Google

Digitaalne turundus

Digitaalne turundus – mis see on?

Digitaalne turundus on tänasel päeval kõige populaarsem ja mugavam lahendus muuta oma ettevõte kliendile nähtavaks ja lihtsasti leitavaks. Tänu digiturundusele on võimalik oma tooteid ja teenuseid mugavalt reklaamida just oma sihtgruppidele.

Sotsiaalmeedia turundus

Sotsiaalmeedia turundus kuulub digitaalse turunduse alla. Tänu sotsiaalmeediale saab iga suur ja ka väike ettevõtte olla nähtav ning kättesaadav oma olemasolevatele ja tulevastele lojaalsetele klientidele. Nemad omakorda reklaamivad Sinu ettevõtte tooteid ja teenuseid oma tuttavatele, sõpradele ja pereliikmetele läbi sotsiaalmeedia. Sotsiaalmeedia platvormideks on näiteks Facebook, Instagram ja Twitter. Suheldes nendel platvormidel oma klientidega, saab ettevõte tõsta külastatavust oma veebilehel ja suurendada oma brändi tuntust, näiteks läbi informatiivsete postituste.

SEO

Teiseks oluliseks digitaalse turunduse liigiks on SEO turundus. SEO on inglise keeles search engine optimization, mis tähendab veebilehe optimeerimist otsingumootoritele. Tänasel päeval on kindlasti üheks populaarseimaks otsingumootoriks Google. Selleks, et Sinu ettevõtte koduleht oleks nähtav, tuleb regulaarselt tegeleda toodete või teenuste teabe uuendamisega ning täiendamisega. Mis kasu on pilkupüüdvast ja kasutajasõbralikust veebilehest, kui keegi sinna ei satu? Täpselt seetõttu ongi oluline otsingumootorile optimeeritud koduleht, sest hästi tehtud SEO aitab veebilehe positsiooni, näiteks Google-s, oluliselt tõsta.

AdWords

AdWords ehk Google Ads on internetipõhine reklaamiteenus, mis on Google-i loodud. Tasu eest on ettevõttetel võimalik näidata oma toodete või teenuste reklaame Google-i teenustes, mis töötab HTTP-küpsiste ning määratud märksõnade põhjal, mida reklaami tellija on kasutanud. Sellised Google-i reklaamide tüübid on otsingureklaamid, displeireklaamid, rakendusereklaamid ning videoreklaamid, näiteks Youtube-s.

Iga ettevõtte eesmärgiks on oma brändi autoriteedi tekitamine ning päringute või broneeringute kasvatamine. Digitaalne turundus on selleks imeline abimees. Olgem nähtavad!

SEO
admin

november 22.2018 | Google | otsingumootor | search engine optimization | SEO | sisuloome

SEO- mis see on?

SEO on inglise keeles search engine optimization, mis tähendab otsingumootoritele optimeerimist. See suurendab veebilehe nähtavust otsingumootoris potentsiaalsetele klientidele ja partneritele. Optimeeritud kodulehte näidatakse otsingutulemustes eespool, kui potentsiaalne klient või tulevane koostööpartner uurib mingit toodet või teenust märksõna kaudu. Lihtsamalt öeldes on see veebilehe töötlemine sedamoodi, et see meeldiks otsingumootorile, millel on omakorda ülesandeks leida kõige paremad vastused kasutaja küsimustele. Tänapäeval on kõige populaarsemaks otsingumootoriks Google.

Otsingumootor uurib läbi kogu veebi ning seejärel vaatab üle kõik veebilehed, mis välja ilmuvad. Vastavalt kasutaja sisestatud otsisõnale või lausele, reastab otsingumootor leitud kodulehed.

Miks veebileht vajab SEO-d?

Interneti kasutamine tänapäeval on muutunud juba igapäevaseks. Kaasaegne, hästi toimiv ning silmale ilu pakkuv veebileht on Sinu ettevõtte visiitkaart Internetis. Sul võib olla kõige vägevam koduleht, aga mis kasu sellest on, kui keegi sinna ei satu? Just seetõttu on otsingumootorile optimeeritud koduleht äärmiselt oluline, sest see aitab veebilehe positsiooni, näiteks Google´s, oluliselt tõsta.

Koduleht ei ole kindlasti ühekordne projekt! Selleks, et koduleht oleks nähtav, tuleb pidevat tööd teha selle sisu ja leitavusega. Oluline on veebilehel regulaarselt tegeleda toodete või teenuste teabe uuendamisega või täiendamisega. Samuti on tähtis edastada klientidele uudiseid, kirjutada või jagada blogipostitusi ning lisada aeg-ajalt fotosid. See näitab klientidele, et Sinu ettevõte on aktiivne. Kui veebilehel puuduvad edaspidised uuendused, siis jätab Google selle otsingus kohe tahapoole, sest konkurendid, kes aktiivselt tegelevad oma kodulehega, tõusevad ettepoole.

Selleks, et suure konkurentsiga Internetis toime tulla, tuleks kaasas käia ka SEO trendidega, seda eriti Google´i uuendustega. Keskmiselt 61% inimestest kasutavad otsingumootoreid, et leida tooteid või teenuseid Internetist, aga nendest ainult 10% vaatavad otsingutulemuste lehte, mis asub alles pärast kolmandat lehekülge.

SEO ja sisuloome toovad esmased tulemused alles kuu- kahe jooksul, kuid tehtud tööd jäävad püsima. Kodulehe optimeerimine toob juurde külastatavust ning edaspidi ka lojaalseid kliente, sest Sinu ettevõte on nähtav. Positsioon võib langeda vaid siis, kui konkurendid näevad rasket vaeva, et Sinust ette trügida. Kui konkurendid on pigem passiivsed, võib hea positsioon otsingumootoris püsida aastaid.

Igakuise SEO halduse ja sisuloomega paraneb lehe positsioon otsingumootorites. Eesmärgiks on päringute kasvatamine ja autoriteedi tekitamine nii otsingumootorite kui ka veebilehe külastajate jaoks. Ärgem jätkem oma veebilehti unarusse!

Meie soovime Sinu projektist lähemalt kuulda!

Täida kõrval olev vorm või saada normaalne e-mail aadressile89@89.ee