Veeb

kuidas tõsta kodulehe usaldusväärsust
admin

July 20.2015 |

Oled mõelnud kuidas tõsta kodulehe usaldusväärsust? Kas oled end tabanud mõnele veebilehele maandudes mõtlemast, et konkreetne leht või e-pood ei tundu usaldusväärsena? Ilmselt küll. Reeglina ei pruugi usaldusväärsuse tekkimatus seotud olla mitte pakutava toote või teenuse kvaliteediga või hinnaga, vaid konkreetse veebilehe usaldatavuses. Nii lihtne see ongi!

Kui Sa omad ise kodulehte ja pakud läbi selle erinevaid tooteid või teenuseid, siis kindlasti hakkasid Sa seda lugedes hetkel mõtlema, et kuidas siis on lood Sinu enda kodulehe usaldusväärsusega.

Tihtipeale on Sinu esimene kontakt kliendiga läbi kodulehe, mis tekitab esmamulje ning mille alusel ta edaspidised otsused ka langetab. Ettevõtted, kelle veebilehed on ülesseehitatud lähtuvalt oma sihtgrupile, on tegelikult tekitanud juba eelise enda konkurentide ees.

 

Kuidas tõsta kodulehe usaldusväärsust ehk panna külastajat tundma end kui oma kodus

Kõik, mis vaja on Sinu jaoks loogiliselt paigutatud ja kiirelt kättesaadav, leitav. Sa peaksid tundma end mugavalt enda isikuandmeid jagades ning mis kõige olulisem, Sa oled kindel, et ostetud toode või teenus rahuldab Sinu vajadused ja mujalt enam otsida ei tule.

Järgnevalt soovime Sinuga jagada kümme üsna lihtsat, kuid tõhusat nippi, millega on Sul võimalus oma olemasoleva kodulehe või e-poe usaldusväärsust tõsta või uue veebilehe tegemisel silmas pidada.

 

Nähtavad kontatkandmed

Tegelikult ei oma isegi suurt tähtsust, kas Sinu ärimudel eeldab, et Sulle igapäevaselt palju helistatakse või ei. Viisakas ja usaldusväärsust tekitav on, kui Sinu ettevõtte kontakttelefon, aadress või muu vajalik on kergelt märgatavalt esindatud. Sellega hoiad sa kokku enda kliendi aega ja tekitad uutes usaldusväärsust ja kutsud neid ühendust võtma!

 

Veebilehe üldine konseptsioon ja disain

Sinu veebilehe disain on ilmselt üks olulisemaid punkte kliendi usaldusväärsuse võitmisel. Efektiks disaini puhul siis igale inimesele omane joon, ehk eelarvamus. Muidugi maitse üle ei vaielda, kuid veebilehed mis tunduvad atraktiivsed, on disainilt ja konseptsioonilt hästi lahendatud, saavad igal juhul rohkem positiivset tähelepanu, mis ühtlasi kasvatab usaldust Sinu ja Sinu veebilehe suhtes.

 

Vasta päringutele ja kirjadele 

Esiteks on usaldusväärsuse tekitamiseks äärmiselt oluline Sinule tulnud päringutele, kirjadele, pakkumistele ja muule taolisele vastamine. Teiseks on usaldusväärsuse hoidmiseks ülimalt oluline, et Sinu vastused on kiired, põhjalikud ja kliendile võimalikult palju kasu toovad. Kui Sa suudad neid mõtteid omaks võtta ja järgida, oledki juba võitnud usalduse ja edasine eesmärk peaks olema seda hoida!

 

Toodete või teenuste hinnad 

Kindlasti katsu oma kodulehel esile tuua Sinu ettevõtte poolt pakutavad hinnad või hinnakiri. Ära pelga seda, et Sinu hinnad on kõrgemad kui konkurendil. Pigem mõtle, miks see nii on ja vajadusel põhjenda hindu, kuid hindade ära peitmine tagab pigem selle, et klient kaotab salatsemise puhul usalduse ja läheb Sinu konkurendi juurde, kus hinnad kenasti kuvatud on.

 

Veebilehe töötavus

See, kuidas ja mil viisil Sinu veebileht funktsioneerib on väga suureks teguriks, mil viisil klient Sind usaldama hakkab. Kõik tehnilised probleemid, alates lehe avanemiskiirusest kuni katkiste linkide ja vormideni on eemale tõukavad. Seega, kontrolli, et Sinu leht töötab korrektselt ja kui see nii ei ole, siis tasuks investeerida spetsialistidesse ja probleem või probleemid lahendada!

Lõpetuseks tahaksime Sulle öelda, et ära usaldusväärsuse tekitamisega liialt üle pinguta. Vastasel juhul võib see jätta võltsi ja odava mulje. Selge on see, et iga äri puhul mõjuvad erinevad tegurid ka erinevalt ja päris ühest malli kõikide nippide alusel võtta ei saagi, kuid kindel on see, et igaüks midagi kasuliku siit leiab!

Järgmised viis nippi katsume Teieni toimetada mõne aja möödudes. Kuidas tõsta kodulehe usaldusväärsust ei ole meie jaoks keeruline küsimus. Nippe meil jagub, seega tasub silm peal hoida ja kindlasti katsetada neid, et klientide usaldusväärsust hoida või siis tervenisti võita!

kodulehe hind
admin

June 06.2015 | e-pood | hind | kodulehe | koduleht | maksab | maksumus | tegemine

Milline on kodulehe hind? Millest see sõltub?

Selge ettekujutuse saamine veebiloome hindadest võib vahel päris tüütu olla. Tihti võetakse ühendust lihtsalt mitmete ja mitmete erinevate veebiagentuuridega. Küsitakse sõpradelt ja tuttavatelt: “Kui suur võib olla kodulehe hind?”

Ning saadakse enamasti vastuseks: “Oleneb.” Mõnes mõttes on see vastus isegi tõene, kuna veebilehe hind sõltub tõesti suuresti sellest, missuguseid funktsioone lehele ja millist veebilehte sa täpselt soovid.

Samas on võimalik anda mõned piirhinnad ja seda me allpool teemegi. Selgitame lahti meie ligikaudsed hinnad, liigitades veebilehed ja e-poed nelja valdavasse kategooriasse. Siiski tasub meeles pidada, et alltoodud numbrid on ainult kaudsed verstapostid.

Kuid enne, kui hindadest räägime, on veebilahenduse tellimisel vaja läbi mõelda mõningad üliolulised küsimused. Nii kodulehte, kui e-poodi planeerides. Loomulikult aitame kaasa mõelda, kui tellid lahenduse meilt.

 

Kodulehe tegemisel olulised küsimused enne tellimist

Mis on valmiva kodulehe eesmärk?

Eesmärgi sõnastamine aitab juba enne veebilehe teostamist internetiturundusliku osa paremini läbi mõelda.

Iga eduka veebilehe lugu algab eesmärgist. Kas eesmärgiks on tutvustada ettevõtet? Saada päring? Tutvustada uut brändi või galeriid läbi visuaalide?

 

Kellele on koduleht suunatud ja miks peab valminud kodulehe külastaja just Sinu poole pöörduma?

Eriti just teenuseid pakkudes on oluline läbi mõelda sihtgrupp, keda on soov kliendiks saada. “Kõik, kes soovivad” on natuke umbmäärane vastus. Parem on määratleda vähemalt külastaja sugu ja vanusegrupp.

Või läheneda esialgu probleemipõhiselt. Kodulehe külastajal on probleem, mille sinu teenus lahendab. Mida soovib tema, klient, teenust tutvustaval veebilehel näha? Kodulehe loomine on kordades lihtsam ja ka valmis leht saab müüvam, kui sihtgrupp koos väärtuspakkumisega on läbi mõeldud.

 

Mis tegevusi saab külastaja kodulehel teha?

Toitlustuskoha veebilehel on kindlasti oluline tutvustada menüüd ja võimalust koht ürituse jaoks broneerida.

Nõustamiskeskuse korral on ehk kõige olulisem julgustada lehe külastajat ühendust võtma. Väga delikaatsete teemade korral ei pruugi kontaktivormi täitmisele üles kutsumine anda parimat tulemust.

Kinnisvaraarenduste veebilehtede ülesandeks on tekitada huvi arenduse vastu uue kodu otsijates. Andes huvilistele võimaluse kontakteeruda ja tulla tutvuma näidiskoduga.

 

Missugused veebilehed Sulle meeldivad?

Koos soovitud lehe kirjeldamisega on hea, kui oled leidnud mõned näited soovituga sarnastest veebilehtedest. Nagu öeldakse, näidispildid ütlevad rohkem, kui tuhat sõna.

Siin on ligikaudsed hinnad meie poolt valmistatavatele kodulehtedele.

 

Kodulehe hind olemasolevale mallile | Alates 800€

Alati ei ole vaja hakata jalgratast leiutama. Tihti katab väiksema mahuga lehe vajadused ka valmiskujundusega mallil leht. Sa saad mugavalt välja valida endale meelepärase kujundusega malli, mis kattub sinu eelistatud värvide ja maitsega.

Meie hooleks jääb veebilehe tehniline seadistamine koos malli sobivamaks kohendamisega. Esimese sisu lisamine. Kasutuskoolitus üleandmisel, et saaksid edaspidi kiirelt ise sisu lisada.

Lihtsa kodulehe alla käib vähemalt:

  • Sisuhaldussüsteemi  paigaldus
  • Kodulehe  seadistus(Menüüd, sisu, paigutused jms.)
  • Kontaktivormi lisamine ja seadistus
  • Vajadusel fotogaleriide tekitamine ja piltide lisamine
  • Soovitud kujunduse paigaldus
  • Kujunduse üldine seadistus
  • 1-10 Lehekülje lisamine vastavalt soovile

 

Professionaalse kujundusega kodulehe hind | Alates 1600€

Kui aga on vaja seda tõesti päris oma või ükski valmis tehtud kujundustest ei ole meeltmööda, saad alati tellida personaalse kujundusega lehe, mis vastab täpselt sinu soovidele. Teistest erinev koduleht torkab paremini silma ja jääb ka kliendile paremini meelde. Personaliseeritud kujundusega lihtsa kodulehe alla käib kindlasti:

  • Personaalse kujunduse loomine kõiki kliendi soove arvestades
  • Vajalike kujunduselementide loomine ja paigutamine
  • Tekstide kohandamine ja sobitamine veebilehega
  • Fotode kohandamine ja sobitamine veebilehega

Lõpptulemusena saab sinu uus koduleht olema täpselt selline, nagu sa kliendina soovisid ja ette kujutasid. Soovid uut kodulehte? Saada päring lehe lõpust, ning arutame.

 

 

E-poodide tellimisest ja hinnastamisest

e-poe tegemine, e pood tegemine

 

E-poodide valmistamisel on kodulehest rohkem küsimusi, millele vastamine enne tellimise alustamist teeb kõik lihtsamaks.

… ahjaa, ja müügitulemused kordades paremaks, kui läbi mõtlemata e-poe puhul.

 

Kes on soovitud klient?

Kes on see klient, kes ostab sinu tulevasest e-poest kaupa? Taas ei ole “kõik, kes soovivad” parim vastus. Kliendipersona saab määratleda demograafiliste näitajate alusel. Sugu. Vanus. Asukoht. Või taas näiteks probleemipõhiselt – mis probleemile lahendus on ost sinu e-poest?

Selle alusel saab planeerida kliendile olulisemad väärtuspakkumised. E-poe lehtede sisu ja ülesehituse.

 

Kuidas jõuab klient poeni ja reklaamsõnum kliendini?

Lisaks poe tehnilisele teostusele on vaja läbi mõelda, kuidas jõuab klient poodi. Poe reklaamsõnum kliendini.

Teades neile küsimustele vastuseid, on edasised reklaamtegevused planeeritud, ning e-poodi saadab edu.

Igal juhul soovitame tungivalt panustada e-poe valmistamisel ja struktuuri loomisel lehesisese SEO optimeerimisele. Et poes pakutavad tooted saaksid Googles otsijatele leitavaks.

 

Soovitud maksevõimalus?

Lihtsaim ja soodsaim variant on paluda e-poe külastajal saata huvi korral meil. Valmistades talle käsitsi või programmiga müügiarve, ning ülekande laekumise järel panna ost teele kliendi suunas.

Tulemuslikum ja külastajale mugavam variant on võimalus tasuda pangakaardiga. Siin on kaks populaarseimat võimalust tasumine pangalingiga, või läbi maksekeskuse. Mõlemal kaardiga tasumise võimalusel on oma head ja vähem-head küljed.

Siin on e-poe valmistamise hindade suurusjärgud.

 

E-pood olemasolevale mallile | Alates 900€

Ka e-poodidele on olemas hulgaliselt valmislahendusi ja kujundusi mis ootavad lihtsalt kasutamist. Kuna e-poe sisu moodustavad suurel hulgal tooted ise siis enamasti kasutataksegi just e-poodide jaoks juba valmis kujundust.

Asjad mis peaks ühe e-poe põhipaketiga kindlasti kaasa tulema on:

  • Sisu- ja tootehaldussüsteemi paigaldus (Toodete lisamine, muutmine jms.)
  • Soovitud kujunduse paigaldus ja seadistus
  • Tootelehtede, kategooriate jms. loogiline ülesehitus
  • Atraktiivse avalehe loomine e-poele

 

Professionaalse kujundusega e-pood | Alates 1700€

Samuti on olemas variant anda ka soovitud e-poele oma nägu ja väljanägemine ning kõik muud vajalikud erifunktsioonid. Koos kliendiga mõeldakse kõik hoolikalt läbi ja lähtudes tulevastest e-poe eesmärkidest hakatakse e-poodi valmistama . Profesisonaalse kujundusega e-pood on üldises plaanis kombineeritud kahest eelmisest punktist.

Lisafunktsioonid | Alates 25€

Tihti juhtub ka et e-pood või koduleht vajab ikkagi lisaks standardvarustusele ka veidi rohkem kellasid ja vilesid. Siin on väike nimekiri inspiratsiooni ja ettekujutuse saamiseks:

  • Keelevaliku lisamine ehk mitmekeelsus
  • Otsingumootoritele optimiseerimine
  • Google mapsiga asukoha lisamine
  • Statistikakogumise ja haldamise lisamine
  • Facebooki akna lisamine
  • Hüpikakna lisamine
  • Paljud muud erifunktsioonid

 

Kokkuvõtteks

Kodulehe loomine ega e-poe tegemine ei ole kulukas, kui tervik saab enne teostust detailselt läbi mõeldud.

Lihtsama kodulehe hind: alates 800€

E-poe valmistamine: alates 900€

Soovid endale kodulehte või e-poodi? Saada kiri allolevalt vormilt ja arutame, mida tasub teha.

aegunud koduleht
admin

May 11.2015 | disain | kodulehed | mobiilisõbralik | trendid | veebidisain

Aegunud koduleht võib olla täpselt sama kasutu nagu arvutid, telefonid ja kaamerad. Veebidisain on alates varastest 2000-ndatest drastiliselt muutunud ja viimasel ajal on trendid jälle muutumas. Veebidisainerid jälgivad pidevalt mis töötab ja mis ajab kasutajad veebilehelt pigem eemale.  Siin on viis trendi millele võib hetkel juba Head-aega öelda.

 

Aegunud koduleht on mõeldud ainult lauaarvutile

Nutitelefonid ja tahvelarvutid on tormiliselt tehnoloogiamaailma vallutanud ja veebilehtedel jääb üle ainult kohaneda. Google lisab asjale hoogu enda algoritme muutes ja tuues esile mobiilisõbralikumad lehed. Lehed mida mobiilse seadme peal vaadata pole võimalik jäetakse kaugele tahapoole. Veebilehed laevad kiiremini ja kohandavad ennast vastavalt seadme ekraani suurusele.

 

Keerukus

Veebilehed on viimaste aastatega disaini poolest järjest lihtsamaks ja lihtsamaks muutunud. Tundub et minimalistlikud disainid tõmbavad ligi rohkem külastajaid ja hea näide on ka Applei iOS. On ka täheldatud et kui Apple teeb enda tarkvaras suure muudatuse läheb ülejäänud tehnikamaailm järgi. Paljuski võib asi ka selles olla et minimaalsemad disanid kohanevad paremini erinavete ekraanidega. Olgu põhjuseks mis tahes – keerulised kujundused on jäänud minevikku.

Palju erinevaid lehti

Paljulehelised veebilehed on samuti kadumas. Palju rohkem suudetakse nüüd ära teha ühe või kahe lehega selle asemel et koostada sügavaid ja raskesti navigeeritavaid lehti täis menüüsid. Kui sa kaotad enda veebilehelt vajaduse pidevalt klikkida linkidel, veedab kasutaja sinu saidil rohkem aega. Leheküljed mis laevad lihtsalt allapoole kerides on veel eriti mugavad.

 

Valmisfotode kasutamine

Kataloogidest valmisfotode valimine veebilehe sisutäiteks on järjest harvem nähtus. Enamasti tehakse iga veebilehe jaoks nüüd kas uued fotod või luuakse vajalikud pildid näiteks ise Photoshopis. On oluline et fotod annaksid veebilehele isikupära ja oleksid erilised sestap ei tööta enam iga suvaline pilt. Ühtlasi võib ka mainida et järjest populaarsemaks on saamas piltide asemel ka videod.

 

Aegunud tüpograafia

Tüpograafia ehk veebilehe fondid ehk see kuidas tähemärgid veebilehel välja näevad on samuti totaalselt muutunud.  Veebilehed mis kasutavad veel Calibrit või Times New Romanit hakkavad ajale jalgu jääma. Disainerid kasutavad järjest rohkem Fonte mis on suured ja lihtsasti loetavad, püüavad pilku ja lisavad lehele jumet. Suured mustad varjud ja 3D efekt on juba ammune minevik.

We Like To Start Your Project With Us!

Fill out the form or send us an e-mail to89@89.ee

    error: Content is protected !!