veebileht

kodulehe hooldus
admin

oktoober 24.2022 | koduleht | paketid | pakett | sisuhaldus | veebileht

Täna räägime lähemalt sellest mis on kodulehe hooldus, mis on praeguseks paljudele meie klientidele asendamatu abimees!

Küsi pakkumist enda veebilahendusele allpool!

Kõigepealt mõtestame lahti meie hoolduspaketi funktsiooni ehk eesmärgi. See on tegelikult lihtne – paketi eesmärk on hoida kokku ettevõtjate ja/või veebilahenduse omanike ajalist ressurssi. Täpselt nagu toimivad muud meie pakutavad teenused, mille raames püüame alati ise võimalikult palju ja veel rohkemgi ära teha, et veebilahenduse omanikul oleks võimalik enda aeg suunata enda põhitegevustele. Samadel alustel toimib ka meie pakutav hoolduspakett.

Meil ei ole vahet, kas Sa oled meie klient juba varasemast, ehk kas Sinu veebilahendus on meie endi tehtud või mitte, paketi eesmärk on ikka sama – hallata Sinu olemasolevat veebilahendust professionaalselt, lastes Sinul endal keskenduda enda põhitegevusele ehk äri juhtimisele. Hoolduspakett ulatub tegelikult veel kaugemale, kui ainult veebilahenduse haldus – me hoiame Sinu kodulehe järjepidevalt turvalisena, et kellelgi kurjal inimesel sinna sisse niisama asja ei oleks kuni selleni välja, et analüüsime veebilahenduse külastatavust ja optimeerime sisu otsingumootoritele.

Miks on kodulehe hooldus ja miks seda vaja on?

1. Samamoodi nagu muu tehnika, tuleb ka veebilahendus hoida turvalisena! – Internet on kahjuks täis pahavara, roboteid ja lihtsalt pahatahtlikke tegelasi, kes lihtsa turvaaugu ja osavate oskuste puhul suudavad Sinu kodulehe ‘’kaaperdada’’ ning seejärel seda omakasu eesmärgil ära kasutavad.

2. Informatsioon tuleb hoida ajakohane! – Katsu ette kujutada, et Sa lähed poodi, valid omale meelepärase toote ja kassas maksma hakates Sulle teatatakse hinnasildil seisvast hinnast kallim hind. Või kui soovid osta poest meelepärast toodet mingisuguse X kampaania raames, ja kassas maksma hakates Sulle teatatakse, et see X kampaania on tegelikult ammu juba läbi ja nüüd on meelepärase toote hind hoopis poole kallim. Ei kõla just meeldivalt? Täpselt samuti pead Sina seisma enda klientide heaolu eest. Me ei räägi ainult hindadest, vaid toodete/teenuste omadustest, sisaldusest ja kogu informatsioonist, mis Sinu lehel seisab. Sa ju ei soovi enda kliente petta?

3. Lase meil enda kodulehte pidevalt parandada!Lisaks lehe hooldusele ja turvalisena hoidmisele teeme ka pisemaid muudatusi lehe välimuses ja funktsionaalsuses. Kõik ikka selleks, et Sinu külastajate kogemus oleks mugavam ja meeldejäävam.

4. Veebimaailm on pidevas muutumises. Vana ja seisnud jääb ajale jalgu! – Siin võib parallele tuua näiteks auto ostuga. Ostes uue auto, tuleb seda edaspidi tankida, õli vahetada, vajadusel lisavarustust paigaldada, hooajast sõltuvalt rehve vahetada jne. Kodulehega kehtib teoreetiliselt sama – seda tuleb pidevalt parendada – et pakkuda enda klientidele ja lehe külastajatele häid külastuselamusi, pakkudes neile parimaid tootefotosid, teenuse/toote kirjeldusi, uudiseid enda ettevõtte tegemistest ja selle valdkonnast üldisemalt. Sa tahad kodulehe omanikuna, et Sinu lehe külastajad muutuskid Sinu ettevõtte ja brändi fänniks! Läbi uuendusliku kodulehe on selleks loodud väga soodsad tingimused! Meie saame aidata!

5. Otsingumootorid soosivad tugevalt veebilehti mis on pidevalt uuendatud nii sisuliselt kui süsteemselt! – Pealkiri ütleb kõik! Otsimootorid muutuvad päev-päevalt aina nutikamaks ja pakuvad paremaid positsiooniasetusi veebilehtedele, mille sisuinfo on pidevas muutumises (täiendamine ja parandamine) ning mille tarkvara on alati up-to-date ehk ajakohane!

 

Mida üks kodulehe hooldus katab ja kellele ta võiks sobida:

Kodulehe omanikud kes aeg-ajalt soovivad enda lehte värskendada sisuinfo, fotode ja muu meediafailide osas ning on huvitatud, et nende veebileht on järjepidevalt turvaline!

Kodulehe omanikud, kes soovivad lisaks sisuinfo ja meediafailide uuendamisele ja lehe turvalisena hoidmisele ka mõningaseid funktsioonide ja/või kujunduslike muudatusi.

Kliendid kes soovivad ka pidevat SEO parandamist, mille tulemusena võidab Sinu veebileht parema positsiooniasetuse otsimootorites, mille tulemusena on Sul võimalik järk-järgult kasvatada enda konkurentsieelist Sinu konkurentide ees!

Kokkuvõttes on iga paketi eesmärk ja võimekus aidata konkreetselt Sinu ärile kaasa.

Lisaks standardpakettidele pakume ka täispersonaalseid pakettlahendusi täpselt Sinu äri vajaduste katteks! Selleks tuleb meiega ainult ühendust võtta ning edasise eest muretseme meie juba ise!

Küsi pakkumist enda veebilahendusele allpool!

Katkine koduleht
admin

veebruar 08.2022 | hooldus | kodulehe hooldamine | koduleht | veebileht

Katkine koduleht tekitab peavalu?

„Tegin omale mõni aeg tagasi kodulehe, pilkupüüdva ja kaasaegse. Olin väga rahul kuni selle hetkeni kui avastasin, et pooled lingid ei tööta ning üleüldse on mingisugune anomaalia seal tekkinud. Ehk on koduleht katkine sellepärast, et ma ei ole julgenud uuendusi läbi viia, sest kartsin, et iseseisvalt tegutsedes lõhun midagi ära?“ – kas oled olnud kunagi sellises olukorras?

Täpselt nii nagu kodumasinad, ehitustööriistad, sõiduvahendid, mis on pidevas kasutamises, vajavad järjepidevat hooldamist. Hooldustöid vajab ka Sinu koduleht, et see oleks töökorras ja vigadeta.

Ettevõtja, kes on oma tootele või teenusele teinud kodulehekülje mitu head aastat tagasi, aga ei ole selle hooldamisega vaeva näinud, vajab tõenäoliselt praegu hädasti veebilehe uuendamist. Igakuiselt tellitud veebilehe hooldus on taskukohasem kui kiviajast pärit veebilehe kaasaaegseks muutmine tagantjärgi.

Vanade kodulehtede kujundused on tavaliselt nurgelisemad ja kitsamad ning ei ole visuaalselt ilusad uutel suurtel ekraanidel. Selleks, et Sinu veebilehe disain oleks nutitelefonidel ja tahvelarvutitel esinduslik, vajab koduleht korralikku ning põhjalikku uuendustööd. Sinu püsi- ja potentsiaalsete uute klientide tekkimine sõltub suuresti Sinu kodulehe esinduslikust ja kaasaaegsest väljanägemisest.

Koduleht on katkine

4 mõtet, mida teha, kui koduleht on katkine

  1. Võta ühendust oma veebilehe tegijaga ning palu, et ta Sinu kodulehel vead parandaks
  2. Vaheta sisuhaldussüsteem üleni tänapäevasema vastu välja
  3. Pöördu mõne teise IT ettevõtte poole, kes viiks läbi vigade paranduse
  4. Teinekord on parim otsus lasta teha hoopis uus koduleht, mis on kaasaegse disaini ja sisuga

Koduleht vajab järjepidevat hooldust ja tähelepanu, et kõik laitmatult toimiks, ilma tõrgeteta. Kui oled ettevõtja ja omad kodulehte, siis investeerimine kodulehe hooldusesse jätab Sind hiljem ilma peavalust ning suuremast väljaminekust, mida võib korralikult hooldamata veebileht Sinu firmale põhjustada.

Sageli hoiavad väiksemad ettevõtted kodulehe hoolduse pealt kokku. Kahjuks võib kodulehe parandamine ja kaasaaegsemaks tegemine tulevikus hoopis kulukamaks muutuda. Ära viska oma algset investeeringut maha! Kui Sul pole aega või teadmisi, et oma kodulehte hooldada, võta meiega ühendust ja küsi pakkumist:

89@89.ee | +372 554 69 60

Blogi
admin

veebruar 02.2022 | blogi | Blogipostitus | koduleht | veebileht

Mis on blogi?

Inglise keelest tulnud sõna „blog“ tähendab eesti keeles blogi ehk veebipäevikut, mille lisab internetikeskkonda iga kindla aja järel sisulooja, kes kirjutab põhjalikke ja informatiivseid artikleid ning raporteid. Sisukirjutaja otsene eesmärk on SEO parandamine, ettevõtte tuntuse suurendamine või hoopis autoriteedi tõstmine. Natukese aja pärast viib see tõenäoliselt müügitehinguni.

Sisu loob ka copywriter, kes väga pikka teksti ei kirjuta, aga suunab lugejat kohe mingit tegevust tegema või ostma, kampaaniate korral.

Blogi on kui veebipõhine ajakiri, kust Sinu kliendid leiavad kasulikke nippe, õpetusi ning tähtsaid uudiseid ettevõtte või toodete kohta. Tänu blogipostitustele leiavad Sind ka potentsiaalsed uued kliendid Google-s paremini üles. Hästi kirjutatud SEO tõstab Google otsingumootoris Sinu brändi konkurentidest ülespoole.

Blogi nõuab tähelepanu ja rutiini

„Blogi“ nupp võiks olla esilehel nähtaval kohal ning silma võiksid paista uusimate või populaarseimate blogipostituste eelvaated, mis tekitaksid veebilehe külastajatele koheselt uudishimu.

Blogipostitusi võiksid oma kodulehele üles riputada korra nädalas, aga minimaalselt kaks korda kuus.

Selleks, et oma veebilehele külastajaid tuua, võiksid uusi blogipostitusi jagada erinevates sotsiaalmeedia kanalites – Facebook, Instagram, LinkedIn vms. Tasuta orgaanilist liiklust on võimalik saada oma veebilehele, kui blogipostitus on otsingumootoritele (SEO) hästi optimeeritud ning Google tõstab Sinu ettevõtte konkurentidest kõrgemale.

Inspiratsiooni saamiseks soovitame külastada konkurentide kodulehti ning lugeda nende blogipostitusi. Hea mõte on Googeldada ka oma ettevõttele omaseid märksõnu, mille tulemuseks on Sinu firmat ja kliente kõnetavad artiklid ja postitused, millest saad ammutada oma kirjutiste jaoks inspiratsiooni. Selleks, et kirjutada head blogi, kasuta lihtsaid, lõbusaid ja kergesti loetavaid lauseid.

Kui Sinu firmas pole eraldi inimest, kes saaks, tahaks või oskaks kirjutada blogipostitusi, siis selleks on erinevad ettevõtted, kes pakuvad sisuloome teenust. Näiteks: 89 IT- JA DISAINITEENUSED

Blogipostitusi on kasulik kirjutada, et oma olemasolevaid ja potentsiaalseid kliente kursis hoida ettevõtte uusimate uudiste ja sündmustega. Hästi kirjutatud ja otsingumootoritele optimeeritud postitus toob paremat liiklust Sinu veebilehele.

Vaja abi sisu loomisega? Pole probleemi, meie aitame: 89@89.ee | +372 554 69 60

admin

juuni 24.2017 | humoorikamad | imelik | imelikud | naljakamad | top | veebilehed | veebileht | veider | veidrad

Täna toome välja 10 kõige veidramat lehekülge internetis, mis me suutsime leida ja kokku panna. Kindlasti tasub neid uurida vabamal hetkel, kui aega jagub rohkem ja kuhugile kiiret pole. Paljud neist nõuavad Flash playeri olemasolu ja lubamist, seega tasub kindlasti ennem veenduda selle olemasolus. Hakkame pihta!

10) exitmundi.nl

Veebileht kuhu on kogutud kokku kõiksugu erinevad maailmalõpu teooriad. Huvitavat lugemist ja spekuleerimist kindlasti jagub.

9) newsoffuture.com

Uudised tulevikust? Newsoffuture üritab kirjutada uudiseid kujul nagu need oleks umbes 50 aastat tulevikust ja kutsub üles ka kõiki oma lugejaid postitama enda kirjutatud uudiseid.

8) pointerpointer.com

Veebileht mis kuvab pilte, kus osutatakse näpuga sinu hiirekursori poole. Iga kord kui sa hiirt liigutad, laetakse uus pilt. Iseenesest kasulik veebileht, kui sul on vaja leida pilt konkreetses suunas osutavate inimestega.

7) zombo.com

Raske aafrika aktsendiga mees kordab motiveerivaid repliike ja tervitab sind zombo.com veebilehele. Milleks – keegi ei tea.

6) thequietplaceproject.com

Veebileht väga erilise funktsiooniga – veebileht mis pakub sulle vaikust!                 Oota misasja?

5) anasomnia.com

Kui sul tekib tuju näha väga veidraid unenägusid, siis sellel lehel on sul selleks võimalus. Kõik tuled toas tuleb kindlasti ära kustutada ja parimaks elamuseks võiks lehe lülitada täisekraani peale. Mis alguses võib tunduda ehk kummaline ja arusaamatu on peale mõningat jälgimist päris lummav.

4) zoomquilt.org

Mis juhtub kui ühte pilti lõputult sisse zuumida. Ja siis natuke veel zuumida. Ja veel. Ja veel. Ja veel…

3) fallingfalling.com

Kas sulle meeldib kukkuda aga haiget ei taha saada? Siis on meil täpselt õige veebileht sulle.

 

2) omglasergunspewpewpew.com

Meie vaieldamatu lemmik. Orav kosmoses võitleb vapralt enda laser-relvaga Trumpi ja asteroidide vastu. Mis saaks olla veel meelt lahutavam?

1) 973-eht-namuh-973.com

Mida rohkem sa ringi uurid seda vähem sa aru saad, tõenäoliselt, kui sa ei ole just selle veebilehe autor.

Kui sa kasutad WordPressi vanemat versiooni kui 4.7.2 siis palun uuenda koheselt kõik oma veebilehed viimase versioonini mis selle turvaagu parandab. Kulutulena on praegu levimas rünnakutelaine kus vanema wordpressi turvaauku kasutatakse ära ja muudetakse veebilahenduste sisu ilma admini paneeli pääsemata.

44% rünnakute tõus viimase 24 tunni jooksul

Peale üleeilset kui wordpressi turvaviga avalikuks tuli on rünnakute arv suurenenud metsiku kiirusega. Alloleval pildil on näha turvaaukude ärakasutamise tõus viimase 24 tunni jooksul konkreetse häkkeri järgi.

Milline näeb üks sellise turvaaugu kaudu häkitud veebileht välja?

Esmalt muudetakse ära kõikvõimalikud lehe pealkirjad (title) ja kirjeldus (description) veebilehe parameetrites, seega kui otsida sinu veebilehte näiteks googleist ei kuvata enam sinu poolt seatud pealkirja ja kirjeldust vaid häkkeri enda pealkirja ja kirjeldust. Tavaliselt teeb häkker nendega lihtsalt endale nö. reklaami.

Pisteliselt lisatakse kas häkkeri tunnusgraafikat/lauseid olemasoleva sisu vahele, asendatakse kas kogu sisu või lisatakse üksikuid lauseid ja reklaami peidetult sisu sisse. Viimane variant on isegi kõige hullem kuna veebilehe omanik ei märka tihti ise kuude viisi, et tema lehel on näiteks peidetud lingid viagra hulgimüügi e-poodi.

Paneme veelkord südamele hoida oma veebilehe tarkvara alati uuena ning aegajalt ka ise oma sisu üle vaadata! Kui jääd wordpressi uuendamisega hätta või tahad olla kindel, et selliseid asju sinu veebilahendusega tulevikus ei juhtu siis võta julgelt ühendust 89@89.ee !

 

veebilehe hooldus
admin

jaanuar 30.2017 | hooldus | hoolduspakett | koduleht | pakett | veebileht

Veebilehe hooldus muutub aktuaalseks peale veebilehe valmimist. Paljud ettevõtjad mõistavad õnneks tänapäeval kaasaegse veebilehe tähtsust, küll aga jätavad selle peale valmimist täielikult unarusse. Hooldamata veebilehe tõttu kaotatakse oluliselt rohkem kliente ja tellimusi kui esmapilgul arvata võiks ning see mõjutab juba omakorda otseselt ettevõtte käekäiku.

Veebilehed vajavad rutiinset veebihooldust ja ülevaatust igale omale komponendile – lingid, kontaktivormid, pildid, maksevõimalused, ostukorvid jne. Kõik peab töötama efektiivselt ja ohutult. Visuaalselt atraktiivse, kasutajasõbraliku ja skaleeruva veebilehe loomine on esimene samm, et anda oma klientidele teada oma suurepärasest ettevõttest või ideest. Regulaarne hooldus on hädavajalik, kui sa soovid pikaajalisemat edu. On igati mõistlik oma investeering veebilehe näol veelgi efektiivsemalt tööle panna regulaarse ja professionaalse abiga.

Turvalisus

Kõige tähtsam ja olulisem punkt! Veebilehe hooldusest rääkides on võimatu kõrvale jätta turvalisuse teemat. Ei ole vahet ka sinu veebileht jookseb WordPressil või mõnel muul platvormil, kas sellel on palju pluginaid ja mooduleid, kas sul on e-pood või mitte. Häkkerid igas maailma nurgas otsivad võimalust sinu lehele ligi pääseda, seega on ääretult oluline hoida kogu oma veebileht ja selle komponendid uuena. Uuendused kindlustavad selle, et sinu veebilehele on paigaldatud viimased veaparandused ning kõik viimased turvaaugud on lapitud. Põhimõtteliselt toimub pidev võidujooks tarkvaraarendajate ja häkkerite vahel. Pidevalt üritatakse üksteist üle kavaldada ja leida vigu üksteise süsteemides ning on ääretult oluline olla selles võidujooksus juhtival positsioonil. Tihtipeale kirjutatakse uudistes kuidas häkkerid varastasid mõne tuntud ettevõtte veebilehelt tuhandete krediitkaartide või muid klientide andmeid, enamasti aga piirdutakse pahavara laadimisega veebilehele nii, et see ei mõjuta ainult leheomanikku ennast vaid ka kõiki kliente, kes sellele lehele satuvad. Kuidas häkkerid sisse saavad? Tavaliselt kasutatakse ära ajale jalgu jäänud tarkvara. Täpselt nagu tavaline varas otsib lukustamata uksi otsivad kurjategijad ka veebis lihtsat saaki. Veelkord – veebilehe uuendamine turvalisuse koha peale ei ole kunagi varem nii oluline olnud.

Otsingutulemused (SEO), külastatavus, orgaaniline liiklus

Veebilehele uue sisu lisamine on parim võimalus tekitada koheselt külastusi ja parandada enda veebilehe positsiooni otsingutulemustes. Osa regulaarsest veebihooldusest on ka kogu sisu korrektse ja ajakohasena hoidmine. Mida rohkem sa enda veebilehele sisu lisad ja uuendad seda enam sa otsingumootoritele meeldid. Sama loogika toimib ka vastupidiselt – kui veebileht on pikalt uuendamata, siis selle positsioon järjest langeb. Kui veebileht on langenud rünnaku ohvriks ja näiteks pahavara täis topitud, siis eemaldab Google selle enda otsingutest täielikult, et kaitsta kasutajaid.

Kasutajamugavus

Kui veebilehe kujundusfailid on vanad ja uuendamata, hakkab juhtuma igasugu kujunduslikke veidrusi ning uuemates brauseriversioonides ja nutitelefonides võib näha veebilehest järjest veidramaid versioone. Mida aeg edasi seda hullemaid. Oled kindlasti näinud veebilehti paigast menüüdega, katkiste linkidega, mittetöötavate elementidega jne. Regulaarne uuendamine ja hooldus hoiab sellised probleemid eemal.

Lisaks on hea enda veebilehe välimusega ka üldiselt ajaga kaasas käia- et mulje oleks värske, põnev ja teemakohane. Viimane asi, mida potensiaalne klient või äripartner sinu veebilehte külastades näha tahab on fotod, artiklid või eripakkumised, mis on kuid või isegi aastaid vanad. Usaldus sellise veebilehega ettevõtte vastu kahaneb kohe.

Samuti tasub kindlaks teha, et kõik lingid ja kontaktivormid töötavad veatult. Sama käib personali, osakondade numbrite, sotsiaalmeedia linkide, hinnakirjade ja menüüde kohta. Kui klient satub aegunud info otsa, siis peegeldub see halvasti kogu ettevõttel.

Klientide hoidmine

Hoia oma olemas olevad kliendid regulaarselt kursis oma teenuste ja toodetega, uuendades vastavalt ka enda veebilehte. See on lihtsaim ja soodsaim viis uut infot koheselt huvilistele jagada ja suunata kliendid enda soovitud tegevusele – näiteks soodusmüügist osavõtmine, üritusega liitumine, annetuse tegemine või lihtsalt ostu sooritamine e-poest. Hea viis enda kliente kursis hoida on kindlasti ka hästi koostatud ja regulaarne uudiskiri ja veelkord veebilehe blogi. Samuti tasub aktiivne olla kõigis enda sotsiaalmeedia kanalites. Vali välja ainult sellised, kuhu sa ka regulaarselt jõuad, ei ole mõtet omada kontot 20-l erineval platvormil, kui sa jõuad postitada ainult ühte.

Veebilehe failide ja materjalide varundamine

Veebilehe hooldus on suuresti ka kõikide veebilehe failide varundamine. Seda saab teha nii käsitsi, kui ka automaatselt läbi erinevate veebiteenuste. Nagu ka kõikide muude asjade varundamine, siis on ka veebilehe varundamine oluline, et mitte läbi õnnetu juhuse jääda ilma oma kõikidest veebilehe failidest ja andmetest. Kui selline asi peaks juhtuma, siis ilma varukoopiata peaks terve veebilehe täiesti nullist üles ehitama. Varukoopia olemasolul käib aga kogu veebilehe taastamine kiirelt ja valutult. Vastavalt veebilehe sisutihedusele ja uuendamise sagedusele, tasub valida ka varukoopiate tihedus. Kui tegu on küllaltki staatilise informatiivse lehega, siis piisab tõenäoliselt korrast kuus. Suuremate ja pidevalt muutuvate lehtede puhul kindlasti iga päev.

Veebilehe hooldus – hädavajalik igast seisukohast!

Me väga loodame, et suutsime sind piisavalt veenda regulaarse hoolduse vajalikkuses. Veebilehe hooldus ja sellest rääkimine ei ole lihtsalt mingi müügitaktika. Veebilehte investeerimine on võrreldav autoostuga – sa saad enda raha eest hulka rohkem ja kauakestvama sõiduki kui sa jälgid tootja poolt etteantud hooldusplaani. Regulaarne hooldus tagab sinu veebilehe kiire ja veatu toimimise, tõhustab kaitset ründajate vastu ja tagab sinu külastajatele otsitava olemasolu. Pidev investeerimine hooldusesse hoiab ära riski maksta hiljem korraga palju suuremad summad veebilehe taastamiseks ja parandamiseks, kui kõige halvem on juba sündinud.

Veebilehe hooldus on oluline igale ettevõttele, olenemata suurusest või valdkonnast. Ei ole vahet, kas sinu ettevõte on mittetulunduslik, kas sa müüd käsitööehteid veebipoes, pakud professionaalseid pahteldamisteenuseid või omad portaali kokandushuvilistele. Kuna tänapäeva veebimaailmas saab sinu veebilehest ettevõtte “nägu” internetis, siis tasub sellesse igati investeerida. Regulaarse hooldusega investeerid parimasse kasutajakogemusse ja jätad ettevõttest tänapäevase ning turvalise mulje. Hooldus hoiab eemal kõik asjad, mida sa ei taha (häkkerid, robotid, spämm) ja meelitab ligi kõike, mida sa tahad – püsikliendid, tugev positsioon otsingutulemustes, kaasaegne väljanägemine ja kiirem toimimine.

Lase end aidata!

89 pakub professionaalset veebihooldust igat sorti veebilehtedele. Olgu sul kas isiklik blogi või keerukas e-pood, meie saame aidata! Hoiame sinu veebilehe veatult töös 24/7, anname garantii, varundame regulaarselt, seadistame tulemüüri, optimeerime otsingumootoritele, parandame kiirust ja jälgime kogu lehte pidevalt valvsa pilguga. Probleemidest ei peaks sina teavitama meid, vaid meie parandame need juba ise võimalikult varakult. Meiega saad ühendust läbi vestlusakna all paremas nurgas, kontaktivormi lehekülje allosas või läbi e-maili: 89@89.ee

tüpograafia

Hea lugeja, täna tahame Sind lihtsalt, arusaadavalt ning lühidalt harida tüpograafia osakaalust nii veebis kui kujunduses. Tüpograafia on kokkuvõtvalt trükimärkide kujundamine ja selle paigutamine. Tüpograafia tegeleb trükise kirjaliigi, selle kirjasuuruse, reavahe ja -pikkuse kui ka üldisemate küljenduslike valikutega.

Iga endast lugupidav graafiline disainer väidab, et tüpograafia on rohkem kui kirjastiil paberil, veebilehel, reklaamvoldikul, visiitkaardil või millel iganes. Tüpograafiat kasutatakse mõtte ja emotsiooni edastamiseks tuginedes sõnumi sisule või selles pakutavale.

Miks on tüpograafia oluline

Kirjastiilid ning nende väljanägemine on ajas pidevalt muutunud ja see jätkub. Viimase kümne aasta jooksul on loodud palju uusi kirjastiile ja nii mõnigi neist on leidnud laia kasutust. Näiteks kirjastiil Helvetica on leidnud suure kasutajaskonna ja jätnud endast suure jälje.
Suurim tähtsus tüpograafial ja kirjastiilidel tuleb välja graafilises disainis ning brändingus. Värvide mäng käsikäes brändi identiteediga ja kirjastiiliga peavad tekitama sihtgrupis „isu“ tarbida ja see isu algabki tihti tüpograafiast. Suurem enamus meist loomulikult seda endale ei teadvusta, kuid ostuotsustel mängib see kõik suuremat rolli, kui me tihti arvate oskame.

Kirjastiilid on justkui trend või mood. Uued ja populaarsed stiilid toovad näiteks graafilise disaini maailmasse nagu kevadvärskuse. Uued kirjastiilid seavad uusi standardeid ja kehtestavad uusi reegleid. Paljud kirjastiilid on variatsioonid mõnedest teistest stiilidest. See tähendab, et suur osa kirjstiile luuakse, kui liidetakse omavahel kaks erinevat stiili ning saadakse nende abil omakorda uus kirjastiil. Vanade ja kasutatud lahendustega töötamine ja mängimine võib anda tulemuseks täiesti uue ning enneolematu!
Mida tasuks Sinul veebilehe omanikuna teada tüpograafiast?

Kirjastiil kui veebilehe alustala

Kirjastiili valik saab olema üks Sinu veebelehe alustaladest. Pööra sellele tähelepanu ja pea meeles, et kirjastiili valik peab andma edasi samu väärtuseid, mis veebileht ise. Kirjastiil annab su veebilahendusele omalaadse ilme. Teksti asetus ja joondus on oluline. Aseta end ise lugeja ja/või tarbija rolli ja proovi lugeda teksti, mis on koostatud ebaloogiliselt ja millel puudub ühtne joonduse mall. Ei ole ju meeldiv? Ära lase seda kogeda oma klientidel! Ole kirjastiili valikul loominguline. Kasuta julgelt kirjastiile, mis Sulle meeldivad. Siinkohal ei ole ei õiget ega valet. Oluline on, et valitud kirjastiili suudab lugeda kümnest inimesest kümme. Eeldusel muidugi, et tegu on kirjaoskajatega.

Ära veiderda liialt erinevate kirjastiilidega. See tähendab, et kasuta peamiselt ühte või kahte. Näiteks pealkirjade puhul üht ja sisutekstide puhul teist. Liigselt kirjuks ei tohi objekti ajada, sest see pärisb lugejate ehk sihtgrupi võimet süveneda olulisse ehk teksti ja võib hajutada tähelepanu.

Tegu on põgusa ülevaatega tüpograafiast kui sellisest ja nagu meie tegemiste puhul ikka, siis alati on võimalik pea igat liigutust või tegevust väga süvitsi käsitleda. Kindlasti jõuame varsti tüpograafia teemani veel tagasi ja kirjutame pikemalt. Loodame, et Sul oli kasulik neli minutit lugemist ja saad rakendada mõnd soovitust ka enda veebilehel või mõnel muul objektil, kus oluline roll on kirjastiilil.

blogi kirjutamine
admin

jaanuar 06.2016 | artikkel | blogi | koduleht | sisuturundus | veebileht

Blogi kirjutamine on veebilehe omanikele tihtipeale parajaks pähkliks. Väga paljud ei tea üldse, milleks see võiks vajalik olla, paljudel ei ole lihtsalt aega sellega tegeleda ja on ka neid, kes ei oska kuskilt otsast pihta hakata. Selles artiklis anname Sulle mõned nipid, kuidas saad ainest, mida külastajaile pakkuda, milles seisneb blogi kirjutamine ja miks enda kodulehe blogi pidevalt uuendada.
Ulata kliendile ”tasuta präänik” ehk nõuandeid või nippe, mis käivad kokku Sinu tegevusega.

 

Oletame, et Sa oled hambaarst

Ning veel oletame, et sul on ilus ja tipptehnoloogiline kliinik. Oletame, et Sul on kaasaaegne, turunduslikele normidele vastav veebileht ja Sa tahad pidada kodulehel ka blogi. Selle näite puhul on Sul suurepärane võimalus kirjutada näiteks artikkel teemal ”Kuidas igapäevaselt hambaid hoolikamalt harjata?” või ”Kuidas saada laps hambaid pesema?”. Teemad on väga loomulikud ja puudutavad meist praktiliselt igaüht. Oletame nüüd, et Sa oled realiseerinud kahest näitest ühe nüüd artikliks, mille paned kena ja teemakohase fotoga enda kodulehele blogi kategooriasse. Ja nüüd oletame, et keegi lapsevanem loebki nimetatud kirjutist, et saada infot, kuidas siis saada enda põnn hambaid pesema ilma üleliigse vaevata.

Tegeleme momendi veel oletamisega, ning oletame, et see lapsevanem on Sinu artikli läbi lugenud, saanud sealt kasulikku informatsiooni ja tõepoolest tänu Sinu kirjutises esitletud nippidele oma võsukese hambaharjamise protsessi vaevatuks muutnud. Rõõmu kui palju – Sina said kellelegi anonüümsele kasulik olla ja keegi teine sai Sinu pakutust ka kasu! Ja nüüd oletame, et too lapsevanem soovitab neid samu nippe (või koguni artiklit Sinu kodulehe viitega) enda sugulastele, tuttavatele ja töökaaslastele, kellele kõigile võiks see tema arvates väärtust pakkuda. Võimalused, et loetust kasu saanu pöördub Sinu ettevõtte poole tulevikus hambaravi sooviga on väga suur. Tal on usaldus Sinu pakutava vastu ja miks ei peakski? Sa ju aitasid teda! Liidame sinna potensiaalsed soovitused otsa ja Sinu koduleht töötab Sinu eest ka siis, kui Sina ise rahulikult magad. Mõnus!

 

Blogi kirjutamine ja korduma kippuvad küsimused

Kui Sa oled kodulehe omanik, siis suure tõenäosusega ka ettevõtja. Kui nii, siis küsitakse Sinult ilmselt tihti küsimusi, mis puudutavad konkreetselt Sinu tegemisi, ehk tegevusvaldkonda või konkreetselt Sinu ettevõtet. Sina kogu korduma kippuvad küsimused kõik ühte kohta ja näed, et tüüpküsimusi on palju. Ja sellest nipist omakorda veel üks nipp – Sa ei pea kindlasti mitte kõige tihedamini esitatud küsimustele vastama ühes kirjutises, vaid saad tegelikult iga tüüpküsimuse kohta luua täiesti eraldi blogipostituse, milles oled põhjalikult vastanud konkreetsele küsimusele või probleemile ja teemasid, millest edaspidi kirjutada, on Sul omakorda küll ja veel.

Küsi ise oma klientidelt, mida nemad tahavad teada

Tegu on tegelikult vastupidise tehnikaga eelmisele nipile. Selle asemel, et ise ootama jääda, millal keegi midagi küsib, küsi ise enda rahulolevatelt klientidelt ja partneritelt, millistel teemadel kirjutised neid huvitaksid, mida nad loeksid ning mis paneksid neid kaasamõtlema.

Müüdid Sinu valdkonna või äri kohta

 

Kokkuvõtteks

Oleme kindlad, et absoluutselt iga tegevusvaldkonna kohta, mis meil tänasel päeval siin maamunal eksisteerib, on väljamõeldud või aretatud miskit sorti kuulujutud, mis tegelikult ei vasta tõele. Veel jubedam on see, kui alusetud müüdid, kuulujutud või laim vohab ringi konkreetselt Sinu ettevõtte kohta. Enda kodulehe blogi kirjutamine on parim viis nende müütide purustamiseks. Lihtne loogika ütleb seda, et kui Sa neid teemasid ei käsitle ja enda kliente (ja potensiaalseid kliente) nendest ei teavita, siis jäävadki nad müüte uskuma ning nende alusel edasi elama. Lihtne näide – ekslikult arvatakse alati, et kodulehe tegemine on väga kallis. Kallis on muidugi suhteline mõiste, kuid kui tulu ületab investeeringu, siis on tegu võiduga. Hästi lahendatud veebileht on toode, mis tasub investeeringu õige pea ja sellest, et kodulehe tegemine tegelikult kallis ei ole, rääkisime ka meie enda eelmises blogipostituses.

Tõime Sinuni mõned nipid, kuidas Saad edaspidiseks mõtteainet, millest enda artiklites kirjutada. Sinu kliendid otsivad kasu ja väärtuseid, mida Sa neile pakkuda saad ja Sinu ülesanne on hinnata enda klientide soove ja neile vastu tulla ja kõike seda neile pakkuda. Miks? Sest Sa tahad enda klientideportfelli suurendada ja nagu juba öeldud, Sinu veebilehe blogi kateooria on selleks suurepärane vahend.

Sina tead ja tunned enda sihtgruppi ning tead, mida nad otsivad. Ja kui täpselt ei tea, siis ka selleks puhuks pakkusime Sulle ülal mõned võimalused. Sinu koduleht on üks imepärane tööriist ja hoides ning hoolitsedes selle eest, kui enda vastsündinud beebi eest, toob see sulle hiljem dividende! Meie kirjutame Sulle juba õige pea veel variante, mida saad edaspidi aluseks võtta. Seniks aga loodame, et kirjutatust on Sulle kasu ja soovime Sulle edukat praktiseerimist!

Küsimuste korral võta meiega palun ühendust allpool ja me aitame Sind!

kodulehe tellimine

Kodulehe tellimine ja hinnastamine

Kodulehe tellimine on põhiline teema millega meile helistatakse ja kirjutatakse tihti kodulehe sooviga. Kõige olulisem, mida huviline teada soovib, on hind – ehk kui palju maksab ühe kodulehe tegemine. Sellele küsimusele on pea võimatu olematu informatsiooni põhjal vastust anda, kuna korraliku ja töötava kodulehe loomiseks tuleb läbida mitmeid etappe. Välja tuleb selgitada kõik oluline sinna juurde kuuluv, mille nüüd Sulle püüame ka kenasti lahti selgitada.

Konkreetset hinda ühe küsimuse peale on juba seetõttu võimatu anda, et veebilehtede puhul on tegu projektipõhiste lahendustega. Võta seda kui rätsepa juures personaalset ülikonda tellides, millele eelneb põhjalik mõõtude võtmine. Sinu keha ja selle eripäradega tuleb arvestada jms. Naiste puhul on heaks näiteks juuksuri- või ilusalongis käimine, kus hinna määrajaks on erinevate teenuste mahukus, mis on seoses teenuste kestvusega, materjalide kuludega jms. Mõte on aga selles, et rätsepa või iluteenindaja juurde minnes soovid Sa personaalset tulemust. Täpselt sama mall kehtib ka Sinu äri ja kodulehe suhtes.

Tihti juhtub sedasi, et kui kodulehe soovija on mõistnud, et töö maksumuse selgitamine on keerukam, kui esialgsest oodatud, tuuakse meile näiteks mõne konkurendi veebileht ja tahetakse sellist. Juurde käib veel mõte, et: ”Tahan sellist väga lihtsat ja mitte midagi erilist” jne. Katsume Sulle nüüd selgitada, miks selline mõttelaad tänasel päeval kuigi kaugele ei vii.

Nagu juba öeldud, Sinu koduleht saab ideaalselt peegeldada seda, millega Sa tegeled, kellele Sa midagi pakud, miks Sa kellelegi midagi pakud, kuidas Sa kellelegi midagi pakud ja mis kõige olulisem, milliseid väärtuseid Sinu ettevõte enda klientidele pakub. Statistika näitab, et kui lehe külastaja ei mõista viie sekundi jooksul, kuhu ta sattunud on ja mida talle pakutakse, siis sulgeb ta lehe. Kas Sinule meeldib, kui Su klient jalutab konkurendi juurde seetõttu, et Sinu veeb ei katnud tema vajadusi? Vaevalt!

 

Kohtumine ja lähteülesanne

Kodulehe tellimine algab sellega et meie agentuur käsitleb hinnakujundamisel paljusid erinevaid nüansse. Kõigepealt on vaja meil endil mõista võimalikult hästi Sinu tegevusi, tegemisi, ja hingeelu, et kõike seda arvesse võttes rajada toimiv veebilahendus. Selleks pakume igale huvilisele välja tasuta konsultatsiooni. Tasuta konsultatsioon on ideaalne viis hoida kokku pikkade tekstide kirjutamise vaev. Lisaks tuleme ise Sinu kontorisse kohale, et hoida Sinu aega kokku ja lasta Sul keskenduda enda igapäevastele põhitegevustele! Konsultatsioon ei määratle Sind meie kliendiks, ei too Sulle kaasa mingisuguseid kohustusi vaid ”halvimal” juhul nõuab 30 minutit Sinu ajast. Siis saad reklaamida enda ettevõtet meile ja koguda häid mõtteid veebiprofessionaalidelt. Konsultatsiooni käigus jagame ilma igasuguse koostööta Sulle mõtteid, mida Sinu ärimudelit arvesse võttes võiksime teha ja jagame soovitusi, kuidas erinevad küsimused ja ideed lahendaksime meie. Ei kõla ju kuigi halvasti?

 

Koostööplaani koostamine

Konsultatsiooni käigus oleme Sinuga läbi arutanud kõik lähteülesande punktid, mida siin ei hakka kõiki ükshaaval lahkama, kuid mis sisaldavad näiteks järgmiseid teemasid:

  • Sina ja konkurendid
  • Sinu sihtgrupp
  • Veebilahenduse eesmärgid
  • Sinu ettevõtte sümboolika
  • Üldine veebilehe struktuur
  • Üldine veebilehe välimus ja kujunduselemendid
  • Veebilehe sisutekstid
  • Veebilehe foto- ja/või videomaterjalid
  • Veebilehe keelelahendused
  • Veebilehe erilahendused ja soovid

Nagu Sa näed, siis ühe korraliku veebiprojekti teostamiseks on hädavajalik käsitleda erinevaid teemasid ja nüansse, vajadusel laskuda detailidesse, et edasine koostöö sujuks edukalt ja tulemusi toovalt! Tegelikult on erinevaid küsimusi ja punkte veel, mis vajavad koos mõtlemist ja arutamist, aga lihtsustatult näeb konsultatsiooni sisu välja selline. Tegu ei ole tunnikontrolliga, mille raames me lihtsalt küsimusi esitame ja nendele vastuseid ootame, vaid hariva konsultatsiooniga, kus vaatame näiteid ja ideid arvutist, pakume ise Sinule ideid ja mõtteid ning võimalusi teostuseks!

Ja nüüd jõuame me hinnani, mis paljusid hirmutab, häirib või lihtsalt küsimusi tekitab. Meie agentuur koostab koostööplaani ehk pakkumise väga läbimõeldult, võttes arvesse kõike Sinuga läbiräägitut. Siit jookseb mitu otsa kokku, ehk nagu öeldud, läbi konsultatsiooni Saad sa kõvasti enda aega kokkuhoida, leides selleks vaid sobiva aja ning huvi enda äri edendamiseks!

Koostööplaanis on selgelt ja konkreetselt välja toodud, mida meie pakutav personaalne lahendus Sinu äri jaoks sisaldab, ehk kirjutame kenasti lahti kõik alamteenused, mis annavadki kokku tänapäevase toimiva veebilahenduse ja projekti maksumuse.

 

Koostöö

Kui oleme edukalt konsultatsiooni käigus vahetanud informatsiooni, mille abil oleme endi jaoks koostanud lähteülesande, mille abil omakorda koostanud täpse ja põhjaliku koostööplaani, siis saame edukalt hakata liikuma ka lõpptulemuse suunas ehk alustada koostööga. Koostöö alguseks on pool puslest juba koos ning pool veel teha. Senini on meil koostöös klientidega kodulehe tellimine väga edukalt toiminud. Koostöö meiega on Sinu jaoks õpetlik protsess, mille käigus avardad enda teadmisi ning silmaringi interneti- ja veebimaailmas ja õpid arusaama, kuidas ja miks ülesanded sedasi on lahendatud ja milline on nende väärtus Sinu olemasolevatele ja potensiaalsetele klientidele!

Kuna me väärtustame meie kliente väga, siis oleme loonud ka erinevad hoolduspaketit, mis on Sinule kui kodulehe omanikule peale projekti valmimist ideaalseks abimeheks! Pakettide abil on võimalus võimendada veel enda nähtavaks tegemist suures ja laias internetis, pakkuda enda klientidele põhiväärtuseid ja pidevalt uuenevaid ja innovaatilisi ideid, lahendusi ning huvitavat läbi kodulehe ja sotsiaalmeedia pideva uuendamise. Parimad tulemused tulevad siis, kui näha pidevat vaeva ja panustada aega ja selle koorma võtame rõõmuga enda kanda.

 

Hinna ja kvaliteedi suhe

Kokkuvõtteks tahaksime veel Sulle teadvustada hinna ja kvaliteedi suhtest. Ehk jõuame tagasi hinna küsimuseni. Nagu iga teenuse ja valdkonna puhul peaks reeglina kehtima hinna-kvaliteedi suhe, siis kehtib nimetatud printsiip ka meie tegevuste puhul. Kui Sa lähed enda kodulehe teostaja otsingutel ainult püüdma hinda, siis Sa käitud valesti ja tegelikult peaks kummaliselt soodne hind pigem tekitame rohkem küsimusi. Antud artikkel on lühike kooslus kodulehe maksumusest ja üldisest protsessist. Kui Sa saadad väga pinnapealse ja lühida päringu ning saad sellele ka vastuse pakkumisega, milles hind tundub uskumatult soodne, siis väga suure tõenäosusega ei vasta lõpptulemus Sinu ootustele.

Hind sõltub loomulikult ka töö teostajate arvust, aga olles Sinuga kohtunud ja seletanud, millest tänapäeval töötav veebilahendus koosneb ja millistest toimingutest kogu komplekt kokku tuleb, siis peaksid mõistma, et ühel inimesel on väga raske kõiki tahke eraldi hallata eksperdi tasemel, ehk kvaliteet on kindel langema. Meie puhul töötab Sinu projekti kallal sõltuvalt töö keerukusest kolm kuni kuus inimest, mis tähendab, et iga inimene täidab osa, mida ta valdab professionaalselt ja selline lähenemine garanteerib tulemuse!

 

Koduleht kui müügimees ja investeering

Sinu uus koduleht osutub Sinu ettevõtte parimaks müügimeheks ja hakkab positiivset tagasisidet ja vastukaja väga kiirelt andma. Mis veel olulisem, Sinu pikaajalised ja olemasolevad kliendid hindavad seda ning uued ja potensiaalsed langetavad enda otsuseid oluliselt kergekäelisemalt Sinu kasuks, kui Sul on turunduslikult hästi lahendatud, müügile orienteeritud, nutiseadmete sõbralik, otsimootoritest hästi leitav, turvaline ja visuaalselt kena koduleht! Meie poolt loodud veebilahendused tasuvad end ära ettevõtte staažist, tegevusest, suurusest ja tuntusest sõltuvalt hiljemalt aasta jooksul ja sealt edasi on juba puhas kasu. Seega palun arvesta, et meie pakutav veebilahendus Sinule on investeering Sinu äri edendamiseks, mitte tühi kulu. Meie lahendused tasuvad pikas perspektiivis end rohkem, kui mitmekordselt! Sestap mõtle kodulehe tellimine põhjalikult läbi ja meie mõtleme koos Sinuga.

Kui Sul tekkis täiendavaid küsimusi siis kirjuta meile julgelt allpool!

sisutekstide koostamine
admin

oktoober 27.2015 | koduleht | SEO | sisuinfo | sisutekst | veebileht

Sisutekstide koostamine ehk kodulehe sisu on visuaalse väljanägemise kõrval kõige olulisem kodulehe komponent. Hoolimata sellest on mõnikord kodulehe omanikule üpris keeruline selgeks teha, milline on hea sisuinfo. Miks on hea sisuinfo vajalik ja kuidas üldse luua head ja töötavat sisuinfot kodulehele? Proovime sisutekste puudutava olulise selles blogipostituses kokku võtta ja loodame, et kodulehe omanikele sellest ka kasu on!

 

Sisutekstide koostamine kodulehel

Arendades ja ehitates igapäevaselt veebilehti, oleme näinud lugematutel kordadel lehele maandudes, et mulle kui lehe külastajale mitte isegi ei pakuta. Surutakse peale tekste pealkirjaga ‘’Missioon’’ ja/või ‘’Visioon’’. Peale surumine antud kontekstis tähendab seda, et üks või teine, või mõlemad sarnase sisuga tekstid on asetatud kohe avalehele. Ettevõtte missioon ja visioon ja kogu sellega kaasnev ajalugu on minule kui kliendile kindlasti olulised näitajad. Siiski tuleks siinkohal mõelda veidi suuremalt.

Valdkonniti võib ettevõtte ajalugu ja eelnevalt nimetatud missioon ja visioon kindlasti pakkuda mingisugust garantiid või rahulolu kliendile, kuid eelkõige huvitab klienti siiski konkreetse tootega või teenusega kaasnev väärtus ja see, mida ta Sinu käest ostes võidab rohkem, kui konkurendilt seda tehes. See tähendab, et suurt rõhku tuleb kindlasti panna müüdavate toodete või teenuste kirjeldustele ja omadustele. Siinkohal tasub kohe võtta arvesse ka seda, et reeglina ei ole kuigi mõttekas kopeerida toote omadusi konkurendi veebilehelt, sest tänapäeval on otsimootorid, eesotsas Google-ga, piisavalt nutikad, et sellisest laiskusest kergesti aru saada.

 

Sisu tähtsus otsingumootorite seisukohast

Kuna ettevõtte veebileht on osa müügiprotsessist isegi siis, kui müügitehing läbi veebilehe ei toimu, on äärmiselt oluline pöörata tähelepanu kogu lehe sisule ja leitavusele otsingumootorites. Veebilehe leitavuseks ja hea positsiooniasetuse saavutamiseks otsingumootorites on olemas spetsiaalne teenus – SEO. Hea sisu lahutamatuks osaks ongi SEO.

Kuigi eesti keele puhul otsingumootorid sisu veel niivõrd efektiivselt ei tuvasta, siis inglisekeelsete lehekülgede puhul ei ole üldse haruldane olukord, kui otsimootor kuvab esimeste tulemuste seas lehekülje, millelt klient saab vastuse oma küsimusele või soovile, ilma et tekstis, kust ta vastuse saab, oleks märgitud täpselt neid otsingusõnu, mis ta otsingumootorisse sisestas. Siit ka lihtne järeldus – loeb hea sisu tervikuna, mitte ainult ettevõttega, tootega või teenusega seotud märksõnade loetlemine. Tegelikult kehtib täpselt sama ka eesti keele ja kõikide teiste keelte puhul, lihtsalt inglise keeles kõnelejaid ja otsijaid on sedavõrd palju, et toodud näited potsatavad lausa ise sülle.

 

Too enda eelised esile

Tulles tagasi nüüd eespool mainitud missiooni ja visiooni juurde, siis tegelikult on mõlemad kategooriad vägagi tervitatavad, kuid vähemalt Eesti veebimaastikul on nendel natukene solgitud või rikutud maitse küljes. Seda just seetõttu, et selline info on ekslikult paigutatud veebilehe esilehele või mõnele magusale kohale, kus tegelikult võiks reklaamida või esitleda informatsiooni, või teavet, mida vähemalt suurem enamus kliente otsib. Näiteks midagi kasulikku ettevõtte pakutavate toodete või teenuste kohta. Ettevõtte missioni ja visiooni kirjeldamine, nagu öeldud, on igati tervitatavad, kuid võiksid jääda lehe külastajale pigem valikulisteks variantideks. Nagu öeldud, siis veebilehe roll tänasel päeval on eelkõige müüa ja selle aluseks on sisutekstide koostamine. Ettevõtte missioni või visiooni abil on seda igaljuhul vähem ja ebafektiivsemalt võimalik teha, kui hästi kirjeldatud ja esile toodud eelistega toodete või teenuste abil!
Meie oleme SEO põhimõtetega kursis, teame mis toimib, teame mis töötab ja oskame Sinu soovid ka ellu viia!

Hea kodulehe omanik, kui oled hädas veebilehe sisutekstidega siis võta meiega julgelt ühendust allpool.

kodulehe uuendamine
admin

september 23.2015 | disain | koduleht | kujundus | vana | veebileht

Kodulehe uuendamine on päevakorras kõigil kes on juba mõnda aega kodulehte omanud. Tänasel päeval ei tohiks enam kellelegi saladus olla, et tehnoloogia ja kujundusmallid arenevad tohutu kiirusega. Iga pisikese ajaühiku möödudes sünnib jälle midagi uut, huvitavat ja innovatiivset. Kui siduda see mõte nüüd kodulehtedega ja e-poodidega, siis Sinul, kui kodulehe omanikul on kindlasti, mille peale mõelda. Igaüks, kes tegeleb ettevõtlusega ja omab ettevõtte virtuaalset visiitkaarti, ehk veebilehte, peaks mõtlema suunal, et kuidas siis saavutada maksimaalseid tulemusi tehnoloogiast ja võimalustest, mis meile kõigile juba kasutada on antud. Väljavaated on ju tegelikult kõigile võrdsed! Sinu ettevõtte koduleht on otsene investeering Sinu äri edusse, juhul, kui see on hästi ja professionaalse käe all teostatud.

89 annab Sulle aimu viiest põhjusest, miks peaksid enda vanale veebilehele andma uue kuue, lastes seda teha stiilselt, kaasaaegselt ja mis kõige tähtsam – toimivalt!

 

Kodulehe uuendamine sest sisuhaldusplatvorm on lihtsalt vana

Keegi nupukas mees olevat kunagi öelnud, et üks inimese aasta võrdub umbes nelja internetiaastaga. Seda silmas pidades on siiski sisuhaldusplatvorme, mis olid mugavad ja uudsed aastaid tagasi, kuid ei ole seda mitte tänasel päeval. Täpselt nii, nagu omal ajal oli väga uudne ja pädev telefonitootja Nokia, on tänaseks suurem enamus meist unustanud nende saavutused. Uute Nokia telefonidega lihtsalt ei ole enam suurt midagi peale hakata, sest teised tootjad on jõudnud tehnoloogiliseltasandil neist ette. Lisaks sellele ei suuda vanemad sisuhaldusplatvormid katta piisavalt ohutult turvaauke, mida pahatahtlikud internetionud või –tädid võiksid soovida kuritarvitada. Selle vastu aitab lehekülje kaasajastamine ehk kodulehe uuendamine. Üks võimalus on alustada sellest, et lasta enda koduleht uuele ja turvalisele platvormile ümber tõsta.

 

Sinu kodulehe disain ja kujunduselemendid on ajale jalgu jäänud

Kuigi disain ja selle meeldimine või mitte meeldimine on väga suhteline ja käärid võivad olla suured, siis paratamatult loeb ikkagi esmamulje. Oleme lugenud mitmeid uuringuid, mis väidavad, et veebilehel on kõigest umbes viie sekundi jagu aega, et äratada lehekülje külastaja tähelepanu ja võita usaldus. Kui juba üks eelnimetatust on täitmata, siis suure tõenäosusega Sinu koduleht ei paelunud külastajat ja ta on jõudnud sama kiirelt Sinu konkurendi lehele. Külastaja tähelepanu võitmiseks on mitmeid viise, kuid kõige lihtsam ja toimivam on lasta professionaalidel luua kutsuv disain, mis ‘’võtaks Sinu veebilehe külastajal käest kinni’’ ning enam lahti ei laseks. Täpselt nagu kallimaga. Et anda Sulle ülevaade, kuidas aeg ja disain on käsikäes käinud, siis vaata, kuidas on muutunud USA ja maailmakuulsa arvutite ja tehnika tootja Apple-i koduleht.

 

Sinu veebileht ei ole mobiilisõbralik ehk mobiilselt loetav

Erinevate toodete ja/või teenuste tarbijatel on ka väga erinevad vajadused ja soovid. Tänapäeval on paljude tegevusvaldkondade puhul kriitiliselt tähtis omada veebilehte, mis on ka nutiseadmete sõber. Näiteks toitlustus- ja iluteenuseid pakkuvad ettevõtted. Tehnoloogia arenguga on tarbijad muudetud laisaks. Nutiseadmetest on äärmiselt mugav vaadata mõne restorani menüüd, tutvuda ilusalongi hinnakirjadega ja veel mugavam on tarbijal broneerida endale mobiilselt õhtusöögiks laud või ilusalongis teenus. Ligi 30% kodulehe külastusi tuleb tänasel päeval läbi nutiseadmete ja see trend on ainult kasvav. Statistikakõver siit enam alla ei lähe, ja kui Sina kodulehe omanikuna ei soovi kaotada kliente tänu sellele, et nad peaksid vajaliku informatsiooni jaoks tingimata arvuti taha end ümber seadma, siis on viimane aeg enda kodulehekülg ka mobiilseks muuta!

 

Sinu veebileht ei saavuta tulemusi, mida ootad või soovid

Üldiselt ei ole vahet, kui palju Sinu koduleht Sinule endale meeldib. Kui see ei saavuta tulemusi ja ei täida ootusi, mis sellele seatud on, siis ei ole sellest kasu.
Küll aga meeldib Sinu veebileht sulle kindlasti siis, kui see meeldib teistele ja eeskätt Sinu enda klientidele. Hästi lahendatud kodulehe eesmärk on anda vajalikku teavet võimalikult kiiresti ja otsekoheselt selle külastajale. Sina, kui kodulehe omanik reklaamid seda kodulehel ja seepärast tulebki see suunata enda klientidele, mitte iseendale! Kui ei ega ka paista soovitud tulemusi, siis on just nüüd õige aeg mõelda veebilehe uuendamisele. Läbi tuleb loomulikult mõelda selle eesmärgid, selle külastajad ja mida Sa ise sellega täpselt saavutada soovid. Kui see lähteülesanne on paigas, siis on õige aeg professionaalide poole pöörduda ja üheskoos ka eesmärgid tulemusteni viia.

 

Sinu äri fookus ja/või väärtused on aja jooksul muutunud

Kauaaegsed ettevõtjad teavad, et tahes-tahtmata võib muutuda esialgne ettevõtte missioon, teenused või tooted. Seda tingib üldiselt lihtne põhjus – ettevõtja näeb, kui kasvab vajadus millegi uue järele. Samuti näeb ta ka seda, kui millegi järele vajadus kahaneb või üleüldse kaob. Ettevõtted kasvavad samuti ajas, nagu tehnoloogia ja disain ja seetõttu on äärmiselt oluline, et Sinu kodulehel oleks alati täpne info seoses ettevõtte muutustega või uuendustega. Väga suurel osal inimestel, kaasaarvatud meil 89-s, ajab marru olukord, kus oled kulutanud tühja aega päringu saatmisele või helistamisele, otsides midagi konkreetset, aga pikemalt uurides ja enda aega sinna alla panustades selgub, et ettevõtte ei paku enam ei üht, ega ka teist mitte. Selle tulemusena on väga lihtne jääda ilma heast olemasolevast kliendist või uuest, potensiaalsest kliendist, kellega info täpsuse korral oleksid suure tõenäosusega ilma suurema vaevata kena koostöö saavutanud. Seega, hoia info kaasaegsena ja uuena! Taaskord, kodulehe uuendamine on sama oluline kui algselt kodulehe loomine.

Meie täname sind lugemast ja kaasamõtlemast ja anname ka rõõmsalt märku, et kõikide probleemide puhul, mis hetkel siit kirjutisest välja koorusid, oleme meie alati abiks nii nõuga, kui jõuga.

Kui Sa tunned, et Sinu kodulehel on millegi järgi vajadus, millele siin viitasime, siis kirjuta meile allpool!

admin

september 03.2015 | koduleht | nipid | usaldus | uudised | veebileht

Hea lugeja, hiljuti tõime Sinuni viis uut nippi, mida tuleks silmas pidida Sinu kodulehel, et lehe külastajad tunneksid end mugavalt ja tekiks kliendi ning Sinu vaheline usaldus. Oleme järjega nüüd jõudnud juba kolmanda teemaartiklini ja anname Sulle jällegi tervelt viis, ent lihtsat ja toimivat võimalust, mida usalduse tekitamiseks, kasvatamiseks või hoidmiseks kasutada saad.

 

Ajakohased sotsiaalmeedia kanalid

Tänasel päeval on veebilehed tihedalt seotud sotsiaalmeedia kanalitega. Peamisteks kanaliteks on näiteks Facebook, Twitter ja Instagram. Selliste kanalite kasutamine on hea moodus jõuda lähemale soovitud sihtgrupile, kellele võiksid korda minna Sinu pakutavad tooted/teenused. Oluline on aga meeles pidada, et kui Sa neid kanaleid enda äri edendamiseks oled otsustanud kasutada, siis tuleks hoida neid ajakohasena ja siduda ka kodulehega. Facebook-i konto, millel ei ole toimunud viimased kolm kuud midagi, ei jäta just kuigi usaldusväärset muljet lehe külastajale. Seega, hoia sotsiaalmeedia ajakohasena!

Klientide või koostööpartnerite tagasiside

Kui eelmises artiklis soovitasime Sul kuvada näiteks enda kliente või partnereid oma lehel, siis selles artiklis pakume välja teise variandi. Võta enda klientidelt positiivset tagasisidet ning kuva seda enda veebilehel. Toote või teenuse pakkujast kordades parem reklaam on klient, kes on toote või teenusega rahule jäänud ja soovitab seda ka tesitele huvilistele!
Seda nippi kasutades olekindlasti täpne ja räägi kliendile ka enda kavatsustest seoses tagasisidega. Ära kuritarvita tema usaldust ja lisa midagi kuskile salaja.

Sinu veebilehe asetus otsimootorites

Otsimootoritel on veebimaastikul väga suur roll täita. See on suureks abiks näiteks uute klientide tekitamisel. Vaieldamatult kõige populaarsem otsimootor on Google. Kui sinu leht või sisulehed tulevad vastavate märksõnadega esilehel esile, on selleks kindlasti ka hea põhjus. Ilma igasuguse põhjuseta neid sinna ei paigutata. Kokkuvõtvalt – kui Sinu veebileht järjepidevalt näiteks Google esilehel paikneb, avaldab see kindlasti mõju esiteks Sinu klientuurile ja teiseks Sinu usalduväärsusele!

Isikuandmete küsimine

Kindlasti oled Sa ise pidanud mõnel lehel jagama enda isiklike andmeid. Kontakte, meiliaadresse jne. Kohati võib see tunduda tüütu ja võib tekkida ka mõte, et mida Sinu andmetega edasi tehakse. Võimalik, et hoopis Sina ise soovid enda lehel klientide andmeid küsida. Olgu see tulevaste kampaaniate, uudiskirjade või millegi sarnase tarbeks. See on väga okei iseenesest, aga kindlasti ole hea ja ütle kliendile, mida Sa andmetega teha kavatsed. Kui sa oled aus ja ausust ei kuritarvita, võidad sa kindlasti klientide usaldusväärsuse.

Maksevõimalused ja nende turvalisus

Kui Sinu veebilehel või e-poes on võimalik tasuda arve eest krediitkaardiga või sooritada makse läbi panga, siis soovitatav on kliendile näidata, kes on need teenusepakkujad, läbi kelle sellised tehingud toimuvad ja mil viisidel tagate Sina ja pank makse sooritajale andmete ja maksete turvalisuse. Rõhu andmete ja maksete turvalisusele!

Sellised olid meie viis järjekordset nippi, kuidas Sinul on võimalik toimida enda veebilehel või e-poes, et saavutada häid tulemusi kliendi usaldusväärsusega seoses. Juhul, kui sa ei ole lugenud meie varasemaid kirjutisi samal teemal, siis leiad need kenasti meie blogist.

Meie täname Sind, hea lugeja, et võtsid vaevaks lugeda ja kaasa mõelda, mida Sul on võimalik antud teema osas teha, muuta või sättida, et Sinu veebilehest oleks rohkem kasu ja tulemused oleksid märgatavalt paremad

Kui Sul on tekkinud seoses teemaartiklitega küsimusi, huvi või ettepanekuid, siis kindlasti kirjuta meile ja leiame lahenduse!

admin

juuli 30.2015 | koduleht | nipid | usaldus | uudised | veebileht

Hea lugeja, eelmine nädal jagasime Sinuga viite erinevat nippi, mille abil Sul on võimalik enda kodulehe või e-poe usaldusväärsust kasvatada kliendi silmis. Nagu eelmises artiklis mainisime, on meil nippe veelgi ja ilma pikema sissejuhatuseta toome Sinuni järgmised viis võimalust, mida võiksid kasutada, et tagada enda veebilehe hea maine külastajate silmis.

 

Kuva kliente või koostööpartnereid

Klientide või koosööpartnerite kuvamine enda veebilehel on hea märk tulevastele, potensiaalsetele klientidele, et Sinu äri toimib ja Sul on tekkinud oma klientide või partnerite võrgustik. Selline viis on usaldusväärsust tekitav. Lisaks lihtsalt logode või kirja teel kuvamisele võid tekitada ka otsesed viited nende lehtedele.

 

Tõesed fotod kontorist või tööruumidest

Paljude tegevusvaldkondade puhul on tungivalt soovitatav kuvada veebilehel fotosid reaalsetest tööruumidest. Toon näiteks juuksurisalongi, mis on just äsja uksed avanud. Suure tõenäosusega puudub seal esialgu suurem klientuur, mida veebilehe abil püütakse tekitada. Seetõttu on alati soovitatav leida veebilehel ruum fotodele, kus kuvada pilte salongist nii seest kui väljast. Esiteks tekitab see positiivset emotsiooni nii uues kui vanas kliendis. Teiseks, esmakordsele külastajale annab selline lähenemine kindlasti mõnusa äratundmisefekti. Ehk ta on hoonet nähes kindel, et on õiges kohas!

 

Üleliigsed vidinad ja ‘’kosmeetika’’

Tänasel päeval tasub pigem hoiduda igasugustest vilkuvatest ja jooksvatest bänneritest ja muust taolisest. Jäta meelde, et kõik, mis vilgub liialt, jookseb ringi, hüppab või teeb isegi häält, ei ole Sinu lehele reeglina kasulik. Selline lähenemine võtab endaga kaasa lehe külastaja tähelepanuvõime ja suunab ta pigem ebaolulisele. Lisaks tähelepanuvõime hajutamisele segavad sellised lahendused külastajal tähtsast kinni haarata ja muudavad tema lugemiskiirust ning olulisest sisust arusaamist tunduvalt aeglasemaks.

 

Korrektne õigekiri ja keelekasutus

Selle nipi kohta saad Sa kõik juba pealkirjast kätte! Kui andeksantavad vead võivad esineda blogis või mõnes artiklis, siis veebilehe hinnakirjas, toodete või teenuste kirjeldustes, avalehel ja muudes taolistes kohtades jätavad sellised vead igaljuhul ebaprofesionaalse mulje ja usaldusväärsus võib kaduda silmapilkselt. Asja võti on täpsus, korrektsus ja lihtsus, mitte raske ja keeruline jutt, millest suurem osa aru ei pruugi saada.

 

Liigne enda kiitmine

Sinu ettevõtte veebileht ongi mõeldud Sinu äri edendamiseks. Selge see, et Sul on huvi seal end kiita ja hea nurga alt näidata – ja nii see peabki olema! Ära ei tohi ainult unustada, et ülivõrdes enda valgustamine ei ole kõige mõistlikum. Lihtne näide, kui Sa kirjutad enda toote/teenuse kohta kodulehel, et see on kõige odavam Tallinnas, Eestis või Euroopas, siis kena oleks seda ka kliendile kohe kinnitada ja reaalne tõestus ette näidata. Vastasel juhul ei räägi me mitte usaldusväärsuse tekitamisest, vaid kohesest kaotamisest.

 

Kokkuvõtteks

See artikkel on järg eelmisel nädalal ilmunud artiklile, kus tõime välja esimesed viis nippi. Kui Sa ei ole veel lugenud eelmist artiklit, siis soovitame Sul seda kindlasti teha! Kahe kirjutise peale on sul hetkeks koos juba 10 tasuta võimalust, mida saad enda veebilehe või e-poe puhul kasutada, et läbi usaldusväärsuse hoida vanu ja leida uusi kliente või koostööpartnereid.

Nagu esimeses artiklis mainitud, siis ütleme Sulle ka siin kindluse mõttes, et usaldusväärsuse tekitamisel ei tasu üle piiri siiski minna, sest Sa ei taha kliendile meelde jääda liiga pealetükkivalt, võltsilt ja ülepingutatult. Kõiki neid võimalusi tuleb endiselt kasutada mõistuse piires!

Meie täname Sind, et oled leidnud aja lugeda ja harida end, et hoida enda veebileht korrapärane ja ajakohane ning pakume juba järgmisel nädalal Sulle lisaks olemasolevatele veel viis uut nippi!

Meie soovime Sinu projektist lähemalt kuulda!

Täida kõrval olev vorm või saada normaalne e-mail aadressile89@89.ee