kodulehe uuendamine
admin

september 23.2015 | disain | koduleht | kujundus | vana | veebileht

Kodulehe uuendamine on päevakorras kõigil kes on juba mõnda aega kodulehte omanud. Tänasel päeval ei tohiks enam kellelegi saladus olla, et tehnoloogia ja kujundusmallid arenevad tohutu kiirusega. Iga pisikese ajaühiku möödudes sünnib jälle midagi uut, huvitavat ja innovatiivset. Kui siduda see mõte nüüd kodulehtedega ja e-poodidega, siis Sinul, kui kodulehe omanikul on kindlasti, mille peale mõelda. Igaüks, kes tegeleb ettevõtlusega ja omab ettevõtte virtuaalset visiitkaarti, ehk veebilehte, peaks mõtlema suunal, et kuidas siis saavutada maksimaalseid tulemusi tehnoloogiast ja võimalustest, mis meile kõigile juba kasutada on antud. Väljavaated on ju tegelikult kõigile võrdsed! Sinu ettevõtte koduleht on otsene investeering Sinu äri edusse, juhul, kui see on hästi ja professionaalse käe all teostatud.

89 annab Sulle aimu viiest põhjusest, miks peaksid enda vanale veebilehele andma uue kuue, lastes seda teha stiilselt, kaasaaegselt ja mis kõige tähtsam – toimivalt!

 

Kodulehe uuendamine sest sisuhaldusplatvorm on lihtsalt vana

Keegi nupukas mees olevat kunagi öelnud, et üks inimese aasta võrdub umbes nelja internetiaastaga. Seda silmas pidades on siiski sisuhaldusplatvorme, mis olid mugavad ja uudsed aastaid tagasi, kuid ei ole seda mitte tänasel päeval. Täpselt nii, nagu omal ajal oli väga uudne ja pädev telefonitootja Nokia, on tänaseks suurem enamus meist unustanud nende saavutused. Uute Nokia telefonidega lihtsalt ei ole enam suurt midagi peale hakata, sest teised tootjad on jõudnud tehnoloogiliseltasandil neist ette. Lisaks sellele ei suuda vanemad sisuhaldusplatvormid katta piisavalt ohutult turvaauke, mida pahatahtlikud internetionud või –tädid võiksid soovida kuritarvitada. Selle vastu aitab lehekülje kaasajastamine ehk kodulehe uuendamine. Üks võimalus on alustada sellest, et lasta enda koduleht uuele ja turvalisele platvormile ümber tõsta.

 

Sinu kodulehe disain ja kujunduselemendid on ajale jalgu jäänud

Kuigi disain ja selle meeldimine või mitte meeldimine on väga suhteline ja käärid võivad olla suured, siis paratamatult loeb ikkagi esmamulje. Oleme lugenud mitmeid uuringuid, mis väidavad, et veebilehel on kõigest umbes viie sekundi jagu aega, et äratada lehekülje külastaja tähelepanu ja võita usaldus. Kui juba üks eelnimetatust on täitmata, siis suure tõenäosusega Sinu koduleht ei paelunud külastajat ja ta on jõudnud sama kiirelt Sinu konkurendi lehele. Külastaja tähelepanu võitmiseks on mitmeid viise, kuid kõige lihtsam ja toimivam on lasta professionaalidel luua kutsuv disain, mis ‘’võtaks Sinu veebilehe külastajal käest kinni’’ ning enam lahti ei laseks. Täpselt nagu kallimaga. Et anda Sulle ülevaade, kuidas aeg ja disain on käsikäes käinud, siis vaata, kuidas on muutunud USA ja maailmakuulsa arvutite ja tehnika tootja Apple-i koduleht.

 

Sinu veebileht ei ole mobiilisõbralik ehk mobiilselt loetav

Erinevate toodete ja/või teenuste tarbijatel on ka väga erinevad vajadused ja soovid. Tänapäeval on paljude tegevusvaldkondade puhul kriitiliselt tähtis omada veebilehte, mis on ka nutiseadmete sõber. Näiteks toitlustus- ja iluteenuseid pakkuvad ettevõtted. Tehnoloogia arenguga on tarbijad muudetud laisaks. Nutiseadmetest on äärmiselt mugav vaadata mõne restorani menüüd, tutvuda ilusalongi hinnakirjadega ja veel mugavam on tarbijal broneerida endale mobiilselt õhtusöögiks laud või ilusalongis teenus. Ligi 30% kodulehe külastusi tuleb tänasel päeval läbi nutiseadmete ja see trend on ainult kasvav. Statistikakõver siit enam alla ei lähe, ja kui Sina kodulehe omanikuna ei soovi kaotada kliente tänu sellele, et nad peaksid vajaliku informatsiooni jaoks tingimata arvuti taha end ümber seadma, siis on viimane aeg enda kodulehekülg ka mobiilseks muuta!

 

Sinu veebileht ei saavuta tulemusi, mida ootad või soovid

Üldiselt ei ole vahet, kui palju Sinu koduleht Sinule endale meeldib. Kui see ei saavuta tulemusi ja ei täida ootusi, mis sellele seatud on, siis ei ole sellest kasu.
Küll aga meeldib Sinu veebileht sulle kindlasti siis, kui see meeldib teistele ja eeskätt Sinu enda klientidele. Hästi lahendatud kodulehe eesmärk on anda vajalikku teavet võimalikult kiiresti ja otsekoheselt selle külastajale. Sina, kui kodulehe omanik reklaamid seda kodulehel ja seepärast tulebki see suunata enda klientidele, mitte iseendale! Kui ei ega ka paista soovitud tulemusi, siis on just nüüd õige aeg mõelda veebilehe uuendamisele. Läbi tuleb loomulikult mõelda selle eesmärgid, selle külastajad ja mida Sa ise sellega täpselt saavutada soovid. Kui see lähteülesanne on paigas, siis on õige aeg professionaalide poole pöörduda ja üheskoos ka eesmärgid tulemusteni viia.

 

Sinu äri fookus ja/või väärtused on aja jooksul muutunud

Kauaaegsed ettevõtjad teavad, et tahes-tahtmata võib muutuda esialgne ettevõtte missioon, teenused või tooted. Seda tingib üldiselt lihtne põhjus – ettevõtja näeb, kui kasvab vajadus millegi uue järele. Samuti näeb ta ka seda, kui millegi järele vajadus kahaneb või üleüldse kaob. Ettevõtted kasvavad samuti ajas, nagu tehnoloogia ja disain ja seetõttu on äärmiselt oluline, et Sinu kodulehel oleks alati täpne info seoses ettevõtte muutustega või uuendustega. Väga suurel osal inimestel, kaasaarvatud meil 89-s, ajab marru olukord, kus oled kulutanud tühja aega päringu saatmisele või helistamisele, otsides midagi konkreetset, aga pikemalt uurides ja enda aega sinna alla panustades selgub, et ettevõtte ei paku enam ei üht, ega ka teist mitte. Selle tulemusena on väga lihtne jääda ilma heast olemasolevast kliendist või uuest, potensiaalsest kliendist, kellega info täpsuse korral oleksid suure tõenäosusega ilma suurema vaevata kena koostöö saavutanud. Seega, hoia info kaasaegsena ja uuena! Taaskord, kodulehe uuendamine on sama oluline kui algselt kodulehe loomine.

Meie täname sind lugemast ja kaasamõtlemast ja anname ka rõõmsalt märku, et kõikide probleemide puhul, mis hetkel siit kirjutisest välja koorusid, oleme meie alati abiks nii nõuga, kui jõuga.

Kui Sa tunned, et Sinu kodulehel on millegi järgi vajadus, millele siin viitasime, siis kirjuta meile allpool!