...

Tarkvara

E-poe liidestamine laotarkvaraga
admin

aprill 10.2023 |

E-kaubandus on kiiresti kasvav valdkond, kus ettevõtted peavad suutma kiiresti ja tõhusalt hallata oma toodete ja tellimuste voogu. Üks võti selleks on e-poe liidestamine laotarkvaraga, mis võimaldab ettevõtetel automatiseerida toodete laoseisu ja tellimuste haldamist. Selles artiklis uurime kolme populaarset Eestis kasutatavat laotarkvara – Erply, Merit Aktiva ja Directo – ning nende liidestamist e-poodidega.

E-poed on muutunud üha populaarsemaks viisiks toodete ja teenuste müümiseks ning laotarkvarad on muutunud oluliseks tööriistaks ettevõtete varude haldamisel. Üks tõhus viis nende kahe süsteemi omavaheliseks sidumiseks on e-poe liidestamine laotarkvaraga, et automatiseerida tellimuste, laoseisude ja müügiteabe vahetamist. Selles artiklis uurime lähemalt ka Eestis tuntud laotarkvarade Erply, Merit Aktiva ja Directo liidestamist e-poodidega ning kuidas see võib aidata ettevõtetel tõhustada oma äritegevust.

 

Erply

on rahvusvaheline laotarkvara, mis pakub täielikku varude haldamise süsteemi, kassasüsteemi, müügianalüütikat ja palju muud. Erply on suurepärane valik ettevõtetele, kes soovivad tõhusalt hallata oma laoseise, jälgida müüki ja klientide andmeid ning hallata oma müügikanaleid, sealhulgas e-poodi. Olgugi, et Erply kasutajatugi on enamasti kõikide nende paljude kasutajate omavahelistes vestlustes suureks naljanumbriks on nad funktsionaalsuse ja liidestamise koha pealt esirinnas. Nii funktsioonide rohkuse kui liidestamise lihtsuse, eriti kui kasutad mõnda popuplaarsemat platvormi nagu näiteks WordPress Woocommerce.

 

Merit Aktiva

on Eestis tuntud raamatupidamistarkvara, mis pakub mitmekülgset raamatupidamislahendust, sealhulgas varude haldamist. Merit Aktiva on hea valik ettevõtetele, kes soovivad tõhusalt jälgida oma finantstehinguid, genereerida aruandeid ja integreerida varude haldamise oma raamatupidamisprotsessidesse. Algselt ainult raamatupidamiseks mõeldud programm pakub nüüd ka laialdlaselt laohaldamiseks vajaminevaid funktsioone ning on pidevas ja kiires arengus. Kogemuste põhjal ei ole ka erisoovide ja lahenduste tellimine võimatu.

 

Directo

on veel üks Eesti tuntud laotarkvara, mis pakub laoseisude haldamise, müügi, ostude ja finantshalduse süsteemi. Directo on sobilik ettevõtetele, kes soovivad tõhusat ja kohandatavat laohalduse lahendust, mis võimaldab neil jälgida oma laoseise, teha kiireid ostu- ja müügitehinguid ning jälgida finantstegevust. Ning ka siia saab lisada kõik laohalduseks vajaminevad funktsioonid.

E-poe liidestamine laotarkvaraga võib tuua mitmeid eeliseid ettevõtetele. Siin on mõned peamised eelised:

  1. Tõhus laoseisu haldamine: E-poe liidestamine laotarkvaraga võimaldab ettevõtetel hõlpsasti hallata oma laoseise, jälgida tooteid ja nende saadavust ning saada reaalajas teavet laovarude kohta. See võimaldab ettevõtetel hoida oma laovarud optimaalsel tasemel, vähendada laoseisude puudujääke ja vältida üleliigset inventuuri. Tõhus laoseisu haldamine aitab ettevõtetel täita klientide tellimusi kiiremini ja täpselt ning parandab klienditeenindust.
  2. Tellimuste automatiseerimine: E-poe liidestamine laotarkvaraga võimaldab ettevõtetel automatiseerida tellimuste töötlemise protsessi. Kui e-poes tehakse tellimus, saadetakse see automaatselt laotarkvarale, mis vähendab inimlikke vigu ja kiirendab tellimuste täitmist. See aitab vähendada tellimuste käsitlemise aega, parandab täpsust ja võimaldab ettevõtetel reageerida kiiresti suurenenud tellimuste mahule.
  3. Müügianalüütika ja raporteerimine: E-poe liidestamine laotarkvaraga võimaldab ettevõtetel jälgida müüki ja saada reaalajas müügianalüütikat. See võimaldab ettevõtetel jälgida müügi trende, tuvastada tulusad tooted ja kliendid ning teha strateegilisi otsuseid müügistrateegiate ja laovarude optimeerimise kohta. Lisaks võimaldab see genereerida erinevaid müügiraporteid, mis aitavad ettevõtetel saada ülevaadet oma äritegevusest ja teha tulevikku suunatud otsuseid.
  4. Vähendatud andmetöötluse vajadus: E-poe liidestamine laotarkvaraga võimaldab ettevõtetel vältida topeltandmete sisestamist ja andmete käsitsi töötlemise vajadust. Tellimuste, toodete ja klientide andmed saadetakse automaatselt laotarkvarasse, vähendades inimlikke vigu ja andmete käsitlemise ajakulu. See aitab kaasa efektiivsemale andmehaldusele ja vähendab vigade riski.
  5. Parem müügikanalite haldamine: E-poe liidestamine laotarkvaraga võimaldab ettevõtetel hõlpsasti hallata erinevaid müügikanaleid, nagu e-pood, jaemüügipunktid, hulgilaod jms.

Kui omad e-poodi, plaanid selle luua või sul on lihtsalt küsimusi e-poe liidestamise kohta siis võta meiega julgelt ühendust SIIN!

veebiarendus
admin

veebruar 20.2023 |

Veebiarendus on protsess, mis hõlmab veebisaitide loomist ja arendamist. Veebiarendusel on palju erinevaid etappe ja protseduure, alates idee väljatöötamisest kuni saidi disaini ja funktsioonide loomiseni ning saidi avaldamiseni. Selles artiklis uurime, kuidas käib veebiarendus, millised on selle etapid ja mida tuleks teha, et saavutada edukas veebiarendusprojekt.

Esimene etapp veebiarenduses on idee väljatöötamine. Selles etapis mõeldakse välja, mida veebisait peaks tegema ja millist probleemi ta peaks lahendama. Seejärel tuleks kaaluda, kuidas saidi kasutajad seda kasutavad ja millised on nende vajadused. Kui idee on välja töötatud, on oluline määratleda eesmärgid ja eesmärkide täitmiseks vajalikud ressursid.

Disaini loomine

Disainimise protsess hõlmab saidi kujundamist ja selle visuaalse identiteedi loomist. Disaini loomisel on oluline arvestada kasutajate vajadustega, et saavutada parim kasutuskogemus. Disain peaks olema lihtne ja kasutajasõbralik ning peaks andma kasutajale selge ettekujutuse saidi sisust ja eesmärkidest.

Veebiarendus

Kui disain on loodud, tuleb liikuda arendusfaasi juurde. Arendusfaasi käigus luuakse tarkvararakendused ja funktsioonid, mis võimaldavad saidi toimimist. See etapp hõlmab programmeerimist ja koodi kirjutamist. Arendusfaasi käigus testitakse ka koodi, et tagada selle tõhusus ja toimimine vastavalt eesmärkidele.

Veebiarenduse testimine

Enne saidi avaldamist tuleks kõik funktsioonid ja kood põhjalikult testida, et veenduda nende tõhususes ja vastavuses kasutajate vajadustele. Testimine võib hõlmata nii manuaalset testimist kui ka automaatset testimist. Testimise käigus tuvastatakse ka võimalikud vead ja need tuleks parandada enne saidi avaldamist.

Kui testimine on lõpule jõudnud ja vead on parandatud, on aeg saidi avaldamiseks. Avaldamine hõlmab saidi käivitamist ja seejärel kõigi vajalike tegevuste tegemist, et tagada selle turvalisus ja töökindlus. Saidi avaldamine hõlmab ka otsingumootorite optimeerimist (SEO), et tagada saidi nähtavus otsingumootorites.

Veebiarendus ja hooldus

Lõpuks tuleks kaaluda ka veebisaidi hooldamist. Veebisaidi hooldus hõlmab turvalisuse tagamist, sisu värskendamist, tarkvara uuendamist ja veakorrektsiooni. Kui veebisait ei ole pidevalt hooldatud, võib see hakata koguma vigu ja turvaprobleeme.

Kokkuvõttes on veebiarendus protsess, mis hõlmab mitmeid erinevaid samme, alates plaanimisest kuni lõpliku rakenduse väljatöötamiseni.

Isiklikud andmed internetis
admin

september 30.2022 |

Isiklikud andmed internetis tuleb hoida kaitstuna, et need ei satuks võõrastesse kätesse, kes neid kuritarvitada võivad. Tänapäeval tuleb andmete turvalisuse eest rohkem hoolt kanda kui eales varem.

Isiklikud andmed internetis – mida ja kui palju avaldada?

Nutiseadmete puhul olete kindlasti märganud, et mõned rakendused küsivad lisaandmeid, mida tegelikult tarvis jagada ei ole, sest rakendus töötab ka ilma nendeta.

Mõne nutiseadme mängu allalaadimisel küsib rakendus ligipääsu sinu kontaktidele ja asukohale. Enne aktsepteerimist mõtle korra läbi, kas antud rakendus ikka vajab töötamiseks neid konkreetseid andmeid või mitte. Kui ei, siis keela julgelt ligipääs ja oled juba oma andmeid hoidnud turvalisena, sest kõik, mida küsitakse ei ole alati avaldamiseks!

Toome näite Google Mapsi ja Waze-i kasutamisest, mis ilmselgelt vajavad ligipääsu sinu asukohale, et näidata teed ning muid funktsioone. Nutiseadmete mängud, mis ei ole reaalse asukohapõhised, ei vaja andmeid sinu lokatsioonile.

Andmed internetis

Hoia tarkvara uuendatuna ja isiklikud andmed internetis on kaitstud!

Tarkvarauuendused tulevad pahatihti ebasobivatel hetkedel ning seetõttu lükatakse neid ka edasi. Uuendustel ja värskendusetel telefonis, televiisoris, digiboksis või mõnes muus seadmes, on kindlad eesmärgid – turvaakude lappimine ja turvalisuse tagamine, uus funktsioon, tarkvara parendus või parandus. Kui lükkad uuendusi pidevalt edasi, võid sattuda pahavarasaagiks ning sinu isiklikud andmed ei ole enam kaitstud. Kurjategijatel on võimalus müüa sinu andmeid edasi või kasutada neid mõne muu ebameeldiva eesmärgiga.

Kahjuks on andmevargused tänu ebakorrapärasele andmete kaitsmisele lihtsasti kättesaadavad ning pahalastele suureks maiuspalaks. Isiklikud andmed internetis vajavad suuremat tähelepanu!

Tundmatutele linkidele ära vajuta!

Oleme väga palju kokku puutunud ettevõtjatega, kes on andnud pahalastele oma andmetele ligipääsu tänu ,,Vajuta siia“ lingile klikkimisega. Millegipärast on inimesed väga varmad seda tegema süvenemata sisule, mis reedab oma olemuse.

E-mailiga tulnud kiri, mille on väidetavalt saatnud sinu sõber ning kus on hüpikaken suure kirjaga ,,Vajuta siia“ ei pruugi olla päriselt sinu sõber! Enne sellisele kahtlasele lingile klikkides tee kindlaks, et sinu sõber saatis kirja, et jagada videot või mõnda naljakat pilti – helista talle ja küsi! Vastasel juhul sead ohtu oma nutiseadme ning turvalisuse. Tegu võib olla pahalasega, kes üritab sinu andmetele ligi pääseda.

Selleks, et kaitsta oma isiklikke andmeid ja hoida end pahalaste rünnakute eest, tuleb pöörata suuremat tähelepanu tarkvara ja rakenduste uuendamistele ning sisule, mis kutsub lingile klikkima! Ära jaga lisaligipääse rakendustele, mis tegelikult seda infot ei vaja!

Pakume kodulehe hooldust, mille raames hoiame sinu kodulehe turvalisena. Teeme uuendusi, parendusi, parandusi ning tekkivad errorid ja anomaaliad eemaldame koheselt, mis kindlasti veebilehel olema ei pea! – Küsi pakkumist!

WordPress
admin

september 15.2022 |

Maailmas enim kasutavaim sisuhaldusplatvorm on 2003 aastal loodud WordPress. Kogu maailma veebilehtedest kasutab WordPressi umbes 505 miljonit veebisaiti ning häkitud veebilehtedest on ümmarguselt 80% kasutanud just WordPressi. Kodulehed vajavad regulaarset uuendamist, et olla kaitstud ründajate eest. Tänu aegunud tarkvarale leiavad häkkerid sinna tee ning teevad pahandusi. Eestis on 100-st veebilehest umbes 86 haavatavad!

WordPressi mitte hooldamisel või unarusse jätmisel on ebamugavad tagajärjed:

– Pikenenud lehe laadimisaeg – kaotad kliendi/potentsiaalse kliendi, kes on sattunud veebilehele, sest keegi ei taha oodata
– Uuendamata pluginad – suurenenud turvarisk, kiiruse ja funktsionaalsuse vähenemine
– Vastuvõtlik automatiseeritud rünnakutele
– Otsimootorite paremusjärjestuse langus

Pärast WordPressi uuendamist võivad tekkida errorid, seega tugevalt soovitame jätta hoolduse meie kätesse. Meie reageerime kohe, leiame errori tekkepõhjuse ning likvideerime selle. WordPress palub hooldust vähemalt korra kahe kuu jooksul!

Selleks, et sinu koduleht oleks hoitud, tuleb seda regulaarselt hooldada. Kui veebileht on juba katki, siis selle parandamine ning ajakohastamine on keerulisem ja kallim protsess.

WordPress Plugin

 

WordPressi hooldustegevused

  • Põhilised hooldus- ja haldusülesanded WordPressi veebisaitidele – WordPressi, pluginate ja teemade uuendamine. Võimaldab juurdepääsu uutele funktsioonidele ja koodivärskendustele ning pakub turvaparandusi.
  • Andmete varundamine – veebilehe iganädalast varundamist kahte lokatsiooni. Regulaarsed varukoopiad on WordPressi veebisaidi hoolduse nurgakivi!
  • Sisu ajakohastamine – veebilehe külastajad ei soovi näha aegunud kampaaniaid, vanu linke ning kontaktivorme, mis enam ei kehti. Aegunud info kodulehel ei jäta kliendile just väga esinduslikku muljet.
  • Lisaks turvamonitooring, kiiruse jälgimine ja testimine, staatusemonitooring, SEO võtmesõnade monitooring, andmebaasi puhastus ja optimeerimine ning spämmi ja pahavara eemaldamine.

WordPressi turvalisuse ja kasutajamugavuse seisukohalt on kõige parem lahendus regulaarne hooldus vähemalt korra kahe kuu jooksul. Spetsialistid hoiavad veebilehel silma peal ning vajadusel likvideerivad minutitega tekkinud probleemid.

Usalda oma veebileht meie kätesse, hoiame hoole ja armastusega sinu kodulehel silma peal, et sisu oleks alati ajakohane, häkkerid ei saaks rünnata ning tekkinud probleemid leiaksid sekunditega lahendused. Meil on üle kümne aasta kogemust ning sõbralik meeskond – kõik on oma ala spetsialistid ning tunnevad WordPressi kui oma kümmet sõrme. Ja varbaid. Kirjuta või helista meile ning küsi pakkumist!

 

Millist veebimajutust valida
admin

juuni 18.2022 | millist | radicenter | telia | valida | veebimajutus | veebimajutust | virtuaal | zone

Millist veebimajutust valida ja mille põhjal otsustada?

Millist veebimajutust valida on üks esimesi küsimusi millega alustav ettevõtja või projektijuht kokku puutub. Nagu mujalgi maailmas võistlevad ka eestis paljud teenusepakkujad külg külje kõrval, et pakkuda sinu kodulehele oma serveris kodu. Tegime väikese võrdluse ja edetabeli nii hindade, klienditeeninduse kiiruse ning ka teenuse enda kvaliteedi järgi vastavalt meie pikaajalisele kogemusele. Loodetavasti on see artikkel sulle abiks ja teejuhiks kui peaksid kunagi silmitsi seisma või juba seisad küsimusega millist veebimajutust valida.

 

Zone.ee – mugav ja kindel

Soodsaim pakett zone majutuses maksab 6.55€/kuu, kui valid arveldusperioodiks aasta. Muideks meie soodukoodiga 89EE saad esimesed aasta aega veebimajutust veel poole soodsamalt! Küllaltki soodsa hinna eest tuleb 256 GB ruumi, piiramatult e-posti aadresse ja väga stabiilne teenus, aastate jooksul zone keskonnas esinenud katkestusi või vigu on raske meenutada. Klienditugi on alati kiire ja käepärast ning suudab isegi telefoni teel anda asjakoheseid vastuseid. Zone kaasaegne iseteenindus on tehtud küllaltki võimalusterohkeks, jäädes siiski lihtsasti arusaadavaks ka tavakasutajale. Kogenuma kasutaja jaoks on iseteeninduses palju otseteid ja läbimõeldud lahendusi mis igapäevasel kasutamisel kõvasti aega kokku hoiavad. Telli endale Zonest veebimajutus SIIN!

 

Veebimajutus.ee – sõbralik ja lihtne

Soodsaim pakett veebimajutuses maksab 2.+62€/kuu, kui valid arveldusperioodiks aasta ja kasutad meie sooduskoodi millega esimene pool aastat majutust on täiesti tasuta! Hinna sees on 150 GB ruumi ja kuni 100 e-posti aadressi. Kui zone võib tunduda ehk natukene suure ja bürokraatlikuna siis veebimajutus jätab pisema ja sõbralikuma alternatiivi mulje. Võimaluste poolest on veebimajutuse iseteenindus veidi kesisem, samas aga tavakasutajale arusaadavam ja konkreetsem kuna kõik põhifunktsioonid on väga kergesti leitavad. Viimase aastaga on lisandunud ka palju kasulikku funktsionaalsust mida konkurentidel näiteks ei ole. Klienditugi on asjalik ja tööpäeviti alati saadaval, tühja mulli ei aeta ja probleemid saavad alati lahendatud. Märkimist väärib kindlasti ka see, et kõik kes kasutavad majutuse tellimisel meie sooduskoodi “89” saavad veebimajutuses esimesed kuus kuud tasuta! Telli endale Veebimajutusest veebimajutus SIIN!

 

Radicenter.ee – kogenud ja turvaline

Soodsaim pakett Radicenteri majutuses maksab 6.49€/kuu, kui valida arveldusperioodiks aasta. Selle hinna sees on 256 GB ruumi ja piiramatult e-maili kontosid. Lisaks on Radicenteris olemas pakett ainult e-posti majutamiseks. E-post & DNS pakett maksab 3.99€/kuu, kui valid arveldusperioodiks aasta. Radicenter kasutab üle maailma levinud cPanel haldusliidest, mis on kiire, lihtne ja paljude võimalustega. Klienditugi on operatiivne ja on abiks telefoni, chati ja e-maili teel. Kõik mured saavad alati lahenduse. Radicenter võimaldab majutada mitu domeeni ühes veebimajutuse paketis soodsa lisatasu eest. Veebimajutuse teenus on stabiilne ja laia funktsionaalsusega ning rõhku on pööratud ka turvalisusele. Kõikides pakettides on olemas pahavara ja viiruste skanner, mis kontrollib regulaarselt pahavara ja viiruste olemasolu veebimajutuse kontol.

 

Virtuaal.com – odav ja tagasihoidlik

Soodsaim pakett virtuaali majutuses maksab 2.49€/kuu, ruumi saame selle raha eest 2 GB ning maksimaalselt 3 e-maili kontot. See on hea pakett täielikule algajale kes soovib lihtsalt võimalikult soodsalt hoida kusagil oma kodulehte ja oluliselt erinevaid funktsioone ei vaja ning mahtu ei kasuta. 4.99€ eest kuus saame juba märksa parema paketi 100GB ruumi ja kuni 100 e-maili kontoga mis sobib ka edasijõudnud kasutajale. Kui teistel majutajatel on kõik kontaktid kohe kiirelt silmapaistvad siis virtuaalil nendega enam niiväga ei eputata. Lehekülje jalusest leiame klienditoe e-maili kuid telefonitugi puudub virtuaalil täielikult. Seega neile kellele meeldib asju kiiremini ajada jääb virtuaali majutus ehk puudulikuks. Telefoninumbri puudumine kui selline üldiselt ei ole mitte hea märk, eriti kui tegu on veebimajutusega. Viimane blogipostitus on 2016 aasta augustist, nii et võib ainult oletada kui kiirelt ka muud asjad seal liiguvad. Sarnaselt radicenterile ei ole enda liidest ja kasutatakse levinud haldusliidest Cpanel. Haldusliides on kohati eesti ja kohati ingliskeelne ning jätab lihtsalt lohaka mulje.

 

Telia.ee – venib ja logiseb

Soodsaim pakett telia majutuses maksab 7.59€/kuu, selle sees on 250GB ruumi ja piiramatult e-maili kontosid. Selle raha eest saab ka loendamatul hulgal veidraid anomaaliaid nii majutuse kui ka e-mailinduse endaga. Näiteks lakkavad kodulehel mõned funktsioonid töötamast serveri vea tõttu ja siis ootate päevi kuni ülekoormatud süsteemiadministraatoril jõuab järg sinnamaale, et ta teid puudutava veaga tegeleda jaksab. Klienditugi vastab e-maili teel vastavalt oma suvale, vahel helistatakse peale e-maili saatmist tagasi  mitu päeva hiljem suvalisel ajal peale tööpäeva. Telefoni teel spetsialisti kätte saada ei ole võimalik ja alati tuleb läbida piinarikas voor tõestamaks, et te ise midagi valesti ei ole teinud. Telia veebimajutuse iseteeninduse seadetes ei saa samuti kunagi kindel olla, ka need vahetevahel toimivad ja vahel mitte – näiteks seadistate e-maili konto suunamise teisele kontole aga see lihtsalt ei tööta ja taas tuleb päevi jageleda telia klienditeenindusega, et saada tööle lihtsat e-maili suunamist. Haldusliides ise on aegunud ja funktsioonivaene ning paljuski väga ebaloogiline, eriti alustavale kasutajale. Eelpool toodud variantide kõrval võiks kindlasti mõelda, enne telia kasuks otsustamist.

Kindlasti on igal inimesel iga ettevõttega omad kogemused – mõnel paremad ja mõnel halvemad. Siin artiklis on aluseks võetud aastatepikkune kogemus antud teenusepakkujatega nii partneri kui ka erakliendina, samuti kogutud tagasiside ja eelistused meie enda klientidelt. Head majutamist!

 

Kui Sa ikka ei tea millist veebimajutust valida siis kirjuta meile allpool!

Instagram
admin

mai 07.2019 | facebook | instagram | sotsiaalmeedia | twitter

Instagram peidab oma uue testi käigus meeldimiste arvu fotodelt ning vaatamiste arvu videotelt. Eesmärgiks on suunata kasutajate tähelepanu rohkem sisule endale ja mitte igasugustele mõõdikutele.  Testi käigus ei näe enam kasutaja jälgijad tema postituste meeldimisi ja vaatamisi. Kontoomanik ise saab neile näitajatele küll pilgu peale visata kui postituse eraldi avab. Vaikimisi on need näitajad peidetud. Privaatsete mõõdikute test algab sellel nädalal esialgu Kanada kasutajatele.

 

Mõõdikute mõju sotsiaalmeedias

instagrami_testEnamus sotsiaalmeedia kritiseerijaid on öelnud, et rõhu panemine igasugustele mõõdikutele sotsiaalmeedias mõjub alati pigem negatiivselt. Seda nähtust on täheldanud nii Facebook, Twitter ja ka Instagram. Kasutajate suunamine igasugustele numbrilistele eesmärkidele ei mõju hästi ning liiga paljud kontoomanikud hakkavad läbi nende enda väärtust ja populaarsust hindama. Paljud sotsiaalmeediaplatvormid kasutavad algoritme mis võtavad arvesse konto varasemaid vaatamisi ja meeldimisi, et otsustada kui paljudele inimestele ka selle konto uut sisu kuvada.

Instagrami tegevjust ütles, et test ei ole suunatud konkreetsete tegevuste muutmiseks vaid üleüldiselt kasutajatele pingevabama keskkonna loomiseks. Keskkonna kus inimesed tunneksid ennast täiesti vabalt ja ei keskenduks meeldimiste kogumisele. Meeldimiste arv ei pruugi tihtipeale ka üldse tegelikusele vastata. On palju teenuseid mille kaudu saab endale näiteks meeldimisi või kommentaare ka osta. Uuringud on näidanud, et üha enam kasutajaid müüvad enda kontod maha, et neist tehtaks automaatsed meeldimis-robotid. Instagram ei välista isegi tulevikus meeldimiste täielikku kaotamist.


Instagram võtab malli Twitterilt

Instagrami test jälgib sama mustrit mis hiljutine Twitteri oma. Twitter lõi eraldi eksperimentaalse rakenduse nimega Twttr, meeldimiste ja retweetimiste arvud on peidetud, osana ettevõtte pingutusest parandada inimeste arusaama naturaalsest vestlusest internetis. Näiteks kellegi jälgijana, ilma meeldimiste arvu nägemast, kuidas sa teed otsuse kas see tweet on hea või halb, kas sa peaks seda lugema või mitte. Kogu see temaatika on uus ja huvitav nii twitteri kui ka instagrami arendajatele.


2018 aasta Jaanuaris, vastuseks laialdasele kriitikale, et sotsiaalmeedia platvormid teevad pigem kahju kui kasu, ütles Facebooki CEO Mark Zuckerberg, et ettevõte keskendub edaspidi rohkem aina rohkem kasutajate sotsiaalmeedias veedetud aja naturaalsemaks ja pingevabamaks muutmisele. “Me ei taha, et meie teenused oleks lihtsalt lõbusad kasutada, me tahame, et ka meie kasutajate heaolu oleks võimalikult läbimõeldud”. Veel ei ole kindel kas meeldimiste kaotamine paneb inimesed paremini tundma või pigem leiavad kasutajad lihtsalt mõne uue näidiku, et enda populaarsust mõõta.
Netflix

On seal tõesti vahet millist Friends-i või The Office-i osa sa vaatad?

Kas idee suvalise episoodi nupust Netflixis tundub paljulubav? Hiljuti on Netflix hakanud testima täpselt sellist funktsiooni oma mõnede Androidi rakenduse kasutajate peal. Need kes funktsiooni testimisse kaasatud on, näevad seda valikud kahs kohas: on eraldi nupp avavaates “Play a Popular Episode” mis hõlmab endas tuntud sarju nagu The Office, Arrested Develpment ja Our Planet. Nende esimese kahe sarja fännid tõenäoliselt on uue funktsiooni üle rõõmsad, olenemata hooajast, suvalise episoodi nupp tundub ka loogiline loodusdokumentaalide osakonnas.

Netflix kuvab ka “suvalise episoodi” nuppu episoodi valikutes, siis kui sa oled juba mõne sarja välja valinud ja vaatama hakanud. Nuppu ei kuvata aga kõikide sarjade puhul vaid ainult nendel, kus see mõistlik oleks ja mille lugu ei jookse nö. kindlas järjekorras. Ilmselgelt on palju sarju kus osade suvalises järjekorras vaatamine ei oleks väga nauditav.

Siiski sarjade nagu Friends, NCIS, Parks and Recreation, või Grey’s Anatomy taustal jooksutamiseks võiks see lahendus ju päris ideaalne olla. Netflix on suuresti hakanud panustama ka interaktiivsetele sarjadele, kus saab ise episoodi käekäiku muuta vastavalt enda valikutele. Ka selliste sarjade puhul võib suvaline järjekord asjad veidi huvitavamaks teha.

 

E-poe haldamine
admin

aprill 08.2019 | e-kaubandus | e-poe haldamine | e-pood | veebihaldus | veebihooldus

Olles nüüdseks aastaid ja aastaid tegelenud sadade erinevate e-poodidega, mõtlesime välja tuua mõned väga läbivad ja levinud probleemid mida väga paljud e-poe omanikud teevad, eriti uued kellele e-poe haldamine on uus väljakutse. See on heaks infoks kõigile kes juba omavad enda e-poodi või plaanivad sellega tulevikus tegelema hakata. Ilma pikema sissejuhatuseta, asume asja kallale!

 

Liiga levinud valdkonna valimine

Kusagil 70% inimestest pakub esimese ideena e-poele mõeldes välja kas t-särgid, lasteriided või pulmateenused. Ja just see turg on juba ekstreemselt täis. T-särgi e-poode on juba kümneid ja kümneid tuhandeid. Sama kehtib ka lasteriietele jms. Kõige esimene ja suurim viga ongi enamasti ülimalt konkurentsirohke valdkonna valimine. Konkreetsed suurimad probleemid selliste valikute juures on:

  • Tõenäoliselt ei tule sa kunagi otsingutulemustes esile
  • Sul on ääretult keeruline välja paista kõikide teiste e-poodide seast
  • Kasum on minimaalne kuna ka hindade üle käib väga tihe võitlus

Õige valdkonna leidmine on küllaltki peen kunst. Kui sa valid valdkonna mis on liiga kitsas, ei ole sul tõenäoliselt piisavalt kliente. Kui sa valid valdkonna mis on liiga lai, on sul tõenäoliselt liiga palju konkurentsi, et sellega võistelda.

Ideaalses maailmas tuleks leida tooted mida päris igas suvalises kioskis ei müüda ja millel ei ole veel ka palju e-poe konkurente. Kõige tähtsam muidugi on leida toode, mis on piisavalt nõutud, et selle pealt oleks võimalik ka raha teenida. Väga paljud inimesed valivad oma e-poe valdkonnaks enda väga spetsiifilise hobi või huvi, mis on küll armas aga tihtipeale on just selliste e-poodide kasumid nullilähedased kuna nende toodete turg on nii minimaalne.

 

Turundusplaani puudumine

Kui sa oled valinud juba vale valdkonna või sinu tooted on lihtsalt liiga kallid, siis võib su e-pood olla juba algusest peale hukule määratud. Oletades aga, et kõik on veel siiani õigesti läinud, on sul ikkagi vaja turundusplaani, et kliendid kohale meelitada.

Võimalikult suure liikluse saamine enda e-poodi ongi tegelikult ju edu alus. Siiski on lausa hämmastav kui paljud värsked e-poe omanikud jätavad kogu turunduseosa täiesti juhuse hooleks.

Tulutoovat ja jätkusuutlikku e-poodi ei ole võimalik pidada ilma korraliku turundusstrateegiata. Ei ole suurt kasu ideaalsest tootest või perfektselt valitud valdkonnast, kui mitte keegi sinu e-poodi üles ei leia.

Enda lehele liikluse suunamiseks on õnneks tohutult palju erinevaid platvorme – Google Adwords, Facebook, Youtube jne. Ka see tuleks juba alguses läbi mõelda, milline oleks just sinu e-poele sobiv reklaamiplatvorm.

 

Otsingumootoritele mitteoptimeerimine

Mida aeg edasi, seda rohkem liiklust võiks e-poodi tulla juba naturaalselt. See saab aga juhtuda ainult pidevat ja väärtuslikku sisu luues ning kindlaid SEO reegleid järgides. Isegi kui sa sihid väga konkurentsitihedaid märksõnu, saavutab järjepideva töö ja vaevaga head positsioonid otsingumootorite tulemustes.

Üldiselt põhinebki sinu oskus otsingutulemustes esile tulla sellel, kui hästi sul õnnestub enda e-poe haldamine otsingumootorite seisukohast ja enda toodetele ning blogisse sisu genereerida. Praktiliselt iga e-pood mida me näinud oleme, omab mingit sorti seo-vigu.

Kui sul puuduvad selle koha pealt igasugused teadmised on päris suur oht, et sa jätad kasutamata suurel hulgal nö. tasuta liiklust enda e-poodi.

 

Reaalse väärtuse puudumine

Nüüd kui klient on e-poodi kohale meelitatud, pead sa ta siiski veel veenma enda pangakaarti välja võtma ja ostu lõpetama. Ja selleks on vaja teda ju veenda, et just sinu e-pood on kõigist teistest parim. Kahjuks sulandub väga suur hulk e-poode täpselt teiste omasugustega kokku ja ei erine mitte millegi poolest.

E-poe külastaja peaks esimese viie sekundi jooksul aru saama, mis teeb just sinu e-poe eriliseks. Vastasel juhul nad kas lahkuvad või panevad su e-poe teistega ühte patta. Ning siis, siis nad teevad enda ostuvalikud puhtalt hinna põhjal.

Juba e-poodi luues, tuleks kindlasti välja mõelda, mis on see mis teeb just sinu e-poe eriliseks. Kui sa oleksid klient siis miks sa valiksid kõikide e-poodide hulgast just enda oma?

facebook marketplace
admin

mai 23.2018 | facebook | marketplace | messenger | turuplats

Mis on Facebook marketplace ja kuidas mina sellest kasu saan?

Facebook marketplace on lihtne ja mugav moodus asjade ning nüüd ka teenuste müügiks või ostmiseks enda piirkonnas. Sa saad vaadata enda lähedal asuvaid esemeid ja neid lihtsalt osta.
Kõige olulisem ongi Facebooki kasutajale siinkohal mugavus, tehingute lisamine ja sõlmimine toimub otse läbi facebooki ja võtab oluliselt vähem aega kui mõne kolmanda portaali kasutamine. Sa ei pea tirima alla eraldi rakendust või looma kuhugile uut kontot. Tuhanded inimesed näevad sinu kuulutust koheselt.
Facebook marketplace nupp asub kõige vasakul, üleval pool ja on küllaltki äratuntava ikooniga. Müüa võib kõike, alustades teleritest ja lõpetades kinnisvaraga.

 

Peagi lisandub ka teenuste kategooria

facebook marketplace

Facebook marketplace saab peagi endale ka teenuste sektsiooni. Marketplace on eraldi Facebooki nö. turg kus kasutajad saavad osta, müüa, vahetada ning esemeid ka ära anda. Hiljuti lisandus näiteks ka võimalus rentida maja või osta auto. Uues teenustekatekoorias saavad kasutajaid otse palgata endale koduabilisi, torumehi ja remondimehi.

Mugavaks kasutamiseks on lisatud ka nö. kiire hinnapäring, mis lubab enda soovi saata korraga paljudele pakkujatele, samuti saab kõigi teenusepakkujatega ka mugavalt otse kirjutada läbi messengeri.

 

Kuidas teenuste kategooria toimima hakkab

Võimalus hakkab asuma Facebook marketplace olemasolevate kategooriate juures, seal kus hetkel on pere, hobid, elektroonika jms. Teenuste kategooriale klikkides küsib Facebook mitmeid küsimusi, et aidata sul paremaid ja täpsemaid tulemusi saada. Näiteks koristaja otsingul küsitakse kui tihti sa soovid enda kodu koristada, mitu magamistuba sul on, kui suur su kodu on ja kui pikaks ajaks teenust vajatakse. Peale küsimustele vastamist ja suunakoodi sisestamist näitab Facebook kõiki teenusepakkujaid kes oleks võimelised sulle teenust pakkuma. Kasutajad saavad sirvida läbi pakkujate, vaadata neile antud hinnanguid ja kommentaare ning valida endale sobivaima pakkuja.

 

Kogu see funktsionaalsus tuleb täna välja USAs ning peatselt on seda oodata ka meile. Head Facebookimist!

sisuturundus
admin

jaanuar 02.2018 | 2018 | facebook | Google reklaam | internetiturundus | sisuturundus

Aastavahetus on sobiv aeg vaadata milliseks kujuneb järgneva aasta internetiturundus. Siin annab ka 89 enda panuse. Arvame, et 2018. aasta internetiturunduses tuleb jätkuvalt huvitav. Toome allpool välja mõned uue aasta väljakutsed, mis igale turundajale on olulised.

 

2018 maikuus jõustub Euroopa andmekaitse reform

Selle rakendamine pakub ettevõtjatele kindlasti uusi väljakutseid, sest tegu on oluliste protsesside muutmisega ettevõttes.

Arvame, et pikemas plaanis on praegustest, määruse-eelsetest kindlamad raamid andmekaitsele kindlasti kasuks, sest digimaailm ja internetiturundus selle sees kasvab peadpööritava kiirusega. Usaldame ju järjest rohkem enda andmeid digirakendustele.

 

Leidub uus reklaamikanal, mis toob paremad tulemused

Inimestel on valida mitmete sotsiaalmeediakanalite vahel. Ning kus on sihtgrupp, sinna on vaja liikuda ka ettevõtetel. Sõltuvalt teenusest võib parimaks reklaamikanaliks olla Facebooki reklaam, Facebooki grupp, Google reklaam, sobiv erialafoorum, Instagram, Pinteresti tahvel, Vkontakte keskkonna võimalused, või mõni muu.

Esimene ja olulisim reklaamikanal igas valdkonnas on kontaktid ja soovitused.

Enamasti on digis välja valitud üks reklaamkanal, mis toob tulemusi. Ettevõtja on sellega tuttav ja panustab sinna regulaarselt. Meie näiteks kirjutame blogi ja oleme aktiivsed sotsiaalmeedias. Uueks aastaks oleme juba ühe kanali välja valinud, mida testida.

Esitame siinkohal uue aasta väljakutse – mõtle, missuguses seni proovimata digikanalis veedavad aega sinu kliendid. Panusta ka selles kanalis leitav olemisele, ning jõuad uute kliendisuheteni.

 

Google hakkab piirama SSL sertifikaadita veebilehtede näitamist otsingus

Juba praegu on Google jaoks üks veebilehe usalduse faktor SSL sertifikaadi kasutamine veebilehe serveris – SSL sertifikaadi ja krüpteeritud turvalise ühendusega veebilehed saavutavad otsingus kiiremini parema positsiooni, kui ebaturvalise ühendusega veebilehed.

On aja küsimus, mil Google hakkab otsingus näitamiseks rohkem eelistama krüpteeritud ühendusega veebilehti, ning veel SSL sertifikaadita lehti otsingus oluliselt tahapoole lükkama. See tähendab nende lehtede omanikule paljude külastuste kaotamist.

Kas brauseris Sinu veebilehe aadressi kõrval on roheline tabalukuke? Siis on Sinu veebilehe ühendus turvatud. Kui tabalukuke puudub, on tõenäoliselt serverisse vaja paigaldada SSL sertifikaat, ning veebilehe haldusliideses lehtede püsiaadressid ümber suunata. Kirjuta meile julgelt, kui sellega abi peaksid vajama.

 

 

Facebookis õigete inimesteni jõudmine muutub kulukamaks

2017. aasta lõpul näitab Facebook enda ajajoonele jagatud infot erinevate uuringute kohaselt ainult 2-7%(!) jälgijatele. Seega näiteks 200-st jälgijast näevad uut postitust kohe keskmiselt 4-14 inimest. Kui postitus saab avaldamisjärgsetel minutitel jagamisi ja reaktsioone, näidatakse postitust rohkematele jälgijatele.

Suure uudisena on tuntuim sotsiaalmeediaplatvorm testimas kahte kõrvuti asuvat uudisvoogu, esialgu valitud riikides.

Peamises uudisvoos, millega oleme harjunud, hakkavad asuma sõprade postitused koos tasulise reklaamiga.

Jälgitud fännilehtede ja ettevõtete postitused hakkavad asuma eraldi uudisvoos.

Ettevõtete jaoks tähendab kahe uudisvoo tekkimine orgaanilise levi edasist langemist, sest kasutaja peab ise soovima vaadata teist uudisvoogu. Slovakkias läbi viidud testide käigus vähenes 60 populaarseima meediaväljaande orgaaniline levi senisega võrreldes neli korda (!!!)

See kõik tähendab kallinevaid klikihindu, sest rohkem ettevõtteid hakkab konkureerima eelistatud uudisvoos reklaamiga nähtav olemise eest.

Hetkel ei ole teada, millal see uuendus Eestisse jõuab.

Lahendusi on. Leidsime Hootsuite.com blogist kasulikud soovitused, kuidas vähesest orgaanilisest levist hoolimata sotsiaalmeedias häid tulemusi saavutada.

Pikaajalise strateegiana soovitame alustada blogi loomist enda veebilehele, sest blogipostitusi saab sotsiaalmeedias jagada korduvalt, ning need toovad külastajaid ka Googlest. Seega on parim internetiturundus siiski nö. naturaalne, eriti kui rääkida sotisaalmeedia kanalitest.

 

Google reklaamiga õigete inimesteni jõudmine muutub kulukamaks

Mitmed ettevõtted panustavad Google AdWords reklaamile.

Ka Google reklaame näidatakse oksjoni alusel – otsingu juures näidatakse selle ettevõtte reklaame, kes on nõus teistest ettevõtetest rohkem otsija kliki eest maksma.

Mitmes ärivaldkonnas ei ole juba praegu Google reklaamiga päringu saamise kulu ettevõtetele mõistlik, sest saadud päringute väärtus seniste märksõnadega ei õigusta reklaamikulu. Seega on vaja mõelda uutele reklaamkanalitele….

Lihtsamaks lahenduseks on teha Google reklaami ainult märksõnadele, mis on soodsaimad ja toovad veel päringuid soovitud hinnaga. Pikaajalise strateegiana soovitame ka siinkohal enda veebilehele blogi või artiklite osa loomist, sest artiklid toovad külastusi ja päringuid ilma jooksva reklaamikuluta.

 

Sisuturundus rokib jätkuvalt

Kvaliteetsel sisuturundusel on eeliseid makstud reklaamide ees. Otsija leiab need artiklid otsingust talle olulisel hetkel üles. Neis olev sisu lahendab otsija jaoks sel hetkel olulise probleemi, vihjates ühe võimaliku lahendusena ka avaldaja teenustele. See postitus ei ole erand.

Kõigi blogide ja portaalide jätkuvaks väljakutseks jääb lugejatele ka tegelikult kasulikke teenuseid pakkuvate reklaampartnerite leidmine ja kvaliteetse sisu loomine, et sisuturunduses säiliks lugejale kasulik sisu.

 

Soovime edukat uue aasta algust ja palju häid tulemusi!

nutitelefoniga filmimine
admin

oktoober 11.2017 | filmimine | kuidas | nutitelefon | nutitelefoniga | teha | video | videod

Tänu nutitelefonidele on video salvestamine nüüd lihtsam kui kunagi varem kuna enamikel inimestest on taskus ju võimekas videokaamera. Natukese harjutamise ja mõne praktilise soovitusega võid ka sina hakata salvestama vapustavat videomaterjali, kasutades ainult enda telefoni.

Selleks, et sa saaksid seda mida iganes sa filmima tahad hakata, paremini filmida, oleme kokku pannud mõned kasulikud juhised. Kuigi mõned neist võivad tunduda ilmselged siis me garanteerime, et alati kõiki korraga kasutades saad sa iga kord fantastilised videod!

 

Taustavalgus

Kui võimalik siis proovi alati vältida olukordi kus valgus tuleb otse stseeni tagant. Päevavalges on olukord küll hulka parem kuid siseruumides või varjulistes kohtades tuleks seda reeglit hoolikalt jälgida. Vastasel juhul jäävad esiplaanil olevad objektid tumedaks ja tihti uduseks. Isegi kui sina näed tugeva taustavalgusega inimesi hästi siis sinu kaamera seda ei tee ja pigem jäädvustab ereda valguse mingite tumedate kogudega keskel. Need kogud jäävad ilma kõikidest oma ilusatest värvidest ja sina magasid maha selle, mida iganes sa salvestada proovisid.

Et sellist olukorda vältida, tuleks alati sättida filmimine võimalikult valgustatult. Vahel piisab lihtsalt väikesest liigutamisest, et valgus pääseks paremini filmitavani. Mõned uuemad kaamerarakendused proovivad liigset taustavalgust ka ise eemaldada aga panustades selle vähendamisse ka omalt poolt lisaks, saabki tulemus hea.

 

Filmi küljega

Kui pildistamisel ei ole kõige suuremat vahet kas pildistada püsti või küljega siis filmi vaadates ei taha keegi vahtida neid kahte musta riba video äärtes. Jah, telefonis tundub püstine video hea sest katab ära terve ekraani aga teleril ja arvutil on ekraani vertikaalseks keerata keeruline. Pealegi saab telefoni väga lihtsalt kas püsti või küljega keerata.

Küljega filmitult salvestad sa tegelikult ka rohkem väärtuslikku sisu enda kaadrisse ja hiljem vaadates jätab video mõnusama mulje. Niisiis, ära hoia telefoni kunagi püsti, kui teed videot!

 

Zoom

Miski ei ole vist jubedam kui digitaalne zoom – küsi milliselt fotograafilt tahes. Kahjuks kasutab kõva enamus nutitelefonidest just digitaalset zoomi, mis on lihtsalt hunnik tarkvaralisi trikke eksitamaks sind, et filmitav ongi lähemal. Kahjuks aga kannatab video kvaliteet, mida rohkem sa sisse zoomid.

Seega, ainus võimalus telefoniga videot filmides sisse zoomida on filmitavale lähemale minek, kui vähegi võimalik. Lähemale saamiseks on õimalik kasutada ka igasuguseid abivahendeid, nendest kirjutame artikli lõpus.

 

Tarkvara

Tihtipeale läheb vaja väikest videotöötlust, et sinu filmitud materjalist saaks “meh” asemel “wow”. Nüüdisajal on võimalik hea osa videotöötlusest ära teha ka otse nutitelefonis, seega ei pea kuhugi keerulisse lauaarvuti tarkvarasse sukeldumagi.

Kõik alates pisikesest trimmimisest kuni erinevate animatsioonide ja efektide lisamiseni on lihtne nii iOS kui ka Android platvormi peal. Apple-i enda iMovie iPhone-i ja iPad-i jaoks hõlmab endas palju erinevaid tööriistu ja võimaldab isegi arvestatavaid filmitreileri laadseid asju kokku panna. Samuti laseb iMovie kasutada pilt pildis, poolitatud ekraani, aegluupi ja palju muid videoefekte. App on küllaltki sarnane sama nimega lauaarvuti tarkvarale.

Pinnacle Studio (iOS) on teine väga hea näide, seejärel Videon (iOS) ja Magisto (Android). Aga see ei ole veel kõik. Adobe Premiere Clip (Android) on põhimõtteliselt lihtsustatud versioon lauaarvutile loodud Adobe Premiere-ist, neile kes soovivad maksimaalseid võimalusi enda telefonis videotöötluse tegemiseks.

Premiere pakub videotöötlemist, paljuski nagu teised omataolised rakendused, kus sa saad lihtsalt erinevaid klippe ringi tõsta vastavasse järjekorda. Huvitava lisana saab aga telefoni Premiere-st lihtsa vaevaga liigutada enda videomaterjal arvutis olevasse Premiere-i ja seal töötlemist jätkata juba suurema funktsionaalsusega.

 

Aksessuaarid

Oleme ausad – nutitelefonide kaamerad ei ole kaugeltki nii head kui näiteks Canoni, Nikoni või Sony loodud päris kaamerad, põhiliselt kuna reaalse kaamera üle on vähe kontrolli ja telefoniga kaasa tulevad kaamerarakendused on tihtipeale päris nutused.

Kui telefoniga filmimine hakkab juba käppa saama ja tekib tunne, et tahaks midagi natukene rohkemat siis on õnneks võimalus oma kaameratööd parandada hulgaliste aksessuaaridega. Näiteks kolmjalg telefonile, lihtsasti kinnitatav lisavälk või isegi lisatavad läätsed.

Need lisaläätsed telefonile kinnituvad mugavalt klõpsuga ja annavad tehasekaamerale juba hulka juurde. 12€ ei ole ka väga suur summa mida enda armsaks saanud hobisse investeerida. Alternatiiv 30 x 70 x 30 mm 16€.

LED tuledega lisavälk lubab pildistada ja filmida paremini öösel ja muidu hämaras. Hinnaks 5€.

Pisikese 10cm kõrguse kolmjala saad aga 8€ eest. Millal viimati tahtsid endast ja kaaslasest kaugemalt laheda foto või video teha aga telefoni polnud mitte kuhugi seisma panna?

Kui tehase poolt kaasa pandud kaamera ei kannata üldse kriitikat aga telefoni välja ka ei taha vahetada siis võib osta endale uue välise lisakaamera.

Ja muidugi, ärme unustame kõige lihtsamat ja odavaimat abimeest – endlikepikest. Odavaim 2€.

Kes eesti poodidest enam midagi huvitavat ei leia, võib ringi vaadata spetsiaalsetes välismaistes nutitelefoni fotovarustuse poodides. Üks tuntumaid on Photojojo.com.

 

Kokkuvõttes

Kui aega jätkub ja tegemist on ette planeeritud videoga siis tee alati mõned proovivideod. Paranda valgustust ja kaameranurka seal kus saab, tihti annab natuke madalamalt või kõrgemalt filmitud video uudse efekti kuna 99.999% telefonivideotest filmitakse enda näo kõrgusel. Otseloomulikult tuleks üle vaadata kaamerarakenduse seaded ja veenuda, et kõik kvaliteediseaded on parima võimaliku valiku peal, mis siis, et palju ruumi võtab – tähtis on siiski kvaliteet ja mitte kvantiteet. Ja nii saadki teha enda nutitelefoniga paremaid videosid.

Põnevat filmimist!

Küberseks ja virtuaalreaalsus täiskasvanutele
admin

september 25.2017 |

Täiskasvanute mänguasjad ei ole ammu enam tabuteema. Pisut rohkem avalikku tähelepanu on pälvinud küll naistele mõeldud lelud, aga tegelikult leidub huvitavaid ja fantaasiarikkaid leide nii meestele kui naistele. Eraldi vääriks väljatoomist paaridele mõeldud mänguasjad, mis näiteks, aitavad ajutist või püsivat kaugsuhet paremini üle elada ja oma partneriga ihaldatud lähedust säilitada.

Kus siis kohtuvad IT ja sekslelude tööstus? Järgnevalt tutvustame teile meie innovatiivseid leide.

 

Sukeldu filmidesse

Kas sa teadsid, et on olemas 3D mäng, kus sa saad luua endale virtuaalse tüdruksõbra? Sa saad valida tema keha, nahatooni, soengu ja riided mida ta kannab. Siis aseta ta kuhu sa soovid ja… lase fantaasial lennata. Peaaegu nagu Sims täiskasvanutele, kas pole? Ja see pole veel sugugi kõik, sest see 3D mäng on saadaval koos liikumissensoriga meeste masturbaatoriga ja komplekti kuuluvad ka virtuaalreaalsuse prillid. Küberseksi mänguasi stimuleerib sinu liigutusi läbi bluetoothi. Kõik liigutused edastatakse kübertüdrukutele mobiilses mängus. Sa saad valida kohta, poosi ja täita kõik oma salajased fantaasiad. Komplektiga kaasas olevad VR prillid töötavad nii: lülitades 3D mängu VR režiimile, sisestad nutitelefoni oma VR prillidesse ja mäng võibki alata. VR prillid on kohanduvad enamike turul olevate nutitelefonidega. (BKK masturbaator)

Kui Sa ise endale tüdruksõpra luua ei soovi ja oled pigem filmiarmastaja, siis IMTOY – Piu masturbaator lubab sul hoopiski filmidesse sukelduda, sõna otseses mõttes. Lae film oma nutitelefoni ja tunne kuidas Piu reageerib. See meestele mõeldud mänguasi pakub Sulle uudset filmielamust reageerides filmides toimuvale. Kui sa nii kaugele esialgu minna ei taha, siis SPHERESPECS Virtuaalse reaalsuse peakomplekt 3D-360 pakub sulle samuti erakordselt põnevat võimalust näha oma lemmik filmi 3D versioonis ja vaadata seda iga võimaliku nurga alt. 

 

Abivahend kaugsuhteks

Kui su partner on kaugel, näiteks teises linnas või maailmaotsas komandeeringus, siis tunned sa tema lähedusest suurt puudust. Muidugi on üheks hädaabimeetmeks Skype, mille kaudu saab teineteisele olemas olla, aga mis siis, kui tahaks ikkagi rohkemat?

KIIROO Onyx, maailmas kõige rohkem edasiarenenud teledildonic masturbaator. Onyx toob internetti täiesti uue sensoorse kogemuse: intiimse kontakti. Onyx-i sees on 10 kokkutõmbavat ringi, mis töötavad koos, et pakkuda sulle reaalajas toimuva vahekorra tunnet. KIIROO Pearl on sarnastel alustel töötav vibraator, mis kohandub reaalajas Onyx meeste leluga.

KIIROO lelude kooskasutamiseks on loodud spetsiaalne KIIROO keskkond internetis, kuhu partnerid sisenevad unikaalse pin-koodiga, mis tagab turvalisuse ja privaatsuse. Arvutil ja leludel tuleb sisse lülitada bluetooth ja need sedasi ühendada. Kui te olete keskkonna kaudu ühendatud, siis partner-režiim asub koheselt edastama liigutusi ja puudutusi. Kes oleks arvanud, et kaugsuhe võib nii lõbus olla?

 

Mängi üksteisega läbi rakenduse

Sarnane paaridele mõeldud tehnoloogia on väljatöötatud ka Lovense’i poolt. Lovense meeste mänguasjad ja vibraatorid töötavad nutiseadme abiga ning pakuvad mitmekülgset mängurõõmu kui su partner on kaugel. Lovense rakendus võimaldab kontrollida oma partneri seadet – sina valid režiimi ja vibratsioonimustri ning partner naudib! Samuti saate te vastava funktsiooni abil päris vahekorda imiteerida – kui Sina liigutad oma meeste lelu või vibraatorit, siis Sinu partneri seade liigutab end samuti vastavalt.

 

Tehnoloogia areneb pidevalt ja haarab ka järjest suuremat osa täiskasvanute mänguasjade tööstusest. Igavate ja ebamugavate lelude aeg on möödas! Millise uue sensatsioonilise mänguasja valiksid enda magamistuppa sina?

admin

september 09.2017 | app | facebook | messenger | rakendus | tinder

Facebook katsetab uut süsteemi mis aitab sul kohtuda inimestega, valides kas EI või JAH nende saadetud kohtumiskutsetele. Tinderi stiilis.

Eestis veel selline võimalus saadaval ei ole.

Esimesed inimesed kes on funktsiooni testinud, on leidnud palju paraleele suuresti kohtinguäpp Tinderiga. Kasutajale kuvatakse valikut erinevatest inimestest, kes võiks soovida temaga kohtuda. Vastada saab kas “Jah” või “Ei, tänan.” Samuti saadetakse teavitus, kui mõlemad osapooled nõustuvad.

 

 

Funktsioon viib sind siiski pigem kokku sõprade ja tuttavatega, nii et tegu pole täiesti Tinderi koopiaga – ja selle üle võib meil hea meel olla. Facebooki pressiesindaja kommenteeris: “Inimesed kasutavad tihti Facebooki, et teha enda sõpradega ühiseid plaane. Niisiis me proovime selle neile lihtsamaks teha.”

Kui Sinu sõbralist on väike, siis võib tunduda veider, et Facebook üritab sind kokku viia inimestega, keda sa nagunii juba hästi tunned. Kui enamus Sinu facebooki sõbrad on pigem kaugemad tuttavad ja mitte igapäevased sõbrad, siis võib see funktisoon isegi täitsa toredaks osutuda – spontaansed kokkusaamised vanade sõprade ja tuttavatega, organiseeritud Facebooki poolt. Kuigi ei tundu väga raske lihtsalt avada Facebook Messenger ja ise oma sõpradele kirjutada.
E-poe tegemine

E-poe tegemine on asi millele mõtleb järjest rohkem ettevõtjaid ja füüsilise poe omanikke. Igal korralikul poel on ka tarkvara oma laoseisude, arvete ja muu sellise halduseks. Mida siis e-poodi tehes silmas pidada, kui lihtne on ühendada enda e-pood majandustarkvaraga ja millist tarkvara valida?

Praegusel hetkel kus ka tüüpiline eestlane on mugavalt internetis ostlemise väga omaks võtnud, mõtlevad paljud poeomanikud ka e-poe variandi peale ning pidevalt tekib ka täiesti uusi, ainult virtuaalselt eksisteerivaid poode.

 

E-poe tegemine ja majandustarkvaraga liidestamisele

Tavaliselt on igasugune liidestamine ja uute süsteemide kasutuselevõtt igale ettevõttele hirmutav ja üldiselt kardetakse kogu seda majandamist ja segadust mis sellega algselt kaasneda võib. Sealjuures unustatakse täiesti ära suuremad pikaajalised plussid.

  • Rahaline ja ajaline kokkuhoid – keegi ei pea enam käsitsi kulutama aega tüütu andmesisestuse peale kuna kogu info liigub automaatselt õigesse kohta.
  • Vigade vältimine – käsitsi andmesisestusel esineb tahes tahtmata varem või hiljem apsakaid ning hiljem nende leidmine on paras peavalu.
  • Kogu infoliikumine suhteliselt kohene ja viivitusteta, e-poes kus klient ootab kannatamatult peale tellimust oma kaupa, on iga minut oluline.
  • Suurenenud jõudlus – automatiseeritud e-poe süsteem suudab vähema tööjõuga teenindada ära oluliselt rohkem kliente ja tellimusi.

 

Erinevad majandustarkvarad

Kui e-poe idee on alles lapsekingades ja midagi veel olemas ei ole, on valiku tegemine kõige lihtsam. E-poe tegemine algab e-poe platvormi ja majandustarkvara valikuga mis juba vaikimisi üksteisega lihtsalt ühendatavad on.  Näiteks üks populaarsemaid liideseid on wordpress  e-poe platvorm ja erply majandustarkvara või magento e-poe platvorm ja erply majandustarkvara.

Erply hõlmab endas väga paindlikku funktsionaalsust tootekataloogiks, laohalduseks, tellimusteks ja kliendiandmete haldamiseks ja kõigeks muuks mida ühel korralikul poel vaja võib minna. Veidi mittestandardsemaid lahendusi saab teha ka teistele majandustarkvaradele sh. Oscar, Directo, Ladu20, AXAPTA jne. Tarkvara esmasel valikul peaks ettevõte lähtuma kõigist oma vajadustest, tarkvara kasutusmugavusest ning sama võrdselt ka e-poe liidestamise keerukusest.

Kuna erinevaid tarkvarasid on palju siis me ei hakka kõiki võimalikke liidestusvariante siin loetlema, küll aga võid meile oma plaaniga kindlasti kirjutada ja meie aitame omapoolse nõu ja jõuga, et leida see kõige õigem!

 

Olulised punktid liidestamisel

Kui füüsiline pood ja majandustarkvara on juba kaua aega olemas olnud ning nüüd tuleks juurde tekitada ka e-pood siis on asi veidi keerulisem. Algselt tuleks siis majandustarkvarast importida e-poodi ka kõik kauba- ja kliendiandmed ning muu oluline. Ära tuleb otsustada muuhulgas:

  • Kas toodete sisestamine hakkab käima majandustarkvara kaudu või e-poes?
  • Mille järgi seotakse tooted ära majandustarkvaras ja e-poes? (Tavaliselt tootekood)
  • Kuhu poole ja kui tihti üldse andmeid sünkroniseeritaks. Kas näiteks ainult majandustarkvarast e-poodi või ikkagi mõlemat pidi?
  • Milliseid andmeid on vaja sünkroniseerida?
  • Kas ja kuidas on võimalik vajadusel käsitsi andmete import/eksport?

Lahendus peaks kindlasti olema ka jätkusuutlik, et ka aastaid hiljem e-pood veatult töötaks ning kõik osapooled omavahel ilusti suhtleks ka peale uuendusi, seepärast on hea mõte siiski vaadata enimlevinud lahenduste poole millele leidub ka rohkem tuge.

 

Õige platvormi ja majandustarkvara valimine on suur samm, kui soovid konsulteerida asjatundjatega ja seda kõike näiteks kohvitassi ääres arutada, siis võta meiega julgelt ühendust allpool oleva kontaktivormi kaudu!

admin

aprill 03.2017 | hamburgeri menüü | menüü | nipid | veeb

See pisike disainielement – need kolm joont mida sa enamasti mobiilsetel veebilehtedel ning uuemal ajal ka lauaarvutis näed (mis esindavad lahtikäivat menüüd) on viimasel ajal olnud suurte vaidluste allikaks.

Viimase aja kasutajamugavuse uuringud on näidanud, et burgerimenüü mõjub lihtsalt kasutajamugavusele halvasti kuna on tihtipeale halvasti esile toodud ning kasutajale keeruline leida. Spotify näiteks loobus burgerimenüüst 2016 aasta Mais ja uhkustas hiljem 30% tõusuga menüülinkide klikkides. Facebooki kasutajad asusid samuti hulka innukamalt navigeerima peale burgerimenüüst loobumist. Kas on äkki aeg ka sinul öelda hüvasti burgerimenüüle?

Lahendus

Kindlasti on situatsioone kus burgerimenüü ennast õigustab ja mõjub kaasaegselt kuid juhul kui soovid tõesti midagi muud siis mis oleks alternatiiv?

Kui sinu veebilehel on 4 või vähem menüülinki siis võiks need kõik kohe nähtavale tuua. Kui veebilahendusel on neid aga rohkem, siis võiks näiteks kolm kõige tähtsamat kohe välja tuua ja ülejäänud “Vaata rohkem” või “Veel” nupu alla peita. See on lihtne, see on efektiivne ja suurendab liiklust!

Videod kodulehel
admin

jaanuar 19.2017 |

Tihti küsitakse kas on mõistlikum laadida videod kodulehel enda kodulehele üles või tasub ikkagi kasutada mõnda suuremat videoportaali nagu youtube ja lihtsalt sealt video enda kodulehele linkida. Lühidalt öeldes taandub ikkagi kõik youtube vs. enda koduleht vastasseisule.

Toome konkreetselt välja mõlema poole plussid:

Videod kodulehel

  • Andmed kuuluvad sulle – Videot hoitakse sinu lehel ja seega on kõik andmed 100% sinu omad. Keegi ei saa sinu videosid eemaldada. Ühtlasi on tavakasutaja jaoks ka keerulisem sinu videot alla laadida.
  • Rohkem otsest liiklust kodulehele – Kui keegi tahab sinu videot jagada, siis kuna ainus koht kus see video eksisteerib on sinu koduleht – tuleb ka kogu liiklus sinu kodulehele.
  • Kontroll disaini üle – Kui video on sinu kodulehel siis on sinul ka ühtlasi 100% konroll selle üle mismoodi videot kuvatakse ja milline näeb välja videomängija. Ei mingeid vesimärke.
  • Puuduvad tähelepanu kõrvaletõmbajad – Väga kergesti tuleb youtubeis ette olukord kus peale esimese video vaatamist jõuad sa varsti videoni koerast kes ei saa oma sööki kätte. Kui video on enda leheküljel siis sellised ahvatlused puuduvad ja külastaja jätkab olulise sisu vaatamist.
  • Puuduvad reklaamid – Videoportaalid saavad oma kasu pannes kasutajad soovitud sisu ootama ja samal ajal reklaame näidates, samuti näidatakse reklaame sisu vahele ja ka peale sisu, enda lehel saab kasutaja aga videot puhtalt vaadata.

 

Video linkimine kolmandalt lehelt (loe: Youtubeist)

  • Ei pea andmemahtude pärast muretsema – iga kord kui keegi kodulehel sinu videot vaatab, kulutab see sinu andmemahtu. Kui sinu majutuses on andmemahul limiit siis võib see ruttu probleemiks osutuda.
  • Väiksemad failisuurused – Videoportaalidel on enamasti väga head automaatsed tööriistad mis video peale üleslaadimist võimalikult optimaalseks ringi salvestavad. See tähendab märgatavalt kiiremat video laadimist ja avamist.
  • Seadmetele optimeeritus – Erinevad brauserid ja seadmed nõuavad kaunis palju erinevaid failiformaate. Videoportaalid teevad sinu videost automaatselt kõik vajalikud versioonid.
  • Lihtne kasutada – Videoportaali video üles laadimine ja enda lehele linkimine on ääretult lihtne vastupidiselt enda kodulehel hoidmisele mis nõuab veidi programmeerimist ja asjatundmist.
  • Juhuslik kuvamine – Samamoodi nagu sa ise satud videoportaalis juhuslike videote otsa võivad teised kasutajad sattuda ka sinu video otsa.
  • Lihtne videomängija – Videoportaalis on enda videole kommentaaride ja muude efektide lisamine imelihtne. Enda kodulehel tõenäoliselt mitte nii lihtne.

Nagu näha siis on mõlemal poolel oma head ja vead ja maagilist ühest vastust ei ole. Lõppkokkuvõttes sõltub kõik sinu spetsiifilisest olukorrast ja soovidest. Loodame, et see artikkel aitab sul õiget otsust teha.

kodulehe hind
admin

juuni 06.2015 | e-pood | hind | kodulehe | koduleht | maksab | maksumus | tegemine

Milline on kodulehe hind? Millest see sõltub?

Selge ettekujutuse saamine veebiloome hindadest võib vahel päris tüütu olla. Tihti võetakse ühendust lihtsalt mitmete ja mitmete erinevate veebiagentuuridega. Küsitakse sõpradelt ja tuttavatelt: “Kui suur võib olla kodulehe hind?”

Ning saadakse enamasti vastuseks: “Oleneb.” Mõnes mõttes on see vastus isegi tõene, kuna veebilehe hind sõltub tõesti suuresti sellest, missuguseid funktsioone lehele ja millist veebilehte sa täpselt soovid.

Samas on võimalik anda mõned piirhinnad ja seda me allpool teemegi. Selgitame lahti meie ligikaudsed hinnad, liigitades veebilehed ja e-poed nelja valdavasse kategooriasse. Siiski tasub meeles pidada, et alltoodud numbrid on ainult kaudsed verstapostid.

Kuid enne, kui hindadest räägime, on veebilahenduse tellimisel vaja läbi mõelda mõningad üliolulised küsimused. Nii kodulehte, kui e-poodi planeerides. Loomulikult aitame kaasa mõelda, kui tellid lahenduse meilt.

 

Kodulehe tegemisel olulised küsimused enne tellimist

Mis on valmiva kodulehe eesmärk?

Eesmärgi sõnastamine aitab juba enne veebilehe teostamist internetiturundusliku osa paremini läbi mõelda.

Iga eduka veebilehe lugu algab eesmärgist. Kas eesmärgiks on tutvustada ettevõtet? Saada päring? Tutvustada uut brändi või galeriid läbi visuaalide?

 

Kellele on koduleht suunatud ja miks peab valminud kodulehe külastaja just Sinu poole pöörduma?

Eriti just teenuseid pakkudes on oluline läbi mõelda sihtgrupp, keda on soov kliendiks saada. “Kõik, kes soovivad” on natuke umbmäärane vastus. Parem on määratleda vähemalt külastaja sugu ja vanusegrupp.

Või läheneda esialgu probleemipõhiselt. Kodulehe külastajal on probleem, mille sinu teenus lahendab. Mida soovib tema, klient, teenust tutvustaval veebilehel näha? Kodulehe loomine on kordades lihtsam ja ka valmis leht saab müüvam, kui sihtgrupp koos väärtuspakkumisega on läbi mõeldud.

 

Mis tegevusi saab külastaja kodulehel teha?

Toitlustuskoha veebilehel on kindlasti oluline tutvustada menüüd ja võimalust koht ürituse jaoks broneerida.

Nõustamiskeskuse korral on ehk kõige olulisem julgustada lehe külastajat ühendust võtma. Väga delikaatsete teemade korral ei pruugi kontaktivormi täitmisele üles kutsumine anda parimat tulemust.

Kinnisvaraarenduste veebilehtede ülesandeks on tekitada huvi arenduse vastu uue kodu otsijates. Andes huvilistele võimaluse kontakteeruda ja tulla tutvuma näidiskoduga.

 

Missugused veebilehed Sulle meeldivad?

Koos soovitud lehe kirjeldamisega on hea, kui oled leidnud mõned näited soovituga sarnastest veebilehtedest. Nagu öeldakse, näidispildid ütlevad rohkem, kui tuhat sõna.

Siin on ligikaudsed hinnad meie poolt valmistatavatele kodulehtedele.

 

Kodulehe hind olemasolevale mallile | Alates 800€

Alati ei ole vaja hakata jalgratast leiutama. Tihti katab väiksema mahuga lehe vajadused ka valmiskujundusega mallil leht. Sa saad mugavalt välja valida endale meelepärase kujundusega malli, mis kattub sinu eelistatud värvide ja maitsega.

Meie hooleks jääb veebilehe tehniline seadistamine koos malli sobivamaks kohendamisega. Esimese sisu lisamine. Kasutuskoolitus üleandmisel, et saaksid edaspidi kiirelt ise sisu lisada.

Lihtsa kodulehe alla käib vähemalt:

  • Sisuhaldussüsteemi  paigaldus
  • Kodulehe  seadistus(Menüüd, sisu, paigutused jms.)
  • Kontaktivormi lisamine ja seadistus
  • Vajadusel fotogaleriide tekitamine ja piltide lisamine
  • Soovitud kujunduse paigaldus
  • Kujunduse üldine seadistus
  • 1-10 Lehekülje lisamine vastavalt soovile

 

Professionaalse kujundusega kodulehe hind | Alates 1600€

Kui aga on vaja seda tõesti päris oma või ükski valmis tehtud kujundustest ei ole meeltmööda, saad alati tellida personaalse kujundusega lehe, mis vastab täpselt sinu soovidele. Teistest erinev koduleht torkab paremini silma ja jääb ka kliendile paremini meelde. Personaliseeritud kujundusega lihtsa kodulehe alla käib kindlasti:

  • Personaalse kujunduse loomine kõiki kliendi soove arvestades
  • Vajalike kujunduselementide loomine ja paigutamine
  • Tekstide kohandamine ja sobitamine veebilehega
  • Fotode kohandamine ja sobitamine veebilehega

Lõpptulemusena saab sinu uus koduleht olema täpselt selline, nagu sa kliendina soovisid ja ette kujutasid. Soovid uut kodulehte? Saada päring lehe lõpust, ning arutame.

 

 

E-poodide tellimisest ja hinnastamisest

e-poe tegemine, e pood tegemine

 

E-poodide valmistamisel on kodulehest rohkem küsimusi, millele vastamine enne tellimise alustamist teeb kõik lihtsamaks.

… ahjaa, ja müügitulemused kordades paremaks, kui läbi mõtlemata e-poe puhul.

 

Kes on soovitud klient?

Kes on see klient, kes ostab sinu tulevasest e-poest kaupa? Taas ei ole “kõik, kes soovivad” parim vastus. Kliendipersona saab määratleda demograafiliste näitajate alusel. Sugu. Vanus. Asukoht. Või taas näiteks probleemipõhiselt – mis probleemile lahendus on ost sinu e-poest?

Selle alusel saab planeerida kliendile olulisemad väärtuspakkumised. E-poe lehtede sisu ja ülesehituse.

 

Kuidas jõuab klient poeni ja reklaamsõnum kliendini?

Lisaks poe tehnilisele teostusele on vaja läbi mõelda, kuidas jõuab klient poodi. Poe reklaamsõnum kliendini.

Teades neile küsimustele vastuseid, on edasised reklaamtegevused planeeritud, ning e-poodi saadab edu.

Igal juhul soovitame tungivalt panustada e-poe valmistamisel ja struktuuri loomisel lehesisese SEO optimeerimisele. Et poes pakutavad tooted saaksid Googles otsijatele leitavaks.

 

Soovitud maksevõimalus?

Lihtsaim ja soodsaim variant on paluda e-poe külastajal saata huvi korral meil. Valmistades talle käsitsi või programmiga müügiarve, ning ülekande laekumise järel panna ost teele kliendi suunas.

Tulemuslikum ja külastajale mugavam variant on võimalus tasuda pangakaardiga. Siin on kaks populaarseimat võimalust tasumine pangalingiga, või läbi maksekeskuse. Mõlemal kaardiga tasumise võimalusel on oma head ja vähem-head küljed.

Siin on e-poe valmistamise hindade suurusjärgud.

 

E-pood olemasolevale mallile | Alates 900€

Ka e-poodidele on olemas hulgaliselt valmislahendusi ja kujundusi mis ootavad lihtsalt kasutamist. Kuna e-poe sisu moodustavad suurel hulgal tooted ise siis enamasti kasutataksegi just e-poodide jaoks juba valmis kujundust.

Asjad mis peaks ühe e-poe põhipaketiga kindlasti kaasa tulema on:

  • Sisu- ja tootehaldussüsteemi paigaldus (Toodete lisamine, muutmine jms.)
  • Soovitud kujunduse paigaldus ja seadistus
  • Tootelehtede, kategooriate jms. loogiline ülesehitus
  • Atraktiivse avalehe loomine e-poele

 

Professionaalse kujundusega e-pood | Alates 1700€

Samuti on olemas variant anda ka soovitud e-poele oma nägu ja väljanägemine ning kõik muud vajalikud erifunktsioonid. Koos kliendiga mõeldakse kõik hoolikalt läbi ja lähtudes tulevastest e-poe eesmärkidest hakatakse e-poodi valmistama . Profesisonaalse kujundusega e-pood on üldises plaanis kombineeritud kahest eelmisest punktist.

Lisafunktsioonid | Alates 25€

Tihti juhtub ka et e-pood või koduleht vajab ikkagi lisaks standardvarustusele ka veidi rohkem kellasid ja vilesid. Siin on väike nimekiri inspiratsiooni ja ettekujutuse saamiseks:

  • Keelevaliku lisamine ehk mitmekeelsus
  • Otsingumootoritele optimiseerimine
  • Google mapsiga asukoha lisamine
  • Statistikakogumise ja haldamise lisamine
  • Facebooki akna lisamine
  • Hüpikakna lisamine
  • Paljud muud erifunktsioonid

 

Kokkuvõtteks

Kodulehe loomine ega e-poe tegemine ei ole kulukas, kui tervik saab enne teostust detailselt läbi mõeldud.

Lihtsama kodulehe hind: alates 800€

E-poe valmistamine: alates 900€

Soovid endale kodulehte või e-poodi? Saada kiri allolevalt vormilt ja arutame, mida tasub teha.

aegunud koduleht
admin

mai 11.2015 | disain | kodulehed | mobiilisõbralik | trendid | veebidisain

Aegunud koduleht võib olla täpselt sama kasutu nagu arvutid, telefonid ja kaamerad. Veebidisain on alates varastest 2000-ndatest drastiliselt muutunud ja viimasel ajal on trendid jälle muutumas. Veebidisainerid jälgivad pidevalt mis töötab ja mis ajab kasutajad veebilehelt pigem eemale.  Siin on viis trendi millele võib hetkel juba Head-aega öelda.

 

Aegunud koduleht on mõeldud ainult lauaarvutile

Nutitelefonid ja tahvelarvutid on tormiliselt tehnoloogiamaailma vallutanud ja veebilehtedel jääb üle ainult kohaneda. Google lisab asjale hoogu enda algoritme muutes ja tuues esile mobiilisõbralikumad lehed. Lehed mida mobiilse seadme peal vaadata pole võimalik jäetakse kaugele tahapoole. Veebilehed laevad kiiremini ja kohandavad ennast vastavalt seadme ekraani suurusele.

 

Keerukus

Veebilehed on viimaste aastatega disaini poolest järjest lihtsamaks ja lihtsamaks muutunud. Tundub et minimalistlikud disainid tõmbavad ligi rohkem külastajaid ja hea näide on ka Applei iOS. On ka täheldatud et kui Apple teeb enda tarkvaras suure muudatuse läheb ülejäänud tehnikamaailm järgi. Paljuski võib asi ka selles olla et minimaalsemad disanid kohanevad paremini erinavete ekraanidega. Olgu põhjuseks mis tahes – keerulised kujundused on jäänud minevikku.

Palju erinevaid lehti

Paljulehelised veebilehed on samuti kadumas. Palju rohkem suudetakse nüüd ära teha ühe või kahe lehega selle asemel et koostada sügavaid ja raskesti navigeeritavaid lehti täis menüüsid. Kui sa kaotad enda veebilehelt vajaduse pidevalt klikkida linkidel, veedab kasutaja sinu saidil rohkem aega. Leheküljed mis laevad lihtsalt allapoole kerides on veel eriti mugavad.

 

Valmisfotode kasutamine

Kataloogidest valmisfotode valimine veebilehe sisutäiteks on järjest harvem nähtus. Enamasti tehakse iga veebilehe jaoks nüüd kas uued fotod või luuakse vajalikud pildid näiteks ise Photoshopis. On oluline et fotod annaksid veebilehele isikupära ja oleksid erilised sestap ei tööta enam iga suvaline pilt. Ühtlasi võib ka mainida et järjest populaarsemaks on saamas piltide asemel ka videod.

 

Aegunud tüpograafia

Tüpograafia ehk veebilehe fondid ehk see kuidas tähemärgid veebilehel välja näevad on samuti totaalselt muutunud.  Veebilehed mis kasutavad veel Calibrit või Times New Romanit hakkavad ajale jalgu jääma. Disainerid kasutavad järjest rohkem Fonte mis on suured ja lihtsasti loetavad, püüavad pilku ja lisavad lehele jumet. Suured mustad varjud ja 3D efekt on juba ammune minevik.

Meie soovime Sinu projektist lähemalt kuulda!

Täida kõrval olev vorm või saada normaalne e-mail aadressile89@89.ee

    error: Content is protected !!