03/09/2015 gabriel

Mõned nipid, kuidas tõsta kodulehe või e-poe usaldusväärsust kliendi silmis – Osa 3

Hea lugeja, hiljuti tõime Sinuni viis uut nippi, mida tuleks silmas pidida Sinu kodulehel, et lehe külastajad tunneksid end mugavalt ja tekiks kliendi ning Sinu vaheline usaldus. Oleme järjega nüüd jõudnud juba kolmanda teemaartiklini ja anname Sulle jällegi tervelt viis, ent lihtsat ja toimivat võimalust, mida usalduse tekitamiseks, kasvatamiseks või hoidmiseks kasutada saad.

 

Ajakohased sotsiaalmeedia kanalid

Tänasel päeval on veebilehed tihedalt seotud sotsiaalmeedia kanalitega. Peamisteks kanaliteks on näiteks Facebook, Twitter ja Instagram. Selliste kanalite kasutamine on hea moodus jõuda lähemale soovitud sihtgrupile, kellele võiksid korda minna Sinu pakutavad tooted/teenused. Oluline on aga meeles pidada, et kui Sa neid kanaleid enda äri edendamiseks oled otsustanud kasutada, siis tuleks hoida neid ajakohasena ja siduda ka kodulehega. Facebook-i konto, millel ei ole toimunud viimased kolm kuud midagi, ei jäta just kuigi usaldusväärset muljet lehe külastajale. Seega, hoia sotsiaalmeedia ajakohasena!

Klientide või koostööpartnerite tagasiside

Kui eelmises artiklis soovitasime Sul kuvada näiteks enda kliente või partnereid oma lehel, siis selles artiklis pakume välja teise variandi. Võta enda klientidelt positiivset tagasisidet ning kuva seda enda veebilehel. Toote või teenuse pakkujast kordades parem reklaam on klient, kes on toote või teenusega rahule jäänud ja soovitab seda ka tesitele huvilistele!
Seda nippi kasutades olekindlasti täpne ja räägi kliendile ka enda kavatsustest seoses tagasisidega. Ära kuritarvita tema usaldust ja lisa midagi kuskile salaja.

Sinu veebilehe asetus otsimootorites

Otsimootoritel on veebimaastikul väga suur roll täita. See on suureks abiks näiteks uute klientide tekitamisel. Vaieldamatult kõige populaarsem otsimootor on Google. Kui sinu leht või sisulehed tulevad vastavate märksõnadega esilehel esile, on selleks kindlasti ka hea põhjus. Ilma igasuguse põhjuseta neid sinna ei paigutata. Kokkuvõtvalt – kui Sinu veebileht järjepidevalt näiteks Google esilehel paikneb, avaldab see kindlasti mõju esiteks Sinu klientuurile ja teiseks Sinu usalduväärsusele!

Isikuandmete küsimine

Kindlasti oled Sa ise pidanud mõnel lehel jagama enda isiklike andmeid. Kontakte, meiliaadresse jne. Kohati võib see tunduda tüütu ja võib tekkida ka mõte, et mida Sinu andmetega edasi tehakse. Võimalik, et hoopis Sina ise soovid enda lehel klientide andmeid küsida. Olgu see tulevaste kampaaniate, uudiskirjade või millegi sarnase tarbeks. See on väga okei iseenesest, aga kindlasti ole hea ja ütle kliendile, mida Sa andmetega teha kavatsed. Kui sa oled aus ja ausust ei kuritarvita, võidad sa kindlasti klientide usaldusväärsuse.

Maksevõimalused ja nende turvalisus

Kui Sinu veebilehel või e-poes on võimalik tasuda arve eest krediitkaardiga või sooritada makse läbi panga, siis soovitatav on kliendile näidata, kes on need teenusepakkujad, läbi kelle sellised tehingud toimuvad ja mil viisidel tagate Sina ja pank makse sooritajale andmete ja maksete turvalisuse. Rõhu andmete ja maksete turvalisusele!

Sellised olid meie viis järjekordset nippi, kuidas Sinul on võimalik toimida enda veebilehel või e-poes, et saavutada häid tulemusi kliendi usaldusväärsusega seoses. Juhul, kui sa ei ole lugenud meie varasemaid kirjutisi samal teemal, siis leiad need kenasti meie blogist.

Meie täname Sind, hea lugeja, et võtsid vaevaks lugeda ja kaasa mõelda, mida Sul on võimalik antud teema osas teha, muuta või sättida, et Sinu veebilehest oleks rohkem kasu ja tulemused oleksid märgatavalt paremad

Kui Sul on tekkinud seoses teemaartiklitega küsimusi, huvi või ettepanekuid, siis kindlasti kirjuta meile ja leiame lahenduse!

, , , ,

gabriel

Pika, värvika ja kogemusterohke IT-kogemusega tegelane, kes proovib oma õpitut ka teistega lahkesti jagada.

Võta meiega ühendust!

Muudame üheskoos Sinu äritegevuse edukamaks ja kasvatame müüginumbreid!