E-poed omavad järjest suuremat ja suuremat tähtsust, ning on eriti olulisel kohal praegusel ajal. Müügi suurendamine on iga poe eesmärk … kuid kuidas silma paista? Kuidas e-poe müüki parandada, kui nii palju on konkurente?
Kuigi on alati võimalus, ja rangelt soovitatav muidugi, teha oma turundusstrateegias või veebipoes drastilisi muudatusi, on mõnikord vaja lihtsalt mõnda oma veebisaidi elementi muuta. Järgnevalt toome välja mõned olulised punktid, mis aitavad e-poe müüki parandada.
Kasuta õiget platvormi
Alustame täiesti algusest – vali oma e-poe jaoks õige platvorm. Võib tunduda nii loogiline nõuanne, kuid sageli närbuvad e-kaubanduse jõupingutused lihtsalt tänu valede lahenduste valimisele. Kõiki e-kaubanduse platvormid ja kaupmeheteenused ei ole loodud võrdselt, seega, on oluline veenduda, et valid enda poe jaoks õige platvormi, mis sinu äri edasi viib.
Meie oleme valinud ja soovitame südamest WooCommerce e-poe platvormi. WooCommerce on tasuta, avatud lähtekoodiga WordPressi ostukorvi pistikprogramm, mille omanik ja arendaja on WordPress. See on üks populaarsemaid e-kaubanduse võimalusi turul ja selle peal jookseb umbes 30% kõigist Interneti-poodidest.
Paranda oma e-poe disaini ja kasutuskogemust
Mida teed siis, kui satud lohakale ja aeglaselt liikuvale veebisaidile? Klõpsad võimalikult kiiresti tagasi nuppu, et lehelt minema pääseda. Eelda, et sinu saidi külastajad teevad sama, kui sa pole investeerinud funktsionaalse ja esindusliku toote loomisse. Klientide veebilehel hoidmiseks pead alustama kahest toimingust.
Esiteks on vaja veenduda, et sinu e-pood on kujundatud visuaalselt meeldivas stiilis ja et kliendid saaksid toote / teenuse kohta koheselt teada. Selleks, aga, on vaja vaeva näha ning on parim, kui võtad appi professionaali.
Teiseks on vaja veebisaidi vastu usaldust suurendada, lisades kõrgetasemelised turvafunktsioonid. See muudab klientide ostu-potensiaali palju suuremaks, kuna nad tunnevad end turvaliselt jagamaks sulle oma makse- ja isikuandmeid.
Tee oma e-pood mobiilisõbralikuks
Pööra tähelepanu andmetele
Kui sa ei kasuta ära võimalust analüüside abil oma tarbijabaasi kohta lisateavet koguda, siis sa ei tee asja õigesti. Andmete kogumine on klienditrendide tundmaõppimiseks ülioluline. Pead ju teadma, mida tarbijad soovivad osta, millal nad kõige tõenäolisemalt ostavad, kust neile meeldib osta, milliseid makseviise nad eelistavad, ja kõike muud, mille teadmine ja oma e-poes rakendamine annab sulle suured eelised ning aitavad sinu e-poe müüki parandada. Siin tuleb appi näiteks Google Analytics, kuid võimalusi on muidki.
Sihi tarbijat otse
Personaalne lähenemine
Üldine, isikupäratu kirjavahetus annab klientidele kohe märku, et nad ei ole tähtsad. Digitaalsel ajastul on ‘kaasamine’ võti. See tähendab, et hoiad oma sõnumi positiivsena, haldad sotsiaalmeediat õigesti ja näitad, et sa hoolid oma tarbijatest isiklikumal tasandil.
On palju eri lähenemisviise, mida kasutada. Forbesil on näiteks suurepärane 6-punktiline plaan, mis sind sellega aitab. Peamine on see, et ära unusta kohelda oma kliente nagu inimesi (miski, mis peaks olema iseenesestmõistetav), pöördu nende poole e-kirjades nende nime kasutades ja leia muid loomingulisi viise, kuidas virtuaalne kliendisuhtlus teha personaalsemaks.
Tegele ostukorviga
Potentsiaalne klient sirvib sinu e-poodi, laeb ostukorvi täis, kuid ei lõpeta ostu. See ei tähenda, et oled kliendi lootusetult kaotanud ja peaksid tema osa alla andma. Hoopis võiksid (ja peaksid) mahajäetud ostukärudega tegelema, kuna nende potentsiaalne tulu võib olla märkimisväärne.
Kõigepealt veendu, et sinu e-poe ostukorvis oleks lihtne navigeerida. Takistuste seadmine kassasse on üks peamisi tüütusi, mis sunnib tarbijaid ostust loobuma. Ka poes olles ju lahkud, kui näiteks kassasüsteem jookseb kokku ja sul ei ole võimalust maksta. Vähenda näiteks lõputute täitmisvajavate vormide arvu ning lisa palju erinevaid maksevõimalusi.
Klientide tagasivõitmiseks on palju võimalusi, millest peamiseks on sõbralikud meeldetuletused, et nad pole ostu sooritanud.
Väljatoodud viisid, kuidas parandada e-poe müüki, võivad tunduda hirmutavad ja liigselt aeganõudvad, kuid toovad sinu ärile ainult kasu. Ja ära muretse, sa ei pea selle kõigega üksi hakkama saama. Võta meiega ühendust ja me aitame sind sinu e-poega algusest lõpuni ja edasi ka veel!