...

Veebimajutus

kodulehe hooldus
admin

juuni 18.2022 | millist | radicenter | telia | valida | veebimajutus | veebimajutust | virtuaal | zone

Millist veebimajutust valida ja mille põhjal otsustada?

Millist veebimajutust valida on üks esimesi küsimusi millega alustav ettevõtja või projektijuht kokku puutub. Nagu mujalgi maailmas võistlevad ka eestis paljud teenusepakkujad külg külje kõrval, et pakkuda sinu kodulehele oma serveris kodu. Tegime väikese võrdluse ja edetabeli nii hindade, klienditeeninduse kiiruse ning ka teenuse enda kvaliteedi järgi vastavalt meie pikaajalisele kogemusele. Loodetavasti on see artikkel sulle abiks ja teejuhiks kui peaksid kunagi silmitsi seisma või juba seisad küsimusega millist veebimajutust valida.

 

Zone.ee – mugav ja kindel

Soodsaim pakett zone majutuses maksab 6.55€/kuu, kui valid arveldusperioodiks aasta. Muideks meie soodukoodiga 89EE saad esimesed aasta aega veebimajutust veel poole soodsamalt! Küllaltki soodsa hinna eest tuleb 256 GB ruumi, piiramatult e-posti aadresse ja väga stabiilne teenus, aastate jooksul zone keskonnas esinenud katkestusi või vigu on raske meenutada. Klienditugi on alati kiire ja käepärast ning suudab isegi telefoni teel anda asjakoheseid vastuseid. Zone kaasaegne iseteenindus on tehtud küllaltki võimalusterohkeks, jäädes siiski lihtsasti arusaadavaks ka tavakasutajale. Kogenuma kasutaja jaoks on iseteeninduses palju otseteid ja läbimõeldud lahendusi mis igapäevasel kasutamisel kõvasti aega kokku hoiavad. Telli endale Zonest veebimajutus SIIN!

 

Veebimajutus.ee – sõbralik ja lihtne

Soodsaim pakett veebimajutuses maksab 2.+62€/kuu, kui valid arveldusperioodiks aasta ja kasutad meie sooduskoodi millega esimene pool aastat majutust on täiesti tasuta! Hinna sees on 150 GB ruumi ja kuni 100 e-posti aadressi. Kui zone võib tunduda ehk natukene suure ja bürokraatlikuna siis veebimajutus jätab pisema ja sõbralikuma alternatiivi mulje. Võimaluste poolest on veebimajutuse iseteenindus veidi kesisem, samas aga tavakasutajale arusaadavam ja konkreetsem kuna kõik põhifunktsioonid on väga kergesti leitavad. Viimase aastaga on lisandunud ka palju kasulikku funktsionaalsust mida konkurentidel näiteks ei ole. Klienditugi on asjalik ja tööpäeviti alati saadaval, tühja mulli ei aeta ja probleemid saavad alati lahendatud. Märkimist väärib kindlasti ka see, et kõik kes kasutavad majutuse tellimisel meie sooduskoodi “89” saavad veebimajutuses esimesed kuus kuud tasuta! Telli endale Veebimajutusest veebimajutus SIIN!

 

Radicenter.ee – kogenud ja turvaline

Soodsaim pakett Radicenteri majutuses maksab 6.49€/kuu, kui valida arveldusperioodiks aasta. Selle hinna sees on 256 GB ruumi ja piiramatult e-maili kontosid. Lisaks on Radicenteris olemas pakett ainult e-posti majutamiseks. E-post & DNS pakett maksab 3.99€/kuu, kui valid arveldusperioodiks aasta. Radicenter kasutab üle maailma levinud cPanel haldusliidest, mis on kiire, lihtne ja paljude võimalustega. Klienditugi on operatiivne ja on abiks telefoni, chati ja e-maili teel. Kõik mured saavad alati lahenduse. Radicenter võimaldab majutada mitu domeeni ühes veebimajutuse paketis soodsa lisatasu eest. Veebimajutuse teenus on stabiilne ja laia funktsionaalsusega ning rõhku on pööratud ka turvalisusele. Kõikides pakettides on olemas pahavara ja viiruste skanner, mis kontrollib regulaarselt pahavara ja viiruste olemasolu veebimajutuse kontol.

 

Virtuaal.com – odav ja tagasihoidlik

Soodsaim pakett virtuaali majutuses maksab 2.49€/kuu, ruumi saame selle raha eest 2 GB ning maksimaalselt 3 e-maili kontot. See on hea pakett täielikule algajale kes soovib lihtsalt võimalikult soodsalt hoida kusagil oma kodulehte ja oluliselt erinevaid funktsioone ei vaja ning mahtu ei kasuta. 4.99€ eest kuus saame juba märksa parema paketi 100GB ruumi ja kuni 100 e-maili kontoga mis sobib ka edasijõudnud kasutajale. Kui teistel majutajatel on kõik kontaktid kohe kiirelt silmapaistvad siis virtuaalil nendega enam niiväga ei eputata. Lehekülje jalusest leiame klienditoe e-maili kuid telefonitugi puudub virtuaalil täielikult. Seega neile kellele meeldib asju kiiremini ajada jääb virtuaali majutus ehk puudulikuks. Telefoninumbri puudumine kui selline üldiselt ei ole mitte hea märk, eriti kui tegu on veebimajutusega. Viimane blogipostitus on 2016 aasta augustist, nii et võib ainult oletada kui kiirelt ka muud asjad seal liiguvad. Sarnaselt radicenterile ei ole enda liidest ja kasutatakse levinud haldusliidest Cpanel. Haldusliides on kohati eesti ja kohati ingliskeelne ning jätab lihtsalt lohaka mulje.

 

Telia.ee – venib ja logiseb

Soodsaim pakett telia majutuses maksab 7.59€/kuu, selle sees on 250GB ruumi ja piiramatult e-maili kontosid. Selle raha eest saab ka loendamatul hulgal veidraid anomaaliaid nii majutuse kui ka e-mailinduse endaga. Näiteks lakkavad kodulehel mõned funktsioonid töötamast serveri vea tõttu ja siis ootate päevi kuni ülekoormatud süsteemiadministraatoril jõuab järg sinnamaale, et ta teid puudutava veaga tegeleda jaksab. Klienditugi vastab e-maili teel vastavalt oma suvale, vahel helistatakse peale e-maili saatmist tagasi  mitu päeva hiljem suvalisel ajal peale tööpäeva. Telefoni teel spetsialisti kätte saada ei ole võimalik ja alati tuleb läbida piinarikas voor tõestamaks, et te ise midagi valesti ei ole teinud. Telia veebimajutuse iseteeninduse seadetes ei saa samuti kunagi kindel olla, ka need vahetevahel toimivad ja vahel mitte – näiteks seadistate e-maili konto suunamise teisele kontole aga see lihtsalt ei tööta ja taas tuleb päevi jageleda telia klienditeenindusega, et saada tööle lihtsat e-maili suunamist. Haldusliides ise on aegunud ja funktsioonivaene ning paljuski väga ebaloogiline, eriti alustavale kasutajale. Eelpool toodud variantide kõrval võiks kindlasti mõelda, enne telia kasuks otsustamist.

Kindlasti on igal inimesel iga ettevõttega omad kogemused – mõnel paremad ja mõnel halvemad. Siin artiklis on aluseks võetud aastatepikkune kogemus antud teenusepakkujatega nii partneri kui ka erakliendina, samuti kogutud tagasiside ja eelistused meie enda klientidelt. Head majutamist!

 

Kui Sa ikka ei tea millist veebimajutust valida siis kirjuta meile allpool!

soodne veebimajutus
admin

mai 24.2022 | soodne veebimajutus | veebimajutus | zone

Kui Sul on mõttes keerelnud lähiajal registreerida mõni uus domeen, tellida veebimajutust olemasolevale domeenile või mõlemat siis oled õiges kohas! Vahelduseks ehk kõikidele mitte-nii-headele praeguse aja uudistele on meil alates tänasest Sulle üks erakordselt hea pakkumine! Enam ei pea pead murdma, et kus oleks tõeliselt soodne veebimajutus.

Tulises ja intiimses koostöös Zone veebimajutusega saame pakkuda nüüd igale õnnelikule, kes on sattunud selle blogipostituse otsa ja vaevunud seda ka lugema – miinus viiskümmend protsenti aastaks ajaks veebimajutuselt! Ja see on tegelikult päris kõva sõna, sest säästetud raha eest saad osta näiteks bensiini, gaasi või abikaasale midagi ilusat. Mõtle kõigi nende võimaluste peale ja ära jäta kasutamata  juhust oma elus avada uus peatükk.

Et tellida soodne veebimajutus kliki SIIA!

Et tellida soodne veebimajutus koos domeeniga kliki SIIA!

Kui mingil põhjusel otselingid ei peaks toimima, siis sooduskood ise on 89EE.  Kõikidel veebimajutust ja domeene puudutavates küsimustes saame vajadusel olles abiks ja ka siis kui oled veebimajutuse ja domeeni tellimisega edukalt ühele poole saanud ning läheb suuremaks veebimeisterdamiseks – võta ikka meiega ühendust! Koos on kergem ja saab tulemus ka kenam.

 

kodulehe tegemine

Ettevõtte loomine ja kodulehe tegemine käivad tänapäeva maailmas käsikäes. Ettevõtte omamine ilma koduleheta tähendab üldjuhul kindlasti ka potensiaalsete klientide kaotamist. Vabandus, et veebilehe loomine on liiga keeruline või kallis, ei ole kindlasti enam kehtiv, seepärast tasuks kindlasti meile kirjutada ja enda ideest ka rääkida, et see üheskoos teoks teha! Saad meile kirjutada SIIN.

Praeguste vahenditega on võimalik mingisugunegi veebilahendus ettevõttele luua küllaltki odavalt. Kodulehe tegemine on tänapäeval hädavajalik, sest see on ettevõtete, organisatsioonide ja isegi eraisikute esimene samm veebis kohaloleku loomisel. Kuid kodulehe tegemine pole pelgalt disaini ja sisu koostamise küsimus. Kodulehe otsingumootoritele optimeerimine on sama tähtis, kui soovite, et teie koduleht oleks hästi leitav ja külastatav. Siinkohal toome välja võtmepunktid mille abil on kodulehe tegemine või tellimine juba hulka lihtsam.

Registreeri endale domeen

Domeen on sinu kodulehe asukoht internetis. Kõige esimene samm peaks olema sobiva domeeni valimine ja registreerimine – näiteks www.koduleht.com. Kui veebiserver on sinu maja, siis domeen on sinu aadress.

Esmalt tuleks kontrollida kas domeen on üldse vaba ega pole kellegi teise poolt registreeritud. Väga mugav on kasutada selleks näiteks zone.ee domeeniotsingut.

Nõuandeid domeeni valimiseks

Kui esmane valik on juba kellegi poolt hõivatud, siis siin on mõned nõuanded alternatiivide otsingul:

  • Domeen on väga oluline otsingumootorite jaoks. Soovitatav on kasutada nimes sõnu mida inimesed võiks otsida Sinu äri leidmiseks. Näiteks “Mati muruniidukid” on parem kui “Mati koduleht”.
  • Domeen peab olema lihtsasti hääldatav ja meeldejääv. Hoia enda domeen nii lühike kui võimalik ning väldi punkte või sidekriipse. Reegel on, et domeen peaks olema hiljem lihtsalt sisestatav kui keegi on seda Sulle vestluses maininud.
  • Kui kõik teised variandid on võetud siis proovi domeenis kohanime kasutamist. Näiteks kui puhastus.ee on kinni siis proovi tartupuhastus.ee. See ei ole halb variant ja aitab enda lehele isegi rohkem külastusi tuua kui üldise nimega domeen.

 

Millest sõltub kodulehe tegemine

Et kodulehe tegemine oleks lihtsam ja kiirem, siis on kindlasti abiks ka korralik veebimajutus, ehk keskkond kus Sinu koduleht asuma hakkab. Tuleb leida endale veebimajutaja ja enamasti sama koha näol ka registripidaja kes Sinu domeeniandmeid hoiab. Veebimajutaja on teenusepakkuja kes hoiab enda serverites Sinu veebilehte ja selle faile. Veebimajutaja peaks olema võimalikult pika kogemusega, hea kvaliteediga, mõistliku hinnaga ja hea kasutajatoega. Veebimajutuse valikust oleme õnneks kirjutanud ka pikemalt siin – Kuidas valida veebimajutust.

Konkurents veebimajutajate hulgas on küllaltki tihe ning väga palju on ka sellel alal nö. ühemehefirmasid kes tihtipeale tegutsevad lühikest aega ning peale uste sulgemist kaovad jäljetult ka Sinu olulised failid ja koduleht.

 

Planeeri kodulehe sisu

Nüüd kui Sa tead millisele domeenile Sinu koduleht tuleb ja oled välja valinud veebimajutuse, tuleks välja mõelda mis funktsiooni koduleht täitma hakkab ja milline saab olema sisu – asjad põhjalikult läbi mõeldes ja kirja pannes läheb kodulehe tegemine hõlpsamalt. Üllataval kombel on just hirm sisuloome ees üks peamisi põhjuseid miks kodulehe loomist välditakse. Hea uudis on see, et tegelikult ei ole sisu vaja metsikutes kogustes. Pigem töötab paremini minimalistlik ja lihtne koduleht mille iga alamleht täidab kindlat funktsiooni.

Teie kodulehe sisu peaks olema hästi struktureeritud, et otsingumootorid saaksid selle hõlpsalt indekseerida ja mõista. Kasutage olulisi märksõnu, mis kirjeldavad teie tegevusvaldkonda ja mida teie potentsiaalsed kliendid võiksid otsingus kasutada. Kasutage erinevaid päiseid ja alapäiseid, et luua selge ja loetav sisustruktuur.

Kodulehe tegemine ja ülesehituse olulisus

Üldiselt järgivad kodulehed küllaltki lihtsat valemit, omadest vähemalt nelja kindlat alamlehte. Kui Sa seda nimekirja loed, siis ära muretse veel iga lehekülje kujunduse pärast, keskendu ainult sisule.

  • Avaleht: avalehel peaks kindlasti olema ettevõtte nimi, aukoht ja kokkuvõtlik enesetutvustus – mida te teete ja kes te olete. Lühidalt tasuks kirja panna ka mis eristab teid teistest ja miks klient peaks otsustama teie kasuks.
  • Tooted ja teenused: Lehekülg kus on kirjas teie tooted ja teenused mida pakute. Hea praktika on välja tuua ka hinnad või hinnavahemikud ning lühike kirjeldus iga teenuse või toote kohta.
  • Meist: Siin on koht kus jutustada lahti ettevõtte taust ja ehk tuua välja ka ettevõtte kuuluvused erinevatesse ühingutesse. Juurde saab lisada ka klientide tagasiside mis lisab ettevõttele usaldusväärsust.
  • Kontakt: Aadredd, e-mail, telefon, tööajad ja lingid sotsiaalmeedia kontodele nagu Twitter ja Facebook. Interaktiivne Google Maps-i kaart on samuti hea mõte. Kogu kontaktinfo mida klient tahab kiirelt ettevõtte kohta teada, peaks sellel lehel olemas olema.

 

Pane paika ettevõtte logo

Värvid, font ja logo stiil mõjutavad suuresti ka ettevõtte kodulehe disaini kuna logo ja koduleht peaksid käima käsikäes. Kui Sul on juba logo või tunnusgraafika mida oled aktiivselt kasutanud siis on väga hästi. Nüüd tuleks üles otsida võimalikult suur variant logost või logo originaalfail. Kui logo puudub pole ka hullu, siin on kolm varianti logo loomiseks:

  • Joonista logo ise: erinevat tarkvara logo disainimiseks on tohutult. Kui oskad Photoshop-i või Corel Draw-i siis on hästi, kui eriline eelnev kogemus puudub siis võib proovida näiteks veebis asuvat logogeneraatorit – www.tailorbrands.com
  • Fiverr.com: Fiverr on leht mis viib kokku teenuseotsijad ja osutajad justnimelt väiksemate projektide osas nagu logod ja muu tunnusgraafika. Hinnad algavad viiest dollarist ja kusagil 20 dollariga võib logo kätte saada isegi mõne päevaga.
  • Telli logo disainerilt: Kui eelarve kannatab ja pole aega ega tahtmist ise enda logo kallal toimetada siis võib muidugi palgata disaineri või disainibüroo. Nii saad 100% personaalse lahenduse vastavalt enda soovidele ja nägemusele.

 

Kodulehe tegemine ja disain

Nüüd kui kõik muud jupid kodulehe loomiseks on valmis, on aeg hakata kokku panema ühte ilusat kodulehte. Uuringud näitavad, et tihtipeale piisab külastajal isegi kolmest sekundist, et otsustada kas jääda kodulehele või lahkuda. Seega on kiire ja mõjuv esmamulje olulisem kui kunagi varem. Siin on nõuandeid kuidas hoida külastajaid paremini enda lehel.

  • Lihtne ja arusaadav navigeerimine: Külastaja peaks koheselt aru saama millega Sinu ettevõte tegeleb ja milles Sinu kodulehe eesmärk seisneb. Väga kiirelt peaks olema arusaadav kus asub info teenuste kohta ja kus on kontaktinfo. Kui koduleht on arusaamatu siis külastajad lahkuvad kiirelt.
  • Suuna külastajad nuppude abiga tegevustele: Pilkupüüdvad nupud selgete juhistega haaravad hästi pilku. See aitab kindlasti juhtida külastajaid paremini soovitud tegevusteni. Näiteks Sulle kirjutamine või mõne vormi täitmine jms.
  • Veebileht peab kiiresti laadima: Külastajad on kannatamatud ja kui Sinu veebilahendus võtab liialt kaua aega laadimiseks siis sealt lihtsalt lahkutakse sama kiiresti kui tuldi.
  • Hoia asjad lihtsana: Ära otsusta liialt keerulise disaini kasuks ning kindlasti ära arva, et iga sentimeeter veebilehel peab olema täidetud sisuga. Hästi kasutatud tühjad ruumid ja pausid on Sinu sõbrad. Minimalistlik disain suunab kasutaja palju paremini soovitud kohta.

Optimeerige lehe kiirus

Otsingumootorid eelistavad kiireid veebilehti, kuna need pakuvad paremat kasutajakogemust. Kasutage tööriistu, nagu Google PageSpeed Insights, et kontrollida oma kodulehe kiirust ja saada soovitusi selle kiirendamiseks. Samuti saate kasutada kompaktseid pilte ja minimeerida failide suurust, et kiirendada lehe laadimist.

 

Looge linkidega rikastatud sisu

Linkidega rikastatud sisu on oluline, et parandada teie kodulehe nähtavust otsingumootorites. Lingi teiste kvaliteetsete veebisaitidega, mis on seotud teie tegevusvaldkonnaga, et tõsta oma kodulehe autoriteeti ja tõsta selle järjestust otsingumootorite tulemustes.

turvaline ühendus

Turvaline ühendus ehk HTTPS tuleb ruttu rakendada kõigile veebilehtedele! WordPressi looja Matt Mullenweg teatas hiljuti, et varsti nõuab WordPress kõigilt kodulehtedelt HTTPSi teatud funktsioonide kasutamiseks. Siiski on veel paanikaks vara. Kui Sinu koduleht on juba HTTPSi peal, pole muretsemiseks põhjust. Küll aga, kui sa oled endiselt HTTP peal, tuleb varsti asuda uuendama. Hea uudis on see, et üleminek ei ole nii keeruline nagu algul kõlada võiks ja positiivsed jooned kaaluvad kindlasti üle negatiivsed.

Selles artiklis me räägime, mida tähendab HTTPSile üleminek Sinu kui leheomaniku jaoks. Head asjad, mis sellega kaasnevad ja kuidas see üleminek täpsemalt käia võiks.

 

Mis on turvaline ühendus ehk HTTPS?

HTTPS lisab eraldi turvakihi tavalise internetiportokolli HTTP peale. HTTPS põhiliselt krüpteerib andmed (kasutades SSLi või TSLi) serveri ja tavakasutaja vahel kuni need jõuavad üksteiseni. Ehk mäletad, kui kunagi sõprade ja sõbrannadega mõtlesid välja enda salakeele, igale sõnale või tegevusele anti mingi kood, et võõras aru ei saaks – noh, see on umbes sama asi.

HTTPS ei lase küberkurjategijatel kätte saada tundlikku kasutajainfot ja maandab riski, et keegi kolmas ka seda infot kuidagi muuta saaks. Kuigi HTTPS ei ole 100% lollikindel, annab see siiski tohutud eelised. Sestap ehk oled ka märganud, et enamus veebipoode on juba mõnda aega tagasi HTTPSi peale läinud.

Kuidas saada aru, kas veebileht jookseb HTTPSi peal – sellistel lehtedel on aadressiribal, aadressi alguses roheline tabalukk.

 

Miks WordPress HTTPS peale minekut surub?

Põhiliselt on selleks kaks põhjust, nii et seletame need kiirelt lahti.

Google eelistab turvalisi kodulehti

Ei ole saladus, et krüpteerimine ja suurem turvalisus on interneti tavakasutajale hulka ohutumaks kohaks muutnud. Google on juba pikemat aega andnud märku HTTPS vajalikkusest paremaks kasutajakogemuseks, otsingutulemusteks ja turvalisuseks.

Juba aastal 2014 soovitas Google, et HTTPS võimaldamine sinu kodulehel toob Sind otsingutulemustes paremini esile. Kuigi see ei ole siiski veel ainus oluline faktor enda veebilehe leitavuse tõstmisel, ei tohiks selle tähtsust alahinnata. Näiteks, kui meil on kaks täiesti ühesugust veebilehte, aga ühel on HTTPS ja teisel ei ole, siis esimene oleks kindlasti eespool.

Tänavu jaanuaris lasi Google välja 56nda versiooni Google Chrome brauserist. Uus versioon tõi endaga kaasa ka mõningad muudatused, tugevasti muutus ka see, kuidas Google Chrome käitub HTTPS ja HTTP veebilehtedega. Brauser näitab nüüd selgelt kasutajale, kas veebileht kasutab HTTPSi või mitte. Veebisait, mis seda ei kasuta, saab suure NOT SECURE kirja aadressiribal. Lähiajal hakatakse järjest rohkem kasutajat teavitama mitteturvalisest lehest.

Kokkuvõttes on igati loogiline, et peale Googlei tungivaid soovitusi hakkab ka WordPress endas HTTPSi pooldavaid muudatusi kaasa tooma.

Kasutajad eelistavad samuti HTTPSi

Turvaline ühendus teeb ka kasutaja jaoks suure erinevuse. Kasutaja näeb HTTPSi kui positiivset signaali, et sa võtad enda veebilehe turvalisust tõsiselt, nende kasuks. Niisiis, HTTPS tähendab kindlasti rohkem liiklust lehele ja pikemat lehel viibimist.

HTTPS on eriti oluline kui sa oled e-poe omanik. Juba rohelise tabaluku nägemine aadressiriba alguses annab kasutajale turvatunde ja kindluse enda maksedetaile ning muud personaalset infot sisestades. Eriti veel uue Chrome brauseri uuendusega, (millest me ülalpool kirjutasime) mis näitab koheselt juba hoiatusi, kui HTTPS puudub. Veelkord hoiatatakse kasutajat, kui veebileht tahab isikuandmete sisestamist, aga HTTPSi pole. Seega kaunis tüütu kasutajale.

Nii Google kui kasutaja enda eelistused peaks olema piisavaks põhjuseks, et enda veebileht HTTPSi peale viia. Me teame, et esmapilgul võib HTTPSi peale üleminek tunduda siiski kasutuna või liiga keerulisena, aga me kinnitame, et antud juhul on kindlasti parem kiiresti pardale hüpata. Praegusel hetkel on HTTPSi kasutamine tugevaks boonuseks ja selle peale üleminek ei ole enam kallis ega keeruline. Aastal 2017 on SSL sertifikaadi saamine kiire, lihtne ja tasuta!

 

Kuidas viia oma veebileht HTTPS peale?

Kõik levinumad veebimajutajad peaksid nüüdseks pakkuma tasuta ja lihtsat SSL sertifikaati HTTPSi jaoks. Zone.ee ja Veebimajutus.ee seda ka kindlasti pakuvad (loe meie postitust “Millist veebimajutust valida”). Kui Sinu veebimajutaja siiski ei paku lihtsat ja tasuta turvasertifikaati, tuleks neilt küsida, kas nad pakuvad kolmanda osapoole tasulist sertifikaati. Juhul, kui vastus on jah, tuleks paluda neilt ka selle paigaldamist ja peakski HTTPSiga korras olema.

Kõige levinum tasuta variant HTTPS saamiseks on “Let’s Encrypt”.

Zone.ee on teinud ka väga õpetliku video sellest, kuidas nende iseteeninduses saab tasuta sertifikaati tellida ja liiklus HTTPS peale suunata. 

Veebimajutus.ee kasutajatele on õpetav artikkel siin.

Pea meeles, et peale liikluse läbi HTTPSi suunamist tuleb ka kõik käsitsi sisestatud lingid ära muuta. Näiteks http://www.neti.ee/pilt peaks peale muudatust olema https//www.neti.ee/pilt jne. Kui kasutad WordPressi ja soovid automaatselt kõik oma lingid ära parandada, võid kasutada näiteks mõnda pluginat  – Redirection või Simple HTTPS.

 

Mis siis kui ma lihtsalt ei taha HTTPS peale uuendada?

Mitte uuendades hakkab aja jooksul juhtuma igasugu põnevaid asju. Esimene tulemus on kindlasti vähenev liiklus Google kaudu ja “Not secure” hoiatuse vahtimine Chromei kasutades.

Samuti oluline punkt on aina keerulisemaks kujunev WordPressi uuendamine ja paljude pluginate, kas osalise või terve funktsionaalsuse kaotamine.

Kolmandaks on Sinu veebileht kindlasti lihtsam saak ka küberkurjategijatele!

 

Kokkuvõttes

Sõnastame selle siis nii: Sul lihtsalt ei ole midagi kaotada HTTPSile üle minnes. Ometigi, kui Sa ei lähe HTTPSile üle, riskid sa enda veebilehe mandumise ja tahaplaanile jätmisega.

Muidugi, kui sa oled WordPressi kasutaja, siis ei ole Sul nagunii suurt valikut – seega edu üleminekul!

 

Kui turvaline ühendus on ikka Sinu jaoks segane siis kirjuta meile allpool!

Meie soovime Sinu projektist lähemalt kuulda!

Täida kõrval olev vorm või saada normaalne e-mail aadressile89@89.ee

    error: Content is protected !!
    Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
    Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.