nipid

Usaldusväärsuse hoidmiseks on oluline oma koduleht hoida up-to-date. Vahel nõuab see nullist alustamist. Uue kodulehe loomine ja uuendamine, aga, on kallis töö ning seega on oluline teha veebileht kohe alguses õigesti. Selle abiks jagame mõned olulised nipid, mida meeles pidada, et Sinu uue kodulehe loomine sujuks hästi, edaspidi hooldus ja uuendus oleks võimalikult lihtne ning, et loodud koduleht oleks Sinu firmale maksimaalselt kasulik.

Nagu öeldud, on kodulehe up-to-date hoidmine ülimalt oluline kuna Sinu koduleht on tihti esimene kontakt Sinu firma ja Sinu potensiaalsete klientide vahel. Umbes 38% inimestest lõpetavad veebilehe sirvimise, tihti isegi ei alusta sirvimist, kui veebileht näeb välja vana ja ajaga mitte kaasaskäiv. Seega pole häbiasi oma vana koduleht uue vastu välja vahetada.

Uue kodulehe loomine nõuab esimesena eeltööd ja teadmisi. Tea, mida Sina ja Sinu veebileht vajavad ning ära karda küsida! Valides endale uut veebiarendajat, veendu, et palkad kellegi maineka. Paljud veebiarendajad teevad küll väga head tööd, aga on palju ka neid, kes väga suure summa eest teevad väga vähe. Peamiselt tekib see probleem juba algusest oma soovi sõnastades. Kui ei küsi, ega siis ei saa ka. Seega, kui Sa soovid SEO optimeeritud veebilehte, siis ära unusta seda ka kohe kõige alguses küsida.

Veebidisainerit valides on oluline ka valida õige inimene. Vaata läbi nende portfooliod, tutvu nende stiiliga, enne kui valiku teed. Ideeliselt peaks Sinu peas olema juba valmis idee, mida Sa tahaksid lõpptulemusena näha ning seega vali keegi, kes Sinu nägemusega kokku sobib.

uue kodulehe loomine

seo

Ära unusta SEO’d!

(SEO kohta loe lähemalt siit.) Uue kodulehe loomine on niigi aeganõudev ja kulukas niiet alustades SEO protsessi kohe uue kodulehe loomist alustades, hoiad nii Sina kui veebilehe looja kokku palja aega ja närve.

Uue kodulehe loomisel pea meeles, et see peaks olema võimalikult lihtsalt kasutatav ja muudetav kuna on suur tõenäosus, et aeg-ajalt on vaja kodulehel teha nii sisu kui välimuse osas muudatusi. Lihtsasti kasutatav ja muudetav koduleht aitab ka SEO puhul.

Sellega seoses ära unusta ka blogi pidada! Koduleht on nagu taim, mis vajab kastmist, et ta püsiks elus ja kasvaks. Toida oma kodulehte uue sisuga nii tihti kui võimalik ning blogi pidamine üks lihtsaim aga olulisim viis seda teha. Kirjuta blogi, isegi kui see on halb. Peale selle, Google ei salli mitteaktiivseid veebilehti, ei salli seda ka Sinu kliendid. Kas saab olla kindel firma usaldusväärsuses või selleski, et firma veel tegev on, kui viimane postitus on üle viie aasta vana?

Koduleht on mõeldud Sinu klientidele

Mõtle alati neile esimesena. Kas nad saavad üldse aru, mida Sa pakud? Kas neil on mugav antud kodulehte kasutada? Vana kodulehe olemasolu puhul oled kindlasti kuulnud tagasisidet ja oled teadlik selle vigadest ja puudustest. Kuula seda tagasisidet ja paranda need vead oma uuel kodulehel.

Vana kodulehe viga võib olla näiteks mobiilisõbralikkuse puudumine, eriti, kui esimene koduleht sai loodud enne nutitelefonide massilist kasutuselevõtmist. Uue kodulehega on ülimalt oluline see viga parandada kuna paljud inimesed tänapäeval kasutavad info leidmiseks rohkem just oma mobiili kui arvutit.

uue kodulehe loominePööra tähelepanu ka kõikidele muudele veebilehe loomise aspektidele nagu näiteks selle visuaalne pool nagu üldine disain ja kasutatavad fotod. Unusta ära fotopangad ja nende piltide kasutamine kuna see võõrandab Sind ja Sinu klienti. Disaini olulisest saad lugeda lähemalt siit. Ära unusta sisule, maandumislehtedele ja ankeetidele tähelepanu pöörata.

Viimaks, enne kui Sa oma uue kodulehe avalikustad, veendu, et see töötab nii nagu peab. Katseta kõiki linke ja täida kõik ankeedid, et olla kindel, et kõik toimiks. Iga hea veebidisainer teeb seda küll Sinu eest, aga parem karta kui kahetseda!

admin

aprill 03.2017 | hamburgeri menüü | menüü | nipid | veeb

See pisike disainielement – need kolm joont mida sa enamasti mobiilsetel veebilehtedel ning uuemal ajal ka lauaarvutis näed (mis esindavad lahtikäivat menüüd) on viimasel ajal olnud suurte vaidluste allikaks.

Viimase aja kasutajamugavuse uuringud on näidanud, et burgerimenüü mõjub lihtsalt kasutajamugavusele halvasti kuna on tihtipeale halvasti esile toodud ning kasutajale keeruline leida. Spotify näiteks loobus burgerimenüüst 2016 aasta Mais ja uhkustas hiljem 30% tõusuga menüülinkide klikkides. Facebooki kasutajad asusid samuti hulka innukamalt navigeerima peale burgerimenüüst loobumist. Kas on äkki aeg ka sinul öelda hüvasti burgerimenüüle?

Lahendus

Kindlasti on situatsioone kus burgerimenüü ennast õigustab ja mõjub kaasaegselt kuid juhul kui soovid tõesti midagi muud siis mis oleks alternatiiv?

Kui sinu veebilehel on 4 või vähem menüülinki siis võiks need kõik kohe nähtavale tuua. Kui veebilahendusel on neid aga rohkem, siis võiks näiteks kolm kõige tähtsamat kohe välja tuua ja ülejäänud “Vaata rohkem” või “Veel” nupu alla peita. See on lihtne, see on efektiivne ja suurendab liiklust!

admin

september 03.2015 | koduleht | nipid | usaldus | uudised | veebileht

Hea lugeja, hiljuti tõime Sinuni viis uut nippi, mida tuleks silmas pidida Sinu kodulehel, et lehe külastajad tunneksid end mugavalt ja tekiks kliendi ning Sinu vaheline usaldus. Oleme järjega nüüd jõudnud juba kolmanda teemaartiklini ja anname Sulle jällegi tervelt viis, ent lihtsat ja toimivat võimalust, mida usalduse tekitamiseks, kasvatamiseks või hoidmiseks kasutada saad.

 

Ajakohased sotsiaalmeedia kanalid

Tänasel päeval on veebilehed tihedalt seotud sotsiaalmeedia kanalitega. Peamisteks kanaliteks on näiteks Facebook, Twitter ja Instagram. Selliste kanalite kasutamine on hea moodus jõuda lähemale soovitud sihtgrupile, kellele võiksid korda minna Sinu pakutavad tooted/teenused. Oluline on aga meeles pidada, et kui Sa neid kanaleid enda äri edendamiseks oled otsustanud kasutada, siis tuleks hoida neid ajakohasena ja siduda ka kodulehega. Facebook-i konto, millel ei ole toimunud viimased kolm kuud midagi, ei jäta just kuigi usaldusväärset muljet lehe külastajale. Seega, hoia sotsiaalmeedia ajakohasena!

Klientide või koostööpartnerite tagasiside

Kui eelmises artiklis soovitasime Sul kuvada näiteks enda kliente või partnereid oma lehel, siis selles artiklis pakume välja teise variandi. Võta enda klientidelt positiivset tagasisidet ning kuva seda enda veebilehel. Toote või teenuse pakkujast kordades parem reklaam on klient, kes on toote või teenusega rahule jäänud ja soovitab seda ka tesitele huvilistele!
Seda nippi kasutades olekindlasti täpne ja räägi kliendile ka enda kavatsustest seoses tagasisidega. Ära kuritarvita tema usaldust ja lisa midagi kuskile salaja.

Sinu veebilehe asetus otsimootorites

Otsimootoritel on veebimaastikul väga suur roll täita. See on suureks abiks näiteks uute klientide tekitamisel. Vaieldamatult kõige populaarsem otsimootor on Google. Kui sinu leht või sisulehed tulevad vastavate märksõnadega esilehel esile, on selleks kindlasti ka hea põhjus. Ilma igasuguse põhjuseta neid sinna ei paigutata. Kokkuvõtvalt – kui Sinu veebileht järjepidevalt näiteks Google esilehel paikneb, avaldab see kindlasti mõju esiteks Sinu klientuurile ja teiseks Sinu usalduväärsusele!

Isikuandmete küsimine

Kindlasti oled Sa ise pidanud mõnel lehel jagama enda isiklike andmeid. Kontakte, meiliaadresse jne. Kohati võib see tunduda tüütu ja võib tekkida ka mõte, et mida Sinu andmetega edasi tehakse. Võimalik, et hoopis Sina ise soovid enda lehel klientide andmeid küsida. Olgu see tulevaste kampaaniate, uudiskirjade või millegi sarnase tarbeks. See on väga okei iseenesest, aga kindlasti ole hea ja ütle kliendile, mida Sa andmetega teha kavatsed. Kui sa oled aus ja ausust ei kuritarvita, võidad sa kindlasti klientide usaldusväärsuse.

Maksevõimalused ja nende turvalisus

Kui Sinu veebilehel või e-poes on võimalik tasuda arve eest krediitkaardiga või sooritada makse läbi panga, siis soovitatav on kliendile näidata, kes on need teenusepakkujad, läbi kelle sellised tehingud toimuvad ja mil viisidel tagate Sina ja pank makse sooritajale andmete ja maksete turvalisuse. Rõhu andmete ja maksete turvalisusele!

Sellised olid meie viis järjekordset nippi, kuidas Sinul on võimalik toimida enda veebilehel või e-poes, et saavutada häid tulemusi kliendi usaldusväärsusega seoses. Juhul, kui sa ei ole lugenud meie varasemaid kirjutisi samal teemal, siis leiad need kenasti meie blogist.

Meie täname Sind, hea lugeja, et võtsid vaevaks lugeda ja kaasa mõelda, mida Sul on võimalik antud teema osas teha, muuta või sättida, et Sinu veebilehest oleks rohkem kasu ja tulemused oleksid märgatavalt paremad

Kui Sul on tekkinud seoses teemaartiklitega küsimusi, huvi või ettepanekuid, siis kindlasti kirjuta meile ja leiame lahenduse!

admin

juuli 30.2015 | koduleht | nipid | usaldus | uudised | veebileht

Hea lugeja, eelmine nädal jagasime Sinuga viite erinevat nippi, mille abil Sul on võimalik enda kodulehe või e-poe usaldusväärsust kasvatada kliendi silmis. Nagu eelmises artiklis mainisime, on meil nippe veelgi ja ilma pikema sissejuhatuseta toome Sinuni järgmised viis võimalust, mida võiksid kasutada, et tagada enda veebilehe hea maine külastajate silmis.

 

Kuva kliente või koostööpartnereid

Klientide või koosööpartnerite kuvamine enda veebilehel on hea märk tulevastele, potensiaalsetele klientidele, et Sinu äri toimib ja Sul on tekkinud oma klientide või partnerite võrgustik. Selline viis on usaldusväärsust tekitav. Lisaks lihtsalt logode või kirja teel kuvamisele võid tekitada ka otsesed viited nende lehtedele.

 

Tõesed fotod kontorist või tööruumidest

Paljude tegevusvaldkondade puhul on tungivalt soovitatav kuvada veebilehel fotosid reaalsetest tööruumidest. Toon näiteks juuksurisalongi, mis on just äsja uksed avanud. Suure tõenäosusega puudub seal esialgu suurem klientuur, mida veebilehe abil püütakse tekitada. Seetõttu on alati soovitatav leida veebilehel ruum fotodele, kus kuvada pilte salongist nii seest kui väljast. Esiteks tekitab see positiivset emotsiooni nii uues kui vanas kliendis. Teiseks, esmakordsele külastajale annab selline lähenemine kindlasti mõnusa äratundmisefekti. Ehk ta on hoonet nähes kindel, et on õiges kohas!

 

Üleliigsed vidinad ja ‘’kosmeetika’’

Tänasel päeval tasub pigem hoiduda igasugustest vilkuvatest ja jooksvatest bänneritest ja muust taolisest. Jäta meelde, et kõik, mis vilgub liialt, jookseb ringi, hüppab või teeb isegi häält, ei ole Sinu lehele reeglina kasulik. Selline lähenemine võtab endaga kaasa lehe külastaja tähelepanuvõime ja suunab ta pigem ebaolulisele. Lisaks tähelepanuvõime hajutamisele segavad sellised lahendused külastajal tähtsast kinni haarata ja muudavad tema lugemiskiirust ning olulisest sisust arusaamist tunduvalt aeglasemaks.

 

Korrektne õigekiri ja keelekasutus

Selle nipi kohta saad Sa kõik juba pealkirjast kätte! Kui andeksantavad vead võivad esineda blogis või mõnes artiklis, siis veebilehe hinnakirjas, toodete või teenuste kirjeldustes, avalehel ja muudes taolistes kohtades jätavad sellised vead igaljuhul ebaprofesionaalse mulje ja usaldusväärsus võib kaduda silmapilkselt. Asja võti on täpsus, korrektsus ja lihtsus, mitte raske ja keeruline jutt, millest suurem osa aru ei pruugi saada.

 

Liigne enda kiitmine

Sinu ettevõtte veebileht ongi mõeldud Sinu äri edendamiseks. Selge see, et Sul on huvi seal end kiita ja hea nurga alt näidata – ja nii see peabki olema! Ära ei tohi ainult unustada, et ülivõrdes enda valgustamine ei ole kõige mõistlikum. Lihtne näide, kui Sa kirjutad enda toote/teenuse kohta kodulehel, et see on kõige odavam Tallinnas, Eestis või Euroopas, siis kena oleks seda ka kliendile kohe kinnitada ja reaalne tõestus ette näidata. Vastasel juhul ei räägi me mitte usaldusväärsuse tekitamisest, vaid kohesest kaotamisest.

 

Kokkuvõtteks

See artikkel on järg eelmisel nädalal ilmunud artiklile, kus tõime välja esimesed viis nippi. Kui Sa ei ole veel lugenud eelmist artiklit, siis soovitame Sul seda kindlasti teha! Kahe kirjutise peale on sul hetkeks koos juba 10 tasuta võimalust, mida saad enda veebilehe või e-poe puhul kasutada, et läbi usaldusväärsuse hoida vanu ja leida uusi kliente või koostööpartnereid.

Nagu esimeses artiklis mainitud, siis ütleme Sulle ka siin kindluse mõttes, et usaldusväärsuse tekitamisel ei tasu üle piiri siiski minna, sest Sa ei taha kliendile meelde jääda liiga pealetükkivalt, võltsilt ja ülepingutatult. Kõiki neid võimalusi tuleb endiselt kasutada mõistuse piires!

Meie täname Sind, et oled leidnud aja lugeda ja harida end, et hoida enda veebileht korrapärane ja ajakohane ning pakume juba järgmisel nädalal Sulle lisaks olemasolevatele veel viis uut nippi!

Meie soovime Sinu projektist lähemalt kuulda!

Täida kõrval olev vorm või saada normaalne e-mail aadressile89@89.ee