...

Sisuloome

Detailne turundusstrateegia toob juurde uusi kliente

admin

august 31.2022 | digitaalne turundus | koduleht | sotsiaalmeedia

Turundusstrateegia
Turundusstrateegia – mis see on? Turundusstrateegia on väljatöötatud kava, tänu millele jõutakse potentsiaalsete klientideni. Eesmärgiks on luua nad sinu toote ja/või teenuse aktiivseteks tarbijateks. Korralikult läbimõeldud turundusstrateegia on sinu ettevõtte edu saavutamise tugevaks vundamendiks. Koos üksikasjaliku turundusplaaniga saad kätte õige suuna, mida on tarvis turunduse vallas täpsemalt ette võtta ning milliseid võimalusi kasutada – e-mailiturundus, sotsiaalmeedia postitused (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn), koostööpartnerid, influencerid jne. 3 olulist punkti turundusstrateega loomisel Tunne oma toote/teenuse tarbijat! Turundusstrateegia loomine...
Loe edasi

IT- teenuste sisseostmise plussid

admin

august 16.2022 |

IT- teenused
3 põhjust, miks IT- teenuseid sisse osta 1. Aitab rohkem aega kokku hoida IT- teenused kingivad Sulle ja Sinu tiimikaaslastele aega! Mõistlik on jääda oma liistude juurde. Kui Sinu äri ei tegele IT-ga, siis pole Sul mõtet hakata ka uut ametit omale selgeks õppima. Sina hoiad aega kokku ning saad tegeleda oma ettevõtte põhiasjadega ning infotehnoloogia spetsialistid hoiavad ise sinu äri IT- poolel silma peal. IT- teenused on kõik ühest kohast! Lisaks, saad Sina ja...
Loe edasi

Uudiskiri ei tohi lugeja ootusi alt vedada!

admin

juuli 29.2022 |

Uudiskiri
Uudiskiri, mis potsatab e-mailile, kutsub lugejat külastama Sinu brändi kodulehte või e-poodi, osalema loosimängudes, erinevate teenustega tutvuma või ostu sooritama. Forrester Researchi andmete järgi tuleb umbes 25% ettevõtte tulust just tänu e-maili turundusele. Uudiskiri ja selle eelised Uudiskiri pakub personaalsemat lähenemist ja kõnetab Sinu klienti otse, kui sisu on informatiivne ja piisavalt huvitav. Facebookis, Instagramis või mõnes teises sotsiaalmeedia turunduskommunikatsiooni kanalis võib jääda märkamata mõni oluline postitus. E-mailidele pühendatakse tähelepanu ja aega ning neid loetakse...
Loe edasi

Sümbolid sotsiaalmeedias ja meie ümber

admin

juuli 16.2022 |

Sümbolid ümbritsevad meid iga päev. Me näeme neid internetis, reklaamplakatitel, raamatutes, ajakirjades ja ka unenägudes. Meid tänapäeval ümbritseb visuaalselt palju külluslikum kultuur kui kunagi varem inimkonna ajaloo jooksul. Loetleme üles mõned sümbolid ja nende tõlgendused, mida on võimalik kasutada abivahenditena visuaalide loomisel, nagu näiteks kodulehe kujundus, logod, bännerid ja reklaamplakatid. Sümbolid sotsiaalmeedias, meie ümber & nende tähendused Käsi – tähendab tugevust, jõudu ja turvatunnet. Neis on rohkelt tarkust ja võimu. Kaks kätt sümboliseerivad tasakaalu, valimist,...
Loe edasi

Kuidas hoida oma arvuti turvalisena?

admin

juuni 27.2022 |

Kuidas kaitsta oma arvutit?
3 nõuannet, kuidas kaitsta oma arvutit Kuidas kaitsta oma arvutit ja kontosid, kui me teame, et maailmas on palju tegelasi, kes tahavad meie kontosid kaaperdada ning korda saata palju kurja pahandust? 1. Ära kasuta samu paroole erinevates kohtades Tihtipeale võetakse mugavuse pärast kasutusele sama parool erinevates Interneti keskkondades. Kahjuks on juhtunud ja tõenäoliselt juhtub ka edaspidi, et mõni leht hakkab lekkima ning veebikasutajate paroolid satuvad kurjade kavatsustega inimeste kätte, kes saavad nüüd ka teistes keskkondades...
Loe edasi

Suvepuhkus on aeg puhkamiseks, unusta töömõtted!

admin

juuni 08.2022 |

Suvepuhkus
Algamas on suvepuhkus ning nagu tüüpilisele eestlasele kohane, ei oska Sa ennast kohe mitte üldse töölainelt välja lülitada. Oleks tarvis aeg kõige täiega maha võtta ja puhata, aga kodu vajab remonti, sõbrad seltskondlikke väljasõite ja sugulased soovivad ka koos aega veeta. Kuidas siis ikkagi enda keha puhata, inspiratsiooni koguda ja vaimu värskendada? Katsu unustada nutimaailm! Unusta ära, et Sul on telefon ja arvuti või kui päris nii ei saa, siis sea omale kindel kellaaeg kord...
Loe edasi

Avastasid, et Sinu koduleht on katki?

admin

veebruar 08.2022 | hooldus | kodulehe hooldamine | koduleht | veebileht

Katkine koduleht
Katkine koduleht tekitab peavalu? „Tegin omale mõni aeg tagasi kodulehe, pilkupüüdva ja kaasaegse. Olin väga rahul kuni selle hetkeni kui avastasin, et pooled lingid ei tööta ning üleüldse on mingisugune anomaalia seal tekkinud. Ehk on koduleht katkine sellepärast, et ma ei ole julgenud uuendusi läbi viia, sest kartsin, et iseseisvalt tegutsedes lõhun midagi ära?“ – kas oled olnud kunagi sellises olukorras? Täpselt nii nagu kodumasinad, ehitustööriistad, sõiduvahendid, mis on pidevas kasutamises, vajavad järjepidevat hooldamist. Hooldustöid...
Loe edasi

Miks lisada oma kodulehele blogipostitusi?

admin

veebruar 02.2022 | blogi | Blogipostitus | koduleht | veebileht

Blogi
Mis on blogi? Inglise keelest tulnud sõna „blog“ tähendab eesti keeles blogi ehk veebipäevikut, mille lisab internetikeskkonda iga kindla aja järel sisulooja, kes kirjutab põhjalikke ja informatiivseid artikleid ning raporteid. Sisukirjutaja otsene eesmärk on SEO parandamine, ettevõtte tuntuse suurendamine või hoopis autoriteedi tõstmine. Natukese aja pärast viib see tõenäoliselt müügitehinguni. Sisu loob ka copywriter, kes väga pikka teksti ei kirjuta, aga suunab lugejat kohe mingit tegevust tegema või ostma, kampaaniate korral. Blogi on kui veebipõhine...
Loe edasi

Milline peaks siis ikkagi üks kaasaegne koduleht välja nägema?

admin

jaanuar 12.2022 |

Koduleht
7 näpunäidet kodulehe tegijale   1. Koduleht nõuab eesmärki & sihtrühma Mõtle hoolikalt läbi, kellele on Sinu koduleht suunatud ning katsu leida oma sihtrühma murekohad ja probleemid. Mõtle läbi, miks on üldse tarvis veebileht oma ettevõttele luua. Veebilehe eesmärk peaks olema mõõdetav, et saada ülevaade, mis töötab ja mis mitte. Eesmärgiks on näiteks oma kodulehe kaudu toodete ja/või teenuste müümine, kontaktide kogumine selleks, et hiljem uudiskirju saata või mõni muu tegevus. 2. Koduleht vajab kasulikku...
Loe edasi

12 soovitust Instagramis turundamiseks

admin

detsember 07.2021 |

12 soovitust Instagramis turundamiseks
Instagramis turundamine on tänapäeval üks populaarsemaid viise, kuidas oma bränd rahvale nähtavaks teha. Panime kirja 12 kasulikku mõtet, mida võiks silmas pidada, et Instagramis turundamine ka vilja kannaks. Tee Instagramis oma brändile konto. Kasutajanimeks ja ühtlasi ka konto nimeks pane oma brändi nimi, mis on lihtsalt otsitav ja meeldejääv. Lisa profiilipilt, mille mõõtmed võiksid olla 200 x 200 pikslit või rohkem. Kui Sul on logo, siis see peaks olema lihtne ja sümmeetriline kujund, mis oleks...
Loe edasi