...

Teenused

admin

detsember 28.2022 | google ads

Google Ads on Google’i reklaamiprogramm, mille abil saate oma ettevõtet või toodet reklaamida Google’i otsingumootoris ja veebisaitidel, mis kasutavad Google’i reklaamivõrku. Google Ads võimaldab teil luua tekstireklaame, display-reklaame ja videoreklaame, mille näidatakse kasutajatele, kes otsivad Google’i otsingumootoris teatud märksõnu või külastavad teatud veebisaidi.

Google reklaamid toimivad tasu eest

Te maksate Google’ile iga kliki eest, mille reklaam teie veebisaidile saab, või iga kord, kui keegi vaatab teie reklaami (display-reklaamid). Google Ads süsteem võimaldab teil määrata eelarve, mille katteks maksate, ning seada märksõnad, mille puhul teie reklaamid näidatakse. Nii saate kontrollida, kui palju teie reklaamikampaaniad maksavad ja milliseid tulemusi need annavad.

Google Ads reklaamid võivad olla väga tõhusad, kui need on õigesti seadistatud ja haldatud. Oluline on määrata eesmärgid, mille poole püüelda (näiteks rohkem müüki või rohkem külastajaid), valida sobivad märksõnad ja luua atraktiivsed reklaamtekstid. Samuti tuleb hoolikalt jälgida reklaamikampaaniate tulemusi ja teha vajadusel muudatusi, et saavutada paremaid tulemusi.

Kui soovite oma ettevõtte või toote reklaamimisega alustada või parandada oma tulemusi, võib Google Ads olla hea valik. Paljud ettevõtted on edukalt kasutanud Google Ads reklaame oma turundustegevuses ja saanud selle abil rohkem kliente ja müüki. Kui teil on täiendavaid küsimusi või soovite rohkem teada Google Ads reklaamidest, siis oleme valmis teid aitama!

Google reklaam on kiireim võimalus saada Google otsingus lehe ülaosasse ja leida Sul uusi kliente. Reklaami näidatakse inimesele, kellel on täpselt Sinu toote või teenuse järgi vajadus. Klient saab vastuse oma otsingule klikkdes just Sinu lehele. Allolev pilt näitab Google reklaamide paigutust otsingu juures.

google ads

Google otsingureklaamid on märksõnapõhised. Reklaame näidatakse ainult välja valitud märksõnade juures ning reklaami eest soovib Google tasu ainult juhul kui reklaamil klikitakse.

Lisaks pakub Google reklaamivõrgustik palju võimalusi reklaamide sihtimiseks vastavalt otsija asukohale, vanusele, soole, keelele jne.

Soovid reklaame näidata teatud linnaosas? Punktist kaardil x km raadiuses? Saab.
Oleme hallanud Google Ads reklaame näiteks laste-noorte huviringile, kuhu paljud lapsed sõitsid lähiasulatest kohale rongiga. Seega suunasime reklaamid just rongipeatuste lähedal asuvatesse alevikesse.

Soovid reklaame näidata ainult suuremates linnades elavatele naistele, vanuses 25-34? Saab.
See on mõistlik lähenemine näiteks naisteriiete e-poe tootegruppide reklaamimisele.

Google reklaami tulemused on mõõdetavad.

Sa näed täpselt ära mitu inimest Sinu reklaami nägid, kui paljud sellel klikkisid ning mitu tehingut või päringut reklaamist tuli.

89.ee Google Ads otsingureklaamide konto haldusteenuse, mis hõlmab seadistamist ja optimeerimist, algab 160 €-st kuus ja sõltub konto mahust.

Lisandub Google reklaamiraha, mille suurusjärk sõltub valdkonna klikkide hinnast. Soovi korral pakume ka reklaame Display võrgustikus ja viime läbi omnichannel reklaamikampaaniaid.

Display- ehk bännerreklaamid
Gmail reklaamid
Reklaam Youtube-s

Soovituslik eelarve Google AdWords haldusteenusele koos reklaamirahaga on alates 400 €. See lubab lühikese aja jooksul saada piisavalt tagasisidet ning saadud tulemuste põhjal ka reklaame edasi optimeerida.

Soovid abi Google Ads reklaamidega, kuid soovituslik eelarve ei sobi? Ühekordne reklaamide seadistus väiksemal kontol on soodsam – kirjuta, arutame.

NB! Sümboolne, nt. 50€ kuus reklaamieelarve ei taga lühikese ajaperioodi jooksul piisavalt külastusi lehele, mille põhjal Google Ads kui reklaamikanali efektiivsust kiirelt hinnata ja selle sobivusest Sinu ärile lõplik järeldus teha.

Google reklaam – hind

Google Ads-i seadistamisel on tore asi see, et igasuguse hinnastamise ja eelarvete üle on täielik kontroll reklaamide seadistajal ja juhuse hooleks ei jäeta mitte midagi. Sarnaselt näiteks Facebooki reklaamiplatvormile on samamoodi võimalik seadistada eelarve piire kas päevaks, nädalaks või mõneks muuks perioodiks. Google Ads-is on muideks võimalik määrata igale klikile maksimaalne hind, mida olete nõus maksma. See kõik on siis see hinnastamise osa, mis puudutab platvormile endale minevaid kulusid. Kindlasti lisandub ka seadistamise ja hooldamise kulu, kui ostate teenust sisse – see sõltub juba reklaamide kogusest ja mahust ning kui tihti on vaja analüüse teha. Üldiselt võiks alata ühe väiksema Adsi konto haldus ühes kuus circa 160-st eurost.

admin

detsember 28.2022 | sisuloome

Kui koduleht või veebipood on valminud, peab keegi sinna ju ometigi ka sisu looma. Ja mitte lihtsalt tavalist sisu, vaid sisu mis on läbimõeldud, hästi loetav ja esindab ka ettevõtet ning selle põhimõtteid. Ettevõtte kodulehele tuleb näiteks luua ettevõtet tutvustavad tekstid, ettevõtte ajalugu ja teenused lahtiseletatult ning kui see kõik on valimis siis oleks tihtipeale vaja ka kedagi kes regulaarselt artikleid kirjutaks kas ettevõtte käekäigust või lihtsalt seotud teemadest sest uueneva sisuga koduleht on alati hulka huvitavam kui aastaid ühe ja sama kolme lausega paigalseisev veebileht. Kohati on regulaarne copywriting ehk kodulehe sisu loomine isegi olulisem kui esmane, ainult tänu pidevale ja huvitavale sisule paranevad positsioonid ka otsingutulemustes.

Sisuloome ja copywriting on olulised oskused, mida iga veebipartner ja turundaja peaks omandama. Sisuloome all mõeldakse sisu loomist ja redigeerimist, samas kui copywriting hõlmab tekstide kirjutamist ja redigeerimist, mille eesmärk on suunata kasutajaid teatud tegevustele (näiteks ostude tegemine või ühinemine meili listiga). Mõlemad on tähtsad, sest need aitavad teil luua paremat kasutajakogemust ja suurendada teie veebisaidi edukust.

Kodulehe sisu loomine

Sisuloome hõlmab paljusid erinevaid tegevusi, alates uudiste ja blogipostituste kirjutamisest kuni infograafikute ja videote loomiseni. Oluline on luua sisu, mis on mõistetav ja huvitav, ning mis vastab teie sihtgrupi vajadustele. Sisuloome nõuab ka teadmisi SEO-st (otsingumootori optimeerimisest), et aidata teie sisu leida otsingumootorites.

Copywriting on tekstide kirjutamine ja redigeerimine, mille eesmärk on suunata kasutajaid teatud tegevustele. See võib hõlmata näiteks e-poe toodekirjelduste kirjutamist, reklaamsõnumite koostamist või e-maili turundustekste. Oluline on luua tekstid, mis on lihtsad ja arusaadavad, kuid samas tõhusad ja mõjuvad. Copywriting nõuab teadmisi müügitaktikatest ja kasutajakäitumisest, et suunata kasutajaid teatud tegevustele.

kodulehe sisu

Sisuloome ja copywriting on olulised oskused, mis aitavad teil luua paremat kasutajakogemust ja suurendada teie veebisaidi edukust. Kui soovite oma oskusi parandada, võite otsida täiendavat õpetust ja harjutada neid oskusi praktikas. Näiteks võite kirjutada regulaarselt blogipostitusi või koostada reklaamsõnumeid, et parandada oma kirjutamisoskust ja mõjuvust.

Kuid muidugi on alati variant tellida sisuloome ka meilt!

Mitte lihtsalt kirjutamine

Kõik veebikeskkonda lisatud tekstid peavad olema hõlpsasti loetavad. Hästi sõnastatud ja küllaltki konkreetsed. Tihtipeale ei ole ettevõttel endal selle kõige jaoks aega või ei osata lihtsalt ennast nii väljendada nagu vaja oleks. Seega võib uus ja uhke koduleht osutuda täiesti kasutuks ilma korralike ja läbimõeldud tekstideta.

Suur roll hästi kirjutatud kodulehe sisul on ka veebilehe leitavuses – otsingumootorid on juba piisavalt kavalad et töödelda läbi otsast otsani kogu sinu kodulehe sisu ja saada aru kas teenust otsivale kliendile on seal kasulikku infot või mitte. Seega kui on kavas ette võtta näiteks e-poe loomine või asud hoopis ise kodulehte valmistama siis tasub juba alguses välja mõelda sisu või leida keegi kes asub seda looma.

admin

detsember 15.2022 | Veebilehe loomine

Veebilehe loomine peaks olema mugav ja muretu protsess, mille läbi õpib tellija ka ennast ja enda tegevusi rohkem tundma. Kõige lõpuks valmib tellijat ideaalselt esindav koduleht, mille üle tunneb uhkust nii tema kui ka teostaja.

Meie töölaualt on 10 aasta jooksul läbi käinud üle 1000 veebilehe, seega oleme lihvinud kodulehe loomise algusest lõpuni efektiivseks ja põnevaks teekonnaks, mida võivad kinnitada sajad rahulolevad kliendid. Nende hulgas on nii visiitkaardina kasutusel olevad väikesed kodulehed, ettevõtete ja uusarenduste veebilehed, kui ka keerukamate majandustarkvaradega liidestatud e-poed.

Üldjuhul jaguneb veebilehe loomine järgmisteks sammudeks

  1. Veebilehe idee ja eesmärgi defineerimine: Mõtleme läbi, millist sisu soovime veebilehel avaldada ja millistele kasutajatele see on suunatud. Mõtleme läbi ka, millised funktsioonid ja tehnoloogiad on veebilehe jaoks olulised.
  2. Domeeninime valimine ja veebimajutuse leidmine: Valime veebilehele sobiva domeeninime ja leiame oma partnerite hulgast veebimajutuse pakkuja, kes teie veebilehe Internetis avaldamiseks vajaliku serveriruumi pakub.
  3. Veebilehe kujunduse ja sisustruktuuri planeerimine: koostame plaani, milline näeb välja teie veebilehe koduleht ja millised alamlehed sellele lisanduvad. Mõtleme läbi, milliseid menüüsid ja linke teie veebilehel kasutatakse ning kuidas saate oma sisu kõige paremini esitleda.
  4. Veebilehe loomine: Alustame veebilehe kujunduse ja sisustruktuuri rakendamist valitud tehnoloogia abil. See võib olla näiteks HTML, CSS ja JavaScript kasutamine veebilehe kujunduse loomiseks või veebirakenduse raamistiku kasutamine sisustruktuuri loomiseks.
  5. Veebilehe avaldamine ja haldamine: avaldame veebilehe internetis ja hoiame seda ajakohasena, lisades uut sisu ja parandades vigu.

Kindlasti suudame ka Sulle luua sobiva kodulehe. Sellise, mis lihtsalt ei eksisteeri internetis, vaid kõnetab külastajat juba esimesest pilgust.

Kõik meie poolt välja minevad kodulehed on:

  • Läbimõeldud kasutajateekonnaga;
  • Kasutatavad ühthästi mobiilis, tahvelarvutis ja lauaarvutis;
  • Kaasaegse ja eristuva disainiga;
  • Külastajat tegevustele julgustavad;
  • Otsingumootoritele optimeeritud;
  • Imelihtsalt hallatavad;
  • … ning lubatud tähtajaks valmivad!

Hinnaerinevused tulevad ennekõike erikujunduse ja tehniliste erilahenduste kasutamisest.

Veebilehe loomine

Suures plaanis jagunevad meie kodulehed kahte hinnaklassi – lihtsam tavalahendus, ning erilahendus, millele lisanduvad soovi korral olulised tugiteenused nagu analüütika, sisuloome ja reklaamivõimalused.
Lihtsama veebilehe loomine
Alati ei ole vaja jalgratast leiutada. WordPressi valmismallid on end läbi sadade tuhandete kasutajate tagasiside tõestanud. Need on turvalised ja töökindlad.

Veebilehe loomine valmismallile sobib hästi alles alustavale ettevõtjale või väikefirmale, kes pakub ühte-kahte teenust. Samuti sobib see uue blogi põhjaks.

Kui vajad lihtsat ja toimivat kodulehte, kus külastajal on võimalik ühendust võtta kontaktivormi kaudu, mis on kujundatud Sinu eelistatud värvides, Sinu välja valitud näidislehtede alusel, siis on valmismallil koduleht hea valik.

Lihtsama kodulehe alla käib vähemalt:

  • Kodulehe tehniline seadistus;
  • Sisuhaldussüsteemi paigaldus;
  • Kodulehe elementide (menüüd, sisu, jpm) seadistus;
  • Näidislehele sarnase soovitud kujunduse üldine seadistamine
  • Vajadusel fotogaleriide tekitamine ja piltide, tekstide lisamine
  • Veebilehe kasutuskoolitus üleandmisel

Vajad professionaalset kujundust või erilahendust?
Kui ükski valmis tehtud kujundustest ei ole sulle meeltmööda ning soovid midagi erilisemat, siis loome sulle personaalse kujunduse ja funktsionaalsusega lehe, mis vastab täpselt Sinu soovidele.
Siia alla käib lisaks lihtsama kodulehe loomises täpsustatule ka:

  • Personaalse kujunduse loomine kõiki Sinu soove arvestades;
  • Vajalike funktsioonide ja liidestuste loomine;
  • Tekstide ja fotode sobitamine veebilehe kujundusega;
  • Kodulehe kasutuskoolitus üleandmisel
  • Kõik selleks, et leht saaks ainulaadne, funktsionaalne ning igati just Sinu soove arvestav.

Saatke meile kiri allpool oleva vormi kaudu ning viime teie projekti ellu!

admin

detsember 15.2022 | Sotsiaalmeedia turundus

Sotsiaalmeedia turundus Eestis on vägagi võimas tööriist! Kas teadsid, et keskmine eestlane veedab igapäevaselt Facebook-is ümmarguselt tervelt tund aega? Kas teadsid, et keskmine eestlane kirjutab ca 25 kommentaari kuus erinevate postituste ja uudiste alla?

Euroopas on üle 300 miljoni aktiivse Facebook-i kasutaja?

Kui Sa neid fakte ei teadnud, ei ole hullu. Maailma mastaabis tõusevad igapäevaste kasutajate numbrid koos muu statistikaga kosmilistesse kõrgustesse. Näiteks iga 60 sekundi jooksul toimub Facebookis keskmiselt 510 kommenteerimist, 293 000 staatuse uuendust ning suhtlusvõrgustikku lisandub 136 000 uut fotot – seda kõike vaid ühe minuti jooksul!

sotsiaalmeedia turundus

Sinule kui ettevõtjale peaksid ainuüksi need numbrid hästi selgeks tegema, milline võlu on sotsiaalmeedial ja kui lihtne on tegelikult oma tooteid või teenuseid seal müüa, kui Sinu reklaamid ja kampaaniad on korrektselt Sinu sihtgrupile suunatud ja internetiturunduslikult lahendatud. Potentsiaalsete klientide sihtimisel saame minna väga täpseks, näiteks selekteerida sihtgruppe vanuse, asukoha, soo, huvide või perekonna seisu alusel. Võimalusi on piiritult. Lisaks reklaamide loomisele pakume Sinu sotsiaalmeedia kanalite fännilehtede haldamist sõltuvalt soovidest. Loome auhinnamänge ja pakume muid huvitavaid tegevusi, mis aitavad Sinu müüginumbreid kasvatada ja Sinu pakutavat kordades edukamalt müüa kui täna!

 

Sotsiaalmeedia turundus on viis, kuidas ettevõtted ja brändid kasutavad sotsiaalmeedia platvorme

Nagu Facebook, Instagram ja Twitter, oma toodete või teenuste reklaamimiseks ja müügi suurendamiseks. Sotsiaalmeedia turundus on tänapäeval üks populaarsemaid viise, kuidas ettevõtted suhtlevad oma klientide ja potentsiaalsete klientidega, sest see võimaldab neil jõuda suurele hulgale inimestele väga lühikese aja jooksul.

Sotsiaalmeedia turunduse eeliseks on see, et see võimaldab ettevõtetel suhelda oma klientidega otse ja jõuda neile kiiresti uudiste ja pakkumistega. Samuti võimaldab see ettevõtetel jälgida, millised postitused on kõige populaarsemad ja milline sisu jõuab kõige paremini laiema publikuni.

Sotsiaalmeedia turunduse peamiseks eesmärgiks on suurendada ettevõtte tuntust ja müüki, kuid see võimaldab ka ettevõttel paremini mõista oma klientide vajadusi ja soove, parandada oma toodete või teenuste kvaliteeti ning tugevdada oma brändi mainet.

Ettevõtted saavad kasutada sotsiaalmeedia turundust erinevate strateegiate abil, nagu näiteks reklaamid sotsiaalmeedia platvormides, sisusponsoreerimine ja influencer’itega koostöö. Samuti võivad nad kasutada sotsiaalmeedia turundust, et suhelda oma klientidega ja vastata nende küsimustele või muredele.

Sotsiaalmeedia turundus on tänapäeval väga tõhus viis ettevõtete ja brändide reklaamimiseks ja müügi suurendamiseks, kuid see nõuab ka aega ja jõupingutusi, et saavutada soovitud tulemusi. Ettevõtted peavad jälgima oma sotsiaalmeedia strateegiat pidevalt ja tegema muudatusi, et jõuda oma eesmärkideni ja suurendada oma müüki.

admin

detsember 15.2022 | Otsitulemuse parandamine

Kui veebileht või e-pood on valmis, võib kergendatult hingata. Aga töö e-turundusega alles algab. Kuidas küll viia pakutava teenuse sõnum kliendini? Olla enda teenusega klientidele leitav?

Pakume Sulle kahte varianti, mis sisuliselt täiendavad üksteist.

Google Ads reklaam toob kohesed tulemused, kuni kampaania on aktiivne.

SEO ja sisuloome toovad esmased tulemused alles kuu-kahe jooksul, kuid need tulemused jäävad püsima.

Ühekordne SEO “esmaabi” koos hädavajaliku sisuloomega
Ühekordse SEO analüüsiga leiame lahendused probleemidele, mis takistavad lehe leitavuse paranemist otsingumootorites soovitud märksõnadega.

SEO “esmaabi” analüüsi alla kuulub:

Veebilehe tehniline ülevaatus vastavalt parimatele SEO praktikatele
Tiitleid, kirjeldusi ja tekstilõike hõlmav esmane hädavajalik sisuloome
Valdkonna märksõnade analüüs, leidmaks just NEID märksõnu, mis toovad parima tulemuse
Vajadusel Google Analytics seadistamine, mis on eeldus edasiseks päringutele optimeerimiseks
Esmased soovitused lehevälise SEO parendamiseks
Ühekordse töö tulemusel on lehe indekseerimist takistavad tegurid kõrvaldatud. Vähesel määral paraneb lehe positsioon otsingumootorites paari kuu jooksul. Märksõnade baasil saad jätkata sisu loomist lehele ja orgaanilise liikluse tõstmist.

SEO “esmaabi” analüüsi hind algab väikesemahulisel veebilehel 260 €-st.

Igakuine SEO haldus koos sisuloomega
SEO haldus on protsess, mis hõlmab tervikuna lehesisest SEO-d, jooksvat märksõnade analüüsi, linkide loomist ning sisu loomist.

Autoriteetsete linkide loomine ehk linkbuilding tagab domeeni autoriteedi kasvu. Selle tagajärjel positsiooni paranemise otsingumootorites.
Sisuloome artiklite loomise ja külalispostituste näol tagab autoriteedi loomisest kiirema orgaaniliste külastuste, päringute ja linkide kasvu.
Tegevuste tulemusel paraneb kuude jooksul lehe positsioon oluliste otsingusõnadega otsingumootorites. SEO tööde vahe-eesmärgiks päringute kasvatamisel on autoriteedi tekitamine otsingumootorite jaoks. Siin ei ole nädalast või ühekuulist otseteed tulemusteni.

Minimaalne SEO haldustööde ajaperiood on 4 kuud, soovituslik 6+.

SEO halduse hind algab 400 €-st kuus ja sõltub otseselt Sinu äri valdkonnas valitsevast konkurentsist.

 

admin

detsember 15.2022 | IT haldus- ja tugiteenused

Kas oled kindel, et Sinu investeeringud IT-süsteemide arendamisse on eesmärgipärased? Oleme oma praktikas kohanud ettevõtteid, kus on tehtud põhjendamatult suuri või sootuks tarbetuid investeeringuid mõnesse IT-süsteemi kitsasse valdkonda. Suure serveri või tulemüüri soetamine ei taga tingimata infosüsteemide parimat toimimist. Tihti on selline väärotsus laiapinnalise arenguplaani puudumise tagajärg. Meie aitame Sinul kaardistada infosüsteemide vajadused, leida probleemid ja kitsaskohad, seada eesmärgid ning arengusuunad ja need ka ellu viia!

Ettevõttesisene kompetents on alati tervitatav, kuid arvestades IT-valdkonna keerukust, ei pruugi selle tekitamine alati olla ettevõtte suurusest või tegevusvaldkonnast tulenevalt mõttekas. IT-personali olemasolu teatud ettevõtte suurusest alates on loomulikult vajalik, kuid piiratud ressursiga IT-osakonnalt ei tasu oodata imesid: ka nemad ei suuda kogu vajalikku infot hallata ning vajavad toetavaid partnereid.

Kui ka Sina ei soovi investeerida sellesse, mis kasu ei too ja vajad abi IT-lahenduse korrapäraseks toimimiseks, siis aitame Sind!

Võta meiega ühendust alloleva vormi kaudu!

admin

detsember 15.2022 | Graafilise disaini loomine

Graafiline disain loob tulemusi meie ümber järjest enam, rohkem kui esialgu arvatagi oskaks. Alustades väikestest visiitkaartidest, meenetest või internetikanalitest kuni suurte müügiasutusteni võib disaini näha kõikjal meie ümber. Kujundustööde teostus on loominguline protsess, mille eesmärgiks on edastada spetsiifiline sõnum (või sõnumid) läbi visuaali kindlale publikule. Mõiste „graafiline disain” võib viidata ka erinevatele kunstilistele ning professionaalsetele distsipliinidele, mille fookus on kommunikatsioonil ja presentatsioonil. Loomaks visuaalset tõlgendust ideedest ja sõnumitest, kasutatakse erinevaid meetodeid, luues ja ühendades sõnu, sümboleid ning kujutisi.

Ettevõtte identiteedile panustatakse palju aega ja suuri summasid. Sa küsid miks? Sellepärast, et kliendid tajuvad ja oskavad hinnata seda, mõistes, et ettevõte on täna siin selleks, et jääda. Keegi ei soovi osta toodet või teenust, teades, et mõne aja pärast ei ole võimalik neilt saada ei kliendituge ega garantiid. Seega ettevõtted, kes panevad rõhku brändingule ja identiteedi loomisele, võidavad rohkemate klientide tähelepanu ja poolehoiu. Kindlasti ei soovi ka Sina, et potentsiaalsed kliendid usaldusväärsuse puudumise tõttu mujale jalutaksid. Seega ära hoia tagasi ja tule räägi oma soovidest lähemalt, et saaksime koos töötada ühise eesmärgi nimel!

Meie käest on Sul võimalik tellida kujundusi näiteks:

  • logodele
  • visiitkaartidele
  • flaieritele
  • dokumentidele
  • plakatitele
  • banneritele
  • kleebistele
  • pakenditele
  • etikettidele
  • veebireklaamile
  • reklaamkingitustele
  • tootepakenditele

Lisaks eelnevale pakume ka kogu visuaalse identideedi loomist ettevõttele ehk brändingut. Räägi meile oma ideest ning anname üheskoos sellele väljanägemise!

e-pood
admin

detsember 02.2022 | E-poe loomine

E-poe loomine on tänasel päeval üks efektiivsemaid müügikanaleid. Hästi lahendatud ja müügile orienteeritud E-pood aitab Sul jõuda klientideni, kes näiteks asukoha tõttu jääksid muidu kaugeks ja kättesaamatuks. Kui soovid oma müüginumbreid kasvatada pakkudes tooteid või teenuseid siis loe kindlasti järgmist lõiku.

Mõtle kindlasti e-poe peale

Sõltuvalt ärimudelist ja pakutavast on Sul võimalik koostöös meiega luua virtuaalne pood juba olemasoleva füüsilise poe või poodide kõrvale. Paljud kaupmehed on tänaseks viinud müüdava ainult virtuaalsesse keskkonda, hoides kokku füüsilise poe või kaupluse pidamiseks vajaminevaid suuri kulusid. E-poe loomisel, nagu ka kodulehe puhul, lähtume internetiturundusliku eesmärgi täitmisest. Teisisõnu saavutame tulemuse, mis paelub Sinu pikaajalisi püsikliente ja samas ka esmakordseid külastajaid.

Kui Sa ei soovi jätta müüke ja tehinguid vormistamata seetõttu, et Sinu äril puudub e-pood või on Su e-kaubamaja lihtsalt ajale jalgu jäänud, siis ootame Sinu kontakti, et Sinu unistused teoks teha. Vastavalt vajadusele pakume palju erinevaid makse- ning tarnemooduleid, mis muudavad ostlemise Sinu virtuaalses poes veelgi mugavamaks. Sinu kliendid hindavad seda!

Anname ülevaate e-poe loomise põhilistest etappidest:

  1. Valime e-poe platvormi: Esimene samm on valida, millise tarkvara või platvormi abil soovime e-poodi luua. Populaarsed valikud hõlmavad näiteks WooCommerce’i (WordPressi laiendus), Shopify ja Magento. Mõtleme läbi, milliseid funktsioone teie e-pood vajab (näiteks maksevõimalused, pakkumised jne) ja valime platvormi, mis neid kõige paremini pakub.
  2. Paigaldame ja seadistame e-poe platvormi: Järgmisena paigaldame valitud platvormi ja seadistame selle vastavalt vajadusele. See võib hõlmata teie e-poe üldise välimuse ja sisustruktuuri konfigureerimist, erivõimaluste lisamist ja muid sätteid.
  3. Lisame tooted: Järgmisena tuleb lisada e-poe tooted. Sisestame toodete andmed (näiteks nimi, hinnad, pildid jne) ja lisame neile sobivad kategooriad ja sildid jms.
  4. Seadistame tarne- ja maksevõimalused: Järgmisena tuleb lisada maksevõimalused, et teie klientidel oleks võimalik oma ostude eest maksta. Valige, milliseid makseviise soovite pakkuda (näiteks krediitkaart, PayPal või muu) ja tutvuge nende tingimustega.
  5. Meie avaldame e-poe ja teie alustate müümist: Viimane samm ongi on e-poe avamine ja müügi alustamine!

Töö jätkub ka siis kui e-poe loomine on teostatud

Tänapäeva konkurentsirohkes maailmas, kus tuhanded e-poed külg külje kõrval võistlevad on lausa iseenesest mõistetav, et ostuprotsess peaks olema kiire, mugav ja väga lihtsalt arusaadav. Isegi kui kõik muu on õigesti tehtud ja sinu e-poodi tuleb liiklust, ei ole sellest kasu kui ostuprotsess siiski pooleli jäetakse. Siin on mõned enimlevinud vead:

  • E-pood on liiga aeglane – Statistiliselt lahkub enamus e-poe külastajaid lehelt juba peale 4 sekundit kasutut ootamist
  • E-pood ei ole suunatud kindlatele tegevustele – Iga lehekülg peaks olema suunatud kindlale tegevusel, ehk siis suunama klienti selgelt ja konkreetselt midagi tegema.
  • E-pood ei tundu usaldusväärne – Kas sinu e-pood tundub amatöörlik ja poolik? Kas sinu e-poel on kindlas kohas kõik kontaktandmed ja sotsiaalmeedia viited?

Isegi kui sinu ostukorv on korras ja toimiv, on palju võimalusi kuidas rikkuda külastajate kogemust näiteks halva disainiga.

Niisiis, edukat e-poendust ja ära tee samu vigu mis teised!

Meie soovime Sinu projektist lähemalt kuulda!

Täida kõrval olev vorm või saada normaalne e-mail aadressile89@89.ee

    error: Content is protected !!