kodulehe hind
admin

juuni 06.2015 | e-pood | hind | kodulehe | koduleht | maksab | maksumus | tegemine

Milline on kodulehe hind? Millest see sõltub?

Selge ettekujutuse saamine veebiloome hindadest võib vahel päris tüütu olla. Tihti võetakse ühendust lihtsalt mitmete ja mitmete erinevate veebiagentuuridega. Küsitakse sõpradelt ja tuttavatelt: “Kui suur võib olla kodulehe hind?”

Ning saadakse enamasti vastuseks: “Oleneb.” Mõnes mõttes on see vastus isegi tõene, kuna veebilehe hind sõltub tõesti suuresti sellest, missuguseid funktsioone lehele ja millist veebilehte sa täpselt soovid.

Samas on võimalik anda mõned piirhinnad ja seda me allpool teemegi. Selgitame lahti meie ligikaudsed hinnad, liigitades veebilehed ja e-poed nelja valdavasse kategooriasse. Siiski tasub meeles pidada, et alltoodud numbrid on ainult kaudsed verstapostid.

Kuid enne, kui hindadest räägime, on veebilahenduse tellimisel vaja läbi mõelda mõningad üliolulised küsimused. Nii kodulehte, kui e-poodi planeerides. Loomulikult aitame kaasa mõelda, kui tellid lahenduse meilt.

 

Kodulehe tegemisel olulised küsimused enne tellimist

Mis on valmiva kodulehe eesmärk?

Eesmärgi sõnastamine aitab juba enne veebilehe teostamist internetiturundusliku osa paremini läbi mõelda.

Iga eduka veebilehe lugu algab eesmärgist. Kas eesmärgiks on tutvustada ettevõtet? Saada päring? Tutvustada uut brändi või galeriid läbi visuaalide?

 

Kellele on koduleht suunatud ja miks peab valminud kodulehe külastaja just Sinu poole pöörduma?

Eriti just teenuseid pakkudes on oluline läbi mõelda sihtgrupp, keda on soov kliendiks saada. “Kõik, kes soovivad” on natuke umbmäärane vastus. Parem on määratleda vähemalt külastaja sugu ja vanusegrupp.

Või läheneda esialgu probleemipõhiselt. Kodulehe külastajal on probleem, mille sinu teenus lahendab. Mida soovib tema, klient, teenust tutvustaval veebilehel näha? Kodulehe loomine on kordades lihtsam ja ka valmis leht saab müüvam, kui sihtgrupp koos väärtuspakkumisega on läbi mõeldud.

 

Mis tegevusi saab külastaja kodulehel teha?

Toitlustuskoha veebilehel on kindlasti oluline tutvustada menüüd ja võimalust koht ürituse jaoks broneerida.

Nõustamiskeskuse korral on ehk kõige olulisem julgustada lehe külastajat ühendust võtma. Väga delikaatsete teemade korral ei pruugi kontaktivormi täitmisele üles kutsumine anda parimat tulemust.

Kinnisvaraarenduste veebilehtede ülesandeks on tekitada huvi arenduse vastu uue kodu otsijates. Andes huvilistele võimaluse kontakteeruda ja tulla tutvuma näidiskoduga.

 

Missugused veebilehed Sulle meeldivad?

Koos soovitud lehe kirjeldamisega on hea, kui oled leidnud mõned näited soovituga sarnastest veebilehtedest. Nagu öeldakse, näidispildid ütlevad rohkem, kui tuhat sõna.

Siin on ligikaudsed hinnad meie poolt valmistatavatele kodulehtedele.

 

Kodulehe hind olemasolevale mallile | Alates 800€

Alati ei ole vaja hakata jalgratast leiutama. Tihti katab väiksema mahuga lehe vajadused ka valmiskujundusega mallil leht. Sa saad mugavalt välja valida endale meelepärase kujundusega malli, mis kattub sinu eelistatud värvide ja maitsega.

Meie hooleks jääb veebilehe tehniline seadistamine koos malli sobivamaks kohendamisega. Esimese sisu lisamine. Kasutuskoolitus üleandmisel, et saaksid edaspidi kiirelt ise sisu lisada.

Lihtsa kodulehe alla käib vähemalt:

  • Sisuhaldussüsteemi  paigaldus
  • Kodulehe  seadistus(Menüüd, sisu, paigutused jms.)
  • Kontaktivormi lisamine ja seadistus
  • Vajadusel fotogaleriide tekitamine ja piltide lisamine
  • Soovitud kujunduse paigaldus
  • Kujunduse üldine seadistus
  • 1-10 Lehekülje lisamine vastavalt soovile

 

Professionaalse kujundusega kodulehe hind | Alates 1600€

Kui aga on vaja seda tõesti päris oma või ükski valmis tehtud kujundustest ei ole meeltmööda, saad alati tellida personaalse kujundusega lehe, mis vastab täpselt sinu soovidele. Teistest erinev koduleht torkab paremini silma ja jääb ka kliendile paremini meelde. Personaliseeritud kujundusega lihtsa kodulehe alla käib kindlasti:

  • Personaalse kujunduse loomine kõiki kliendi soove arvestades
  • Vajalike kujunduselementide loomine ja paigutamine
  • Tekstide kohandamine ja sobitamine veebilehega
  • Fotode kohandamine ja sobitamine veebilehega

Lõpptulemusena saab sinu uus koduleht olema täpselt selline, nagu sa kliendina soovisid ja ette kujutasid. Soovid uut kodulehte? Saada päring lehe lõpust, ning arutame.

 

 

E-poodide tellimisest ja hinnastamisest

e-poe tegemine, e pood tegemine

 

E-poodide valmistamisel on kodulehest rohkem küsimusi, millele vastamine enne tellimise alustamist teeb kõik lihtsamaks.

… ahjaa, ja müügitulemused kordades paremaks, kui läbi mõtlemata e-poe puhul.

 

Kes on soovitud klient?

Kes on see klient, kes ostab sinu tulevasest e-poest kaupa? Taas ei ole “kõik, kes soovivad” parim vastus. Kliendipersona saab määratleda demograafiliste näitajate alusel. Sugu. Vanus. Asukoht. Või taas näiteks probleemipõhiselt – mis probleemile lahendus on ost sinu e-poest?

Selle alusel saab planeerida kliendile olulisemad väärtuspakkumised. E-poe lehtede sisu ja ülesehituse.

 

Kuidas jõuab klient poeni ja reklaamsõnum kliendini?

Lisaks poe tehnilisele teostusele on vaja läbi mõelda, kuidas jõuab klient poodi. Poe reklaamsõnum kliendini.

Teades neile küsimustele vastuseid, on edasised reklaamtegevused planeeritud, ning e-poodi saadab edu.

Igal juhul soovitame tungivalt panustada e-poe valmistamisel ja struktuuri loomisel lehesisese SEO optimeerimisele. Et poes pakutavad tooted saaksid Googles otsijatele leitavaks.

 

Soovitud maksevõimalus?

Lihtsaim ja soodsaim variant on paluda e-poe külastajal saata huvi korral meil. Valmistades talle käsitsi või programmiga müügiarve, ning ülekande laekumise järel panna ost teele kliendi suunas.

Tulemuslikum ja külastajale mugavam variant on võimalus tasuda pangakaardiga. Siin on kaks populaarseimat võimalust tasumine pangalingiga, või läbi maksekeskuse. Mõlemal kaardiga tasumise võimalusel on oma head ja vähem-head küljed.

Siin on e-poe valmistamise hindade suurusjärgud.

 

E-pood olemasolevale mallile | Alates 900€

Ka e-poodidele on olemas hulgaliselt valmislahendusi ja kujundusi mis ootavad lihtsalt kasutamist. Kuna e-poe sisu moodustavad suurel hulgal tooted ise siis enamasti kasutataksegi just e-poodide jaoks juba valmis kujundust.

Asjad mis peaks ühe e-poe põhipaketiga kindlasti kaasa tulema on:

  • Sisu- ja tootehaldussüsteemi paigaldus (Toodete lisamine, muutmine jms.)
  • Soovitud kujunduse paigaldus ja seadistus
  • Tootelehtede, kategooriate jms. loogiline ülesehitus
  • Atraktiivse avalehe loomine e-poele

 

Professionaalse kujundusega e-pood | Alates 1700€

Samuti on olemas variant anda ka soovitud e-poele oma nägu ja väljanägemine ning kõik muud vajalikud erifunktsioonid. Koos kliendiga mõeldakse kõik hoolikalt läbi ja lähtudes tulevastest e-poe eesmärkidest hakatakse e-poodi valmistama . Profesisonaalse kujundusega e-pood on üldises plaanis kombineeritud kahest eelmisest punktist.

Lisafunktsioonid | Alates 25€

Tihti juhtub ka et e-pood või koduleht vajab ikkagi lisaks standardvarustusele ka veidi rohkem kellasid ja vilesid. Siin on väike nimekiri inspiratsiooni ja ettekujutuse saamiseks:

  • Keelevaliku lisamine ehk mitmekeelsus
  • Otsingumootoritele optimiseerimine
  • Google mapsiga asukoha lisamine
  • Statistikakogumise ja haldamise lisamine
  • Facebooki akna lisamine
  • Hüpikakna lisamine
  • Paljud muud erifunktsioonid

 

Kokkuvõtteks

Kodulehe loomine ega e-poe tegemine ei ole kulukas, kui tervik saab enne teostust detailselt läbi mõeldud.

Lihtsama kodulehe hind: alates 800€

E-poe valmistamine: alates 900€

Soovid endale kodulehte või e-poodi? Saada kiri allolevalt vormilt ja arutame, mida tasub teha.