instagram

Digitaalne turundus

Digitaalne turundus – mis see on?

Digitaalne turundus on tänasel päeval kõige populaarsem ja mugavam lahendus muuta oma ettevõte kliendile nähtavaks ja lihtsasti leitavaks. Tänu digiturundusele on võimalik oma tooteid ja teenuseid mugavalt reklaamida just oma sihtgruppidele.

Sotsiaalmeedia turundus

Sotsiaalmeedia turundus kuulub digitaalse turunduse alla. Tänu sotsiaalmeediale saab iga suur ja ka väike ettevõtte olla nähtav ning kättesaadav oma olemasolevatele ja tulevastele lojaalsetele klientidele. Nemad omakorda reklaamivad Sinu ettevõtte tooteid ja teenuseid oma tuttavatele, sõpradele ja pereliikmetele läbi sotsiaalmeedia. Sotsiaalmeedia platvormideks on näiteks Facebook, Instagram ja Twitter. Suheldes nendel platvormidel oma klientidega, saab ettevõte tõsta külastatavust oma veebilehel ja suurendada oma brändi tuntust, näiteks läbi informatiivsete postituste.

SEO

Teiseks oluliseks digitaalse turunduse liigiks on SEO turundus. SEO on inglise keeles search engine optimization, mis tähendab veebilehe optimeerimist otsingumootoritele. Tänasel päeval on kindlasti üheks populaarseimaks otsingumootoriks Google. Selleks, et Sinu ettevõtte koduleht oleks nähtav, tuleb regulaarselt tegeleda toodete või teenuste teabe uuendamisega ning täiendamisega. Mis kasu on pilkupüüdvast ja kasutajasõbralikust veebilehest, kui keegi sinna ei satu? Täpselt seetõttu ongi oluline otsingumootorile optimeeritud koduleht, sest hästi tehtud SEO aitab veebilehe positsiooni, näiteks Google-s, oluliselt tõsta.

AdWords

AdWords ehk Google Ads on internetipõhine reklaamiteenus, mis on Google-i loodud. Tasu eest on ettevõttetel võimalik näidata oma toodete või teenuste reklaame Google-i teenustes, mis töötab HTTP-küpsiste ning määratud märksõnade põhjal, mida reklaami tellija on kasutanud. Sellised Google-i reklaamide tüübid on otsingureklaamid, displeireklaamid, rakendusereklaamid ning videoreklaamid, näiteks Youtube-s.

Iga ettevõtte eesmärgiks on oma brändi autoriteedi tekitamine ning päringute või broneeringute kasvatamine. Digitaalne turundus on selleks imeline abimees. Olgem nähtavad!

Instagram
admin

mai 07.2019 | facebook | instagram | sotsiaalmeedia | twitter

Instagram peidab oma uue testi käigus meeldimiste arvu fotodelt ning vaatamiste arvu videotelt. Eesmärgiks on suunata kasutajate tähelepanu rohkem sisule endale ja mitte igasugustele mõõdikutele.  Testi käigus ei näe enam kasutaja jälgijad tema postituste meeldimisi ja vaatamisi. Kontoomanik ise saab neile näitajatele küll pilgu peale visata kui postituse eraldi avab. Vaikimisi on need näitajad peidetud. Privaatsete mõõdikute test algab sellel nädalal esialgu Kanada kasutajatele.

 

Mõõdikute mõju sotsiaalmeedias

instagrami_testEnamus sotsiaalmeedia kritiseerijaid on öelnud, et rõhu panemine igasugustele mõõdikutele sotsiaalmeedias mõjub alati pigem negatiivselt. Seda nähtust on täheldanud nii Facebook, Twitter ja ka Instagram. Kasutajate suunamine igasugustele numbrilistele eesmärkidele ei mõju hästi ning liiga paljud kontoomanikud hakkavad läbi nende enda väärtust ja populaarsust hindama. Paljud sotsiaalmeediaplatvormid kasutavad algoritme mis võtavad arvesse konto varasemaid vaatamisi ja meeldimisi, et otsustada kui paljudele inimestele ka selle konto uut sisu kuvada.

Instagrami tegevjust ütles, et test ei ole suunatud konkreetsete tegevuste muutmiseks vaid üleüldiselt kasutajatele pingevabama keskkonna loomiseks. Keskkonna kus inimesed tunneksid ennast täiesti vabalt ja ei keskenduks meeldimiste kogumisele. Meeldimiste arv ei pruugi tihtipeale ka üldse tegelikusele vastata. On palju teenuseid mille kaudu saab endale näiteks meeldimisi või kommentaare ka osta. Uuringud on näidanud, et üha enam kasutajaid müüvad enda kontod maha, et neist tehtaks automaatsed meeldimis-robotid. Instagram ei välista isegi tulevikus meeldimiste täielikku kaotamist.


Instagram võtab malli Twitterilt

Instagrami test jälgib sama mustrit mis hiljutine Twitteri oma. Twitter lõi eraldi eksperimentaalse rakenduse nimega Twttr, meeldimiste ja retweetimiste arvud on peidetud, osana ettevõtte pingutusest parandada inimeste arusaama naturaalsest vestlusest internetis. Näiteks kellegi jälgijana, ilma meeldimiste arvu nägemast, kuidas sa teed otsuse kas see tweet on hea või halb, kas sa peaks seda lugema või mitte. Kogu see temaatika on uus ja huvitav nii twitteri kui ka instagrami arendajatele.


2018 aasta Jaanuaris, vastuseks laialdasele kriitikale, et sotsiaalmeedia platvormid teevad pigem kahju kui kasu, ütles Facebooki CEO Mark Zuckerberg, et ettevõte keskendub edaspidi rohkem aina rohkem kasutajate sotsiaalmeedias veedetud aja naturaalsemaks ja pingevabamaks muutmisele. “Me ei taha, et meie teenused oleks lihtsalt lõbusad kasutada, me tahame, et ka meie kasutajate heaolu oleks võimalikult läbimõeldud”. Veel ei ole kindel kas meeldimiste kaotamine paneb inimesed paremini tundma või pigem leiavad kasutajad lihtsalt mõne uue näidiku, et enda populaarsust mõõta.

Meie soovime Sinu projektist lähemalt kuulda!

Täida kõrval olev vorm või saada normaalne e-mail aadressile89@89.ee