Usaldusväärsuse hoidmiseks on oluline oma koduleht hoida up-to-date. Vahel nõuab see nullist alustamist. Uue kodulehe loomine ja uuendamine, aga, on kallis töö ning seega on oluline teha veebileht kohe alguses õigesti. Selle abiks jagame mõned olulised nipid, mida meeles pidada, et Sinu uue kodulehe loomine sujuks hästi, edaspidi hooldus ja uuendus oleks võimalikult lihtne ning, et loodud koduleht oleks Sinu firmale maksimaalselt kasulik.
Nagu öeldud, on kodulehe up-to-date hoidmine ülimalt oluline kuna Sinu koduleht on tihti esimene kontakt Sinu firma ja Sinu potensiaalsete klientide vahel. Umbes 38% inimestest lõpetavad veebilehe sirvimise, tihti isegi ei alusta sirvimist, kui veebileht näeb välja vana ja ajaga mitte kaasaskäiv. Seega pole häbiasi oma vana koduleht uue vastu välja vahetada.
Uue kodulehe loomine nõuab esimesena eeltööd ja teadmisi. Tea, mida Sina ja Sinu veebileht vajavad ning ära karda küsida! Valides endale uut veebiarendajat, veendu, et palkad kellegi maineka. Paljud veebiarendajad teevad küll väga head tööd, aga on palju ka neid, kes väga suure summa eest teevad väga vähe. Peamiselt tekib see probleem juba algusest oma soovi sõnastades. Kui ei küsi, ega siis ei saa ka. Seega, kui Sa soovid SEO optimeeritud veebilehte, siis ära unusta seda ka kohe kõige alguses küsida.
Veebidisainerit valides on oluline ka valida õige inimene. Vaata läbi nende portfooliod, tutvu nende stiiliga, enne kui valiku teed. Ideeliselt peaks Sinu peas olema juba valmis idee, mida Sa tahaksid lõpptulemusena näha ning seega vali keegi, kes Sinu nägemusega kokku sobib.
Ära unusta SEO’d!
(SEO kohta loe lähemalt siit.) Uue kodulehe loomine on niigi aeganõudev ja kulukas niiet alustades SEO protsessi kohe uue kodulehe loomist alustades, hoiad nii Sina kui veebilehe looja kokku palja aega ja närve.
Uue kodulehe loomisel pea meeles, et see peaks olema võimalikult lihtsalt kasutatav ja muudetav kuna on suur tõenäosus, et aeg-ajalt on vaja kodulehel teha nii sisu kui välimuse osas muudatusi. Lihtsasti kasutatav ja muudetav koduleht aitab ka SEO puhul.
Sellega seoses ära unusta ka blogi pidada! Koduleht on nagu taim, mis vajab kastmist, et ta püsiks elus ja kasvaks. Toida oma kodulehte uue sisuga nii tihti kui võimalik ning blogi pidamine üks lihtsaim aga olulisim viis seda teha. Kirjuta blogi, isegi kui see on halb. Peale selle, Google ei salli mitteaktiivseid veebilehti, ei salli seda ka Sinu kliendid. Kas saab olla kindel firma usaldusväärsuses või selleski, et firma veel tegev on, kui viimane postitus on üle viie aasta vana?
Koduleht on mõeldud Sinu klientidele
Mõtle alati neile esimesena. Kas nad saavad üldse aru, mida Sa pakud? Kas neil on mugav antud kodulehte kasutada? Vana kodulehe olemasolu puhul oled kindlasti kuulnud tagasisidet ja oled teadlik selle vigadest ja puudustest. Kuula seda tagasisidet ja paranda need vead oma uuel kodulehel.
Vana kodulehe viga võib olla näiteks mobiilisõbralikkuse puudumine, eriti, kui esimene koduleht sai loodud enne nutitelefonide massilist kasutuselevõtmist. Uue kodulehega on ülimalt oluline see viga parandada kuna paljud inimesed tänapäeval kasutavad info leidmiseks rohkem just oma mobiili kui arvutit.
Pööra tähelepanu ka kõikidele muudele veebilehe loomise aspektidele nagu näiteks selle visuaalne pool nagu üldine disain ja kasutatavad fotod. Unusta ära fotopangad ja nende piltide kasutamine kuna see võõrandab Sind ja Sinu klienti. Disaini olulisest saad lugeda lähemalt siit. Ära unusta sisule, maandumislehtedele ja ankeetidele tähelepanu pöörata.
Viimaks, enne kui Sa oma uue kodulehe avalikustad, veendu, et see töötab nii nagu peab. Katseta kõiki linke ja täida kõik ankeedid, et olla kindel, et kõik toimiks. Iga hea veebidisainer teeb seda küll Sinu eest, aga parem karta kui kahetseda!