Uudiskiri, mis potsatab e-mailile, kutsub lugejat külastama Sinu brändi kodulehte või e-poodi, osalema loosimängudes, erinevate teenustega tutvuma või ostu sooritama.
Forrester Researchi andmete järgi tuleb umbes 25% ettevõtte tulust just tänu e-maili turundusele.
Uudiskiri ja selle eelised
Uudiskiri pakub personaalsemat lähenemist ja kõnetab Sinu klienti otse, kui sisu on informatiivne ja piisavalt huvitav. Facebookis, Instagramis või mõnes teises sotsiaalmeedia turunduskommunikatsiooni kanalis võib jääda märkamata mõni oluline postitus. E-mailidele pühendatakse tähelepanu ja aega ning neid loetakse rohkem. Ainuke oht, et e-mail ei jõua inimeseni, on spämmifiltri tõttu, mis teeb samuti tublisti oma tööd.
Uudiskirjad ei nõua palju rahalisi ressursse ning nende saatmine ei ole samuti keeruline, sest selleks on loodud erinevad keskkonnad, mis teevad Sinu ja/või turundajate töö lihtsamaks – Eestimaine Smaily, MailChimp, Active Campaign, Campaign Monitor jne.
Kui tihti saata e-maile, et uus uudiskiri säilitaks oma põnevuse?
Uudiskiri peab olema väga hea ning kõnetava sisuga ning liiga tihti e-kirjade saatmine võib osutuda üsna keeruliseks. Tõsine väljakutse on saata iga nädal põnevaid uudiskirju, selleks peab ettevõttel olema pidevalt uut ja huvitavat informatsiooni, mida oma jälgijatega jagada ning mitte neid ära tüüdata.
Uudiskiri ei tohiks ennast korrata eelmisega, sest see võib mõjuda juba rämpspostitusena. Aeg-ajalt tuleks kontrollida ka oma rämpsposti, ehk on mõni tähtis kiri sinna sattunud. Kasulik on e-maile jälgijatele teele panna ainult siis, kui on midagi olulist ja uut jagada. Olgu selleks siis uue toote/teenuse tutvustus, ümberkorraldused veebilehel või e-poes, allahindlused, uued loosimised või mõni muu info.
Saada uudiskirju regulaarselt, et kliendid Sind ei unustaks ning hoia nende huvi üleval oma brändi ja tegemiste vastu. Ära aga saada uudiskirju liiga tihti ning jaga oma jälgijatega ainult kasulikke, asjakohaseid ja uusi tegemisi!
89 tubli turundustiim aitab igapäevaselt erinevaid ettevõtteid uudiskirjadega, kellel ise ei ole aega neid kokku kirjutada ning laiali saata. Kui ka Sinu ettevõtte soovib oma kliente premeerida sisukate ja huvitavate uudiskirjadega, siis meie tõttame rõõmuga appi!