Sotsiaalmeedia turundus

Paneme sinu reklaami sinu heaks efektiivselt tööle!

Sotsiaalmeedia turundus Eestis on vägagi võimas tööriist! Kas teadsid, et keskmine eestlane veedab igapäevaselt Facebook-is ümmarguselt tervelt tund aega? Kas teadsid, et keskmine eestlane kirjutab ca 25 kommentaari kuus erinevate postituste ja uudiste alla?

Euroopas on üle 300 miljoni aktiivse Facebook-i kasutaja?

Kui Sa neid fakte ei teadnud, ei ole hullu. Maailma mastaabis tõusevad igapäevaste kasutajate numbrid koos muu statistikaga kosmilistesse kõrgustesse. Näiteks iga 60 sekundi jooksul toimub Facebookis keskmiselt 510 kommenteerimist, 293 000 staatuse uuendust ning suhtlusvõrgustikku lisandub 136 000 uut fotot – seda kõike vaid ühe minuti jooksul!

sotsiaalmeedia turundus

Sinule kui ettevõtjale peaksid ainuüksi need numbrid hästi selgeks tegema, milline võlu on sotsiaalmeedial ja kui lihtne on tegelikult oma tooteid või teenuseid seal müüa, kui Sinu reklaamid ja kampaaniad on korrektselt Sinu sihtgrupile suunatud ja internetiturunduslikult lahendatud. Potentsiaalsete klientide sihtimisel saame minna väga täpseks, näiteks selekteerida sihtgruppe vanuse, asukoha, soo, huvide või perekonna seisu alusel. Võimalusi on piiritult. Lisaks reklaamide loomisele pakume Sinu sotsiaalmeedia kanalite fännilehtede haldamist sõltuvalt soovidest. Loome auhinnamänge ja pakume muid huvitavaid tegevusi, mis aitavad Sinu müüginumbreid kasvatada ja Sinu pakutavat kordades edukamalt müüa kui täna!

 

Sotsiaalmeedia turundus on viis, kuidas ettevõtted ja brändid kasutavad sotsiaalmeedia platvorme

Nagu Facebook, Instagram ja Twitter, oma toodete või teenuste reklaamimiseks ja müügi suurendamiseks. Sotsiaalmeedia turundus on tänapäeval üks populaarsemaid viise, kuidas ettevõtted suhtlevad oma klientide ja potentsiaalsete klientidega, sest see võimaldab neil jõuda suurele hulgale inimestele väga lühikese aja jooksul.

Sotsiaalmeedia turunduse eeliseks on see, et see võimaldab ettevõtetel suhelda oma klientidega otse ja jõuda neile kiiresti uudiste ja pakkumistega. Samuti võimaldab see ettevõtetel jälgida, millised postitused on kõige populaarsemad ja milline sisu jõuab kõige paremini laiema publikuni.

Sotsiaalmeedia turunduse peamiseks eesmärgiks on suurendada ettevõtte tuntust ja müüki, kuid see võimaldab ka ettevõttel paremini mõista oma klientide vajadusi ja soove, parandada oma toodete või teenuste kvaliteeti ning tugevdada oma brändi mainet.

Ettevõtted saavad kasutada sotsiaalmeedia turundust erinevate strateegiate abil, nagu näiteks reklaamid sotsiaalmeedia platvormides, sisusponsoreerimine ja influencer’itega koostöö. Samuti võivad nad kasutada sotsiaalmeedia turundust, et suhelda oma klientidega ja vastata nende küsimustele või muredele.

Sotsiaalmeedia turundus on tänapäeval väga tõhus viis ettevõtete ja brändide reklaamimiseks ja müügi suurendamiseks, kuid see nõuab ka aega ja jõupingutusi, et saavutada soovitud tulemusi. Ettevõtted peavad jälgima oma sotsiaalmeedia strateegiat pidevalt ja tegema muudatusi, et jõuda oma eesmärkideni ja suurendada oma müüki.

Rohkem külastajaid

Rohkem külastajaid

Rohkem fänne

Rohkem fänne

Rohkem oste

Rohkem oste

Rohkem tehinguid

Rohkem tehinguid

Meie soovime Sinu projektist lähemalt kuulda!

Täida kõrval olev vorm või saada normaalne e-mail aadressile89@89.ee

    error: Content is protected !!