admin

aprill 03.2017 | hamburgeri menüü | menüü | nipid | veeb

See pisike disainielement – need kolm joont mida sa enamasti mobiilsetel veebilehtedel ning uuemal ajal ka lauaarvutis näed (mis esindavad lahtikäivat menüüd) on viimasel ajal olnud suurte vaidluste allikaks.

Viimase aja kasutajamugavuse uuringud on näidanud, et burgerimenüü mõjub lihtsalt kasutajamugavusele halvasti kuna on tihtipeale halvasti esile toodud ning kasutajale keeruline leida. Spotify näiteks loobus burgerimenüüst 2016 aasta Mais ja uhkustas hiljem 30% tõusuga menüülinkide klikkides. Facebooki kasutajad asusid samuti hulka innukamalt navigeerima peale burgerimenüüst loobumist. Kas on äkki aeg ka sinul öelda hüvasti burgerimenüüle?

Lahendus

Kindlasti on situatsioone kus burgerimenüü ennast õigustab ja mõjub kaasaegselt kuid juhul kui soovid tõesti midagi muud siis mis oleks alternatiiv?

Kui sinu veebilehel on 4 või vähem menüülinki siis võiks need kõik kohe nähtavale tuua. Kui veebilahendusel on neid aga rohkem, siis võiks näiteks kolm kõige tähtsamat kohe välja tuua ja ülejäänud “Vaata rohkem” või “Veel” nupu alla peita. See on lihtne, see on efektiivne ja suurendab liiklust!