Kodulehe tellimine ja hinnastamine
Kodulehe tellimine on põhiline teema millega meile helistatakse ja kirjutatakse tihti kodulehe sooviga. Kõige olulisem, mida huviline teada soovib, on hind – ehk kui palju maksab ühe kodulehe tegemine. Sellele küsimusele on pea võimatu olematu informatsiooni põhjal vastust anda, kuna korraliku ja töötava kodulehe loomiseks tuleb läbida mitmeid etappe. Välja tuleb selgitada kõik oluline sinna juurde kuuluv, mille nüüd Sulle püüame ka kenasti lahti selgitada.
Konkreetset hinda ühe küsimuse peale on juba seetõttu võimatu anda, et veebilehtede puhul on tegu projektipõhiste lahendustega. Võta seda kui rätsepa juures personaalset ülikonda tellides, millele eelneb põhjalik mõõtude võtmine. Sinu keha ja selle eripäradega tuleb arvestada jms. Naiste puhul on heaks näiteks juuksuri- või ilusalongis käimine, kus hinna määrajaks on erinevate teenuste mahukus, mis on seoses teenuste kestvusega, materjalide kuludega jms. Mõte on aga selles, et rätsepa või iluteenindaja juurde minnes soovid Sa personaalset tulemust. Täpselt sama mall kehtib ka Sinu äri ja kodulehe suhtes.
Tihti juhtub sedasi, et kui kodulehe soovija on mõistnud, et töö maksumuse selgitamine on keerukam, kui esialgsest oodatud, tuuakse meile näiteks mõne konkurendi veebileht ja tahetakse sellist. Juurde käib veel mõte, et: ”Tahan sellist väga lihtsat ja mitte midagi erilist” jne. Katsume Sulle nüüd selgitada, miks selline mõttelaad tänasel päeval kuigi kaugele ei vii.
Nagu juba öeldud, Sinu koduleht saab ideaalselt peegeldada seda, millega Sa tegeled, kellele Sa midagi pakud, miks Sa kellelegi midagi pakud, kuidas Sa kellelegi midagi pakud ja mis kõige olulisem, milliseid väärtuseid Sinu ettevõte enda klientidele pakub. Statistika näitab, et kui lehe külastaja ei mõista viie sekundi jooksul, kuhu ta sattunud on ja mida talle pakutakse, siis sulgeb ta lehe. Kas Sinule meeldib, kui Su klient jalutab konkurendi juurde seetõttu, et Sinu veeb ei katnud tema vajadusi? Vaevalt!
Kohtumine ja lähteülesanne
Kodulehe tellimine algab sellega et meie agentuur käsitleb hinnakujundamisel paljusid erinevaid nüansse. Kõigepealt on vaja meil endil mõista võimalikult hästi Sinu tegevusi, tegemisi, ja hingeelu, et kõike seda arvesse võttes rajada toimiv veebilahendus. Selleks pakume igale huvilisele välja tasuta konsultatsiooni. Tasuta konsultatsioon on ideaalne viis hoida kokku pikkade tekstide kirjutamise vaev. Lisaks tuleme ise Sinu kontorisse kohale, et hoida Sinu aega kokku ja lasta Sul keskenduda enda igapäevastele põhitegevustele! Konsultatsioon ei määratle Sind meie kliendiks, ei too Sulle kaasa mingisuguseid kohustusi vaid ”halvimal” juhul nõuab 30 minutit Sinu ajast. Siis saad reklaamida enda ettevõtet meile ja koguda häid mõtteid veebiprofessionaalidelt. Konsultatsiooni käigus jagame ilma igasuguse koostööta Sulle mõtteid, mida Sinu ärimudelit arvesse võttes võiksime teha ja jagame soovitusi, kuidas erinevad küsimused ja ideed lahendaksime meie. Ei kõla ju kuigi halvasti?
Koostööplaani koostamine
Konsultatsiooni käigus oleme Sinuga läbi arutanud kõik lähteülesande punktid, mida siin ei hakka kõiki ükshaaval lahkama, kuid mis sisaldavad näiteks järgmiseid teemasid:
- Sina ja konkurendid
- Sinu sihtgrupp
- Veebilahenduse eesmärgid
- Sinu ettevõtte sümboolika
- Üldine veebilehe struktuur
- Üldine veebilehe välimus ja kujunduselemendid
- Veebilehe sisutekstid
- Veebilehe foto- ja/või videomaterjalid
- Veebilehe keelelahendused
- Veebilehe erilahendused ja soovid
Nagu Sa näed, siis ühe korraliku veebiprojekti teostamiseks on hädavajalik käsitleda erinevaid teemasid ja nüansse, vajadusel laskuda detailidesse, et edasine koostöö sujuks edukalt ja tulemusi toovalt! Tegelikult on erinevaid küsimusi ja punkte veel, mis vajavad koos mõtlemist ja arutamist, aga lihtsustatult näeb konsultatsiooni sisu välja selline. Tegu ei ole tunnikontrolliga, mille raames me lihtsalt küsimusi esitame ja nendele vastuseid ootame, vaid hariva konsultatsiooniga, kus vaatame näiteid ja ideid arvutist, pakume ise Sinule ideid ja mõtteid ning võimalusi teostuseks!
Ja nüüd jõuame me hinnani, mis paljusid hirmutab, häirib või lihtsalt küsimusi tekitab. Meie agentuur koostab koostööplaani ehk pakkumise väga läbimõeldult, võttes arvesse kõike Sinuga läbiräägitut. Siit jookseb mitu otsa kokku, ehk nagu öeldud, läbi konsultatsiooni Saad sa kõvasti enda aega kokkuhoida, leides selleks vaid sobiva aja ning huvi enda äri edendamiseks!
Koostööplaanis on selgelt ja konkreetselt välja toodud, mida meie pakutav personaalne lahendus Sinu äri jaoks sisaldab, ehk kirjutame kenasti lahti kõik alamteenused, mis annavadki kokku tänapäevase toimiva veebilahenduse ja projekti maksumuse.
Koostöö
Kui oleme edukalt konsultatsiooni käigus vahetanud informatsiooni, mille abil oleme endi jaoks koostanud lähteülesande, mille abil omakorda koostanud täpse ja põhjaliku koostööplaani, siis saame edukalt hakata liikuma ka lõpptulemuse suunas ehk alustada koostööga. Koostöö alguseks on pool puslest juba koos ning pool veel teha. Senini on meil koostöös klientidega kodulehe tellimine väga edukalt toiminud. Koostöö meiega on Sinu jaoks õpetlik protsess, mille käigus avardad enda teadmisi ning silmaringi interneti- ja veebimaailmas ja õpid arusaama, kuidas ja miks ülesanded sedasi on lahendatud ja milline on nende väärtus Sinu olemasolevatele ja potensiaalsetele klientidele!
Kuna me väärtustame meie kliente väga, siis oleme loonud ka erinevad hoolduspaketit, mis on Sinule kui kodulehe omanikule peale projekti valmimist ideaalseks abimeheks! Pakettide abil on võimalus võimendada veel enda nähtavaks tegemist suures ja laias internetis, pakkuda enda klientidele põhiväärtuseid ja pidevalt uuenevaid ja innovaatilisi ideid, lahendusi ning huvitavat läbi kodulehe ja sotsiaalmeedia pideva uuendamise. Parimad tulemused tulevad siis, kui näha pidevat vaeva ja panustada aega ja selle koorma võtame rõõmuga enda kanda.
Hinna ja kvaliteedi suhe
Kokkuvõtteks tahaksime veel Sulle teadvustada hinna ja kvaliteedi suhtest. Ehk jõuame tagasi hinna küsimuseni. Nagu iga teenuse ja valdkonna puhul peaks reeglina kehtima hinna-kvaliteedi suhe, siis kehtib nimetatud printsiip ka meie tegevuste puhul. Kui Sa lähed enda kodulehe teostaja otsingutel ainult püüdma hinda, siis Sa käitud valesti ja tegelikult peaks kummaliselt soodne hind pigem tekitame rohkem küsimusi. Antud artikkel on lühike kooslus kodulehe maksumusest ja üldisest protsessist. Kui Sa saadad väga pinnapealse ja lühida päringu ning saad sellele ka vastuse pakkumisega, milles hind tundub uskumatult soodne, siis väga suure tõenäosusega ei vasta lõpptulemus Sinu ootustele.
Hind sõltub loomulikult ka töö teostajate arvust, aga olles Sinuga kohtunud ja seletanud, millest tänapäeval töötav veebilahendus koosneb ja millistest toimingutest kogu komplekt kokku tuleb, siis peaksid mõistma, et ühel inimesel on väga raske kõiki tahke eraldi hallata eksperdi tasemel, ehk kvaliteet on kindel langema. Meie puhul töötab Sinu projekti kallal sõltuvalt töö keerukusest kolm kuni kuus inimest, mis tähendab, et iga inimene täidab osa, mida ta valdab professionaalselt ja selline lähenemine garanteerib tulemuse!
Koduleht kui müügimees ja investeering
Sinu uus koduleht osutub Sinu ettevõtte parimaks müügimeheks ja hakkab positiivset tagasisidet ja vastukaja väga kiirelt andma. Mis veel olulisem, Sinu pikaajalised ja olemasolevad kliendid hindavad seda ning uued ja potensiaalsed langetavad enda otsuseid oluliselt kergekäelisemalt Sinu kasuks, kui Sul on turunduslikult hästi lahendatud, müügile orienteeritud, nutiseadmete sõbralik, otsimootoritest hästi leitav, turvaline ja visuaalselt kena koduleht! Meie poolt loodud veebilahendused tasuvad end ära ettevõtte staažist, tegevusest, suurusest ja tuntusest sõltuvalt hiljemalt aasta jooksul ja sealt edasi on juba puhas kasu. Seega palun arvesta, et meie pakutav veebilahendus Sinule on investeering Sinu äri edendamiseks, mitte tühi kulu. Meie lahendused tasuvad pikas perspektiivis end rohkem, kui mitmekordselt! Sestap mõtle kodulehe tellimine põhjalikult läbi ja meie mõtleme koos Sinuga.
Kui Sul tekkis täiendavaid küsimusi siis kirjuta meile julgelt allpool!