06/01/2016 gabriel

Millest kirjutada ettevõtte kodulehe blogis?

Veebilehe omanikud on tihtipeale hädas blogi kategooria sisuloome tootmisega. Väga paljud ei tea üldse, milleks see võiks vajalik olla, paljudel ei ole lihtsalt aega sellega tegeleda ja on ka neid, kes ei oska kuskilt otsast pihta hakata. Selles artiklis anname Sulle mõned nipid, kuidas saad ainest, mida külastajaile pakkuda, millest kirjutada ja miks enda kodulehe blogi pidevalt uuendada.
Ulata kliendile ”tasuta präänik” ehk nõuandeid või nippe, mis käivad kokku Sinu tegevusega

 

Oletame, et Sa oled hambaarst

Ning veel oletame, et sul on ilus ja tipptehnoloogiline kliinik. Oletame, et Sul on kaasaaegne, turunduslikele normidele vastav veebileht ja Sa tahad pidada kodulehel ka blogi. Selle näite puhul on Sul suurepärane võimalus kirjutada näiteks artikkel teemal ”Kuidas igapäevaselt hambaid hoolikamalt harjata?” või ”Kuidas saada laps hambaid pesema?”. Teemad on väga loomulikud ja puudutavad meist praktiliselt igaüht. Oletame nüüd, et Sa oled realiseerinud kahest näitest ühe nüüd artikliks, mille paned kena ja teemakohase fotoga enda kodulehele blogi kategooriasse. Ja nüüd oletame, et keegi lapsevanem loebki nimetatud kirjutist, et saada infot, kuidas siis saada enda põnn hambaid pesema ilma üleliigse vaevata.

Tegeleme momendi veel oletamisega, ning oletame, et see lapsevanem on Sinu artikli läbi lugenud, saanud sealt kasulikku informatsiooni ja tõepoolest tänu Sinu kirjutises esitletud nippidele oma võsukese hambaharjamise protsessi vaevatuks muutnud. Rõõmu kui palju – Sina said kellelegi anonüümsele kasulik olla ja keegi teine sai Sinu pakutust ka kasu! Ja nüüd oletame, et too lapsevanem soovitab neid samu nippe (või koguni artiklit Sinu kodulehe viitega) enda sugulastele, tuttavatele ja töökaaslastele, kellele kõigile võiks see tema arvates väärtust pakkuda. Võimalused, et loetust kasu saanu pöördub Sinu ettevõtte poole tulevikus hambaravi sooviga on väga suur. Tal on usaldus Sinu pakutava vastu ja miks ei peakski? Sa ju aitasid teda! Liidame sinna potensiaalsed soovitused otsa ja Sinu koduleht töötab Sinu eest ka siis, kui Sina ise rahulikult magad. Mõnus!

 

Korduma kippuvad küsimused ehk KKK

Kui Sa oled kodulehe omanik, siis suure tõenäosusega ka ettevõtja. Kui nii, siis küsitakse Sinult ilmselt tihti küsimusi, mis puudutavad konkreetselt Sinu tegemisi, ehk tegevusvaldkonda või konkreetselt Sinu ettevõtet. Sina kogu korduma kippuvad küsimused kõik ühte kohta ja näed, et tüüpküsimusi on palju. Ja sellest nipist omakorda veel üks nipp – Sa ei pea kindlasti mitte kõige tihedamini esitatud küsimustele vastama ühes kirjutises, vaid saad tegelikult iga tüüpküsimuse kohta luua täiesti eraldi blogipostituse, milles oled põhjalikult vastanud konkreetsele küsimusele või probleemile ja teemasid, millest edaspidi kirjutada, on Sul omakorda küll ja veel.

Küsi ise oma klientidelt, mida nemad tahavad teada

Tegu on tegelikult vastupidise tehnikaga eelmisele nipile. Selle asemel, et ise ootama jääda, millal keegi midagi küsib, küsi ise enda rahulolevatelt klientidelt ja partneritelt, millistel teemadel kirjutised neid huvitaksid, mida nad loeksid ning mis paneksid neid kaasamõtlema.

Müüdid Sinu valdkonna või äri kohta

 

Kokkuvõtteks

Oleme kindlad, et absoluutselt iga tegevusvaldkonna kohta, mis meil tänasel päeval siin maamunal eksisteerib, on väljamõeldud või aretatud miskit sorti kuulujutud, mis tegelikult ei vasta tõele. Veel jubedam on see, kui alusetud müüdid, kuulujutud või laim vohab ringi konkreetselt Sinu ettevõtte kohta. Enda kodulehe blogi kategooria on parim koht nende müütide purustamiseks. Lihtne loogika ütleb seda, et kui Sa neid teemasid ei käsitle ja enda kliente (ja potensiaalseid kliente) nendest ei teavita, siis jäävadki nad müüte uskuma ning nende alusel edasi elama. Lihtne näide – ekslikult arvatakse alati, et kodulehe tegemine on väga kallis. Kallis on muidugi suhteline mõiste, kuid kui tulu ületab investeeringu, siis on tegu võiduga. Hästi lahendatud veebileht on toode, mis tasub investeeringu õige pea ja sellest, et kodulehe tegemine tegelikult kallis ei ole, rääkisime ka meie enda eelmises blogipostituses.

Tõime Sinuni mõned nipid, kuidas Saad edaspidiseks mõtteainet, millest enda artiklites kirjutada. Sinu kliendid otsivad kasu ja väärtuseid, mida Sa neile pakkuda saad ja Sinu ülesanne on hinnata enda klientide soove ja neile vastu tulla ja kõike seda neile pakkuda. Miks? Sest Sa tahad enda klientideportfelli suurendada ja nagu juba öeldud, Sinu veebilehe blogi kateooria on selleks suurepärane vahend.

Sina tead ja tunned enda sihtgruppi ning tead, mida nad otsivad. Ja kui täpselt ei tea, siis ka selleks puhuks pakkusime Sulle ülal mõned võimalused. Sinu koduleht on üks imepärane tööriist ja hoides ning hoolitsedes selle eest, kui enda vastsündinud beebi eest, toob see sulle hiljem dividende! Meie kirjutame Sulle juba õige pea veel variante, mida saad edaspidi aluseks võtta. Seniks aga loodame, et kirjutatust on Sulle kasu ja soovime Sulle edukat praktiseerimist!

Küsimuste korral võta meiega palun ühendust allpool ja me aitame Sind!

, , , ,

gabriel

Pika, värvika ja kogemusterohke IT-kogemusega tegelane, kes proovib oma õpitut ka teistega lahkesti jagada.

Võta meiega ühendust!

Muudame üheskoos Sinu äritegevuse edukamaks ja kasvatame müüginumbreid!