturaalselt. See saab aga juhtuda ainult pidevat ja väärtuslikku sisu luues ning kindlaid SEO reegleid järgides. Isegi kui sa sihid väga konkurentsitihedaid märksõnu, saavutab järjepideva töö ja vaevaga head positsioonid otsingumootorite tulemustes.

Üldiselt põhinebki sinu oskus otsingutulemustes esile tulla sellel, kui hästi sul õnnestub enda e-poe haldamine otsingumootorite seisukohast ja enda toodetele ning blogisse sisu genereerida. Praktiliselt iga e-pood mida me näinud oleme, omab mingit sorti seo-vigu.

Kui sul puuduvad selle koha pealt igasugused teadmised on päris suur oht, et sa jätad kasutamata suurel hulgal nö. tasuta liiklust enda e-poodi.

 

Reaalse väärtuse puudumine

Nüüd kui klient on e-poodi kohale meelitatud, pead sa ta siiski veel veenma enda pangakaarti välja võtma ja ostu lõpetama. Ja selleks on vaja teda ju veenda, et just sinu e-pood on kõigist teistest parim. Kahjuks sulandub väga suur hulk e-poode täpselt teiste omasugustega kokku ja ei erine mitte millegi poolest.

E-poe külastaja peaks esimese viie sekundi jooksul aru saama, mis teeb just sinu e-poe eriliseks. Vastasel juhul nad kas lahkuvad või panevad su e-poe teistega ühte patta. Ning siis, siis nad teevad enda ostuvalikud puhtalt hinna põhjal.

Juba e-poodi luues, tuleks kindlasti välja mõelda, mis on see mis teeb just sinu e-poe eriliseks. Kui sa oleksid klient siis miks sa valiksid kõikide e-poodide hulgast just enda oma?

E-kaubandus
admin

aprill 17.2018 | e-kaubandus | E-poe loomine | e-poe tegemine | e-pood

E-kaubandus on viimase viie aasta jooksul kasvanud enam kui kolm korda – ligi 90% Eesti elanikkonnast ostleb aktiivselt internetis. Pole oluline, kas kell on kolm hommikul või pärastlõunal, soovi korral on igal huvilisel võimalik võrrelda erinevaid pakkumisi ja otsida endale sobivaimat.

 

E-pood on kättesaadav 24/7

Üks märkimisväärsemaid e-kaubanduse eeliseid nii ostjate kui müüjate jaoks on vabanemine asukohapõhistest piirangutest. Varasemalt jäid nii mõnedki kaubad osadele inimestele nende asukoha tõttu kättesaamatuks või tuli soovitud asja saamiseks ette võtta pikem poeskäik.

Teine oluline tegur e-kaubanduse juures on aeg. E-pood on avatud ööpäevaringselt ning oste on võimalik sooritada ükskõik mis hetkel.

Kodulehel olevas poes ei taba klienti kunagi ebameeldiv üllatus “Tulen poole tunni pärast tagasi” sildi näol ning ka ettevõtjatel on võimalus olla sõltumatud lahtiolekuaegadest ning töögraafikutest ja seeläbi suurendada käivet.

 

Mugavus ja kiirus

Üks e-kaubanduse võlusid on selle mugavus kliendi jaoks.

Milleks veeta tunde ostukeskustes, maksta kohaletulemise ja/või parkimise eest, tassida oma jõududega kaup koju ja kulutada aega erinevate poodide valiku ja hindadega tutvumiseks?

Selle asemel on võimalus kodust lahkumata, mugavalt diivanil kohvi või teed juues võrrelda tooteid, hindu ning lõpuks tuuakse ka asjad sobival ajal koju kätte.

E-poe formaat, kus info iga toote-teenuse kohta on arusaadavalt “pakendatud” ühele lehele,  võimaldab kliendil kiirelt erinevaid pakkumisi võrrelda. LIsagarantiina saab tihti lugeda ka teiste ostjate kommentaare ja hinnanguid kaubale.

See lahendus sobib eriti hästi neile, kes eelistavad ise rahulikult infot analüüsida ning kes vahel tunnevad end müügisaalis, klienditeenindaja seltskonnas ebamugavalt.

 

Madalamad kulud omanikule, parem hinna ja kvaliteedi suhe kliendile

Paljud inimesed eelistavad e-poode parema hinna ja kvaliteedi suhte pärast. Võrreldes tavapoodide ja e-poodide toodete hindu, võib hinnavahe sõltuvalt tootegrupist olla mitmekordne. Siinkohal on parfüümide hinnad üheks säravaks näiteks miks e-kaubandus võimaldab müüja kaupu hulka soodsamalt.

Internetis müüdav kaup on tihti odavam, kuna ettevõtja ei pea maksma kaubanduspinna eest. Samuti on tööjõukulud väiksemad ning kokkuvõttes madalamad ülalpidamiskulud võimaldavad müüa tooteid odavamalt. Vaja läheb ainult head süsteemi tellimuste haldamiseks ja logistika korraldamiseks.

Virtuaalsest poest tellimisel peljatakse paljude toodete puhul, et kaup nägi ekraanil välja teistsugune või ei vasta selle kvaliteet ootusele. Seda riski saab ettevõtja maandada, näidates toote infos mitmeid fotosid ja miks mitte ka videot tootest.

Müües tooteid, mis ei vaja proovimist enne ostu, on veebilehe ja füüsilise poe kõrval e-poe omamine kindlaks konkurentsieeliseks, võimaldades müüa asju ka keset ööd.

 

E-kaubandus loob eelised müüjate jaoks

Ettevõtjad ei ole sõltuvad ajalistest piirangutest, pood on avatud kõigile ja igal ajal.

Häid kaubanduspindu on piiratud arv ning need on kallid. Soodsamad pinnad on tihti raskesti ligipääsetavad ning asuvad seal, kus ei pruugi olla piisavalt kliente. Virtuaalse poe ülal pidamine maksab kuus vähem, kui paariruutmeetrise müügipinna rent.

Sellevõrra saab rohkem panustada turundusele internetis – ainult virtuaalne pood kohe müüki ei too. Konkurentideks on mitmed teised veebilehed ja e-poed, igaüks panustamas enda jaoks tulusamatele turunduskanalitele. Kes sotsiaalmeedias, kes Googles, kes mujal.

Tavapoes on vaja klienditeenindajatele palka maksta sõltumata sellest, kas oli ostjaid või mitte.

Lisaks asukohavabadusele on e-kaubanduse teiseks eeliseks väiksemad personalikulud – vähema arvu tellimuste korral võib piisata ka virtuaalse assistendi palkamisest mõned tunnid nädalas.

 

Kas ainult jaekaubandusele?

Suur osa e-kaubandusega tegelevad ettevõtted müüvad füüsilisi tooteid, kuid e-keskkonnas saavad edukalt toimetada ka teenusepakkujad ja B2B (ärilt ärile) valdkonnas tegutsejad.

Kui teenust saab mingilgi viisil pakendada kohe ostetavaks, võiks see võimalus e-keskkonnas olemas olema.

Näiteks saavad ilutegijad (juuksurid, kosmeetikud, massöörid) kasutada e-broneerimissüsteemi ja võimalusel lasta kliendil ka koheselt pangakaardiga maksta. Nii pole hilisemat sularahaga arveldamist, ning valikus olevad töötunnid täidavad kliendid ise, jättes teenusepakkujale lõpliku valiku. Alati on võimalus järjestikused klientide ajad ümber tõsta, kui logistiliselt need väga hästi ei sobi.

Kliendi meeleheaks võib ka pakkuda soodustusi või muid lisahüvesid, mis suunaksid just internetis aega kinni panema ja tehingut tegema.

Teisi internetis broneerimise eeliseid tutvustab inglisekeelne Styleseat.com blogipostitus. Vastavalt nende uuringutele eelistab enamik klienti broneerida aegu internetis peale tööpäeva – mil füüsiline pood võib olla suletud.

 

Ka hambaarstid, rehvivahetajad ning isegi korstnapühkijad on valdkonnad, kus e-kaubandusel on veel arenguruumi. Võimalus lasta mõned ajad klientidel ise veebis broneerida, tavahinnast soodsamalt, võib olla parim võimalus täitmaks töötunde või kuupäevi, mil nõudlus seni väga suur ei ole olnud.

E-kaubandus võimaldab edukalt müüa kontoritarbeid aga ka spetsiifilisi tootegruppe, näiteks HORECA (hotellid, restoranid, catering) sektorile.

Isegi kui toode või teenus on selline, mille puhul eelistataks vahetumat ja isiklikumat lähenemist, saab internetikeskkonnas oma teenuseid ja tooteid tutvustada ning võimaldada kohtumise kokkuleppimist.

E-poe puhul lisandub ka tõenäosus sooritada müük ilma täiendava suhtluseta, kui pakutava leiab inimene, kel tõesti on just seda vaja. Ainult veebilehel oleva päringu vormiga suhtlust alustades tekivad müügitsüklis mitmed hetked, kus huvilisel on võimalik ümber mõelda.

 

Kui teabe hankimine on kolinud arvutitesse ja nutiseadmetesse, siis on ootuspärane, et digitaalsesse maailmasse leiab tee ka kaubandus. Leia oma ettevõtte jaoks sobilik müügikanal internetis ja ole klientide jaoks leitav ka digitaalses maailmas.

E-poe tegemine

E-poe tegemine on asi millele mõtleb järjest rohkem ettevõtjaid ja füüsilise poe omanikke. Igal korralikul poel on ka tarkvara oma laoseisude, arvete ja muu sellise halduseks. Mida siis e-poodi tehes silmas pidada, kui lihtne on ühendada enda e-pood majandustarkvaraga ja millist tarkvara valida?

Praegusel hetkel kus ka tüüpiline eestlane on mugavalt internetis ostlemise väga omaks võtnud, mõtlevad paljud poeomanikud ka e-poe variandi peale ning pidevalt tekib ka täiesti uusi, ainult virtuaalselt eksisteerivaid poode.

 

E-poe tegemine ja majandustarkvaraga liidestamisele

Tavaliselt on igasugune liidestamine ja uute süsteemide kasutuselevõtt igale ettevõttele hirmutav ja üldiselt kardetakse kogu seda majandamist ja segadust mis sellega algselt kaasneda võib. Sealjuures unustatakse täiesti ära suuremad pikaajalised plussid.

  • Rahaline ja ajaline kokkuhoid – keegi ei pea enam käsitsi kulutama aega tüütu andmesisestuse peale kuna kogu info liigub automaatselt õigesse kohta.
  • Vigade vältimine – käsitsi andmesisestusel esineb tahes tahtmata varem või hiljem apsakaid ning hiljem nende leidmine on paras peavalu.
  • Kogu infoliikumine suhteliselt kohene ja viivitusteta, e-poes kus klient ootab kannatamatult peale tellimust oma kaupa, on iga minut oluline.
  • Suurenenud jõudlus – automatiseeritud e-poe süsteem suudab vähema tööjõuga teenindada ära oluliselt rohkem kliente ja tellimusi.

 

Erinevad majandustarkvarad

Kui e-poe idee on alles lapsekingades ja midagi veel olemas ei ole, on valiku tegemine kõige lihtsam. E-poe tegemine algab e-poe platvormi ja majandustarkvara valikuga mis juba vaikimisi üksteisega lihtsalt ühendatavad on.  Näiteks üks populaarsemaid liideseid on wordpress  e-poe platvorm ja erply majandustarkvara või magento e-poe platvorm ja erply majandustarkvara.

Erply hõlmab endas väga paindlikku funktsionaalsust tootekataloogiks, laohalduseks, tellimusteks ja kliendiandmete haldamiseks ja kõigeks muuks mida ühel korralikul poel vaja võib minna. Veidi mittestandardsemaid lahendusi saab teha ka teistele majandustarkvaradele sh. Oscar, Directo, Ladu20, AXAPTA jne. Tarkvara esmasel valikul peaks ettevõte lähtuma kõigist oma vajadustest, tarkvara kasutusmugavusest ning sama võrdselt ka e-poe liidestamise keerukusest.

Kuna erinevaid tarkvarasid on palju siis me ei hakka kõiki võimalikke liidestusvariante siin loetlema, küll aga võid meile oma plaaniga kindlasti kirjutada ja meie aitame omapoolse nõu ja jõuga, et leida see kõige õigem!

 

Olulised punktid liidestamisel

Kui füüsiline pood ja majandustarkvara on juba kaua aega olemas olnud ning nüüd tuleks juurde tekitada ka e-pood siis on asi veidi keerulisem. Algselt tuleks siis majandustarkvarast importida e-poodi ka kõik kauba- ja kliendiandmed ning muu oluline. Ära tuleb otsustada muuhulgas:

  • Kas toodete sisestamine hakkab käima majandustarkvara kaudu või e-poes?
  • Mille järgi seotakse tooted ära majandustarkvaras ja e-poes? (Tavaliselt tootekood)
  • Kuhu poole ja kui tihti üldse andmeid sünkroniseeritaks. Kas näiteks ainult majandustarkvarast e-poodi või ikkagi mõlemat pidi?
  • Milliseid andmeid on vaja sünkroniseerida?
  • Kas ja kuidas on võimalik vajadusel käsitsi andmete import/eksport?

Lahendus peaks kindlasti olema ka jätkusuutlik, et ka aastaid hiljem e-pood veatult töötaks ning kõik osapooled omavahel ilusti suhtleks ka peale uuendusi, seepärast on hea mõte siiski vaadata enimlevinud lahenduste poole millele leidub ka rohkem tuge.

 

Õige platvormi ja majandustarkvara valimine on suur samm, kui soovid konsulteerida asjatundjatega ja seda kõike näiteks kohvitassi ääres arutada, siis võta meiega julgelt ühendust allpool oleva kontaktivormi kaudu!

kodulehe hind
admin

juuni 06.2015 | e-pood | hind | kodulehe | koduleht | maksab | maksumus | tegemine

Milline on kodulehe hind? Millest see sõltub?

Selge ettekujutuse saamine veebiloome hindadest võib vahel päris tüütu olla. Tihti võetakse ühendust lihtsalt mitmete ja mitmete erinevate veebiagentuuridega. Küsitakse sõpradelt ja tuttavatelt: “Kui suur võib olla kodulehe hind?”

Ning saadakse enamasti vastuseks: “Oleneb.” Mõnes mõttes on see vastus isegi tõene, kuna veebilehe hind sõltub tõesti suuresti sellest, missuguseid funktsioone lehele ja millist veebilehte sa täpselt soovid.

Samas on võimalik anda mõned piirhinnad ja seda me allpool teemegi. Selgitame lahti meie ligikaudsed hinnad, liigitades veebilehed ja e-poed nelja valdavasse kategooriasse. Siiski tasub meeles pidada, et alltoodud numbrid on ainult kaudsed verstapostid.

Kuid enne, kui hindadest räägime, on veebilahenduse tellimisel vaja läbi mõelda mõningad üliolulised küsimused. Nii kodulehte, kui e-poodi planeerides. Loomulikult aitame kaasa mõelda, kui tellid lahenduse meilt.

 

Kodulehe tegemisel olulised küsimused enne tellimist

Mis on valmiva kodulehe eesmärk?

Eesmärgi sõnastamine aitab juba enne veebilehe teostamist internetiturundusliku osa paremini läbi mõelda.

Iga eduka veebilehe lugu algab eesmärgist. Kas eesmärgiks on tutvustada ettevõtet? Saada päring? Tutvustada uut brändi või galeriid läbi visuaalide?

 

Kellele on koduleht suunatud ja miks peab valminud kodulehe külastaja just Sinu poole pöörduma?

Eriti just teenuseid pakkudes on oluline läbi mõelda sihtgrupp, keda on soov kliendiks saada. “Kõik, kes soovivad” on natuke umbmäärane vastus. Parem on määratleda vähemalt külastaja sugu ja vanusegrupp.

Või läheneda esialgu probleemipõhiselt. Kodulehe külastajal on probleem, mille sinu teenus lahendab. Mida soovib tema, klient, teenust tutvustaval veebilehel näha? Kodulehe loomine on kordades lihtsam ja ka valmis leht saab müüvam, kui sihtgrupp koos väärtuspakkumisega on läbi mõeldud.

 

Mis tegevusi saab külastaja kodulehel teha?

Toitlustuskoha veebilehel on kindlasti oluline tutvustada menüüd ja võimalust koht ürituse jaoks broneerida.

Nõustamiskeskuse korral on ehk kõige olulisem julgustada lehe külastajat ühendust võtma. Väga delikaatsete teemade korral ei pruugi kontaktivormi täitmisele üles kutsumine anda parimat tulemust.

Kinnisvaraarenduste veebilehtede ülesandeks on tekitada huvi arenduse vastu uue kodu otsijates. Andes huvilistele võimaluse kontakteeruda ja tulla tutvuma näidiskoduga.

 

Missugused veebilehed Sulle meeldivad?

Koos soovitud lehe kirjeldamisega on hea, kui oled leidnud mõned näited soovituga sarnastest veebilehtedest. Nagu öeldakse, näidispildid ütlevad rohkem, kui tuhat sõna.

Siin on ligikaudsed hinnad meie poolt valmistatavatele kodulehtedele.

 

Kodulehe hind olemasolevale mallile | Alates 800€

Alati ei ole vaja hakata jalgratast leiutama. Tihti katab väiksema mahuga lehe vajadused ka valmiskujundusega mallil leht. Sa saad mugavalt välja valida endale meelepärase kujundusega malli, mis kattub sinu eelistatud värvide ja maitsega.

Meie hooleks jääb veebilehe tehniline seadistamine koos malli sobivamaks kohendamisega. Esimese sisu lisamine. Kasutuskoolitus üleandmisel, et saaksid edaspidi kiirelt ise sisu lisada.

Lihtsa kodulehe alla käib vähemalt:

  • Sisuhaldussüsteemi  paigaldus
  • Kodulehe  seadistus(Menüüd, sisu, paigutused jms.)
  • Kontaktivormi lisamine ja seadistus
  • Vajadusel fotogaleriide tekitamine ja piltide lisamine
  • Soovitud kujunduse paigaldus
  • Kujunduse üldine seadistus
  • 1-10 Lehekülje lisamine vastavalt soovile

 

Professionaalse kujundusega kodulehe hind | Alates 1600€

Kui aga on vaja seda tõesti päris oma või ükski valmis tehtud kujundustest ei ole meeltmööda, saad alati tellida personaalse kujundusega lehe, mis vastab täpselt sinu soovidele. Teistest erinev koduleht torkab paremini silma ja jääb ka kliendile paremini meelde. Personaliseeritud kujundusega lihtsa kodulehe alla käib kindlasti:

  • Personaalse kujunduse loomine kõiki kliendi soove arvestades
  • Vajalike kujunduselementide loomine ja paigutamine
  • Tekstide kohandamine ja sobitamine veebilehega
  • Fotode kohandamine ja sobitamine veebilehega

Lõpptulemusena saab sinu uus koduleht olema täpselt selline, nagu sa kliendina soovisid ja ette kujutasid. Soovid uut kodulehte? Saada päring lehe lõpust, ning arutame.

 

 

E-poodide tellimisest ja hinnastamisest

e-poe tegemine, e pood tegemine

 

E-poodide valmistamisel on kodulehest rohkem küsimusi, millele vastamine enne tellimise alustamist teeb kõik lihtsamaks.

… ahjaa, ja müügitulemused kordades paremaks, kui läbi mõtlemata e-poe puhul.

 

Kes on soovitud klient?

Kes on see klient, kes ostab sinu tulevasest e-poest kaupa? Taas ei ole “kõik, kes soovivad” parim vastus. Kliendipersona saab määratleda demograafiliste näitajate alusel. Sugu. Vanus. Asukoht. Või taas näiteks probleemipõhiselt – mis probleemile lahendus on ost sinu e-poest?

Selle alusel saab planeerida kliendile olulisemad väärtuspakkumised. E-poe lehtede sisu ja ülesehituse.

 

Kuidas jõuab klient poeni ja reklaamsõnum kliendini?

Lisaks poe tehnilisele teostusele on vaja läbi mõelda, kuidas jõuab klient poodi. Poe reklaamsõnum kliendini.

Teades neile küsimustele vastuseid, on edasised reklaamtegevused planeeritud, ning e-poodi saadab edu.

Igal juhul soovitame tungivalt panustada e-poe valmistamisel ja struktuuri loomisel lehesisese SEO optimeerimisele. Et poes pakutavad tooted saaksid Googles otsijatele leitavaks.

 

Soovitud maksevõimalus?

Lihtsaim ja soodsaim variant on paluda e-poe külastajal saata huvi korral meil. Valmistades talle käsitsi või programmiga müügiarve, ning ülekande laekumise järel panna ost teele kliendi suunas.

Tulemuslikum ja külastajale mugavam variant on võimalus tasuda pangakaardiga. Siin on kaks populaarseimat võimalust tasumine pangalingiga, või läbi maksekeskuse. Mõlemal kaardiga tasumise võimalusel on oma head ja vähem-head küljed.

Siin on e-poe valmistamise hindade suurusjärgud.

 

E-pood olemasolevale mallile | Alates 900€

Ka e-poodidele on olemas hulgaliselt valmislahendusi ja kujundusi mis ootavad lihtsalt kasutamist. Kuna e-poe sisu moodustavad suurel hulgal tooted ise siis enamasti kasutataksegi just e-poodide jaoks juba valmis kujundust.

Asjad mis peaks ühe e-poe põhipaketiga kindlasti kaasa tulema on:

  • Sisu- ja tootehaldussüsteemi paigaldus (Toodete lisamine, muutmine jms.)
  • Soovitud kujunduse paigaldus ja seadistus
  • Tootelehtede, kategooriate jms. loogiline ülesehitus
  • Atraktiivse avalehe loomine e-poele

 

Professionaalse kujundusega e-pood | Alates 1700€

Samuti on olemas variant anda ka soovitud e-poele oma nägu ja väljanägemine ning kõik muud vajalikud erifunktsioonid. Koos kliendiga mõeldakse kõik hoolikalt läbi ja lähtudes tulevastest e-poe eesmärkidest hakatakse e-poodi valmistama . Profesisonaalse kujundusega e-pood on üldises plaanis kombineeritud kahest eelmisest punktist.

Lisafunktsioonid | Alates 25€

Tihti juhtub ka et e-pood või koduleht vajab ikkagi lisaks standardvarustusele ka veidi rohkem kellasid ja vilesid. Siin on väike nimekiri inspiratsiooni ja ettekujutuse saamiseks:

  • Keelevaliku lisamine ehk mitmekeelsus
  • Otsingumootoritele optimiseerimine
  • Google mapsiga asukoha lisamine
  • Statistikakogumise ja haldamise lisamine
  • Facebooki akna lisamine
  • Hüpikakna lisamine
  • Paljud muud erifunktsioonid

 

Kokkuvõtteks

Kodulehe loomine ega e-poe tegemine ei ole kulukas, kui tervik saab enne teostust detailselt läbi mõeldud.

Lihtsama kodulehe hind: alates 800€

E-poe valmistamine: alates 900€

Soovid endale kodulehte või e-poodi? Saada kiri allolevalt vormilt ja arutame, mida tasub teha.

Meie soovime Sinu projektist lähemalt kuulda!

Täida kõrval olev vorm või saada normaalne e-mail aadressile89@89.ee

    error: Content is protected !!