E-poe loomine

E-poed, mis müüvad ka siis, kui sina magad!

E-poe loomine on tänasel päeval üks efektiivsemaid müügikanaleid. Hästi lahendatud ja müügile orienteeritud E-pood aitab Sul jõuda klientideni, kes näiteks asukoha tõttu jääksid muidu kaugeks ja kättesaamatuks. Kui soovid oma müüginumbreid kasvatada pakkudes tooteid või teenuseid siis loe kindlasti järgmist lõiku.

Mõtle kindlasti e-poe peale

Sõltuvalt ärimudelist ja pakutavast on Sul võimalik koostöös meiega luua virtuaalne pood juba olemasoleva füüsilise poe või poodide kõrvale. Paljud kaupmehed on tänaseks viinud müüdava ainult virtuaalsesse keskkonda, hoides kokku füüsilise poe või kaupluse pidamiseks vajaminevaid suuri kulusid. E-poe loomisel, nagu ka kodulehe puhul, lähtume internetiturundusliku eesmärgi täitmisest. Teisisõnu saavutame tulemuse, mis paelub Sinu pikaajalisi püsikliente ja samas ka esmakordseid külastajaid.

Kui Sa ei soovi jätta müüke ja tehinguid vormistamata seetõttu, et Sinu äril puudub e-pood või on Su e-kaubamaja lihtsalt ajale jalgu jäänud, siis ootame Sinu kontakti, et Sinu unistused teoks teha. Vastavalt vajadusele pakume palju erinevaid makse- ning tarnemooduleid, mis muudavad ostlemise Sinu virtuaalses poes veelgi mugavamaks. Sinu kliendid hindavad seda!

Anname ülevaate e-poe loomise põhilistest etappidest:

  1. Valime e-poe platvormi: Esimene samm on valida, millise tarkvara või platvormi abil soovime e-poodi luua. Populaarsed valikud hõlmavad näiteks WooCommerce’i (WordPressi laiendus), Shopify ja Magento. Mõtleme läbi, milliseid funktsioone teie e-pood vajab (näiteks maksevõimalused, pakkumised jne) ja valime platvormi, mis neid kõige paremini pakub.
  2. Paigaldame ja seadistame e-poe platvormi: Järgmisena paigaldame valitud platvormi ja seadistame selle vastavalt vajadusele. See võib hõlmata teie e-poe üldise välimuse ja sisustruktuuri konfigureerimist, erivõimaluste lisamist ja muid sätteid.
  3. Lisame tooted: Järgmisena tuleb lisada e-poe tooted. Sisestame toodete andmed (näiteks nimi, hinnad, pildid jne) ja lisame neile sobivad kategooriad ja sildid jms.
  4. Seadistame tarne- ja maksevõimalused: Järgmisena tuleb lisada maksevõimalused, et teie klientidel oleks võimalik oma ostude eest maksta. Valige, milliseid makseviise soovite pakkuda (näiteks krediitkaart, PayPal või muu) ja tutvuge nende tingimustega.
  5. Meie avaldame e-poe ja teie alustate müümist: Viimane samm ongi on e-poe avamine ja müügi alustamine!

Töö jätkub ka siis kui e-poe loomine on teostatud

Tänapäeva konkurentsirohkes maailmas, kus tuhanded e-poed külg külje kõrval võistlevad on lausa iseenesest mõistetav, et ostuprotsess peaks olema kiire, mugav ja väga lihtsalt arusaadav. Isegi kui kõik muu on õigesti tehtud ja sinu e-poodi tuleb liiklust, ei ole sellest kasu kui ostuprotsess siiski pooleli jäetakse. Siin on mõned enimlevinud vead:

  • E-pood on liiga aeglane – Statistiliselt lahkub enamus e-poe külastajaid lehelt juba peale 4 sekundit kasutut ootamist
  • E-pood ei ole suunatud kindlatele tegevustele – Iga lehekülg peaks olema suunatud kindlale tegevusel, ehk siis suunama klienti selgelt ja konkreetselt midagi tegema.
  • E-pood ei tundu usaldusväärne – Kas sinu e-pood tundub amatöörlik ja poolik? Kas sinu e-poel on kindlas kohas kõik kontaktandmed ja sotsiaalmeedia viited?

Isegi kui sinu ostukorv on korras ja toimiv, on palju võimalusi kuidas rikkuda külastajate kogemust näiteks halva disainiga.

Niisiis, edukat e-poendust ja ära tee samu vigu mis teised!

Rohkem külastajaid

Rohkem külastajaid

Rohkem fänne

Rohkem fänne

Rohkem oste

Rohkem oste

Rohkem tehinguid

Rohkem tehinguid

Meie soovime Sinu projektist lähemalt kuulda!

Täida kõrval olev vorm või saada normaalne e-mail aadressile89@89.ee