08/10/2021 raili

5 kasulikku nippi, kuidas kontoritööd tehes kaloreid põletada

Toome teieni 5 kasulikku nippi, kuidas kontoritööd tehes kaloreid põletada.

Kontoritöötajatel on enamjaolt istuv töö, mis aastatega võib tekitada mitmeid terviseprobleeme, sest me oleme ju loodud liikuma. Jagame teiega 5 tervislikku nippi, kuidas kontoritööd tehes kaloreid põletada ning hoida oma keha ja meel värskena.

Tõuse püsti

Otsi erinevaid põhjuseid püsti tõusmiseks. Harjuta ennast püsti tõusma iga 20 minuti tagant, seda aitab Sul meeles pidada näiteks telefoni meeldetuletus. Mida rohkem kordi oma toolilt püsti tõused, seda tugevamaks saavad Sinu sääre-, reie- ja kõhulihased. Keha tänab Sind, kui sa teda natukenegi rohkem liikuma paned! Mine jaluta näiteks vee- või kohvikruusi täitma ning vaheta paar sõna oma kolleegiga, kes istub kontoriruumis Sinust kõige kaugemal.

Loe oma samme

Esmalt sea omale konkreetne eesmärk, mitu sammu päevas oleks vajalik teha ning hakka seda järk-järgult tõstma. Selleks, et kõik vajalikud sammud salvestatud saaksid, kasuta sammulugejat, aktiivsusmonitori, nutivõru või spordikella. Soovitus on päevas jalutada 10 000 sammu, aga mida rohkem, seda uhkem!

Siruta ja venita ennast

Kas teadsid, et sirutamine, venitamine ja painutamine aitavad kogunenud kalorihulka põletada? Lisaks lihaspingete leevendamisele aitab korralik venitus vältida ka sundasendist tingitud vaeguste korral ning paneb vere korralikult kehas ringlema, mis aitab ka kehatemperatuuri ühtlasena hoida. Peale sirutamist ja venitamist tunned end kindlasti paremini kui varem.

Liiguta end isegi istudes

Selleks, et istudes kaloreid põletada, tõsta jalad kikivarbaile ning lase taas labajalale. Harjuta ennast seda tegema näiteks tund aega järjest. Tulemuseks on ilusad ja tugevad sääremarjad ning hunnik kulutatud kaloreid.

Kui töölaua all juhtub olema väike kast või aste, saad terve päev oma jalgu sinna peale ja maha tõsta ning samal ajal kaloreid kulutada. Kui aga kast puudub, siis kasuta oma loomingut ning pane oma töölaua alla midagi sellist, mis võimaldaks Sul neid harjutusi teha.

Võta aega lõunasöögiks

Võta aega, et jalutada oma lemmiklõunasöögikohta. Selleks, et tervet lihaskonda ja luustikku toetada, jälgi oma toitumist. Tervislik toitumine kontoris ja piisav liigutamine aitavad kehal ja meelel normaalselt funktsioneerida ka igapäevaselt kontoris töötades.

Jälgides neid kasulikke nippe, saad oma kaloritele tublisti valu anda nii, kuidas jaksad. Hooligem oma tervisest!

, , , , ,

Võta meiega ühendust!

Muudame üheskoos Sinu äritegevuse edukamaks ja kasvatame müüginumbreid!