Aegunud koduleht võib olla täpselt sama kasutu nagu arvutid, telefonid ja kaamerad. Veebidisain on alates varastest 2000-ndatest drastiliselt muutunud ja viimasel ajal on trendid jälle muutumas. Veebidisainerid jälgivad pidevalt mis töötab ja mis ajab kasutajad veebilehelt pigem eemale. Siin on viis trendi millele võib hetkel juba Head-aega öelda.
Aegunud koduleht on mõeldud ainult lauaarvutile
Nutitelefonid ja tahvelarvutid on tormiliselt tehnoloogiamaailma vallutanud ja veebilehtedel jääb üle ainult kohaneda. Google lisab asjale hoogu enda algoritme muutes ja tuues esile mobiilisõbralikumad lehed. Lehed mida mobiilse seadme peal vaadata pole võimalik jäetakse kaugele tahapoole. Veebilehed laevad kiiremini ja kohandavad ennast vastavalt seadme ekraani suurusele.
Keerukus
Veebilehed on viimaste aastatega disaini poolest järjest lihtsamaks ja lihtsamaks muutunud. Tundub et minimalistlikud disainid tõmbavad ligi rohkem külastajaid ja hea näide on ka Applei iOS. On ka täheldatud et kui Apple teeb enda tarkvaras suure muudatuse läheb ülejäänud tehnikamaailm järgi. Paljuski võib asi ka selles olla et minimaalsemad disanid kohanevad paremini erinavete ekraanidega. Olgu põhjuseks mis tahes – keerulised kujundused on jäänud minevikku.
Palju erinevaid lehti
Paljulehelised veebilehed on samuti kadumas. Palju rohkem suudetakse nüüd ära teha ühe või kahe lehega selle asemel et koostada sügavaid ja raskesti navigeeritavaid lehti täis menüüsid. Kui sa kaotad enda veebilehelt vajaduse pidevalt klikkida linkidel, veedab kasutaja sinu saidil rohkem aega. Leheküljed mis laevad lihtsalt allapoole kerides on veel eriti mugavad.
Valmisfotode kasutamine
Kataloogidest valmisfotode valimine veebilehe sisutäiteks on järjest harvem nähtus. Enamasti tehakse iga veebilehe jaoks nüüd kas uued fotod või luuakse vajalikud pildid näiteks ise Photoshopis. On oluline et fotod annaksid veebilehele isikupära ja oleksid erilised sestap ei tööta enam iga suvaline pilt. Ühtlasi võib ka mainida et järjest populaarsemaks on saamas piltide asemel ka videod.
Aegunud tüpograafia
Tüpograafia ehk veebilehe fondid ehk see kuidas tähemärgid veebilehel välja näevad on samuti totaalselt muutunud. Veebilehed mis kasutavad veel Calibrit või Times New Romanit hakkavad ajale jalgu jääma. Disainerid kasutavad järjest rohkem Fonte mis on suured ja lihtsasti loetavad, püüavad pilku ja lisavad lehele jumet. Suured mustad varjud ja 3D efekt on juba ammune minevik.