kuidas parandada e-poe müüki
admin

märts 18.2021 |

E-poed omavad järjest suuremat ja suuremat tähtsust, ning on eriti olulisel kohal praegusel ajal. Müügi suurendamine on iga poe eesmärk … kuid kuidas silma paista? Kuidas e-poe müüki parandada, kui nii palju on konkurente?

Kuigi on alati võimalus, ja rangelt soovitatav muidugi, teha oma turundusstrateegias või veebipoes drastilisi muudatusi, on mõnikord vaja lihtsalt mõnda oma veebisaidi elementi muuta. Järgnevalt toome välja mõned olulised punktid, mis aitavad e-poe müüki parandada.

Kasuta õiget platvormi

Alustame täiesti algusest – vali oma e-poe jaoks õige platvorm. Võib tunduda nii loogiline nõuanne, kuid sageli närbuvad e-kaubanduse jõupingutused lihtsalt tänu valede lahenduste valimisele. Kõiki e-kaubanduse platvormid ja kaupmeheteenused ei ole loodud võrdselt, seega, on oluline veenduda, et valid enda poe jaoks õige platvormi, mis sinu äri edasi viib.

Meie oleme valinud ja soovitame südamest WooCommerce e-poe platvormi. WooCommerce on tasuta, avatud lähtekoodiga WordPressi ostukorvi pistikprogramm, mille omanik ja arendaja on WordPress. See on üks populaarsemaid e-kaubanduse võimalusi turul ja selle peal jookseb umbes 30% kõigist Interneti-poodidest.

WooCommerce on parim valik väikeettevõtetele, kellel on juba WordPressis veebileht või kes tegutsevad väikese eelarvega, kuid soovivad siiski tugevat veebipoodi. Sellel on tuhandeid teemasid ja pistikprogramme, mis teeb sellest väga paindliku platvormi igasugu erinevate vajaduste rahuldamiseks. Ehitades oma veebipood üles WooCommerce’ile on juba üks suur viis kuidas e-poe müüki parandada.

Paranda oma e-poe disaini ja kasutuskogemust

Mida teed siis, kui satud lohakale ja aeglaselt liikuvale veebisaidile? Klõpsad võimalikult kiiresti tagasi nuppu, et lehelt minema pääseda. Eelda, et sinu saidi külastajad teevad sama, kui sa pole investeerinud funktsionaalse ja esindusliku toote loomisse. Klientide veebilehel hoidmiseks pead alustama kahest toimingust.

Esiteks on vaja veenduda, et sinu e-pood on kujundatud visuaalselt meeldivas stiilis ja et kliendid saaksid toote / teenuse kohta koheselt teada. Selleks, aga, on vaja vaeva näha ning on parim, kui võtad appi professionaali.

Teiseks on vaja veebisaidi vastu usaldust suurendada, lisades kõrgetasemelised turvafunktsioonid. See muudab klientide ostu-potensiaali palju suuremaks, kuna nad tunnevad end turvaliselt jagamaks sulle oma makse- ja isikuandmeid.

Tee oma e-pood mobiilisõbralikuks

Prognooside järgselt suureneb üha enam klientide sõltuvus nutitelefonidest ostude tegemisel, seega on mobiilsideseadmetest juurdepääsu võimaldamine sinu ettevõttele siin üks suur edu võti.

Pead arvestama ka sellega, et paljudele ostjatele meeldib veebis toote kohta uurida ning siis hoopis füüsilisse poodi sellele järele minna. Seega on on oluline tagada, et sinu veebipoe pakkumised vastavad sinu füüsilise poe laoseisule ning, et su e-pood näeks välja nii apetiitne, et klient üldse sooviks sinu poodi külastada.

Pööra tähelepanu andmetele

Kui sa ei kasuta ära võimalust analüüside abil oma tarbijabaasi kohta lisateavet koguda, siis sa ei tee asja õigesti. Andmete kogumine on klienditrendide tundmaõppimiseks ülioluline. Pead ju teadma, mida tarbijad soovivad osta, millal nad kõige tõenäolisemalt ostavad, kust neile meeldib osta, milliseid makseviise nad eelistavad, ja kõike muud, mille teadmine ja oma e-poes rakendamine annab sulle suured eelised ning aitavad sinu e-poe müüki parandada. Siin tuleb appi näiteks Google Analytics, kuid võimalusi on muidki.

Kliendi harjumuste kohta on palju teavet, mida vastu võtta ja läbi töötada, kuid ostukäitumise mõistmine annab sulle konkurentsieelise oma koha leidmisel nii veebis kui ka võrguühenduseta turul.

kuidas parandada e-poe müüki

Sihi tarbijat otse

Kõigi nende mahlakate andmete omamisel on veel üks oluline positiivne külg – nii tead, milline tarbijabaasi segment millistele turundusstrateegiatele vastab ja kuidas. Ära kasuta lihtsat, “kõigile peale minevat” reklaami, vaid kohanda oma reklaame vastavalt oma klientuurile. Klientidele meeldib tunda, et nende eest hoolitsetakse ja see on garanteeritud viis neile teada anda, et pöörate neile tähelepanu. Kõige lihtsam näide sellest on rõivastemüügiga tegelevad e-poed: ära näita oma hitt-tooteid kõigile tarbijatele vaid hoolitse selle eest, et näiteks naistele oleks ennekõike naisterõivaste reklaamid ja meestele meesterõivaste reklaamid nähtavad.

Personaalne lähenemine

Üldine, isikupäratu kirjavahetus annab klientidele kohe märku, et nad ei ole tähtsad. Digitaalsel ajastul on ‘kaasamine’ võti. See tähendab, et hoiad oma sõnumi positiivsena, haldad sotsiaalmeediat õigesti ja näitad, et sa hoolid oma tarbijatest isiklikumal tasandil.

On palju eri lähenemisviise, mida kasutada. Forbesil on näiteks suurepärane 6-punktiline plaan, mis sind sellega aitab. Peamine on see, et ära unusta kohelda oma kliente nagu inimesi (miski, mis peaks olema iseenesestmõistetav), pöördu nende poole e-kirjades nende nime kasutades ja leia muid loomingulisi viise, kuidas virtuaalne kliendisuhtlus teha personaalsemaks.

Tegele ostukorviga

kuidas parandada e-poe müüki

Potentsiaalne klient sirvib sinu e-poodi, laeb ostukorvi täis, kuid ei lõpeta ostu. See ei tähenda, et oled kliendi lootusetult kaotanud ja peaksid tema osa alla andma. Hoopis võiksid (ja peaksid) mahajäetud ostukärudega tegelema, kuna nende potentsiaalne tulu võib olla märkimisväärne.

Kõigepealt veendu, et sinu e-poe ostukorvis oleks lihtne navigeerida. Takistuste seadmine kassasse on üks peamisi tüütusi, mis sunnib tarbijaid ostust loobuma. Ka poes olles ju lahkud, kui näiteks kassasüsteem jookseb kokku ja sul ei ole võimalust maksta. Vähenda näiteks lõputute täitmisvajavate vormide arvu ning lisa palju erinevaid maksevõimalusi.

Klientide tagasivõitmiseks on palju võimalusi, millest peamiseks on sõbralikud meeldetuletused, et nad pole ostu sooritanud.

Väljatoodud viisid, kuidas parandada e-poe müüki, võivad tunduda hirmutavad ja liigselt aeganõudvad, kuid toovad sinu ärile ainult kasu. Ja ära muretse, sa ei pea selle kõigega üksi hakkama saama. Võta meiega ühendust ja me aitame sind sinu e-poega algusest lõpuni ja edasi ka veel!