20/07/2015 gabriel

Mõned nipid, kuidas tõsta kodulehe või e-poe usaldusväärsust kliendi silmis

pop-ups4Kas oled end tabanud mõnele veebilehele maandudes mõtlemast, et konkreetne leht või e-pood ei tundu usaldusväärsena? Ilmselt küll. Reeglina ei pruugi usaldusväärsuse tekkimatus seotud olla mitte pakutava toote või teenuse kvaliteediga või hinnaga, vaid konkreetse veebilehe usaldatavuses. Nii lihtne see ongi!

Kui Sa omad ise kodulehte ja pakud läbi selle erinevaid tooteid või teenuseid, siis kindlasti hakkasid Sa seda lugedes hetkel mõtlema, et kuidas siis on lood Sinu enda kodulehe usaldusväärsusega.

Tihtipeale on Sinu esimene kontakt kliendiga läbi kodulehe, mis tekitab esmamulje ning mille alusel ta edaspidised otsused ka langetab. Ettevõtted, kelle veebilehed on ülesseehitatud lähtuvalt oma sihtgrupile, on tegelikult tekitanud juba eelise enda konkurentide ees.

Usaldust tekitav veebileht peaks panema selle külastajat tundma end kui oma kodus. Kõik, mis vaja on Sinu jaoks loogiliselt paigutatud ja kiirelt kättesaadav, leitav. Sa peaksid tundma end mugavalt enda isikuandmeid jagades ning mis kõige olulisem, Sa oled kindel, et ostetud toode või teenus rahuldab Sinu vajadused ja mujalt enam otsida ei tule.

Järgnevalt soovime Sinuga jagada kümme üsna lihtsat, kuid tõhusat nippi, millega on Sul võimalus oma olemasoleva kodulehe või e-poe usaldusväärsust tõsta või uue veebilehe tegemisel silmas pidada:

  • Nähtavad kontatkandmed

Tegelikult ei oma isegi suurt tähtsust, kas Sinu ärimudel eeldab, et Sulle igapäevaselt palju helistatakse või ei. Viisakas ja usaldusväärsust tekitav on, kui Sinu ettevõtte kontakttelefon, aadress või muu vajalik on kergelt märgatavalt esindatud. Sellega hoiad sa kokku enda kliendi aega ja tekitad uutes usaldusväärsust ja kutsud neid ühendust võtma!

  • Veebilehe üldine konseptsioon ja disain

Sinu veebilehe disain on ilmselt üks olulisemaid punkte kliendi usaldusväärsuse võitmisel. Efektiks disaini puhul siis igale inimesele omane joon, ehk eelarvamus. Muidugi maitse üle ei vaielda, kuid veebilehed mis tunduvad atraktiivsed, on disainilt ja konseptsioonilt hästi lahendatud, saavad igal juhul rohkem positiivset tähelepanu, mis ühtlasi kasvatab usaldust Sinu ja Sinu veebilehe suhtes.

  • Vasta päringutele ja kirjadele 

Esiteks on usaldusväärsuse tekitamiseks äärmiselt oluline Sinule tulnud päringutele, kirjadele, pakkumistele ja muule taolisele vastamine. Teiseks on usaldusväärsuse hoidmiseks ülimalt oluline, et Sinu vastused on kiired, põhjalikud ja kliendile võimalikult palju kasu toovad. Kui Sa suudad neid mõtteid omaks võtta ja järgida, oledki juba võitnud usalduse ja edasine eesmärk peaks olema seda hoida!

  • Toodete või teenuste hinnad 

Kindlasti katsu oma kodulehel esile tuua Sinu ettevõtte poolt pakutavad hinnad või hinnakiri. Ära pelga seda, et Sinu hinnad on kõrgemad kui konkurendil. Pigem mõtle, miks see nii on ja vajadusel põhjenda hindu, kuid hindade ära peitmine tagab pigem selle, et kleint kaotab salatsemise puhul usalduse ja läheb Sinu konkurendi juurde, kus hinnad kenasti kuvatud on.

  • Veebilehe töötavus

See, kuidas ja mil viisil Sinu veebileht funktsioneerib on väga suureks teguriks, mil viisil klient Sind usaldama hakkab. Kõik tehnilised probleemid, alates lehe avanemiskiirusest kuni katkiste linkide ja vormideni on eemale tõukavad. Seega, kontrolli, et Sinu leht töötab korrektselt ja kui see nii ei ole, siis tasuks investeerida spetsialistidesse ja probleem või probleemid lahendada!

Lõpetuseks tahaksime Sulle öelda, et ära usaldusväärsuse tekitamisega liialt üle pinguta. Vastasel juhul võib see jätta võltsi ja odava mulje. Selge on see, et iga äri puhul mõjuvad erinevad tegurid ka erinevalt ja päris ühest malli kõikide nippide alusel võtta ei saagi, kuid kindel on see, et igaüks midagi kasuliku siit leiab!

Järgmised viis nippi katsume Teieni toimetada mõne aja möödudes. Nippe meil jagub, seega tasub silm peal hoida ja kindlasti katsetada neid, et klientide usaldusväärsust hoida või siis tervenisti võita!

gabriel

Pika, värvika ja kogemusterohke IT-kogemusega tegelane, kes proovib oma õpitut ka teistega lahkesti jagada.

Võta meiega ühendust!

Muudame üheskoos Sinu äritegevuse edukamaks ja kasvatame müüginumbreid!