Kirjutame ühe põhjalikuma case-study koostööst ühe väga silmapaistva uisutarvete e-poega täitsa algusest lõpuni! Võta aega ja loe kuidas üks hästi planeeritud koostöö võib viia suurte tulemusteni!
Veebilahenduse Uuendamine ja E-poe Integreerimine Rahvusvaheliste Tarnepakkujatega
Kliendi Algseisund ja Vajadused:
Klient pöördus meie digitaalagentuuri poole vananenud veebidisaini ja -lahendusega, soovides oma veebikeskkonda kaasajastada. Neil oli kindel visioon uueks disainiks, kuid puudusid tehnilised lahendused nende ideede elluviimiseks. Kliendi peamiseks eesmärgiks oli pakkuda oma kasutajatele sujuvat ja esteetiliselt meeldivat veebikogemust, samuti integreerida e-pood automaatselt kõikide suuremate rahvusvaheliste tarnepakkujatega, nagu FedEx, DHL, Omniva ja Itella.
Lahendus ja Teostus:
Meie meeskond asus tööle, et luua kliendi nägemusele vastav veebilahendus. Projekti kallal töötades keskendusime järgmistele peamistele elementidele ja funktsioonidele:
- Dünaamiline Veebilehe Sisu Hallata:
- Arendasime süsteemi, mis võimaldab kliendil kodulehe lehtedel muuta blokkide järjestusi, eemaldada ja lisada blokke vastavalt erinevatele perioodidele. See andis kliendile paindlikkuse veebilehe sisu hooajaliselt kohandada.
- Lehekülje Visuaalse Ilme Kohandamine:
- Lisasime võimaluse kohandada veebilehe toone, võimaldades kliendil oma brändi visuaalset identiteeti vastavalt vajadusele kohandada.
- Eripärased Funktsioonid ja Elemendid:
- Integreerisime countdown timer’i, et klient saaks seda kasutada eripakkumiste ja sündmuste esiletõstmiseks.
- Loome shop view’ sarnase kliendi näidisele, kaasa arvatud värvikoonid tootevalikus, et parandada kasutajakogemust.
- Täiustatud Logistika ja Maksevõimalused:
- Rakendasime CSS-i ja API võtmetega integreeritud süsteemi, mis ühendab e-poe automaatselt Omniva, Itella, FedExi ja DHLiga, tagades mitmekülgsed ja tõhusad logistika lahendused.
- Seadistasime valuuta kuvamise vastavalt kasutaja asukohale ja lisasime võimaluse kuvada hinnad vastavalt asukohale, sealhulgas maksuvabad hinnad väljaspool ELi asuvatele klientidele.
- Checkout lehel lisasime eraldi rea “taxes & duties included”, andes selgust lõpphinnast ja maksudest.
- Kasutajasõbralik Navigatsioon:
- Arendasime header menu, mis toetab erinevate megamenüüde lisamist, võimaldades klientidel hõlpsasti leida soovitud tooteid ja teavet.
Tulemused ja Mõju:
Uue veebilahenduse kasutuselevõtt tõi kliendile märkimisväärseid tulemusi. Veebilehe külastatavus ja konversioonimäär tõusid tänu kasutajasõbralikule disainile ja sujuvale ostuprotsessile. Integreerimine rahvusvaheliste tarnepakkujatega suurendas klientide usaldust ja rahulolu, tagades kiire ja tõhusa kauba kohaletoimetamise üle kogu maailma.
Projekt demonstreeris meie võimet mõista ja ellu viia kliendi spetsiifilisi vajadusi, pakkudes nii tehnilisi kui ka disainilahendusi, mis vastavad tänapäevasele veebistandardile. Meie lähenemisviis projekti juhtimisele ja täitmisel kasutatud innovaatilised lahendused tõid esile kliendi unikaalse brändi iseloomu ja parandasid oluliselt kasutajakogemust.
Järeldus ja Õppetunnid:
Selle projekti kaudu õppisime, kui oluline on kuulata hoolikalt klienti ja mõista nende unikaalseid vajadusi. Meie kohandatud lähenemine mitte ainult ei rahuldanud klienti, vaid lõi ka vundamendi pikaajaliseks koostööks. Integreerides e-poe lahendusi rahvusvaheliste logistika pakkujatega, saavutasime olulise eelise e-kaubanduse valdkonnas, pakkudes klientidele paindlikkust ja usaldusväärsust.
Projekt kinnitas ka, et dünaamiline sisuhaldus, visuaalse identiteedi kohandamise võimalused ja kasutajasõbralik navigatsioon on kriitilise tähtsusega komponendid mis tahes veebilehe edukaks uuendamiseks. Meie võime pakkuda lahendusi, mis hõlmavad nii disaini kui ka tehnilist täiustamist, osutus võtmeks klientide rahulolu ja äriedu saavutamisel.
Lõppkokkuvõttes näitas see projekt, et pühendumus, uuenduslik mõtlemine ja tihedas koostöös klientidega töötamine viivad lahendusteni, mis ületavad ootusi ja seavad uusi standardeid digitaalses maailmas.
Vaate Jivsporti lehte SIIN!