...
12/01/2022 raili

Milline peaks siis ikkagi üks kaasaegne koduleht välja nägema?

Koduleht

7 näpunäidet kodulehe tegijale

 

1. Koduleht nõuab eesmärki & sihtrühma

Mõtle hoolikalt läbi, kellele on Sinu koduleht suunatud ning katsu leida oma sihtrühma murekohad ja probleemid. Mõtle läbi, miks on üldse tarvis veebileht oma ettevõttele luua.

Veebilehe eesmärk peaks olema mõõdetav, et saada ülevaade, mis töötab ja mis mitte. Eesmärgiks on näiteks oma kodulehe kaudu toodete ja/või teenuste müümine, kontaktide kogumine selleks, et hiljem uudiskirju saata või mõni muu tegevus.

2. Koduleht vajab kasulikku sisu

Mõtle välja, miks peaks Sinu kodulehe külastaja veebilehele tagasi tulema. Hea võimalus selleks on näiteks luua blogipostitusi, mis kõnetavad just Sinu sihtrühma. Kasulikke ja kõnetavaid postitusi jagatakse edasi ning nii jõuad Sa suurema publikuni ning uute ja potentsiaalsete klientideni.

Sinu kodulehe sisu peaks olema lihtne, arusaadav ja järjepidev.

3. Puhas koduleht & lihtne kujundus

Mõtle oma lehe külastaja ning tema silmade peale. Ettevaatlik tasuks olla erksate värvide kasutamisega, sest need võivad viia tähelepanu mujale olulisest. Hele või valge taust annavad Sinu kodulehele visuaalselt hingamisruumi ning külastaja saab kätte kasuliku info.

4. Kasuta pealkirju & alapealkirju

Lühikesed, tähtsa sisuga ja selged pealkirjad äratavad tähelepanu ning kutsuvad lugema. Jälgi, et kirjutatud tekst oleks sellises fondis, mis sobiks Sinu kodulehe stiiliga ning oleks ilusti loetav. Ära kasuta ebaolulisi lauseid lihtsalt teksti pikemaks venitamiseks, vaid jutusta asjast. Tegijatel juhtub, kuid katsu vältida kirjavigu!

5. Tee kontaktid nähtavaks

Hoolitse selle eest, et Sinu kodulehe külastajad leiaksid valguse kiirusel vajalikud kontaktid – e-mail, telefoninumber ja andmed ettevõtte kohta. Vahva oleks ka Sinu meeskonnapilti kontaktide juures näha, sest see tekitab usaldust.

6. Tekita usaldust

Võiksid leida oma kodulehel koha, kus tutvustad ennast ja meeskonnaliikmeid eraldi. Kõik oma suuremad saavutused ja tööd võiksid olla nähtaval. Näiteks, loo pilkupüüdev portfoolio. Vasta alati e-mailidele ja kommentaaridele viisakalt isegi siis, kui tegemist on väga ebameeldiva tagasisidega.

7. Lisa oma veebilehele kvaliteetsed pildid & videod

Mis saaks olla veel parem tähelepanupüüdja kui hea kvaliteediga külastajat kõnetav pilt või video, mis lihtsalt kutsub klikkama? Lisaks, otsingumootorites tõstab video kasutamine tulemusi ning annab Sinu veebilehe külastajale ägedama ülevaate tootest ja/või teenusest kui sõnaline tekst.

Vajad abi kodulehe tegemisel? Meie aitame Sind! Võta ühendust: 89@89.ee | +372 554 69 60

Võta meiega ühendust!

Muudame üheskoos Sinu äritegevuse edukamaks ja kasvatame müüginumbreid!