12 soovitust Instagramis turundamiseks
admin

December 07.2021 |

Instagramis turundamine on tänapäeval üks populaarsemaid viise, kuidas oma bränd rahvale nähtavaks teha.

Panime kirja 12 kasulikku mõtet, mida võiks silmas pidada, et Instagramis turundamine ka vilja kannaks.

  1. Tee Instagramis oma brändile konto. Kasutajanimeks ja ühtlasi ka konto nimeks pane oma brändi nimi, mis on lihtsalt otsitav ja meeldejääv. Lisa profiilipilt, mille mõõtmed võiksid olla 200 x 200 pikslit või rohkem. Kui Sul on logo, siis see peaks olema lihtne ja sümmeetriline kujund, mis oleks meeldejääv. Lisa ka oma brändi lühikirjeldus.
  2. Tee oma brändi konto Business Profile kontoks seadete alt, siis saad informatsiooni selle kohta, mida kasutajad Sinu postitustega teevad ning millised on populaarseimad.
  3. Seo oma Facebooki konto Instagramiga, kui Sul on see olemas, siis on võimalik Instagrami lisatud pildid avaldada ka Facebooki seinal. Facebooki reklaame näidatakse samuti Instagramis.
  4. Tee valmis Instagrami turundusstrateegia. Postituste kaudu saad näidata oma brändi väärtusi, telgitaguseid ja emotsioone. Oluline on näidata, et Sinu brändi taga on inimesed. Pane omale kirja, millisel ajal ning missugust sisu Sa oma sihtrühmale jagad ja millisel eesmärgil.
  5. Kasuta hashtag-e! Selleks, et kasutajad saaksid sisu filtreerida, on vaja lisada oma piltidele ja videotele hashtag-id. Kui kasutad õigeid hashtag-e, jõuad oma brändiga suurema publikuni. Näiteks, kui Sa müüd mootorrattaid, siis kasutad hashtag-e #mootorratas, #harleydavidson.
  6. Alusta piltide võistluste korraldamisega. Kasutajad teevad Sinu tootest või teenusest pilti ning laevad need Instagrami üles ja märgivad Sinu brändi ära. Enne võistlust on tarvis täpsed tegevused paika panna – määra eesmärk, sihtrühm, arvuta eelarve ning mõtle välja auhind. Pilt, mis saab kõige rokem „like“, on võitnud. Hiljem saad analüüsida tulemusi.
  7. Ole aktiivne kommentaariumis! Kindlasti vasta kommentaarile, kui keegi on Sinu postitust kommenteerinud.
  8. Märgi oma Instagrami lehe jälgijaid pealkirjas ning kommentaarides. Selleks võib olla suurem üritus, tähtpäev, mingi väiksem sündmus või kampaania võistluse võitja.
  9. Näita oma brändi üritusi „live“-s või „reel“-is. Sünnipäevad, jõulupeod, uue kontori avamine või näita hoopis enne ja peale üritust kaadreid. Ole julge ning postita kohe, sest jälgijatele meeldib näha, et brändi taga on ka inimesed.
  10. Tee postitusi, kus klient kasutab Sinu toodet või teenust. Ära tee selliseid postitusi, mis „sunnivad“ ostma, mõjub pealetükkivalt. Loomulik pilt Sinu toote või teenuse kasutamisest on palju kõnetavam.
  11. Kasuta filtreid! Instagramil on piltide ja videote töötlemiseks palju erinevaid filtreid, et meeleolu luua. Hea oleks, kui valiksid välja 2 oma lemmikut, et stiili hoida.
  12. Analüüsi oma liigutusi. Tee kokkuvõtte oma kampaaniatest, millised hashtag-id on kõige populaarsemad ning uuri, mis kellaaegadel ja kui tihti on mõistlik postitusi teha.

Selleks, et olla edukas Instagramis ning jõuda oma sihtgrupini, alusta tegevusplaani loomisega. Soovime Sulle loovat mõtlemist ja edu!