Hea lugeja, eelmine nädal jagasime Sinuga viite erinevat nippi, mille abil Sul on võimalik enda kodulehe või e-poe usaldusväärsust kasvatada kliendi silmis. Nagu eelmises artiklis mainisime, on meil nippe veelgi ja ilma pikema sissejuhatuseta toome Sinuni järgmised viis võimalust, mida võiksid kasutada, et tagada enda veebilehe hea maine külastajate silmis.
Kuva kliente või koostööpartnereid
Klientide või koosööpartnerite kuvamine enda veebilehel on hea märk tulevastele, potensiaalsetele klientidele, et Sinu äri toimib ja Sul on tekkinud oma klientide või partnerite võrgustik. Selline viis on usaldusväärsust tekitav. Lisaks lihtsalt logode või kirja teel kuvamisele võid tekitada ka otsesed viited nende lehtedele.
Tõesed fotod kontorist või tööruumidest
Paljude tegevusvaldkondade puhul on tungivalt soovitatav kuvada veebilehel fotosid reaalsetest tööruumidest. Toon näiteks juuksurisalongi, mis on just äsja uksed avanud. Suure tõenäosusega puudub seal esialgu suurem klientuur, mida veebilehe abil püütakse tekitada. Seetõttu on alati soovitatav leida veebilehel ruum fotodele, kus kuvada pilte salongist nii seest kui väljast. Esiteks tekitab see positiivset emotsiooni nii uues kui vanas kliendis. Teiseks, esmakordsele külastajale annab selline lähenemine kindlasti mõnusa äratundmisefekti. Ehk ta on hoonet nähes kindel, et on õiges kohas!
Üleliigsed vidinad ja ‘’kosmeetika’’
Tänasel päeval tasub pigem hoiduda igasugustest vilkuvatest ja jooksvatest bänneritest ja muust taolisest. Jäta meelde, et kõik, mis vilgub liialt, jookseb ringi, hüppab või teeb isegi häält, ei ole Sinu lehele reeglina kasulik. Selline lähenemine võtab endaga kaasa lehe külastaja tähelepanuvõime ja suunab ta pigem ebaolulisele. Lisaks tähelepanuvõime hajutamisele segavad sellised lahendused külastajal tähtsast kinni haarata ja muudavad tema lugemiskiirust ning olulisest sisust arusaamist tunduvalt aeglasemaks.
Korrektne õigekiri ja keelekasutus
Selle nipi kohta saad Sa kõik juba pealkirjast kätte! Kui andeksantavad vead võivad esineda blogis või mõnes artiklis, siis veebilehe hinnakirjas, toodete või teenuste kirjeldustes, avalehel ja muudes taolistes kohtades jätavad sellised vead igaljuhul ebaprofesionaalse mulje ja usaldusväärsus võib kaduda silmapilkselt. Asja võti on täpsus, korrektsus ja lihtsus, mitte raske ja keeruline jutt, millest suurem osa aru ei pruugi saada.
Liigne enda kiitmine
Sinu ettevõtte veebileht ongi mõeldud Sinu äri edendamiseks. Selge see, et Sul on huvi seal end kiita ja hea nurga alt näidata – ja nii see peabki olema! Ära ei tohi ainult unustada, et ülivõrdes enda valgustamine ei ole kõige mõistlikum. Lihtne näide, kui Sa kirjutad enda toote/teenuse kohta kodulehel, et see on kõige odavam Tallinnas, Eestis või Euroopas, siis kena oleks seda ka kliendile kohe kinnitada ja reaalne tõestus ette näidata. Vastasel juhul ei räägi me mitte usaldusväärsuse tekitamisest, vaid kohesest kaotamisest.
Kokkuvõtteks
See artikkel on järg eelmisel nädalal ilmunud artiklile, kus tõime välja esimesed viis nippi. Kui Sa ei ole veel lugenud eelmist artiklit, siis soovitame Sul seda kindlasti teha! Kahe kirjutise peale on sul hetkeks koos juba 10 tasuta võimalust, mida saad enda veebilehe või e-poe puhul kasutada, et läbi usaldusväärsuse hoida vanu ja leida uusi kliente või koostööpartnereid.
Nagu esimeses artiklis mainitud, siis ütleme Sulle ka siin kindluse mõttes, et usaldusväärsuse tekitamisel ei tasu üle piiri siiski minna, sest Sa ei taha kliendile meelde jääda liiga pealetükkivalt, võltsilt ja ülepingutatult. Kõiki neid võimalusi tuleb endiselt kasutada mõistuse piires!
Meie täname Sind, et oled leidnud aja lugeda ja harida end, et hoida enda veebileht korrapärane ja ajakohane ning pakume juba järgmisel nädalal Sulle lisaks olemasolevatele veel viis uut nippi!