Kodulehe sisu

Kõik veebikeskkonda lisatud tekstid peavad olema hõlpsasti loetavad!

Kui koduleht või veebipood on valminud, peab keegi sinna ju ometigi ka sisu looma. Ja mitte lihtsalt tavalist sisu, vaid sisu mis on läbimõeldud, hästi loetav ja esindab ka ettevõtet ning selle põhimõtteid. Ettevõtte kodulehele tuleb näiteks luua ettevõtet tutvustavad tekstid, ettevõtte ajalugu ja teenused lahtiseletatult ning kui see kõik on valimis siis oleks tihtipeale vaja ka kedagi kes regulaarselt artikleid kirjutaks kas ettevõtte käekäigust või lihtsalt seotud teemadest sest uueneva sisuga koduleht on alati hulka huvitavam kui aastaid ühe ja sama kolme lausega paigalseisev veebileht. Kohati on regulaarne copywriting ehk kodulehe sisu loomine isegi olulisem kui esmane, ainult tänu pidevale ja huvitavale sisule paranevad positsioonid ka otsingutulemustes.

Sisuloome ja copywriting on olulised oskused, mida iga veebipartner ja turundaja peaks omandama. Sisuloome all mõeldakse sisu loomist ja redigeerimist, samas kui copywriting hõlmab tekstide kirjutamist ja redigeerimist, mille eesmärk on suunata kasutajaid teatud tegevustele (näiteks ostude tegemine või ühinemine meili listiga). Mõlemad on tähtsad, sest need aitavad teil luua paremat kasutajakogemust ja suurendada teie veebisaidi edukust.

Kodulehe sisu loomine

Sisuloome hõlmab paljusid erinevaid tegevusi, alates uudiste ja blogipostituste kirjutamisest kuni infograafikute ja videote loomiseni. Oluline on luua sisu, mis on mõistetav ja huvitav, ning mis vastab teie sihtgrupi vajadustele. Sisuloome nõuab ka teadmisi SEO-st (otsingumootori optimeerimisest), et aidata teie sisu leida otsingumootorites.

Copywriting on tekstide kirjutamine ja redigeerimine, mille eesmärk on suunata kasutajaid teatud tegevustele. See võib hõlmata näiteks e-poe toodekirjelduste kirjutamist, reklaamsõnumite koostamist või e-maili turundustekste. Oluline on luua tekstid, mis on lihtsad ja arusaadavad, kuid samas tõhusad ja mõjuvad. Copywriting nõuab teadmisi müügitaktikatest ja kasutajakäitumisest, et suunata kasutajaid teatud tegevustele.

kodulehe sisu

Sisuloome ja copywriting on olulised oskused, mis aitavad teil luua paremat kasutajakogemust ja suurendada teie veebisaidi edukust. Kui soovite oma oskusi parandada, võite otsida täiendavat õpetust ja harjutada neid oskusi praktikas. Näiteks võite kirjutada regulaarselt blogipostitusi või koostada reklaamsõnumeid, et parandada oma kirjutamisoskust ja mõjuvust.

Kuid muidugi on alati variant tellida sisuloome ka meilt!

Mitte lihtsalt kirjutamine

Kõik veebikeskkonda lisatud tekstid peavad olema hõlpsasti loetavad. Hästi sõnastatud ja küllaltki konkreetsed. Tihtipeale ei ole ettevõttel endal selle kõige jaoks aega või ei osata lihtsalt ennast nii väljendada nagu vaja oleks. Seega võib uus ja uhke koduleht osutuda täiesti kasutuks ilma korralike ja läbimõeldud tekstideta.

Suur roll hästi kirjutatud kodulehe sisul on ka veebilehe leitavuses – otsingumootorid on juba piisavalt kavalad et töödelda läbi otsast otsani kogu sinu kodulehe sisu ja saada aru kas teenust otsivale kliendile on seal kasulikku infot või mitte. Seega kui on kavas ette võtta näiteks e-poe loomine või asud hoopis ise kodulehte valmistama siis tasub juba alguses välja mõelda sisu või leida keegi kes asub seda looma.

Rohkem külastajaid

Rohkem külastajaid

Rohkem fänne

Rohkem fänne

Rohkem oste

Rohkem oste

Rohkem tehinguid

Rohkem tehinguid

Meie soovime Sinu projektist lähemalt kuulda!

Täida kõrval olev vorm või saada normaalne e-mail aadressile89@89.ee