admin

november 26.2020 |

Mitmekeelne veebileht on Sinu ärile kriitilise tähtsusega. Tõhus veebisait meie praegusel digitaalsel ajastul on potentsiaalsete klientide meelitamisel olulisem kui kunagi varem. Üha suurem osa klientidest kasutab veebisaiti esimese kontaktpunktina Sinu ettevõttega, seega on veebi õige loomine kriitiline mitte ainult müügi tagamisel, vaid ka pikaajaliste suhete loomisel klientidega ja kõrgel tasemel brändilojaalsuse arendamisel.

Isikupärastamise peale mõeldes võime mõelda kohandatud tootesoovitustele, sihtreklaamidele ja muudele sellistele asjadele. Kuid isikupärastamise kaalumisel jäetakse sageli tähelepanuta väga oluline aspekt – keel. Sinu veebisaidi ja selle sisu kättesaadavus külastajatele neile arusaadavas keeles on tänapäeval ülioluline – eriti kui arvestada, et 88% klientidest tõenäoliselt ei naase Sinu kodulehele peale halba kogemust ja tekstist mitte arusaamine on päris halb kogemus.

Mitmekeelne veebileht omab potentsiaali muuta Sinu äri edukamaks ja ning konkurentsi seisukohalt muutub see üha olulisemaks ja olulisemaks. Järgnevalt toome välja 9 põhjust ja viisi, kuidas  mitmekeelne veebisait Sinu ettevõttele kasuks tuleb.

1. Kliendibaasi suurendamine

Esiteks ja peamiseks aitab mitmekeelne veebileht luua kontakti palju laiema publikuga ja seetõttu suurendada kliendibaasi. Ainult 25% interneti kasutajatest on inglise keelt emakeelena kõnelevad inimesed, eesti keelt kõnelevaid kasutajaid on vaid olematu protsent, seega on viimane aeg hakata panustama ülejäänud 75%- le potensiaalsetele klientidele.

Mitmekeelne veebisait annab võimaluse oma äripakkumised avada uutele kliendisegmentidele, mis varem ei olnud kättesaadavad, mis omakorda aitab suurendada äri müüki ja kasumit.

Lisaks ahvatlevale võimalusele jõuda uute klientideni teistes riikides, on väga oluline mitte ära unustada, et ka meie enda riigis räägitakse teisi keeli. Peale suure vene keele osakaalu riigis kasvab ka üha enam näiteks briti elanike arv.

Eri keeli kõnelevate internetikasutajate osakaal

Eri keeli kõnelevate internetikasutajate osakaal

2. Rahvusvaheline SEO

Ettevõtte online-edukus sõltub suuresti tema võimest otsingumootori tulemuste lehtedel (SERP) kõrgel asetseda. Mida kõrgemal on Sinu veebisaidi lehed otsingumootori lehtedel, seda tõenäolisemalt tarbijad neid näevad, mis omakorda mõjutab võimalikku müüki ja kasumit. Kuidas seda aga eri keeltes teha?

Peamine on mitte ainult oma veebilehe sisu tõlkimine, vaid ka selle indekseerimine SERP-ides, mis tähendab, et olete selle kõik rahvusvahelise SEO jaoks optimeerinud. See hõlmab 100% saidi tõlkimist – sh metaandmeid. See tähendab ka ainulaadsete URL-ide olemasolu koos keelespetsiifiliste alamdomeenide või kataloogidega. Kui see kõik on tehtud, on teie veebisait struktureeritud viisil, mis on otsingumootorite robotite jaoks hõlpsasti skännitav, andes Sulle tulemuste lehtedel kõrgema asetuse! Võib küll tunduda palju tööd, aga see on garanteeritult kasulik.

3. Kliendikesksus

Ettevõtted, millel on mitmekeelne veebileht, osutuvad kliendikeskseks, parandades seeläbi brändide üldist mainet ja usaldusväärsust sihtrühmade seas. See on lihtsalt meie inimloomuses – meile kõigile meeldib tunda end tunnustatuna ja hinnatuna.

Pakkudes klientidele kvaliteetset sisu nende emakeeles, võid kindel olla, et nad austavad Sind rohkem ja eelistavad Sinu teenuseid kellegi teise oma asemel. Tundes end hinnatuna veedab klient Sinu veebisaidil rohkem aega, tarbib rohkem sisu ning lõpuks kulutab ka rohkem raha Sinu toodete või teenuste ostmiseks.

4. Usaldus

See mitmekeelse veebisaidi loomise eelis ja põhjus käivad käsikäes eelmisega. Avaldades austust ja tunnustust oma vaatajaskonna vastu, ehitad pikaajalise usalduse brändi ja selle järgijate vahel.

Küsimus ei ole ainult lugupidamises. On täiesti loomulik, et kliendid tunnevad end mugavamalt oma emakeeles artikleid lugedes või tooteid uurides. Nii saavad nad olla kindlad, et ei tule üllatusi, ning sees suurendab ostu läbiviimise tõenäosust.

mitmekeelne veebielht ja usaldus kliendi vahel

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Kaubamärgi maine edendamine

Tänapäeval peavad ettevõtted olema võimalikult paindlikud, et klientidele muljet avaldada, ja olgem ausad – mitmekeelne koduleht on just selline paindlikkus, mida Sa vajad. Mitmekeelne veebileht on tõend selle kohta, et juhid globaalset äri, mis tähendab teatavat keerukust, pühendumust ja täpsust – kõik need asjad peegelduvad kliendi silmis, kes seostab Sinu äri kvaliteedi ja professionaalsusega.

6. Arusaam kultuuride eripärast

Mida rohkem tead konkreetsest turust, seda paremini saad sellele läheneda. Mitmekeelse saidi kujundamisel peate kaasahaarava lõpptoote valmimiseks õppima erinevaid üksikasju kohalike kultuuride kohta ja mõistma nende eripära.

Lisaks saad välisriikide tundmaõppimisel väärtuslikku teavet, mis aitab Sul tooteid või teenuseid kohandada iga turu jaoks eraldi. Näiteks tõlgendavad erinevad kultuurid värve erinevalt, mis võib innustada Sind konkreetsete piirkondade brändistrateegiat muutma ja tänu sellele suurendada oma kasumit.

7. Konkurentide ületamine

Majanduslikult ebakindlatesse aegadesse suundudes peavad ettevõtted konkurentide ees eelise saamiseks rohkem kui kunagi varem eristuma. Kuna praegune pandeemia võib põhjustada ülemaailmset majanduslangust ja raha kulutamise ulatuslikku vähenemist, peavad ettevõtted olema loovad, et nad saaksid üle elada eelseisva raske perioodi. Mitmekeelne veebisait teeb just seda ning aitab suurendada piiriülest e-kaubanduse müüki, mis võib kasvava e-kaubandusele suunatud jaemüügikeskkonna poole liikudes olla võtmetähtsusega.

8. Tasuvad turunduslahendused

Veebisait on kaasaegse ettevõtluse ankur. See on koht, kus saad oma tooteid tutvustada ja avaldada ahvatlevat sisu, mis innustab kliente veetma rohkem aega Sinu veebilehte uurides.

Parim on see, et sisuturundus maksab 62 protsenti vähem kui traditsiooniline turundus ja see tekitab umbes 3 korda rohkem müügiviise. Mitmekeelne veebileht viib Sinu äri lähemale suuremale publikule, suurendades samal ajal potensiaalsete kleintide arvu, sest nad suudavad Sinu turundussõnumitest aru saada.

 

Kuigi mitmekeelse veebilehe üles ehitamine võib tunduda keeruline, siis ära mata seda mõtet maha, sest see võib Su äri viia hoopis uuele tasemele. Hoia meeles kõiki neid kasutegevaid tegureid ning ära karda uut veebilehte luua või olemasolevat täiendada – see võib Sinu kasumit suurendada kiiremini, kui seda arvad. Lisaks ei pea Sa seda tegema üksi – võta meiega ühendust ja meie aitame nii tõlke, sisuloome kui veebi ülesehitusega!