Rakendused

kodulehe hooldus
admin

oktoober 24.2022 | koduleht | paketid | pakett | sisuhaldus | veebileht

Täna räägime lähemalt sellest mis on kodulehe hooldus, mis on praeguseks paljudele meie klientidele asendamatu abimees!

Kõigepealt mõtestame lahti meie hoolduspaketi funktsiooni ehk eesmärgi. See on tegelikult lihtne – paketi eesmärk on hoida kokku ettevõtjate ja/või veebilahenduse omanike ajalist ressurssi. Täpselt nagu toimivad muud meie pakutavad teenused, mille raames püüame alati ise võimalikult palju ja veel rohkemgi ära teha, et veebilahenduse omanikul oleks võimalik enda aeg suunata enda põhitegevustele. Samadel alustel toimib ka meie pakutav hoolduspakett.

Meil ei ole vahet, kas Sa oled meie klient juba varasemast, ehk kas Sinu veebilahendus on meie endi tehtud või mitte, paketi eesmärk on ikka sama – hallata Sinu olemasolevat veebilahendust professionaalselt, lastes Sinul endal keskenduda enda põhitegevusele ehk äri juhtimisele. Hoolduspakett ulatub tegelikult veel kaugemale, kui ainult veebilahenduse haldus – me hoiame Sinu kodulehe järjepidevalt turvalisena, et kellelgi kurjal inimesel sinna sisse niisama asja ei oleks kuni selleni välja, et analüüsime veebilahenduse külastatavust ja optimeerime sisu otsingumootoritele.

Miks on kodulehe hooldus ja miks seda vaja on?

1. Samamoodi nagu muu tehnika, tuleb ka veebilahendus hoida turvalisena! – Internet on kahjuks täis pahavara, roboteid ja lihtsalt pahatahtlikke tegelasi, kes lihtsa turvaaugu ja osavate oskuste puhul suudavad Sinu kodulehe ‘’kaaperdada’’ ning seejärel seda omakasu eesmärgil ära kasutavad.

2. Informatsioon tuleb hoida ajakohane! – Katsu ette kujutada, et Sa lähed poodi, valid omale meelepärase toote ja kassas maksma hakates Sulle teatatakse hinnasildil seisvast hinnast kallim hind. Või kui soovid osta poest meelepärast toodet mingisuguse X kampaania raames, ja kassas maksma hakates Sulle teatatakse, et see X kampaania on tegelikult ammu juba läbi ja nüüd on meelepärase toote hind hoopis poole kallim. Ei kõla just meeldivalt? Täpselt samuti pead Sina seisma enda klientide heaolu eest. Me ei räägi ainult hindadest, vaid toodete/teenuste omadustest, sisaldusest ja kogu informatsioonist, mis Sinu lehel seisab. Sa ju ei soovi enda kliente petta?

3. Lase meil enda kodulehte pidevalt parandada!Lisaks lehe hooldusele ja turvalisena hoidmisele teeme ka pisemaid muudatusi lehe välimuses ja funktsionaalsuses. Kõik ikka selleks, et Sinu külastajate kogemus oleks mugavam ja meeldejäävam.

4. Veebimaailm on pidevas muutumises. Vana ja seisnud jääb ajale jalgu! – Siin võib parallele tuua näiteks auto ostuga. Ostes uue auto, tuleb seda edaspidi tankida, õli vahetada, vajadusel lisavarustust paigaldada, hooajast sõltuvalt rehve vahetada jne. Kodulehega kehtib teoreetiliselt sama – seda tuleb pidevalt parendada – et pakkuda enda klientidele ja lehe külastajatele häid külastuselamusi, pakkudes neile parimaid tootefotosid, teenuse/toote kirjeldusi, uudiseid enda ettevõtte tegemistest ja selle valdkonnast üldisemalt. Sa tahad kodulehe omanikuna, et Sinu lehe külastajad muutuskid Sinu ettevõtte ja brändi fänniks! Läbi uuendusliku kodulehe on selleks loodud väga soodsad tingimused! Meie saame aidata!

5. Otsingumootorid soosivad tugevalt veebilehti mis on pidevalt uuendatud nii sisuliselt kui süsteemselt! – Pealkiri ütleb kõik! Otsimootorid muutuvad päev-päevalt aina nutikamaks ja pakuvad paremaid positsiooniasetusi veebilehtedele, mille sisuinfo on pidevas muutumises (täiendamine ja parandamine) ning mille tarkvara on alati up-to-date ehk ajakohane!

 

Mida üks kodulehe hooldus katab ja kellele ta võiks sobida:

Kodulehe omanikud kes aeg-ajalt soovivad enda lehte värskendada sisuinfo, fotode ja muu meediafailide osas ning on huvitatud, et nende veebileht on järjepidevalt turvaline!

Kodulehe omanikud, kes soovivad lisaks sisuinfo ja meediafailide uuendamisele ja lehe turvalisena hoidmisele ka mõningaseid funktsioonide ja/või kujunduslike muudatusi.

Kliendid kes soovivad ka pidevat SEO parandamist, mille tulemusena võidab Sinu veebileht parema positsiooniasetuse otsimootorites, mille tulemusena on Sul võimalik järk-järgult kasvatada enda konkurentsieelist Sinu konkurentide ees!

Kokkuvõttes on iga paketi eesmärk ja võimekus aidata konkreetselt Sinu ärile kaasa.

Lisaks standardpakettidele pakume ka täispersonaalseid pakettlahendusi täpselt Sinu äri vajaduste katteks! Selleks tuleb meiega ainult ühendust võtta ning edasise eest muretseme meie juba ise!

Küsi pakkumist enda veebilahendusele allpool!

Isiklikud andmed internetis
admin

september 30.2022 |

Isiklikud andmed internetis tuleb hoida kaitstuna, et need ei satuks võõrastesse kätesse, kes neid kuritarvitada võivad. Tänapäeval tuleb andmete turvalisuse eest rohkem hoolt kanda kui eales varem.

Isiklikud andmed internetis – mida ja kui palju avaldada?

Nutiseadmete puhul olete kindlasti märganud, et mõned rakendused küsivad lisaandmeid, mida tegelikult tarvis jagada ei ole, sest rakendus töötab ka ilma nendeta.

Mõne nutiseadme mängu allalaadimisel küsib rakendus ligipääsu sinu kontaktidele ja asukohale. Enne aktsepteerimist mõtle korra läbi, kas antud rakendus ikka vajab töötamiseks neid konkreetseid andmeid või mitte. Kui ei, siis keela julgelt ligipääs ja oled juba oma andmeid hoidnud turvalisena, sest kõik, mida küsitakse ei ole alati avaldamiseks!

Toome näite Google Mapsi ja Waze-i kasutamisest, mis ilmselgelt vajavad ligipääsu sinu asukohale, et näidata teed ning muid funktsioone. Nutiseadmete mängud, mis ei ole reaalse asukohapõhised, ei vaja andmeid sinu lokatsioonile.

Andmed internetis

Hoia tarkvara uuendatuna ja isiklikud andmed internetis on kaitstud!

Tarkvarauuendused tulevad pahatihti ebasobivatel hetkedel ning seetõttu lükatakse neid ka edasi. Uuendustel ja värskendusetel telefonis, televiisoris, digiboksis või mõnes muus seadmes, on kindlad eesmärgid – turvaakude lappimine ja turvalisuse tagamine, uus funktsioon, tarkvara parendus või parandus. Kui lükkad uuendusi pidevalt edasi, võid sattuda pahavarasaagiks ning sinu isiklikud andmed ei ole enam kaitstud. Kurjategijatel on võimalus müüa sinu andmeid edasi või kasutada neid mõne muu ebameeldiva eesmärgiga.

Kahjuks on andmevargused tänu ebakorrapärasele andmete kaitsmisele lihtsasti kättesaadavad ning pahalastele suureks maiuspalaks. Isiklikud andmed internetis vajavad suuremat tähelepanu!

Tundmatutele linkidele ära vajuta!

Oleme väga palju kokku puutunud ettevõtjatega, kes on andnud pahalastele oma andmetele ligipääsu tänu ,,Vajuta siia“ lingile klikkimisega. Millegipärast on inimesed väga varmad seda tegema süvenemata sisule, mis reedab oma olemuse.

E-mailiga tulnud kiri, mille on väidetavalt saatnud sinu sõber ning kus on hüpikaken suure kirjaga ,,Vajuta siia“ ei pruugi olla päriselt sinu sõber! Enne sellisele kahtlasele lingile klikkides tee kindlaks, et sinu sõber saatis kirja, et jagada videot või mõnda naljakat pilti – helista talle ja küsi! Vastasel juhul sead ohtu oma nutiseadme ning turvalisuse. Tegu võib olla pahalasega, kes üritab sinu andmetele ligi pääseda.

Selleks, et kaitsta oma isiklikke andmeid ja hoida end pahalaste rünnakute eest, tuleb pöörata suuremat tähelepanu tarkvara ja rakenduste uuendamistele ning sisule, mis kutsub lingile klikkima! Ära jaga lisaligipääse rakendustele, mis tegelikult seda infot ei vaja!

Pakume kodulehe hooldust, mille raames hoiame sinu kodulehe turvalisena. Teeme uuendusi, parendusi, parandusi ning tekkivad errorid ja anomaaliad eemaldame koheselt, mis kindlasti veebilehel olema ei pea! – Küsi pakkumist!

WordPress
admin

september 15.2022 |

Maailmas enim kasutavaim sisuhaldusplatvorm on 2003 aastal loodud WordPress. Kogu maailma veebilehtedest kasutab WordPressi umbes 505 miljonit veebisaiti ning häkitud veebilehtedest on ümmarguselt 80% kasutanud just WordPressi. Kodulehed vajavad regulaarset uuendamist, et olla kaitstud ründajate eest. Tänu aegunud tarkvarale leiavad häkkerid sinna tee ning teevad pahandusi. Eestis on 100-st veebilehest umbes 86 haavatavad!

WordPressi mitte hooldamisel või unarusse jätmisel on ebamugavad tagajärjed:

– Pikenenud lehe laadimisaeg – kaotad kliendi/potentsiaalse kliendi, kes on sattunud veebilehele, sest keegi ei taha oodata
– Uuendamata pluginad – suurenenud turvarisk, kiiruse ja funktsionaalsuse vähenemine
– Vastuvõtlik automatiseeritud rünnakutele
– Otsimootorite paremusjärjestuse langus

Pärast WordPressi uuendamist võivad tekkida errorid, seega tugevalt soovitame jätta hoolduse meie kätesse. Meie reageerime kohe, leiame errori tekkepõhjuse ning likvideerime selle. WordPress palub hooldust vähemalt korra kahe kuu jooksul!

Selleks, et sinu koduleht oleks hoitud, tuleb seda regulaarselt hooldada. Kui veebileht on juba katki, siis selle parandamine ning ajakohastamine on keerulisem ja kallim protsess.

WordPress Plugin

 

WordPressi hooldustegevused

  • Põhilised hooldus- ja haldusülesanded WordPressi veebisaitidele – WordPressi, pluginate ja teemade uuendamine. Võimaldab juurdepääsu uutele funktsioonidele ja koodivärskendustele ning pakub turvaparandusi.
  • Andmete varundamine – veebilehe iganädalast varundamist kahte lokatsiooni. Regulaarsed varukoopiad on WordPressi veebisaidi hoolduse nurgakivi!
  • Sisu ajakohastamine – veebilehe külastajad ei soovi näha aegunud kampaaniaid, vanu linke ning kontaktivorme, mis enam ei kehti. Aegunud info kodulehel ei jäta kliendile just väga esinduslikku muljet.
  • Lisaks turvamonitooring, kiiruse jälgimine ja testimine, staatusemonitooring, SEO võtmesõnade monitooring, andmebaasi puhastus ja optimeerimine ning spämmi ja pahavara eemaldamine.

WordPressi turvalisuse ja kasutajamugavuse seisukohalt on kõige parem lahendus regulaarne hooldus vähemalt korra kahe kuu jooksul. Spetsialistid hoiavad veebilehel silma peal ning vajadusel likvideerivad minutitega tekkinud probleemid.

Usalda oma veebileht meie kätesse, hoiame hoole ja armastusega sinu kodulehel silma peal, et sisu oleks alati ajakohane, häkkerid ei saaks rünnata ning tekkinud probleemid leiaksid sekunditega lahendused. Meil on üle kümne aasta kogemust ning sõbralik meeskond – kõik on oma ala spetsialistid ning tunnevad WordPressi kui oma kümmet sõrme. Ja varbaid. Kirjuta või helista meile ning küsi pakkumist!

 

Instagram
admin

detsember 02.2021 |

Instagram – mis see on?

Instagram on veebipõhine suhtlusvõrgustik, mis võimaldab videosid ja fotosid üles laadida registreerunud kasutajatel. Piltidele ja videotele saab lisada erinevaid pilkupüüdvaid digitaalseid filtreid, jagada ülesvõtete asukohti, lisada teemaviiteid, millele klõpsamisel näeb ka teiste Instagrami kasutajate analoogseid postitusi. Need on vaid mõned nimetatud võimalustest, mida Instagramis teha saab.

Umbes kuus aastat tagasi kasutasime sotsiaalmeediat ühtlasi ainult üksteisega suhtlemiseks. Mõnikord postitasime ka pilte – endast, loodusest, koosviibimistest vms. Seda tehakse siiani, aga tunduvalt aktiivsemalt ning teise eesmärgiga.

Kas teadsid, et Statista andmetel kasutavad Instagrami päevas aktiivselt üle 500 miljoni inimese ning umbes 70% on neist noored?

Kõigest paari aastaga on saanud sotsiaalmeediast üks võimsamaid turunduskanaleid, neist üks tõhusamaid populaarseimad oma brändi reklaamimiseks ongi Instagram.

Kuidas alustada?

  1. Mõtle välja, kes on Sinu sihtrühm ning kas nad kasutavad ka Instagrami
  2. Analüüsi, millised võiksid olla Sinu teemad, mille kohta hakkad Instagramis postitusi tegema
  3. Kindlasti, et visuaalselt kõik silmale ilus oleks, mõtle välja oma brändi kuvand/stiil, mida külastaja Sinu lehel koheselt märkab
  4. Otsi üles oma konkurendid ning vaata, kuidas nemad postitusi teevad ning külastajaid erinevatesse kampaaniatesse kaasavad. Ära unusta vaadata ka välismaa ettevõtteid, kes tegelevad sama valdkonnaga
  5. Instagram on eelkõige mõeldud nutiseadme jaoks, kuid kui Sa soovid oma postitusi ette planeerida, kirjutada ja ajastada, siis saad kasutada ka Later platvormi, et seda arvutiga mugavalt teha
  6. Lae Instagram alla oma telefonis Google Play, Appstore või www.instagram.com kaudu

Selleks, et olla kaasaegne ettevõtja ning kergesti leitav, vii oma toode või teenus Instagrami. Instagram on üks võimsamaid turunduskanaleid, läbi mille saad jõuda tõhusamalt oma tulevaste ja olemasolevate klientideni. Kindel stiil ja ülesehitus teevad Sinu brändi Instagramis meeldejäävaks ning visuaalselt ilusaks.

Kui Sul, ettevõtja, ei ole aega turundamisega tegeleda, aga soovid oma brändi müüki tõsta, jõuda suurema publikuni ning ajaga kaasas käia, siis võta meiega ühendust: 89@89.ee või +372 554 69 60. Saame kokku, arutame ning muudame Sinu brändi nähtavaks!

 

spotify stations
admin

juuni 06.2019 | muusika | spotify | spotify stations | striimimine

Hiljuti tutvustas Spotify enda uut ja lihtsustatud äppi Spotify Stations. Põhimõtteliselt on tegu nagu tavalise Spotifyga, erinevuseks on ainult oluliselt lihtsam kasutajaliides ja sisu mida esitatakse nö. playlistide või kanalitena. Esialgu on äpp nagu ikka, suunatud ainult Spotify USA-s paiknevatele kasutajatele.

Alguses võib Spotify Stations kasutamine tunduda suhteliselt tülikas – miks peaks keegi korraga kasutama kahte erinevat Spotify äppi? Peale mõnetunnist kasutamist ütlevad aga paljud, et äpi kasu on märgatav. Värvid on erksad ja väga hõlpsalt saab lisada meeldivaid lugusid enda personaliseeritud playlisti, väga lihtne on sirvida tuhandeid erinevaid tuju- ja žanripõhiseid playliste. Äpp pakub laialdlaselt võimalusi uue muusika avastamiseks nagu näiteks “Discover Weekly”. Klassikaline meetod, kus kasutaja saab valida enda maitse järgi konkreetseid albumeid, esitajaid või laule on siin äpis kõrvale heidetud.
Ka Spotify põhiäpis on palju mooduseid uue muusika avatamiseks aga kahjuks ei paista need äpi mürarikkas disainis väga silma ja paljud kasutajad jätavad need kasutamata. Spotify Stations-i disain on aga rõhu pannud justnimelt uue muusika avastamiseks lihtsalt ja mugavalt, ilma oluliselt aega kulutamata. Põhjalikud algoritmid oskavad ka pidevalt ise uut ja sobivat muusikat soovitada vastavalt varasemalt kuulatule.

Paljud on ehk ka kuulnud teisest populaarsest muusikateenusest nagu Pandora. On üsna kindel, et selle lükkega üritab Spotify varastada konkreetselt Pandora kasutajaid. Internetiraadio loomine on asi millega Pandora ammusel 2000ndal aastal üldse leiba teenima hakkas kuid praeguseks hakkavad nad ajale jalgu jääma ning Spotify pakub oluliselt rohkem võimalusi. Näiteks on Spotifyl väga võimekad rakendused nii lauaarvutitele, mobiilsetele seadmetele ning lisaks ka väga lihtsalt kasutatav ja hästitoimiv veebirakendus juhuks kui ei ole soovi või võimalust rakendusi alla laadida. Samuti on Pandora kasutajate hulk viimaste aastatega nagunii langustrendis olnud ja Spotify oma kasvab jõudsalt. Spotify teavitas selle aasta esimeses kvartalis, et ületas just 200 miljonilise igakuiste kasutajate piiri.

Kui kõige olulisem on siiski muusika. Kui sa oled väsinud igasugusest visuaalsest virrvarrist ja tahaksid lihtsalt minimaalse vaevaga uut ja huvitavat muusikat avastada, siis on sinu jaoks kindlasti ideaalne Spotify Stations!

nutitelefoniga filmimine
admin

oktoober 11.2017 | filmimine | kuidas | nutitelefon | nutitelefoniga | teha | video | videod

Tänu nutitelefonidele on video salvestamine nüüd lihtsam kui kunagi varem kuna enamikel inimestest on taskus ju võimekas videokaamera. Natukese harjutamise ja mõne praktilise soovitusega võid ka sina hakata salvestama vapustavat videomaterjali, kasutades ainult enda telefoni.

Selleks, et sa saaksid seda mida iganes sa filmima tahad hakata, paremini filmida, oleme kokku pannud mõned kasulikud juhised. Kuigi mõned neist võivad tunduda ilmselged siis me garanteerime, et alati kõiki korraga kasutades saad sa iga kord fantastilised videod!

 

Taustavalgus

Kui võimalik siis proovi alati vältida olukordi kus valgus tuleb otse stseeni tagant. Päevavalges on olukord küll hulka parem kuid siseruumides või varjulistes kohtades tuleks seda reeglit hoolikalt jälgida. Vastasel juhul jäävad esiplaanil olevad objektid tumedaks ja tihti uduseks. Isegi kui sina näed tugeva taustavalgusega inimesi hästi siis sinu kaamera seda ei tee ja pigem jäädvustab ereda valguse mingite tumedate kogudega keskel. Need kogud jäävad ilma kõikidest oma ilusatest värvidest ja sina magasid maha selle, mida iganes sa salvestada proovisid.

Et sellist olukorda vältida, tuleks alati sättida filmimine võimalikult valgustatult. Vahel piisab lihtsalt väikesest liigutamisest, et valgus pääseks paremini filmitavani. Mõned uuemad kaamerarakendused proovivad liigset taustavalgust ka ise eemaldada aga panustades selle vähendamisse ka omalt poolt lisaks, saabki tulemus hea.

 

Filmi küljega

Kui pildistamisel ei ole kõige suuremat vahet kas pildistada püsti või küljega siis filmi vaadates ei taha keegi vahtida neid kahte musta riba video äärtes. Jah, telefonis tundub püstine video hea sest katab ära terve ekraani aga teleril ja arvutil on ekraani vertikaalseks keerata keeruline. Pealegi saab telefoni väga lihtsalt kas püsti või küljega keerata.

Küljega filmitult salvestad sa tegelikult ka rohkem väärtuslikku sisu enda kaadrisse ja hiljem vaadates jätab video mõnusama mulje. Niisiis, ära hoia telefoni kunagi püsti, kui teed videot!

 

Zoom

Miski ei ole vist jubedam kui digitaalne zoom – küsi milliselt fotograafilt tahes. Kahjuks kasutab kõva enamus nutitelefonidest just digitaalset zoomi, mis on lihtsalt hunnik tarkvaralisi trikke eksitamaks sind, et filmitav ongi lähemal. Kahjuks aga kannatab video kvaliteet, mida rohkem sa sisse zoomid.

Seega, ainus võimalus telefoniga videot filmides sisse zoomida on filmitavale lähemale minek, kui vähegi võimalik. Lähemale saamiseks on õimalik kasutada ka igasuguseid abivahendeid, nendest kirjutame artikli lõpus.

 

Tarkvara

Tihtipeale läheb vaja väikest videotöötlust, et sinu filmitud materjalist saaks “meh” asemel “wow”. Nüüdisajal on võimalik hea osa videotöötlusest ära teha ka otse nutitelefonis, seega ei pea kuhugi keerulisse lauaarvuti tarkvarasse sukeldumagi.

Kõik alates pisikesest trimmimisest kuni erinevate animatsioonide ja efektide lisamiseni on lihtne nii iOS kui ka Android platvormi peal. Apple-i enda iMovie iPhone-i ja iPad-i jaoks hõlmab endas palju erinevaid tööriistu ja võimaldab isegi arvestatavaid filmitreileri laadseid asju kokku panna. Samuti laseb iMovie kasutada pilt pildis, poolitatud ekraani, aegluupi ja palju muid videoefekte. App on küllaltki sarnane sama nimega lauaarvuti tarkvarale.

Pinnacle Studio (iOS) on teine väga hea näide, seejärel Videon (iOS) ja Magisto (Android). Aga see ei ole veel kõik. Adobe Premiere Clip (Android) on põhimõtteliselt lihtsustatud versioon lauaarvutile loodud Adobe Premiere-ist, neile kes soovivad maksimaalseid võimalusi enda telefonis videotöötluse tegemiseks.

Premiere pakub videotöötlemist, paljuski nagu teised omataolised rakendused, kus sa saad lihtsalt erinevaid klippe ringi tõsta vastavasse järjekorda. Huvitava lisana saab aga telefoni Premiere-st lihtsa vaevaga liigutada enda videomaterjal arvutis olevasse Premiere-i ja seal töötlemist jätkata juba suurema funktsionaalsusega.

 

Aksessuaarid

Oleme ausad – nutitelefonide kaamerad ei ole kaugeltki nii head kui näiteks Canoni, Nikoni või Sony loodud päris kaamerad, põhiliselt kuna reaalse kaamera üle on vähe kontrolli ja telefoniga kaasa tulevad kaamerarakendused on tihtipeale päris nutused.

Kui telefoniga filmimine hakkab juba käppa saama ja tekib tunne, et tahaks midagi natukene rohkemat siis on õnneks võimalus oma kaameratööd parandada hulgaliste aksessuaaridega. Näiteks kolmjalg telefonile, lihtsasti kinnitatav lisavälk või isegi lisatavad läätsed.

Need lisaläätsed telefonile kinnituvad mugavalt klõpsuga ja annavad tehasekaamerale juba hulka juurde. 12€ ei ole ka väga suur summa mida enda armsaks saanud hobisse investeerida. Alternatiiv 30 x 70 x 30 mm 16€.

LED tuledega lisavälk lubab pildistada ja filmida paremini öösel ja muidu hämaras. Hinnaks 5€.

Pisikese 10cm kõrguse kolmjala saad aga 8€ eest. Millal viimati tahtsid endast ja kaaslasest kaugemalt laheda foto või video teha aga telefoni polnud mitte kuhugi seisma panna?

Kui tehase poolt kaasa pandud kaamera ei kannata üldse kriitikat aga telefoni välja ka ei taha vahetada siis võib osta endale uue välise lisakaamera.

Ja muidugi, ärme unustame kõige lihtsamat ja odavaimat abimeest – endlikepikest. Odavaim 2€.

Kes eesti poodidest enam midagi huvitavat ei leia, võib ringi vaadata spetsiaalsetes välismaistes nutitelefoni fotovarustuse poodides. Üks tuntumaid on Photojojo.com.

 

Kokkuvõttes

Kui aega jätkub ja tegemist on ette planeeritud videoga siis tee alati mõned proovivideod. Paranda valgustust ja kaameranurka seal kus saab, tihti annab natuke madalamalt või kõrgemalt filmitud video uudse efekti kuna 99.999% telefonivideotest filmitakse enda näo kõrgusel. Otseloomulikult tuleks üle vaadata kaamerarakenduse seaded ja veenuda, et kõik kvaliteediseaded on parima võimaliku valiku peal, mis siis, et palju ruumi võtab – tähtis on siiski kvaliteet ja mitte kvantiteet. Ja nii saadki teha enda nutitelefoniga paremaid videosid.

Põnevat filmimist!

Küberseks ja virtuaalreaalsus täiskasvanutele
admin

september 25.2017 |

Täiskasvanute mänguasjad ei ole ammu enam tabuteema. Pisut rohkem avalikku tähelepanu on pälvinud küll naistele mõeldud lelud, aga tegelikult leidub huvitavaid ja fantaasiarikkaid leide nii meestele kui naistele. Eraldi vääriks väljatoomist paaridele mõeldud mänguasjad, mis näiteks, aitavad ajutist või püsivat kaugsuhet paremini üle elada ja oma partneriga ihaldatud lähedust säilitada.

Kus siis kohtuvad IT ja sekslelude tööstus? Järgnevalt tutvustame teile meie innovatiivseid leide.

 

Sukeldu filmidesse

Kas sa teadsid, et on olemas 3D mäng, kus sa saad luua endale virtuaalse tüdruksõbra? Sa saad valida tema keha, nahatooni, soengu ja riided mida ta kannab. Siis aseta ta kuhu sa soovid ja… lase fantaasial lennata. Peaaegu nagu Sims täiskasvanutele, kas pole? Ja see pole veel sugugi kõik, sest see 3D mäng on saadaval koos liikumissensoriga meeste masturbaatoriga ja komplekti kuuluvad ka virtuaalreaalsuse prillid. Küberseksi mänguasi stimuleerib sinu liigutusi läbi bluetoothi. Kõik liigutused edastatakse kübertüdrukutele mobiilses mängus. Sa saad valida kohta, poosi ja täita kõik oma salajased fantaasiad. Komplektiga kaasas olevad VR prillid töötavad nii: lülitades 3D mängu VR režiimile, sisestad nutitelefoni oma VR prillidesse ja mäng võibki alata. VR prillid on kohanduvad enamike turul olevate nutitelefonidega. (BKK masturbaator)

Kui Sa ise endale tüdruksõpra luua ei soovi ja oled pigem filmiarmastaja, siis IMTOY – Piu masturbaator lubab sul hoopiski filmidesse sukelduda, sõna otseses mõttes. Lae film oma nutitelefoni ja tunne kuidas Piu reageerib. See meestele mõeldud mänguasi pakub Sulle uudset filmielamust reageerides filmides toimuvale. Kui sa nii kaugele esialgu minna ei taha, siis SPHERESPECS Virtuaalse reaalsuse peakomplekt 3D-360 pakub sulle samuti erakordselt põnevat võimalust näha oma lemmik filmi 3D versioonis ja vaadata seda iga võimaliku nurga alt. 

 

Abivahend kaugsuhteks

Kui su partner on kaugel, näiteks teises linnas või maailmaotsas komandeeringus, siis tunned sa tema lähedusest suurt puudust. Muidugi on üheks hädaabimeetmeks Skype, mille kaudu saab teineteisele olemas olla, aga mis siis, kui tahaks ikkagi rohkemat?

KIIROO Onyx, maailmas kõige rohkem edasiarenenud teledildonic masturbaator. Onyx toob internetti täiesti uue sensoorse kogemuse: intiimse kontakti. Onyx-i sees on 10 kokkutõmbavat ringi, mis töötavad koos, et pakkuda sulle reaalajas toimuva vahekorra tunnet. KIIROO Pearl on sarnastel alustel töötav vibraator, mis kohandub reaalajas Onyx meeste leluga.

KIIROO lelude kooskasutamiseks on loodud spetsiaalne KIIROO keskkond internetis, kuhu partnerid sisenevad unikaalse pin-koodiga, mis tagab turvalisuse ja privaatsuse. Arvutil ja leludel tuleb sisse lülitada bluetooth ja need sedasi ühendada. Kui te olete keskkonna kaudu ühendatud, siis partner-režiim asub koheselt edastama liigutusi ja puudutusi. Kes oleks arvanud, et kaugsuhe võib nii lõbus olla?

 

Mängi üksteisega läbi rakenduse

Sarnane paaridele mõeldud tehnoloogia on väljatöötatud ka Lovense’i poolt. Lovense meeste mänguasjad ja vibraatorid töötavad nutiseadme abiga ning pakuvad mitmekülgset mängurõõmu kui su partner on kaugel. Lovense rakendus võimaldab kontrollida oma partneri seadet – sina valid režiimi ja vibratsioonimustri ning partner naudib! Samuti saate te vastava funktsiooni abil päris vahekorda imiteerida – kui Sina liigutad oma meeste lelu või vibraatorit, siis Sinu partneri seade liigutab end samuti vastavalt.

 

Tehnoloogia areneb pidevalt ja haarab ka järjest suuremat osa täiskasvanute mänguasjade tööstusest. Igavate ja ebamugavate lelude aeg on möödas! Millise uue sensatsioonilise mänguasja valiksid enda magamistuppa sina?

admin

september 09.2017 | app | facebook | messenger | rakendus | tinder

Facebook katsetab uut süsteemi mis aitab sul kohtuda inimestega, valides kas EI või JAH nende saadetud kohtumiskutsetele. Tinderi stiilis.

Eestis veel selline võimalus saadaval ei ole.

Esimesed inimesed kes on funktsiooni testinud, on leidnud palju paraleele suuresti kohtinguäpp Tinderiga. Kasutajale kuvatakse valikut erinevatest inimestest, kes võiks soovida temaga kohtuda. Vastada saab kas “Jah” või “Ei, tänan.” Samuti saadetakse teavitus, kui mõlemad osapooled nõustuvad.

 

 

Funktsioon viib sind siiski pigem kokku sõprade ja tuttavatega, nii et tegu pole täiesti Tinderi koopiaga – ja selle üle võib meil hea meel olla. Facebooki pressiesindaja kommenteeris: “Inimesed kasutavad tihti Facebooki, et teha enda sõpradega ühiseid plaane. Niisiis me proovime selle neile lihtsamaks teha.”

Kui Sinu sõbralist on väike, siis võib tunduda veider, et Facebook üritab sind kokku viia inimestega, keda sa nagunii juba hästi tunned. Kui enamus Sinu facebooki sõbrad on pigem kaugemad tuttavad ja mitte igapäevased sõbrad, siis võib see funktisoon isegi täitsa toredaks osutuda – spontaansed kokkusaamised vanade sõprade ja tuttavatega, organiseeritud Facebooki poolt. Kuigi ei tundu väga raske lihtsalt avada Facebook Messenger ja ise oma sõpradele kirjutada.
kodulehe tellimine

Kodulehe tellimine ja hinnastamine

Kodulehe tellimine on põhiline teema millega meile helistatakse ja kirjutatakse tihti kodulehe sooviga. Kõige olulisem, mida huviline teada soovib, on hind – ehk kui palju maksab ühe kodulehe tegemine. Sellele küsimusele on pea võimatu olematu informatsiooni põhjal vastust anda, kuna korraliku ja töötava kodulehe loomiseks tuleb läbida mitmeid etappe. Välja tuleb selgitada kõik oluline sinna juurde kuuluv, mille nüüd Sulle püüame ka kenasti lahti selgitada.

Konkreetset hinda ühe küsimuse peale on juba seetõttu võimatu anda, et veebilehtede puhul on tegu projektipõhiste lahendustega. Võta seda kui rätsepa juures personaalset ülikonda tellides, millele eelneb põhjalik mõõtude võtmine. Sinu keha ja selle eripäradega tuleb arvestada jms. Naiste puhul on heaks näiteks juuksuri- või ilusalongis käimine, kus hinna määrajaks on erinevate teenuste mahukus, mis on seoses teenuste kestvusega, materjalide kuludega jms. Mõte on aga selles, et rätsepa või iluteenindaja juurde minnes soovid Sa personaalset tulemust. Täpselt sama mall kehtib ka Sinu äri ja kodulehe suhtes.

Tihti juhtub sedasi, et kui kodulehe soovija on mõistnud, et töö maksumuse selgitamine on keerukam, kui esialgsest oodatud, tuuakse meile näiteks mõne konkurendi veebileht ja tahetakse sellist. Juurde käib veel mõte, et: ”Tahan sellist väga lihtsat ja mitte midagi erilist” jne. Katsume Sulle nüüd selgitada, miks selline mõttelaad tänasel päeval kuigi kaugele ei vii.

Nagu juba öeldud, Sinu koduleht saab ideaalselt peegeldada seda, millega Sa tegeled, kellele Sa midagi pakud, miks Sa kellelegi midagi pakud, kuidas Sa kellelegi midagi pakud ja mis kõige olulisem, milliseid väärtuseid Sinu ettevõte enda klientidele pakub. Statistika näitab, et kui lehe külastaja ei mõista viie sekundi jooksul, kuhu ta sattunud on ja mida talle pakutakse, siis sulgeb ta lehe. Kas Sinule meeldib, kui Su klient jalutab konkurendi juurde seetõttu, et Sinu veeb ei katnud tema vajadusi? Vaevalt!

 

Kohtumine ja lähteülesanne

Kodulehe tellimine algab sellega et meie agentuur käsitleb hinnakujundamisel paljusid erinevaid nüansse. Kõigepealt on vaja meil endil mõista võimalikult hästi Sinu tegevusi, tegemisi, ja hingeelu, et kõike seda arvesse võttes rajada toimiv veebilahendus. Selleks pakume igale huvilisele välja tasuta konsultatsiooni. Tasuta konsultatsioon on ideaalne viis hoida kokku pikkade tekstide kirjutamise vaev. Lisaks tuleme ise Sinu kontorisse kohale, et hoida Sinu aega kokku ja lasta Sul keskenduda enda igapäevastele põhitegevustele! Konsultatsioon ei määratle Sind meie kliendiks, ei too Sulle kaasa mingisuguseid kohustusi vaid ”halvimal” juhul nõuab 30 minutit Sinu ajast. Siis saad reklaamida enda ettevõtet meile ja koguda häid mõtteid veebiprofessionaalidelt. Konsultatsiooni käigus jagame ilma igasuguse koostööta Sulle mõtteid, mida Sinu ärimudelit arvesse võttes võiksime teha ja jagame soovitusi, kuidas erinevad küsimused ja ideed lahendaksime meie. Ei kõla ju kuigi halvasti?

 

Koostööplaani koostamine

Konsultatsiooni käigus oleme Sinuga läbi arutanud kõik lähteülesande punktid, mida siin ei hakka kõiki ükshaaval lahkama, kuid mis sisaldavad näiteks järgmiseid teemasid:

  • Sina ja konkurendid
  • Sinu sihtgrupp
  • Veebilahenduse eesmärgid
  • Sinu ettevõtte sümboolika
  • Üldine veebilehe struktuur
  • Üldine veebilehe välimus ja kujunduselemendid
  • Veebilehe sisutekstid
  • Veebilehe foto- ja/või videomaterjalid
  • Veebilehe keelelahendused
  • Veebilehe erilahendused ja soovid

Nagu Sa näed, siis ühe korraliku veebiprojekti teostamiseks on hädavajalik käsitleda erinevaid teemasid ja nüansse, vajadusel laskuda detailidesse, et edasine koostöö sujuks edukalt ja tulemusi toovalt! Tegelikult on erinevaid küsimusi ja punkte veel, mis vajavad koos mõtlemist ja arutamist, aga lihtsustatult näeb konsultatsiooni sisu välja selline. Tegu ei ole tunnikontrolliga, mille raames me lihtsalt küsimusi esitame ja nendele vastuseid ootame, vaid hariva konsultatsiooniga, kus vaatame näiteid ja ideid arvutist, pakume ise Sinule ideid ja mõtteid ning võimalusi teostuseks!

Ja nüüd jõuame me hinnani, mis paljusid hirmutab, häirib või lihtsalt küsimusi tekitab. Meie agentuur koostab koostööplaani ehk pakkumise väga läbimõeldult, võttes arvesse kõike Sinuga läbiräägitut. Siit jookseb mitu otsa kokku, ehk nagu öeldud, läbi konsultatsiooni Saad sa kõvasti enda aega kokkuhoida, leides selleks vaid sobiva aja ning huvi enda äri edendamiseks!

Koostööplaanis on selgelt ja konkreetselt välja toodud, mida meie pakutav personaalne lahendus Sinu äri jaoks sisaldab, ehk kirjutame kenasti lahti kõik alamteenused, mis annavadki kokku tänapäevase toimiva veebilahenduse ja projekti maksumuse.

 

Koostöö

Kui oleme edukalt konsultatsiooni käigus vahetanud informatsiooni, mille abil oleme endi jaoks koostanud lähteülesande, mille abil omakorda koostanud täpse ja põhjaliku koostööplaani, siis saame edukalt hakata liikuma ka lõpptulemuse suunas ehk alustada koostööga. Koostöö alguseks on pool puslest juba koos ning pool veel teha. Senini on meil koostöös klientidega kodulehe tellimine väga edukalt toiminud. Koostöö meiega on Sinu jaoks õpetlik protsess, mille käigus avardad enda teadmisi ning silmaringi interneti- ja veebimaailmas ja õpid arusaama, kuidas ja miks ülesanded sedasi on lahendatud ja milline on nende väärtus Sinu olemasolevatele ja potensiaalsetele klientidele!

Kuna me väärtustame meie kliente väga, siis oleme loonud ka erinevad hoolduspaketit, mis on Sinule kui kodulehe omanikule peale projekti valmimist ideaalseks abimeheks! Pakettide abil on võimalus võimendada veel enda nähtavaks tegemist suures ja laias internetis, pakkuda enda klientidele põhiväärtuseid ja pidevalt uuenevaid ja innovaatilisi ideid, lahendusi ning huvitavat läbi kodulehe ja sotsiaalmeedia pideva uuendamise. Parimad tulemused tulevad siis, kui näha pidevat vaeva ja panustada aega ja selle koorma võtame rõõmuga enda kanda.

 

Hinna ja kvaliteedi suhe

Kokkuvõtteks tahaksime veel Sulle teadvustada hinna ja kvaliteedi suhtest. Ehk jõuame tagasi hinna küsimuseni. Nagu iga teenuse ja valdkonna puhul peaks reeglina kehtima hinna-kvaliteedi suhe, siis kehtib nimetatud printsiip ka meie tegevuste puhul. Kui Sa lähed enda kodulehe teostaja otsingutel ainult püüdma hinda, siis Sa käitud valesti ja tegelikult peaks kummaliselt soodne hind pigem tekitame rohkem küsimusi. Antud artikkel on lühike kooslus kodulehe maksumusest ja üldisest protsessist. Kui Sa saadad väga pinnapealse ja lühida päringu ning saad sellele ka vastuse pakkumisega, milles hind tundub uskumatult soodne, siis väga suure tõenäosusega ei vasta lõpptulemus Sinu ootustele.

Hind sõltub loomulikult ka töö teostajate arvust, aga olles Sinuga kohtunud ja seletanud, millest tänapäeval töötav veebilahendus koosneb ja millistest toimingutest kogu komplekt kokku tuleb, siis peaksid mõistma, et ühel inimesel on väga raske kõiki tahke eraldi hallata eksperdi tasemel, ehk kvaliteet on kindel langema. Meie puhul töötab Sinu projekti kallal sõltuvalt töö keerukusest kolm kuni kuus inimest, mis tähendab, et iga inimene täidab osa, mida ta valdab professionaalselt ja selline lähenemine garanteerib tulemuse!

 

Koduleht kui müügimees ja investeering

Sinu uus koduleht osutub Sinu ettevõtte parimaks müügimeheks ja hakkab positiivset tagasisidet ja vastukaja väga kiirelt andma. Mis veel olulisem, Sinu pikaajalised ja olemasolevad kliendid hindavad seda ning uued ja potensiaalsed langetavad enda otsuseid oluliselt kergekäelisemalt Sinu kasuks, kui Sul on turunduslikult hästi lahendatud, müügile orienteeritud, nutiseadmete sõbralik, otsimootoritest hästi leitav, turvaline ja visuaalselt kena koduleht! Meie poolt loodud veebilahendused tasuvad end ära ettevõtte staažist, tegevusest, suurusest ja tuntusest sõltuvalt hiljemalt aasta jooksul ja sealt edasi on juba puhas kasu. Seega palun arvesta, et meie pakutav veebilahendus Sinule on investeering Sinu äri edendamiseks, mitte tühi kulu. Meie lahendused tasuvad pikas perspektiivis end rohkem, kui mitmekordselt! Sestap mõtle kodulehe tellimine põhjalikult läbi ja meie mõtleme koos Sinuga.

Kui Sul tekkis täiendavaid küsimusi siis kirjuta meile julgelt allpool!

sisutekstide koostamine
admin

oktoober 27.2015 | koduleht | SEO | sisuinfo | sisutekst | veebileht

Sisutekstide koostamine ehk kodulehe sisu on visuaalse väljanägemise kõrval kõige olulisem kodulehe komponent. Hoolimata sellest on mõnikord kodulehe omanikule üpris keeruline selgeks teha, milline on hea sisuinfo. Miks on hea sisuinfo vajalik ja kuidas üldse luua head ja töötavat sisuinfot kodulehele? Proovime sisutekste puudutava olulise selles blogipostituses kokku võtta ja loodame, et kodulehe omanikele sellest ka kasu on!

 

Sisutekstide koostamine kodulehel

Arendades ja ehitates igapäevaselt veebilehti, oleme näinud lugematutel kordadel lehele maandudes, et mulle kui lehe külastajale mitte isegi ei pakuta. Surutakse peale tekste pealkirjaga ‘’Missioon’’ ja/või ‘’Visioon’’. Peale surumine antud kontekstis tähendab seda, et üks või teine, või mõlemad sarnase sisuga tekstid on asetatud kohe avalehele. Ettevõtte missioon ja visioon ja kogu sellega kaasnev ajalugu on minule kui kliendile kindlasti olulised näitajad. Siiski tuleks siinkohal mõelda veidi suuremalt.

Valdkonniti võib ettevõtte ajalugu ja eelnevalt nimetatud missioon ja visioon kindlasti pakkuda mingisugust garantiid või rahulolu kliendile, kuid eelkõige huvitab klienti siiski konkreetse tootega või teenusega kaasnev väärtus ja see, mida ta Sinu käest ostes võidab rohkem, kui konkurendilt seda tehes. See tähendab, et suurt rõhku tuleb kindlasti panna müüdavate toodete või teenuste kirjeldustele ja omadustele. Siinkohal tasub kohe võtta arvesse ka seda, et reeglina ei ole kuigi mõttekas kopeerida toote omadusi konkurendi veebilehelt, sest tänapäeval on otsimootorid, eesotsas Google-ga, piisavalt nutikad, et sellisest laiskusest kergesti aru saada.

 

Sisu tähtsus otsingumootorite seisukohast

Kuna ettevõtte veebileht on osa müügiprotsessist isegi siis, kui müügitehing läbi veebilehe ei toimu, on äärmiselt oluline pöörata tähelepanu kogu lehe sisule ja leitavusele otsingumootorites. Veebilehe leitavuseks ja hea positsiooniasetuse saavutamiseks otsingumootorites on olemas spetsiaalne teenus – SEO. Hea sisu lahutamatuks osaks ongi SEO.

Kuigi eesti keele puhul otsingumootorid sisu veel niivõrd efektiivselt ei tuvasta, siis inglisekeelsete lehekülgede puhul ei ole üldse haruldane olukord, kui otsimootor kuvab esimeste tulemuste seas lehekülje, millelt klient saab vastuse oma küsimusele või soovile, ilma et tekstis, kust ta vastuse saab, oleks märgitud täpselt neid otsingusõnu, mis ta otsingumootorisse sisestas. Siit ka lihtne järeldus – loeb hea sisu tervikuna, mitte ainult ettevõttega, tootega või teenusega seotud märksõnade loetlemine. Tegelikult kehtib täpselt sama ka eesti keele ja kõikide teiste keelte puhul, lihtsalt inglise keeles kõnelejaid ja otsijaid on sedavõrd palju, et toodud näited potsatavad lausa ise sülle.

 

Too enda eelised esile

Tulles tagasi nüüd eespool mainitud missiooni ja visiooni juurde, siis tegelikult on mõlemad kategooriad vägagi tervitatavad, kuid vähemalt Eesti veebimaastikul on nendel natukene solgitud või rikutud maitse küljes. Seda just seetõttu, et selline info on ekslikult paigutatud veebilehe esilehele või mõnele magusale kohale, kus tegelikult võiks reklaamida või esitleda informatsiooni, või teavet, mida vähemalt suurem enamus kliente otsib. Näiteks midagi kasulikku ettevõtte pakutavate toodete või teenuste kohta. Ettevõtte missioni ja visiooni kirjeldamine, nagu öeldud, on igati tervitatavad, kuid võiksid jääda lehe külastajale pigem valikulisteks variantideks. Nagu öeldud, siis veebilehe roll tänasel päeval on eelkõige müüa ja selle aluseks on sisutekstide koostamine. Ettevõtte missioni või visiooni abil on seda igaljuhul vähem ja ebafektiivsemalt võimalik teha, kui hästi kirjeldatud ja esile toodud eelistega toodete või teenuste abil!
Meie oleme SEO põhimõtetega kursis, teame mis toimib, teame mis töötab ja oskame Sinu soovid ka ellu viia!

Hea kodulehe omanik, kui oled hädas veebilehe sisutekstidega siis võta meiega julgelt ühendust allpool.

kodulehe uuendamine
admin

september 23.2015 | disain | koduleht | kujundus | vana | veebileht

Kodulehe uuendamine on päevakorras kõigil kes on juba mõnda aega kodulehte omanud. Tänasel päeval ei tohiks enam kellelegi saladus olla, et tehnoloogia ja kujundusmallid arenevad tohutu kiirusega. Iga pisikese ajaühiku möödudes sünnib jälle midagi uut, huvitavat ja innovatiivset. Kui siduda see mõte nüüd kodulehtedega ja e-poodidega, siis Sinul, kui kodulehe omanikul on kindlasti, mille peale mõelda. Igaüks, kes tegeleb ettevõtlusega ja omab ettevõtte virtuaalset visiitkaarti, ehk veebilehte, peaks mõtlema suunal, et kuidas siis saavutada maksimaalseid tulemusi tehnoloogiast ja võimalustest, mis meile kõigile juba kasutada on antud. Väljavaated on ju tegelikult kõigile võrdsed! Sinu ettevõtte koduleht on otsene investeering Sinu äri edusse, juhul, kui see on hästi ja professionaalse käe all teostatud.

89 annab Sulle aimu viiest põhjusest, miks peaksid enda vanale veebilehele andma uue kuue, lastes seda teha stiilselt, kaasaaegselt ja mis kõige tähtsam – toimivalt!

 

Kodulehe uuendamine sest sisuhaldusplatvorm on lihtsalt vana

Keegi nupukas mees olevat kunagi öelnud, et üks inimese aasta võrdub umbes nelja internetiaastaga. Seda silmas pidades on siiski sisuhaldusplatvorme, mis olid mugavad ja uudsed aastaid tagasi, kuid ei ole seda mitte tänasel päeval. Täpselt nii, nagu omal ajal oli väga uudne ja pädev telefonitootja Nokia, on tänaseks suurem enamus meist unustanud nende saavutused. Uute Nokia telefonidega lihtsalt ei ole enam suurt midagi peale hakata, sest teised tootjad on jõudnud tehnoloogiliseltasandil neist ette. Lisaks sellele ei suuda vanemad sisuhaldusplatvormid katta piisavalt ohutult turvaauke, mida pahatahtlikud internetionud või –tädid võiksid soovida kuritarvitada. Selle vastu aitab lehekülje kaasajastamine ehk kodulehe uuendamine. Üks võimalus on alustada sellest, et lasta enda koduleht uuele ja turvalisele platvormile ümber tõsta.

 

Sinu kodulehe disain ja kujunduselemendid on ajale jalgu jäänud

Kuigi disain ja selle meeldimine või mitte meeldimine on väga suhteline ja käärid võivad olla suured, siis paratamatult loeb ikkagi esmamulje. Oleme lugenud mitmeid uuringuid, mis väidavad, et veebilehel on kõigest umbes viie sekundi jagu aega, et äratada lehekülje külastaja tähelepanu ja võita usaldus. Kui juba üks eelnimetatust on täitmata, siis suure tõenäosusega Sinu koduleht ei paelunud külastajat ja ta on jõudnud sama kiirelt Sinu konkurendi lehele. Külastaja tähelepanu võitmiseks on mitmeid viise, kuid kõige lihtsam ja toimivam on lasta professionaalidel luua kutsuv disain, mis ‘’võtaks Sinu veebilehe külastajal käest kinni’’ ning enam lahti ei laseks. Täpselt nagu kallimaga. Et anda Sulle ülevaade, kuidas aeg ja disain on käsikäes käinud, siis vaata, kuidas on muutunud USA ja maailmakuulsa arvutite ja tehnika tootja Apple-i koduleht.

 

Sinu veebileht ei ole mobiilisõbralik ehk mobiilselt loetav

Erinevate toodete ja/või teenuste tarbijatel on ka väga erinevad vajadused ja soovid. Tänapäeval on paljude tegevusvaldkondade puhul kriitiliselt tähtis omada veebilehte, mis on ka nutiseadmete sõber. Näiteks toitlustus- ja iluteenuseid pakkuvad ettevõtted. Tehnoloogia arenguga on tarbijad muudetud laisaks. Nutiseadmetest on äärmiselt mugav vaadata mõne restorani menüüd, tutvuda ilusalongi hinnakirjadega ja veel mugavam on tarbijal broneerida endale mobiilselt õhtusöögiks laud või ilusalongis teenus. Ligi 30% kodulehe külastusi tuleb tänasel päeval läbi nutiseadmete ja see trend on ainult kasvav. Statistikakõver siit enam alla ei lähe, ja kui Sina kodulehe omanikuna ei soovi kaotada kliente tänu sellele, et nad peaksid vajaliku informatsiooni jaoks tingimata arvuti taha end ümber seadma, siis on viimane aeg enda kodulehekülg ka mobiilseks muuta!

 

Sinu veebileht ei saavuta tulemusi, mida ootad või soovid

Üldiselt ei ole vahet, kui palju Sinu koduleht Sinule endale meeldib. Kui see ei saavuta tulemusi ja ei täida ootusi, mis sellele seatud on, siis ei ole sellest kasu.
Küll aga meeldib Sinu veebileht sulle kindlasti siis, kui see meeldib teistele ja eeskätt Sinu enda klientidele. Hästi lahendatud kodulehe eesmärk on anda vajalikku teavet võimalikult kiiresti ja otsekoheselt selle külastajale. Sina, kui kodulehe omanik reklaamid seda kodulehel ja seepärast tulebki see suunata enda klientidele, mitte iseendale! Kui ei ega ka paista soovitud tulemusi, siis on just nüüd õige aeg mõelda veebilehe uuendamisele. Läbi tuleb loomulikult mõelda selle eesmärgid, selle külastajad ja mida Sa ise sellega täpselt saavutada soovid. Kui see lähteülesanne on paigas, siis on õige aeg professionaalide poole pöörduda ja üheskoos ka eesmärgid tulemusteni viia.

 

Sinu äri fookus ja/või väärtused on aja jooksul muutunud

Kauaaegsed ettevõtjad teavad, et tahes-tahtmata võib muutuda esialgne ettevõtte missioon, teenused või tooted. Seda tingib üldiselt lihtne põhjus – ettevõtja näeb, kui kasvab vajadus millegi uue järele. Samuti näeb ta ka seda, kui millegi järele vajadus kahaneb või üleüldse kaob. Ettevõtted kasvavad samuti ajas, nagu tehnoloogia ja disain ja seetõttu on äärmiselt oluline, et Sinu kodulehel oleks alati täpne info seoses ettevõtte muutustega või uuendustega. Väga suurel osal inimestel, kaasaarvatud meil 89-s, ajab marru olukord, kus oled kulutanud tühja aega päringu saatmisele või helistamisele, otsides midagi konkreetset, aga pikemalt uurides ja enda aega sinna alla panustades selgub, et ettevõtte ei paku enam ei üht, ega ka teist mitte. Selle tulemusena on väga lihtne jääda ilma heast olemasolevast kliendist või uuest, potensiaalsest kliendist, kellega info täpsuse korral oleksid suure tõenäosusega ilma suurema vaevata kena koostöö saavutanud. Seega, hoia info kaasaegsena ja uuena! Taaskord, kodulehe uuendamine on sama oluline kui algselt kodulehe loomine.

Meie täname sind lugemast ja kaasamõtlemast ja anname ka rõõmsalt märku, et kõikide probleemide puhul, mis hetkel siit kirjutisest välja koorusid, oleme meie alati abiks nii nõuga, kui jõuga.

Kui Sa tunned, et Sinu kodulehel on millegi järgi vajadus, millele siin viitasime, siis kirjuta meile allpool!

admin

september 03.2015 | koduleht | nipid | usaldus | uudised | veebileht

Hea lugeja, hiljuti tõime Sinuni viis uut nippi, mida tuleks silmas pidida Sinu kodulehel, et lehe külastajad tunneksid end mugavalt ja tekiks kliendi ning Sinu vaheline usaldus. Oleme järjega nüüd jõudnud juba kolmanda teemaartiklini ja anname Sulle jällegi tervelt viis, ent lihtsat ja toimivat võimalust, mida usalduse tekitamiseks, kasvatamiseks või hoidmiseks kasutada saad.

 

Ajakohased sotsiaalmeedia kanalid

Tänasel päeval on veebilehed tihedalt seotud sotsiaalmeedia kanalitega. Peamisteks kanaliteks on näiteks Facebook, Twitter ja Instagram. Selliste kanalite kasutamine on hea moodus jõuda lähemale soovitud sihtgrupile, kellele võiksid korda minna Sinu pakutavad tooted/teenused. Oluline on aga meeles pidada, et kui Sa neid kanaleid enda äri edendamiseks oled otsustanud kasutada, siis tuleks hoida neid ajakohasena ja siduda ka kodulehega. Facebook-i konto, millel ei ole toimunud viimased kolm kuud midagi, ei jäta just kuigi usaldusväärset muljet lehe külastajale. Seega, hoia sotsiaalmeedia ajakohasena!

Klientide või koostööpartnerite tagasiside

Kui eelmises artiklis soovitasime Sul kuvada näiteks enda kliente või partnereid oma lehel, siis selles artiklis pakume välja teise variandi. Võta enda klientidelt positiivset tagasisidet ning kuva seda enda veebilehel. Toote või teenuse pakkujast kordades parem reklaam on klient, kes on toote või teenusega rahule jäänud ja soovitab seda ka tesitele huvilistele!
Seda nippi kasutades olekindlasti täpne ja räägi kliendile ka enda kavatsustest seoses tagasisidega. Ära kuritarvita tema usaldust ja lisa midagi kuskile salaja.

Sinu veebilehe asetus otsimootorites

Otsimootoritel on veebimaastikul väga suur roll täita. See on suureks abiks näiteks uute klientide tekitamisel. Vaieldamatult kõige populaarsem otsimootor on Google. Kui sinu leht või sisulehed tulevad vastavate märksõnadega esilehel esile, on selleks kindlasti ka hea põhjus. Ilma igasuguse põhjuseta neid sinna ei paigutata. Kokkuvõtvalt – kui Sinu veebileht järjepidevalt näiteks Google esilehel paikneb, avaldab see kindlasti mõju esiteks Sinu klientuurile ja teiseks Sinu usalduväärsusele!

Isikuandmete küsimine

Kindlasti oled Sa ise pidanud mõnel lehel jagama enda isiklike andmeid. Kontakte, meiliaadresse jne. Kohati võib see tunduda tüütu ja võib tekkida ka mõte, et mida Sinu andmetega edasi tehakse. Võimalik, et hoopis Sina ise soovid enda lehel klientide andmeid küsida. Olgu see tulevaste kampaaniate, uudiskirjade või millegi sarnase tarbeks. See on väga okei iseenesest, aga kindlasti ole hea ja ütle kliendile, mida Sa andmetega teha kavatsed. Kui sa oled aus ja ausust ei kuritarvita, võidad sa kindlasti klientide usaldusväärsuse.

Maksevõimalused ja nende turvalisus

Kui Sinu veebilehel või e-poes on võimalik tasuda arve eest krediitkaardiga või sooritada makse läbi panga, siis soovitatav on kliendile näidata, kes on need teenusepakkujad, läbi kelle sellised tehingud toimuvad ja mil viisidel tagate Sina ja pank makse sooritajale andmete ja maksete turvalisuse. Rõhu andmete ja maksete turvalisusele!

Sellised olid meie viis järjekordset nippi, kuidas Sinul on võimalik toimida enda veebilehel või e-poes, et saavutada häid tulemusi kliendi usaldusväärsusega seoses. Juhul, kui sa ei ole lugenud meie varasemaid kirjutisi samal teemal, siis leiad need kenasti meie blogist.

Meie täname Sind, hea lugeja, et võtsid vaevaks lugeda ja kaasa mõelda, mida Sul on võimalik antud teema osas teha, muuta või sättida, et Sinu veebilehest oleks rohkem kasu ja tulemused oleksid märgatavalt paremad

Kui Sul on tekkinud seoses teemaartiklitega küsimusi, huvi või ettepanekuid, siis kindlasti kirjuta meile ja leiame lahenduse!

admin

august 25.2015 | baar | catering | kohvik | pubi | restoran

Tere hea toitlustusettevõtte esindaja!

Meil on hea meel Sind siin näha. Kui nägid meie kampaaniat ja arvad, et Sinu ettevõttel läheks vaja uut veebilehte või vana värskendamist, siis oled õiges kohas.

Meil ei ole vahet, kas tegu on restoraniga, pubiga, baariga, kohvikuga või pakud Sa hoopis catering teenust. Tähtis on see, et Sa mingisugusel vormil hoolitsed enda klientide eest viisil, et nad Sinu juures kõhu täis saaksid ja vajadusel miskit mõnusat, millega kõik see alla loputada. Ja täpselt nii vähesest piisab, et olla meie septembrikuu kampaanias osaline.

Kui mõtled, et miks just toitlustus, siis lihtne vastus seisneb selles, et meie pisikene suvi hakkab seekord jõudma jällegi otsakorrale ja kõik suveks värske õhu kätte paigaldatud terrassid, välilauad ja muu selline tuleb kohe-kohe kokku pakkida ja jätta ootama järgmist suve. Seetõttu muutuvad külmade ilmade tulekuga hubasemaks jälle siseruumid ja meie saame omaltpoolt seda hubasust veelgi süvendada ja esile tuua, valmistades Sinu ärile samaväärse kodulehe 30% soodsamalt selle alghinnast.

Juhul, kui Sul on ettevõtte, mis pakub toitlustust ja Sa soovid uut veebilehte 30% soodusega, siis tuleb Sul võtta meiega ühendust septembrikuu jooksul.

Selleks, et me oleksime võimelised Sinu uue veebilehe algväärtust üldse määrama, tuleks Sul esimese sammuna ühendust võtta meiega kas helistades või kirjutades. Kuna iga meie valmistatud veebileht ja muud teenused on projektipõhised, siis on hinna määrajaks nii kampaania väliselt kui siseselt iga töö keerukus ja maht, mis tuleb välja selgitada!

Seega, kui Sa tunned, et eelnev jutt puudutab nii Sind kui Sinu äri, siis ära kõhkle, vaid võta meiega ühendust juba täna! Teist nii head pakkumist Sa mujalt ei leia.

kodulehe haldamine

Kui veebipood või kodulehekülg on valmis, siis muutub aktuaalseks ka kodulehe haldamine. Järgnevalt tuleb juttu kodulehe haldamisest ja kõige sellega kaasnevast. Samuti räägime ka 89 pakutavatest kodulehe halduse teenustest ja veebilehe sisust ning anname nõu, mida peaks silmas pidama.

Kodulehe haldamine koosneb:

 

Kodulehe haldamine kui sisu loomine ja sisuhaldus

Staatilised ja nö. surnud sisuga kodulehed on küllaltki igavad ja näevad mahajäetud välja.  Selle vältimiseks tuleb iga natukese aja tagant kirjutada näiteks mõni põnev artikkel või uudis, lisada pilte ja videosid. Järjepidevus on siin võtmetähtsusega ka lehe otsimootorites leitavuse seisukohast. Nimelt eelistab Google otsitulemustes värskema sisuga lehti, kuna tõenäosus, et info pole vananenud on väiksem.

Kasutegur on veelgi suurem, kui oma uudistes ja artiklites kasutad märksõnu, mis on sinu sihtrühmale omased ja mille kaudu nad infot otsivad. Väga hea idee on toota lihtsalt ja arusaadavalt igasugu „how to“ artikleid ja videoid, millega kasutaja infot otsib. Kui keegi on sinu lehele juba paari erineva probleemiga sattunud ja sealt ka vastuse saanud, on väga tõenäoline, et kui tekib vajadus teenus/toode soetada, oled sina esimene, kes meelde tuleb (top of mind).

Hea sisu kirjutamine ei ole alati lihtne ning nõuab pikemat läbimõtlemist ja eelnevat uurimistööd. Vaev tasub end igal juhul ära, sest iga artikkel ja postitus kujundab sinu või sinu ettevõtte mainet. Kui tunned, et sisu loomine käib üle jõu, on mõttekas see ehk sisse osta. Vajadusel saame sind aidata, võta julgelt ühendust!

 

Tarkvara uuendamine

Ka veebilehe tarkvara, sisuhalduse tarkvara ja kõik veebilehe poolt kasutatavad komponendid nõuavad uuendamist, et mitte ajale jalgu jääda ja ka edaspidi välja näha nagu soovitud. Ehk oled isegi kunagi sattunud mõne “katkise” veebilehe otsa, tihtipeale on süüdi just kodulehe tarkvara uuendamata jätmine.

Vana tarkvara on tihtipeale ka ohtlik turvarisk, kuna vigu lähtekoodides avastatakse iga päev ja uuendused lapivad augud ära. Kui sul on oluline uuendus tegemata võid kergesti langeda pahalaste ohvriks.

 

Fotode paigaldamine, töötlemine ja tegemine

Uued ja hästi tehtud fotod tõmbavad alati külastajaid ligi, kes meist ei oleks kas Facebooki või mõne muu portaali kaudu sattunud sirvima atraktiivset pildialbumit, mis on seotud meile täiesti mittevajaliku tootega. 40% inimesetst eelistab visuaalset pilti tekstile. Seega on pildikeel väga olulisel kohal esmamulje ja maine loomisel oma firmast.

Et kõik teenused oleks saadaval ühest kohast siis pakub 89 ka fotode töötlemise, paigutamise ja isegi pildistamise teenust.

 

Konsultatsioonid ja nõuanded

Hea kodulehe haldaja vastab kõigile kliendi küsimustele, mõtleb koos kliendiga kaasa ja pakub välja omapoolseid lahendusi ja nõuandeid. Nii sujub koostöö kui õlitatult ja ka kliendil tekib parem ettekujutus sellest, kuidas ja millises suunas võiks minna edasi.

Tasemel kodulehe haldajad on kursis viimaste uuenduste ja uudistega ning oskavad anda nõu, mis just praegusel ajahetkel töötab ja nii saad kasu lõigata ajakohastest trendidest ja omada nii konkurentsieelist.

 

Otsingumootoritele optimiseerimine

See sõnapaar võib kõlada küll võõralt või isegi keeruliselt ent on tänapäeva veebimaailmas vägagi tähtsal kohal. Just sellest sõltub kui leitav oled  sa internetis peale seda kui kodulehekülje tegemine on valmis.

Kellel on reaalselt kasu kodulehest, milleni mitte keegi kunagi ei jõua? Kodulehe haldamine tähendab ka selle leitavuse pidevat jälgimist ja parandamist. See sisaldab endas perioodilist märksõnade ülevaatamist, kohendamist ja konkurentsianalüüsi.

Funktsioonide lisamine ja muutmine

Ühtlasi tähendab kodulehe haldamine ka funktsionaalsuse laiendamist vastavalt kliendi soovidele, näiteks on vaja kodulehele kalendrit või uut galeriid, paremat otsingufunktsiooni või hoopis midagi kolmandat. Veebilehe haldur oskab alati aidata ja vastutab selle eest, et koduleht oleks täpselt selline nagu klient soovib.

 

Miks soetada sisuhaldusteenus?

  • Soodne

Sisuhaldus teenusena on palju odavam kui eraldi inimese palkamine.

  • Kindel

Meie haldusspetsialistid tagavad kodulehe kindla ja kauakestva töö.

  • Mugav

Teie ajakulu on minimaalne, meilt saab kõik teenused mugavalt ühest kohast.

 

Kui soovid analüüsi enda kodulehe kohta, nõuandeid või soodsat haldusteenust siis kirjuta meile allpool!

admin

märts 05.2015 | aegunud | iganenud | mobiilid | pension | sim | sim-kaarid | teledofonid

Telefonidesse käivad sim-kaardid on kohe-kohe juba 25 aasta vanused, kui kõik muu tehnoloogia on vuhinal edasi arenenud siis sim-kaardid on siiani täpselt samasuguseks jäänud.

Sim-kaartide algne mõte oli lihtsalt ja kiirelt enda kontaktide ja seadete transportimine ühest telefonist teise kuna telefonid ise olid aastal 91′ pirakad ja kaalusid küllaltki palju. See kasu on aga praeguseks täiesti kadunud kuna telefonid on nüüd vägagi kerged ja meiega alati kaasas. Näiteks oleks täiesti võimalik ja ääretult lihtne võtta kasutusele telefonides tavaline sisse logimise meetod – samamoodi nagu me logime enda arvutitesse ja wifi võrkudesse.

Samuti on sim-kaardid vägagi lihtsasti ligi pääsetavad ja jälgitavad igasuguste pahade kavatsustega tegelaste poolt, ehk siis teisisõnu on sim-kaardid turvalisuse osas allpool igasugust arvestust. Sinu sim-i PINi lahti murdmine käib palju lihtsamalt kui sa arvata võiks.

Miks siis endiselt ei ole üle mindud mõne muu tehnoloogia peale, miks ei ole sim-kaarte siiani kaotatud? Vastus on lihtne nagu ikka – raha. Aastal 2014 müüdi näiteks 5.2 miljardit sim-kaarti. Otse loomulikult teevad need tootjad kõik-mis-võimalik et ka edaspidi turule jääda. Ning lisaks veel see et tänu sim-kaartidele saavad mobiilsideoperaatorid sind ainult nende võrku lukustada.

Meie soovime Sinu projektist lähemalt kuulda!

Täida kõrval olev vorm või saada normaalne e-mail aadressile89@89.ee